Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6098z ostatnich 7 dni
24688z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa instalacji c.o. wraz z wymianą kotła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa instalacji c.o. wraz z wymianą kotła

Data zamieszczenia: 2024-09-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Nadleśnictwo Świebodzin
Wojska Polskiego 3
66-200 Świebodzin
powiat: świebodziński
+48 68 382 20 01, faks +48 68 382 39 26
swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Świebodzin
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 68 382 20 01, fa
Termin składania ofert: 2024-09-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa instalacji c.o. wraz z wymianą kotła kl. V w leśniczówkach leśnictw Dolina, Łagów, Bucze oraz w leśniczówce leśniczego ds. łowieckich w Rozłogach
Krótki opis przedmiotu zamówienia
I.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji c.o. wraz z montażem kotła spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012, montażem zbiorników buforowych, zasobnika c.w.u., montażem kanału nawiewnego, wymiana drzwi na p.poż., malowanie kotłowni leśniczówki w miejscowości Gronów 10D, dz. nr 93/5, obręb Gronów, gmina Łagów, powiat świebodziński.
Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
- demontaż instalacji kotłowni,
- demontaż istniejącego kotła,
- demontaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.),
- montaż na cokole z cegły klinkierowej kotła zgazowującego drewno, spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012,
- montaż zestawu podłączeniowego kotła wraz z modułem mieszająco-ładującym,
- montaż instalacji w otulinach termoizolacyjnych z nową armaturą,
- montaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.) o poj. 150 dm3,
- montaż dwóch zbiorników buforowych o poj. 600 dm3 każdy,
- wymiana naczynia wzbiorczego o poj. 50 dm3,
- wymiana istniejących drzwi na p.poż EIS30,
- montaż kanału nawiewnego z blachy tytan-cynk o przekroju 350 cm2,
- malowanie sufitu i ścian,
- pogrążenie uziomów pionowych w gruncie,
- transport materiałów rozbiórkowych metalowych, stanowiących własność inwestora, do punktu skupu surowców wtórnych,
- transport materiałów rozbiórkowych niepodlegających skupowi na składowisko odpadów i ich utylizacja (Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.),
- próby szczelności, próba na gorąco.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres prac oraz technologię wykonania robót zawierają: projekt wykonawczy (załącznik nr 11 do SWZ), przedmiar robót (załącznik nr 12 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 13 do SWZ).
II. Dotyczy każdej części zamówienia:
1. Prace w zakresie każdej części zamówienia (Pakietu) należy wykonać zgodnie z:
- projektem wykonawczym,
- przedmiarem robót,
- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- niniejszą SWZ, a także zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami.
Realizacja robót budowlanych musi zawsze odpowiadać obwiązującym zasadom techniczno-budowlanym i prawnym, dotyczącym danego obiektu i technologii wykonania robót. Przy realizacji zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na obowiązujące w trakcie realizacji przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony sanitarnej.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub większą ilość Pakietów. Oferta złożona na dany Pakiet musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tego Pakietu oraz musi zawierać komplet dokumentów, o których mowa w pkt 9 SWZ, do danego Pakietu, na który jest składana oferta.
III. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej części zamówienia):
1.We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami ,,lub równoważny" lub ,,lub równoważne" (m.in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz ,,równoważny" lub ,,równoważne" nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
2.Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
3.Wszelkie ,,produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
4.Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane, dostawy i usługi spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ.
5.Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.
6.Wykonawca winien zapewnić kierownika robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, który będzie pełnić tę funkcję poprzez pobyt na terenie prowadzonych robót budowlanych w czasie prowadzenia robót sanitarnych,
7. Wykonawca winien zapewnić kierownika robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który będzie pełnić tę funkcję poprzez pobyt na terenie prowadzonych robót budowlanych w czasie prowadzenia robót elektrycznych i pomiarów elektrycznych.
8. Zamawiający wyznaczy inspektorów nadzoru, którzy będą sprawowali obowiązki i uprawnienia przypisane Zamawiającemu w Umowie o odpowiednich kwalifikacjach, zdolnych do wypełniania takich obowiązków.
