Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5663z ostatnich 7 dni
24317z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utrzymanie czystości w budynkach

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie czystości w budynkach

Data zamieszczenia: 2024-09-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Podmiejska 69
45-574 Opole
powiat: Opole
zamowienia@zk.opole.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/978225
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-09-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Utrzymanie czystości w budynkach
,,Zakładu Komunalnego" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Cmentarz Komunalny, Opole
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprzątani i utrzymaniu czystości w budynkach ,,Zakładu Komunalnego" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:
1) Budynek administracji Cmentarzy Komunalnych przy Ul. Cmentarna 4b;
2) Budynek toalet publicznych przy Ul. Cmentarna 4a;
3) Budynek toalet publicznych - kaplica Ul. Cmentarna 15;
4) Budynek administracji przy Ul. 10 Sudecka Dywizji Zmechanizowanej
5) Dyżur w budynku toalety publicznej przy Ul. Cmentarnej 4a oraz w budynku toalet publicznych przy Ul. Cmentarnej 15 (kaplica) w dniach:
a) 02.11.2024 r., 31.10.2025 r. - w godz.ch od 10:00 do 19:00;
b) 01.11.2024 r., 01.11.2025 r. i 02.11.2025 r. - w godz.ch od 8:00 do 20:00;
c) 26.12.2024 r., 21.04.2025 r., 26.12.2025 r. - po godz. 19:00
Zakres:
- sprzątanie pomieszczeń biurowych, wewnętrznych ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i socjalnych dla pracowników;
- mycie powierzchni szklanych;
- uzupełnianie środków higienicznych.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
a) załączniku nr 2 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia);
b) załącznika nr 3 do SWZ (Projekt umowy).

CPV: 90910000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00490766, U/10/TP/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-17 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/978225
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/978225
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt. 12 SWZ.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że adresem strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ
oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z
postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą jest: https://platformazakupowa.pl/transakcja/978225, zwana dalej platformą zakupową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późń. zm.), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018.1000) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016) (w skrócie: RODO) jest Zamawiający: ,,Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy Ul. Podmiejskiej 69, 45-574 Opole, e-mail: sekretariat@zk.opole.pl (dalej zwany ,,Administratorem"),
2. Dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z prowadzonym postępowaniem wynikłym z zapytania ofertowego oraz w celach związanych z ewentualnym zawarciem i wykonaniem umowy z Administratorem - w przypadku wyboru oferty.
3. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych znajdują się w załączniku nr 9 (klauzula informacyjna dla osób fizycznych) oraz załączniku nr 10 (klauzula informacyjna dla pracowników reprezentantów osób prawnych).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
- Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
- Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/978225
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-17 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/978225

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U/10/TP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprzątani i utrzymaniu czystości w budynkach ,,Zakładu Komunalnego" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:
1) Budynek administracji Cmentarzy Komunalnych przy ul. Cmentarna 4b;
2) Budynek toalet publicznych przy ul. Cmentarna 4a;
3) Budynek toalet publicznych - kaplica ul. Cmentarna 15;
4) Budynek administracji przy ul. 10 Sudecka Dywizji Zmechanizowanej
5) Dyżur w budynku toalety publicznej przy ul. Cmentarnej 4a oraz w budynku toalet publicznych przy ul. Cmentarnej 15 (kaplica) w dniach:
a) 02.11.2024 r., 31.10.2025 r. - w godzinach od 10:00 do 19:00;
b) 01.11.2024 r., 01.11.2025 r. i 02.11.2025 r. - w godzinach od 8:00 do 20:00;
c) 26.12.2024 r., 21.04.2025 r., 26.12.2025 r. - po godzinie 19:00
Zakres:
- sprzątanie pomieszczeń biurowych, wewnętrznych ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i socjalnych dla pracowników;
- mycie powierzchni szklanych;
- uzupełnianie środków higienicznych.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
a) załączniku nr 2 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia);
b) załącznika nr 3 do SWZ (Projekt umowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
7. Dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie składania ofert:
7.1.
7.1.1 Formularz ofertowy oraz formularz cenowy - (załącznik nr 1 oraz nr 1A do SWZ).
7.1.2 Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy - (załącznik nr 4 do SWZ).
7.1.3 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy
jest umocowana do jego reprezentowania.
7.1.4 Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia - dotyczy sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty.
7.1.5 Przedmiotowe środki dowodowe- zgodnie z pkt. 8 SWZ - jeżeli dotyczy
7.1.6 Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 3) SWZ - jeżeli dotyczy.
Sam fakt złożenia pliku ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" nie wyczerpuje znamion wykazania działania
zachowania ich poufności - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 4) SWZ - jeżeli dotyczy.
7.2.
W sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy
7.2.1. Formularz ofertowy oraz formularz cenowy - (załącznik nr 1 oraz nr 1A do SWZ).
7.2.2. Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy - (załącznik nr 4 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7.2.3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy
ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcja, Spółki Cywilne);
7.2.4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy
jest umocowana do jego reprezentowania.
7.2.5. Pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
7.2.6. Przedmiotowe środki dowodowe - zgodnie z pkt. 8 SWZ - jeżeli dotyczy
7.2.7. Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 3) SWZ - jeżeli dotyczy
Sam fakt złożenia pliku ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" nie wyczerpuje znamion wykazania działania
zachowania ich poufności - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 4) SWZ - jeżeli dotyczy.
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
7.5.1. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Zamawiający określa, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7.5.2. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
7.5.3. Zamawiający nie definiuje szczególnego sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7.5.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy.
7.5.5. Wszyscy wykonawcy występują wspólnie, a w przypadku SPÓŁKI CYWILNEJ wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych.
7.5.6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jak również w przypadku wspólników spółki cywilnej, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu.
7.5.7. Udział spółki cywilnej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest traktowany jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy.
7.5.8. Umowa spółki cywilnej, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji, może być uznana za udzielenie pełnomocnictwa spełniającego wymagania art. 58 ustawy Pzp.
7.5.9. Jeżeli z umowy spółki cywilnej nie wynika umocowanie do reprezentowania spółki wspólnika, który podpisuje ofertę, wspólnicy spółki cywilnej są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W takim przypadku należy załączyć do oferty pełnomocnictwo, zawierające umocowanie do reprezentowania wspólników w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projekt umowy, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanową załącznik nr 3 do SWZ - Projekt umowy.
Rodzaj i zakres zmian umowy i warunków ich wprowadzenia określono w § 7.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-10-16

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.