świętokrzyskie (Kielce)
zachodniopomorskie (Koszalin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
małopolskie (Stryszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie czystości w budynkach |
Data zamieszczenia: | 2024-09-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Podmiejska 69 45-574 Opole powiat: Opole zamowienia@zk.opole.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/978225 |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utrzymanie czystości w budynkach ,,Zakładu Komunalnego" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Cmentarz Komunalny, Opole Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprzątani i utrzymaniu czystości w budynkach ,,Zakładu Komunalnego" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: 1) Budynek administracji Cmentarzy Komunalnych przy Ul. Cmentarna 4b; 2) Budynek toalet publicznych przy Ul. Cmentarna 4a; 3) Budynek toalet publicznych - kaplica Ul. Cmentarna 15; 4) Budynek administracji przy Ul. 10 Sudecka Dywizji Zmechanizowanej 5) Dyżur w budynku toalety publicznej przy Ul. Cmentarnej 4a oraz w budynku toalet publicznych przy Ul. Cmentarnej 15 (kaplica) w dniach: a) 02.11.2024 r., 31.10.2025 r. - w godz.ch od 10:00 do 19:00; b) 01.11.2024 r., 01.11.2025 r. i 02.11.2025 r. - w godz.ch od 8:00 do 20:00; c) 26.12.2024 r., 21.04.2025 r., 26.12.2025 r. - po godz. 19:00 Zakres: - sprzątanie pomieszczeń biurowych, wewnętrznych ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i socjalnych dla pracowników; - mycie powierzchni szklanych; - uzupełnianie środków higienicznych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: a) załączniku nr 2 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia); b) załącznika nr 3 do SWZ (Projekt umowy). CPV: 90910000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00490766, U/10/TP/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-17 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/978225 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/978225 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt. 12 SWZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że adresem strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą jest: https://platformazakupowa.pl/transakcja/978225, zwana dalej platformą zakupową. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późń. zm.), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018.1000) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016) (w skrócie: RODO) jest Zamawiający: ,,Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy Ul. Podmiejskiej 69, 45-574 Opole, e-mail: sekretariat@zk.opole.pl (dalej zwany ,,Administratorem"), 2. Dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z prowadzonym postępowaniem wynikłym z zapytania ofertowego oraz w celach związanych z ewentualnym zawarciem i wykonaniem umowy z Administratorem - w przypadku wyboru oferty. 3. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych znajdują się w załączniku nr 9 (klauzula informacyjna dla osób fizycznych) oraz załączniku nr 10 (klauzula informacyjna dla pracowników reprezentantów osób prawnych). 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy: - Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. - Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/978225 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-17 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/978225 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: U/10/TP/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprzątani i utrzymaniu czystości w budynkach ,,Zakładu Komunalnego" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: 1) Budynek administracji Cmentarzy Komunalnych przy ul. Cmentarna 4b; 2) Budynek toalet publicznych przy ul. Cmentarna 4a; 3) Budynek toalet publicznych - kaplica ul. Cmentarna 15; 4) Budynek administracji przy ul. 10 Sudecka Dywizji Zmechanizowanej 5) Dyżur w budynku toalety publicznej przy ul. Cmentarnej 4a oraz w budynku toalet publicznych przy ul. Cmentarnej 15 (kaplica) w dniach: a) 02.11.2024 r., 31.10.2025 r. - w godzinach od 10:00 do 19:00; b) 01.11.2024 r., 01.11.2025 r. i 02.11.2025 r. - w godzinach od 8:00 do 20:00; c) 26.12.2024 r., 21.04.2025 r., 26.12.2025 r. - po godzinie 19:00 Zakres: - sprzątanie pomieszczeń biurowych, wewnętrznych ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i socjalnych dla pracowników; - mycie powierzchni szklanych; - uzupełnianie środków higienicznych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: a) załączniku nr 2 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia); b) załącznika nr 3 do SWZ (Projekt umowy). 4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 7. Dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie składania ofert: 7.1. 7.1.1 Formularz ofertowy oraz formularz cenowy - (załącznik nr 1 oraz nr 1A do SWZ). 7.1.2 Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy - (załącznik nr 4 do SWZ). 7.1.3 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. 7.1.4 Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia - dotyczy sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. 7.1.5 Przedmiotowe środki dowodowe- zgodnie z pkt. 8 SWZ - jeżeli dotyczy 7.1.6 Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 3) SWZ - jeżeli dotyczy. Sam fakt złożenia pliku ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 4) SWZ - jeżeli dotyczy. 7.2. W sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy 7.2.1. Formularz ofertowy oraz formularz cenowy - (załącznik nr 1 oraz nr 1A do SWZ). 7.2.2. Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy - (załącznik nr 4 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.2.3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcja, Spółki Cywilne); 7.2.4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. 7.2.5. Pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 7.2.6. Przedmiotowe środki dowodowe - zgodnie z pkt. 8 SWZ - jeżeli dotyczy 7.2.7. Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 3) SWZ - jeżeli dotyczy Sam fakt złożenia pliku ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 4) SWZ - jeżeli dotyczy. * Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 7.5.1. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Zamawiający określa, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7.5.2. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. 7.5.3. Zamawiający nie definiuje szczególnego sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.5.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. 7.5.5. Wszyscy wykonawcy występują wspólnie, a w przypadku SPÓŁKI CYWILNEJ wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. 7.5.6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jak również w przypadku wspólników spółki cywilnej, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu. 7.5.7. Udział spółki cywilnej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest traktowany jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy. 7.5.8. Umowa spółki cywilnej, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji, może być uznana za udzielenie pełnomocnictwa spełniającego wymagania art. 58 ustawy Pzp. 7.5.9. Jeżeli z umowy spółki cywilnej nie wynika umocowanie do reprezentowania spółki wspólnika, który podpisuje ofertę, wspólnicy spółki cywilnej są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku należy załączyć do oferty pełnomocnictwo, zawierające umocowanie do reprezentowania wspólników w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Projekt umowy, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanową załącznik nr 3 do SWZ - Projekt umowy. Rodzaj i zakres zmian umowy i warunków ich wprowadzenia określono w § 7. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-10-16 |
© eurobudowa.pl 2004-2024