Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5976z ostatnich 7 dni
23527z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usługi planu ogólnego gminy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usługi planu ogólnego gminy

Data zamieszczenia: 2024-09-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Libiążu
Działkowa 1
32-590 Libiąż
powiat: chrzanowski
32 6249215
aggn@libiaz.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/198129
Województwo: małopolskie
Miasto: Libiąż
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 6249215
Termin składania ofert: 2024-09-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Plan ogólny Gminy Libiąż".
Powstaje w kontekście naboru
KPOD.01.01-IZ.00-000/00 - Nabór przedsięwzięć w zakresie wdrożenia reformy planowania i zagospodarowania przestrzennego w gminie poprzez sporządzenie, uchwalenie i ogłoszenie planu ogólnego i mpzp - Nr KPOD.01.06-IP.05-002/24

Część 1
Plan ogólny Gminy Libiąż

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą: ,,Plan ogólny Gminy Libiąż", obejmującej:
1) sporządzenie podstawowego opracowania ekofizjograficznego;
2) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko i przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko;
3) sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Libiąż z uzasadnieniem, danymi przestrzennymi, raportem podsumowującym przebieg konsultacji społecznych;
4) udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem dokumentów, o których mowa w pkt. 1-3.
W zakres umowy wchodzą wszystkie analizy, obliczenia, prace, materiały i usługi niezbędne do kompleksowego wykonania umowy przez Wykonawcę i przekazania Zamawiającemu, w tym poprawki, korekty i wyjaśnienia, przygotowanie i udział w konsultacjach społecznych, sporządzenie protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji, ponowienie czynności planistycznych w niezbędnym zakresie, skompletowanie dokumentacji prac planistycznych jak również opracowanie informacji, pozwalających na pozyskanie z planu ogólnego danych, w tym powierzchni wyznaczonych stref planistycznych, profili funkcjonalnych, gminnych standardów urbanistycznych lub obszarów uzupełnienia zabudowy i obszarów zabudowy śródmiejskiej (o ile będą wymagane) również dla potrzeb wydawania wypisów i wyrysów z planu ogólnego i zestawień statystycznych zgodnie z wymogami GUS. Wszelkie pozostałe czynności wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisach odrębnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania Planu i dokumentacji formalno-prawnej należy traktować jako oczywiste i objęte terminami oraz kosztami wykonania przedmiotu zamówienia.
Plan ogólny będący przedmiotem zamówienia należy opracować zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w szczególności:
1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1030);
2) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (t.j. Dz.U.2023 r. poz. 2758),
3) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego.
4) ustawą z dnia 3 października o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U.2024 r. poz. 1112);
5) z uwzględnieniem wniosków i uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego oraz innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg itp.
Czynności, które oferent wykona w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
1) sporządzenie planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przepisami wykonawczymi;
2) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych;
3) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej;
4) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowanie treści zażaleń na postanowienia;
5) udział w konsultacjach społecznych przeprowadzonych w formach, terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, spełniającym wymogi art. 8i i 8j ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
6) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym), ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych pism w procedurze sporządzania planu, określonej w art. 13i ust. 3 ustawy w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j, 8k ustawy;
7) prezentacja projektu planu ogólnego, wsparcie w przygotowaniu, zorganizowaniu i przeprowadzeniu w tym uczestnictwo w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w planie ogólnym (udział bezpośredni projektanta planu ogólnego), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej (udział bezpośredni projektanta planu ogólnego), oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisje oraz sesje rady miejskiej - udział bezpośredni projektanta);
8) sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy;
9) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
10) wykonanie opracowania ekofizjograficznego;
11) wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan ogólny zmian wynikających z ewentualnych rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody, ustosunkowanie się do tych rozstrzygnięć (ewentualne powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę);
12) opracowanie danych przestrzennych, o których mowa w rozdziale 5A ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
13) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do WSA i NSA.
Podstawą opracowania planu ogólnego jest uchwała Nr 26/IV/2024 Rady Miejskiej w Libiążu z dnia 19 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Libiąż (załącznik nr 2).
Obszar opracowania planu ogólnego: gmina Libiąż (w granicach administracyjnych) obejmująca miasto Libiąż i dwa sołectwa: Gromiec i Żarki. Powierzchnia ewidencyjna gminy wynosi ok. 57,2 km2, w tym obręby ewidencyjne: Gromiec, Żarki, Libiąż Mały, Libiąż Wielki.