9. Odbiór robót budowlanych zostanie dokonany jednorazowo po zakończeniu całości prac. Z odbioru końcowego robót zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego robót odrębny dla każdej części zamówienia, który będzie podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Należność będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury na zasadach określonych w §9 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
Należność będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury na zasadach określonych w §9 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
10.Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia na wykonany przedmiot umowy (na wykonane roboty, wbudowane materiały oraz zainstalowane lub wbudowane urządzenia) gwarancji jakości i rękojmi za wady w wymiarze minimum 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. Jeżeli Wykonawca zgodnie z zapisami SWZ udzieli gwarancji jakości na okres dłuższy niż 60 miesięcy to także udziela rękojmi na taki sam okres jak okres udzielanej gwarancji.
Wskazanie w ofercie przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady krótszego niż 60miesięcy, będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów pozacenowych określonych w SEKCJI IV 4.3.1.)pkt 2 ppkt.2).
11.Załatwienie wszystkich formalności i poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy robót.
I.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji c.o. wraz z montażem kotła spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012, montażem zbiornika buforowego, zasobnika c.w.u., montażem kanału nawiewnego, wymiana drzwi na p.poż., malowaniem kotłowni leśniczówki w miejscowości Gronów 10C, dz. nr 93/4, obręb Gronów, gmina Łagów, powiat świebodziński.
Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
- demontaż instalacji kotłowni,
- demontaż istniejącego kotła,
- demontaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.),
- montaż na cokole z cegły klinkierowej kotła zgazowującego drewno, spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012,
- montaż zestawu podłączeniowego kotła wraz z modułem mieszająco-ładującym,
- montaż instalacji w otulinach termoizolacyjnych z nową armaturą,
- montaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.) o poj. 150 dm3,
- montaż zbiornika buforowego o poj. 1000 dm3,
- wymiana naczynia wzbiorczego o poj. 50 dm3,
- wykonanie płyty z betonu o gr. 15 cm pod zbiornik buforowy,
- wymiana istniejących drzwi na p.poż EIS30,
- montaż kanału nawiewnego z blachy tytan-cynk o przekroju 350 cm2,
- wymiana posadzek z płytek terakotowych i uzupełnienie z płytek gresowych,
- malowanie sufitu i ścian,
- pogrążenie uziomów pionowych w gruncie,
- transport materiałów rozbiórkowych metalowych, stanowiących własność inwestora, do punktu skupu surowców wtórnych,
- transport materiałów rozbiórkowych niepodlegających skupowi na składowisko odpadów i ich utylizacja (Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.),
- próby szczelności, próba na gorąco.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres prac oraz technologię wykonania robót zawierają: projekt wykonawczy (załącznik nr 14 do SWZ), przedmiar robót (załącznik nr 15 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 16 do SWZ).
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji c.o. wraz z montażem kotła spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012, montażem zbiorników buforowych, zasobnika c.w.u., montażem kanału nawiewnego, montaż wkładu kominowego, wymiana drzwi na p.poż., malowaniem kotłowni leśniczówki w miejscowości Bucze dz. nr 105/2, obręb Bucze, gmina Lubrza, powiat świebodziński.
Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
- demontaż instalacji kotłowni,
- demontaż istniejącego kotła,
- demontaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.),
- rozbiórka wędzarni,
- montaż na cokole z cegły klinkierowej kotła zgazowującego drewno, spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012,
- montaż wkładu kominowego kwaso i żaroodpornego, fi 160mm,
- montaż zestawu podłączeniowego kotła wraz z modułem mieszająco-ładującym,
- montaż instalacji w otulinach termoizolacyjnych z nową armaturą,
- montaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.) o poj. 150 dm3,
- montaż dwóch zbiorników buforowych o poj. 600 dm3 każdy,
- wymiana naczynia wzbiorczego o poj. 50 dm3,
- wymiana istniejących drzwi na p.poż EIS30,
- montaż kanału nawiewnego z blachy tytan-cynk o przekroju 350 cm2,
- malowanie sufitu i ścian,
- pogrążenie uziomów pionowych w gruncie,
- transport materiałów rozbiórkowych metalowych, stanowiących własność inwestora do punktu skupu surowców wtórnych,
- transport materiałów rozbiórkowych niepodlegających skupowi na składowisko odpadów i ich utylizacja (Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.),
- próby szczelności, próba na gorąco.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres prac oraz technologię wykonania robót zawierają: projekt wykonawczy (załącznik nr 17 do SWZ), przedmiar robót (załącznik nr 18 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 19 do SWZ).
