Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6098z ostatnich 7 dni
24688z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa sieci wodociągowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa sieci wodociągowej

Data zamieszczenia: 2024-09-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o
ul. Dąbrowskiego 7
11-730 Mikołajki
powiat: mrągowski
tel. 87 421 65 88, tel. 606 139 395
zwik@mikolajki.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Mikołajki
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. 87 421 65 88, t
Termin składania ofert: 2024-09-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
,,BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W REJONIE ULICY WARSZAWSKIEJ
I SPACEROWEJ W MIKOŁAJKACH"
IH. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zakres robót: budowa sieci wodociągowej od włączenia w istniejący wodociąg PE 160mm w Ul. Spacerowej i PE 160 mm w rejonie Ul. Warszawskiej przy Osiedlu Na Górce - zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do SIWZ
2. Podstawą wykonania robót jest:
a) podpisana umowa
b) opis przedmiotu zamówienia: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z dokumentacją projektową w znaczeniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2024r.
c) Projekt budowlany inwestycji (udostępniony przez zamawiającego)
d) Pozwolenie na budowę dla zakresu prac objętego umową
3. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia
Jakiekolwiek podane w specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiarze, nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego producenta lub nazwy handlowej określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
4. Gwarancja. Zamawiający wymaga udzjelenia na przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy gwarancji.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekt umowy,
2) pozwolenie na budowę
3) projekt
4) Specyfikacje techniczne,
5) Informacja dotycząca planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na placu budowy BIOZ
6) mapa zasadnicza
7) załącznik graficzny do DCP
8) załącznik graficzny do decyzji ZDW
9) przedmiar robót
10) PZTmapa
11) Załącznik profile podłużna
12) Rysunki szczegółowe
6.
1) W celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie występował przed organami w imieniu i na rzecz Zamawiającego na podstawie niezbędnych upoważnień/ pełnomocnictw. Przygotowanie wszelkich dokumentów w tym zakresie - zarówno do podpisu przez Wykonawcę jak i przez Zamawiającego obciąża Wykonawcę.
2) Wszelkie wydatki poniesione w związku z realizacją zamówienia obciążają Wykonawcę.
3) Wykonawca będzie ustalał na bieżąco z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne.
4) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji w sprawie powstałej w trakcie realizacji zamówienia.
5) Postępowanie jest prowadzone jednoetapowe
6) Wszelkie błędy w dokumentacji, niezależnie o czasu ich ujawnienia, Wykonawca usunie na własny koszt.
7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych czy częściowych.
9) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych i uzupełniających.
10) Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
11) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

CPV: 45111200-0, 45232150-9

Dokument nr: 01/2024

Otwarcie ofert: 9. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 23.09.2024 o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
XIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 23.09.2024, do godz. 10:00 lub przesłać pocztą. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
2. Oferta złożona po terminie będzie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy.
3. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego tj. w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mikołajkach, Ul. Dąbrowskiego 7, 11-730 Mikołajki oraz oznaczyć jak niżej:
Nazwa i adres Wykonawcy
Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., Ul. Dąbrowskiego 7,11-730 Mikołajki
OFERTA PRZETARGOWA BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W REJONIE ULICY WARSZAWSKIEJ I SPACEROWEJ W MIKOŁAJKACH i opatrzyć klauzulą ,,nie otwierać przed 23.09.2024, godz. 10:15"

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1) Data rozpoczęcia: data udzjelenia zamówienia-podpisanie umowy
2) Data zakończenia: 31.12.2024r.

Wymagania:
H. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA - Zamówienie sektorowe. Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego - na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień obowiązującego w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mikołajkach z 01.02.2022r.
IV. OBOWIĄZKI WYKONAWCY I ISTOTNE POSTANOWIENIA - wskazane w umowie - zał. nr 6 do SIWZ
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1) udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
2) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 i 109 ustawy prawo zamówień publicznych oraz
3) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
4) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,
5) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
6) Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań i dokumentów w zakresie ww. warunków udziału w postępowaniu.
7) Wykonawcy występujący wspólnie powinni spełniać łącznie warunki udziału w postępowaniu, lecz żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
8) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający wymaga przed podpisaniem umowy dostarczenia mu umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana.
VII. PODWYKONAWCY
1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania lub zaniechania podwykonawców jak za własne.
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.
3) Podstawy wykluczenia wykonawcy dotyczą również podwykonawców.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ)
6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
1. Z ofertą - zgodnie z treścią załączników nr 1-4 do SWIZ
2. Oświadczenia lub dokumenty składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Forma dokumentów:
1) Oświadczenia - w oryginale, pozostała dokumentacja - kopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.
2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IX. WADIUM - brak
X. ZABEZPD2CZENDZ NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY - brak
XI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim - za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub mailowo.
2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
3) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ.
4) Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert -pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
5) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął po upływie terminu jego składania lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
6) Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ.
7) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępni na stronie internetowej.
8) Wszelką korespondencję należy kierować do Zamawiającego: jak w pkt I SIWZ
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
1) Wykonawca składa jedną ofertę.
2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku, o którym mowa w pkt 2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa.
4) W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
MIKOŁAJKACH i opatrzyć klauzulą ,,nie otwierać przed 23.09.2024, godz. 10:15"
4. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem ponosi Wykonawca.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe oznakowanie koperty. Jeżeli dojdzie do otwarcia nieprawidłowo opisanej (oznaczonej) koperty, to taka oferta będzie pominięta podczas rejestracji i w toku dalszego procedowania.
6. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.
7. Przed upływem terminu do składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenie o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być dostarczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: ZMIANA lub WYCOFANIE.
8. Ofertę wycofaną Zamawiający zwróci w terminie 7 dni od daty otrzymania prawidłowo złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o wycofaniu oferty i kosztami zwrotu obciąży Wykonawcę.
10. Bezpośrednio przed otwarciem ofert, Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
11. Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
XIV. KRYTERIA WYBORU OFERTY - cena 100%
XIV. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
b) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,
c) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone z powodów wskazanych w Regulaminie lub art. 226 ustawy Prawo zamówień publicznych,
d) unieważnieniu postępowania
2) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
3) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy.
XVI. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UD/II LENIE ZAMÓWIENIA
Przedmiotowe zamówienie prowadzone jest na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień obowiązującego u Zamawiającego, jako zamówienie sektorowe, których wartość nie przekracza progów unijnych. Wykonawca może wnieść umotywowane odwołanie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej na zakwalifikowanie zamówienia jako sektorowego.
XVn. ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ LUB STRONY INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywać należy na adres e-mail: zwik@mikolajki.pl w formie skanu oryginału pisma oraz niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Strona internetowa Zamawiającego: www.bip.zwik.mikolajki.pl

Kontakt:
9) Uprawnionym do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Jarosław Pesta, tel. 606 139 395, mail: zwik@mikolajki.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.