CPV: 71410000-5

Dokument nr: 2024-73861-198129, AGGN.6720.1.2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-09-17

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-09

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
chrzanowski
Gmina
Libiąż
Miejscowość
Libiąż
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2024-12-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Etap 1 - sporządzenie opracowania ekofizjograficznego
Etap 2
Koniec realizacji
2025-05-11
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Etap 2 - Prace projektowe
Etap 3
Koniec realizacji
2024-08-24
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Etap 3 - Opiniowanie i uzgadnianie
Etap 4
Koniec realizacji
2025-11-16
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Etap 4 - Konsultacje społeczne
Etap 5
Koniec realizacji
2025-12-10
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Etap 5 - Uchwalenie
Etap 6
Koniec realizacji
2026-06-25
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Etap 6 - Zakończenie procedury

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający, przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na każdym etapie realizacji, w tym między innymi zmiany terminu realizacji umowy lub jej poszczególnych etapów, przesunięcia zakresu prac między etapami i wynagrodzenia umownego między etapami w odpowiednich oraz uzasadnionych przypadkach z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy, ogólny charakter umowy i cel jakiemu służy nie ulegną zmianie, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
1) wystąpi konieczność zmiany zakresu przedmiotu umowy wynikająca z podjętych przez Radę Miejską w Libiążu uchwał oraz wniosków komisji Rady Miejskiej w Libiążu, w szczególności w zakresie podziału planu ogólnego na dwie lub więcej części, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie;
2) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację) ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego;
3) wystąpi konieczność zmiany terminu/ów realizacji przedmiotu umowy, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron, lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące w szczególności braku udostępnienia Wykonawcy materiałów lub informacji bądź podjęcia decyzji zależnych od Zamawiającego, a niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, jak również w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów niezbędnych uzgodnień, opinii, konieczności ponowienia czynności lub wykonania dodatkowych czynności i opracowań wynikających z procedury sporządzania projektu planu ogólnego, wskazanej w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym lub z innych przepisów odrębnych dotyczących procedury, o ilość dni, która wynika z niezbędnych procedur planistycznych, w szczególności w przypadku: ponowienia czynności planistycznych w wyniku uzyskania negatywnych opinii i uzgodnień, ponowienia czynności planistycznych w wyniku wprowadzenia zmian do projektu planu ogólnego wynikających z przeprowadzonych konsultacji społecznych, ponowienia czynności planistycznych w wyniku wprowadzenia zmian do projektu planu ogólnego wynikających z uchwalenia planów miejscowych lub ich zmian, podjęcia czynności związanych z uchwaleniem planów miejscowych mających wpływ na ustalania planu ogólnego;
4) zmiany przepisów prawa mających wpływ na czas opracowania planu ogólnego; w przypadku zlecenia przez Zamawiającego prac dodatkowych i uzupełniających, jeżeli ich wykonanie (termin, rodzaj, zakres) uniemożliwia zakończenie realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości terminowego wykonania umowy, w terminach instrukcyjnych bądź obligatoryjnych wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz w przypadku zaistnienia innych niezawinionych przez Strony przyczyn spowodowanych przez siłę wyższą;
5) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wprowadzenia, aby możliwe było zakończenie opracowania, a nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego.
Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy. Przedłużenie terminu Zamawiający warunkuje złożeniem przez Wykonawcę stosownego wniosku o sporządzenie aneksu do umowy wraz z powołaniem się na podstawę zmiany umowy i uzasadnieniem wniosku opisującym okoliczności faktyczne.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy wystąpi konieczność wprowadzenia zmian innych niż określone w ustępach powyżej, które są niezbędne do wprowadzenia, aby było możliwe zakończenie opracowania, a nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku Strony mogą zmienić takie elementy umowy, na które powyższe okoliczności mają wpływ, w tym również mogą dokonać zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy. Powyższa zmiana nie może skutkować wykroczeniem poza określenie przedmiotu zamówienia
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Głównego Projektanta planu ogólnego, która spełnia przynajmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1030).
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej
1) jedną osobą pełniącą funkcję Głównego Projektanta planu ogólnego, która posiada doświadczenie w sporządzeniu przynajmniej trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 500 ha (lub zmiany planów), opublikowanych w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym - jako autor lub współautor tych opracowań, niezaskarżonych przez Organ Nadzoru;
2) jedną osobą w tym mogącą pełnić funkcję Głównego Projektanta, która spełnia przynajmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1030) posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (lub ich zmian);
3) co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w opracowaniu przynajmniej 2 prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (lub ich zmian);
4) min. jedną osobę posiadającą umiejętności w opracowaniu danych przestrzennych (GML) dla aktów planowania przestrzennego, o których mowa w art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Zamawiający dopuszcza, aby ww. doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia zostało nabyte w ramach jednego zadania.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący dysponowania osobami musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub przez wykonawców łącznie.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) złożą ważną ofertę;
2) nie podlegają wykluczeniu;
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do wykonywania usługi lub zapewniają wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające odpowiednie wykształcenie, przygotowanie zawodowe i uprawnienia wymaganymi przepisami prawa (zespół projektowy), sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej;
4) nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, tzn. nie zachodzi konflikt interesów, który oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania mają bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-09-09
Data ostatniej zmiany
2024-09-09 14:34:48

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: Cena -100%; Kryterium ceny brutto; Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty: C = (Cena oferowana najniższa/Cena oferty badanej) x 100 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Anna Gój
tel.: 32 6249215
e-mail: aggn@libiaz.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.