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji c.o. wraz z montażem kotła spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012, montażem zbiornika buforowego, zasobnika c.w.u., montażem kanału nawiewnego, malowaniem kotłowni leśniczówki w miejscowości Rozłogi dz. nr 236/4, obręb Rozłogi, gmina Świebodzin, powiat świebodziński.
Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
- demontaż instalacji kotłowni,
- demontaż istniejącego kotła,
- demontaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.),
- montaż na cokole z cegły klinkierowej kotła zgazowującego drewno, spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012,
- montaż zestawu podłączeniowego kotła wraz z modułem mieszająco-ładującym,
- montaż instalacji w otulinach termoizolacyjnych z nową armaturą,
- montaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.) o poj. 150 dm3,
- montaż dwóch zbiorników buforowych o poj. 600 dm3 każdy,
- wymiana naczynia wzbiorczego o poj. 50 dm3,
- montaż kanału nawiewnego z blachy tytan-cynk o przekroju 350 cm2,
- pogrążenie uziomów pionowych w gruncie,
- transport materiałów rozbiórkowych metalowych, stanowiących własność inwestora do punktu skupu surowców wtórnych,
- transport materiałów rozbiórkowych niepodlegających skupowi na składowisko odpadów i ich utylizacja (Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.),
- próby szczelności, próba na gorąco.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres prac oraz technologię wykonania robót zawierają: projekt wykonawczy (załącznik nr 20 do SWZ), przedmiar robót (załącznik nr 21 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 22 do SWZ).

CPV: 45000000-7, 45330000-9-,45331000-6, 45420000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00490641, SAZ.270.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-24 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e91ad9f-2d1c-432e-8b53-7e690e927615
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,oraz poczty elektronicznej: swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, oraz poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu e-zamówień.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa ,,Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia", dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
5.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
6. Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 5 powyżej, sporządza się w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 773 z późn. zm.), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 5 powyżej, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
a) Komunikacja w postępowaniu (z wyłączeniem składania ofert - sposób złożenia oferty opisany jest w pkt 10.10. SWZ), odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej.
b) Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i wniosków służących do zadawania pytań o wyjaśnienie treści SWZ. ,,Formularze do komunikacji" umożliwiają, również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
Z uwagi na ograniczoną wartość pola, która nie może być dłuższa niż 4000 znaków Zamawiający informuje, że pozostałe informacje w odniesieniu do komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz w odniesieniu do złożenia oferty i w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt 10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Świebodzin z siedzibą Ul. Wojska Polskiego 3, 66-200 Świebodzin, tel. 68 382 20 01, 68 382 20 02, adres e-mail: swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@comp-net.pl.
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.
7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres wskazany w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt dla Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe stanowiącym Załącznik do Zarządzenia nr 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2014 r. tj. przez okres 5 lat (symbol Klasyfikacji JRWA 270) licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, która przechowywana jest przez okres 10 lat (symbol klasyfikacji JRWA 271) licząc od momentu jej wygaśnięcia tj. zrealizowania zobowiązań wzajemnych z niej wynikających.
8. Niezależnie od postanowień pkt 7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe oraz firmom zapewniającym niszczenie i brakowanie dokumentów itp.
10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Z uwagi na ograniczoną wartość pola, która nie może być dłuższa niż 4000 znaków Zamawiający informuje, że pozostałe informacje w zakresie RODO zawarte są w pkt od 21.11. do 21.15. SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-24 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy,dostępnej w e-zamówieniach

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.