dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Lubin)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podlaskie (Białystok)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2024-09-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
WOJEWÓDZKI SZPITAL NEUROPSYCHIATRYCZNY IM. DR. EMILA CYRANA ul. Grunwaldzka 48 42-700 Lubliniec powiat: lubliniecki zp@wsnlc.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Lubliniec |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego II Krótki opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA mebli kuchennych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ: 1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.1 2) Wzór umowy - załącznik nr 3 DOSTAWA mebli biurowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ: 1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.2 2) Wzór umowy - załącznik nr 3 DOSTAWA mebli świetlicowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ: 1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.3 2) Wzór umowy - załącznik nr 3 DOSTAWA mebli wyściełanych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ: 1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.4 2) Wzór umowy - załącznik nr 3 DOSTAWA mebli metalowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ: 1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.5 2) Wzór umowy - załącznik nr 3 DOSTAWA mebli medycznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ: 1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.6 2) Wzór umowy - załącznik nr 3 DOSTAWA sprzętu komputerowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ: 1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.7 2) Załącznik nr 1.7a - OZP dla pozycji nr 2 2) Wzór umowy - załącznik nr 3 DOSTAWA sprzętu AGD Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ: 1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.8 2) Wzór umowy - załącznik nr 3 DOSTAWA szafek ubraniowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ: 1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.9 2) Wzór umowy - załącznik nr 3 DOSTAWA urządzeń wielofunkcyjnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ: 1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.10 2) Wzór umowy - załącznik nr 3 DOSTAWA ekranów projekcyjnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ: 1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.11 2) Wzór umowy - załącznik nr 3 DOSTAWA projektorów multimedialnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ: 1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.12 2) Wzór umowy - załącznik nr 3 CPV: 39141000-2, 39130000-2, 39131000-9,39141300-5,39121100-7,39111100-4, 39121200-8, 39110000-6, 39113100-8, 39143110-0 Dokument nr: 2024/BZP 00490784, AZP.261.11.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-17 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-acfc5675-4066-4e2b-ba9c-fa0c9ee47a16 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@wsnlc.pl (nie dotyczy składania ofert). 3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów elektr. 4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia RM w sprawie KRI, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: 1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia RM w sprawie KRI (i przekazuje się jako załącznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji") 6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod nr telefonu (22) 45 87 799. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych), Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; dalej ,,RODO" informuję, że: 1)Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana, Ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec.2)Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Artur Kostka, adres: ido@wsnlc.pl, tel. 881 393 082. 3)Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz działanie przez administratora w interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO. 4)Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi prawnej, itp. 5)Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa. 6)W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/a dane mogą być także przekazywane do państw trzecich. 7)Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami PZP do wzięcia udziału w postępowaniu. 8)Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. 9)Administrator informuje, że przepisy PZP ograniczają prawo do skorzystania: - ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP; - z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania. 10)Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa. 11)Podane przez Panią/a dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego jednolitym rzeczowym wykazem akt, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zostanie zawarta umowa, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy i 10 lat od jej zakończenia. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-17 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024