Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa instalacji c.o. wraz z wymianą kotła |
Data zamieszczenia: | 2024-09-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nadleśnictwo Świebodzin Wojska Polskiego 3 66-200 Świebodzin powiat: świebodziński +48 68 382 20 01, faks +48 68 382 39 26 swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Świebodzin |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48 68 382 20 01, fa |
Termin składania ofert: | 2024-09-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa instalacji c.o. wraz z wymianą kotła kl. V w leśniczówkach leśnictw Dolina, Łagów, Bucze oraz w leśniczówce leśniczego ds. łowieckich w Rozłogach Krótki opis przedmiotu zamówienia I.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji c.o. wraz z montażem kotła spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012, montażem zbiorników buforowych, zasobnika c.w.u., montażem kanału nawiewnego, wymiana drzwi na p.poż., malowanie kotłowni leśniczówki w miejscowości Gronów 10D, dz. nr 93/5, obręb Gronów, gmina Łagów, powiat świebodziński. Przedmiotowe zamówienie obejmuje: - demontaż instalacji kotłowni, - demontaż istniejącego kotła, - demontaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.), - montaż na cokole z cegły klinkierowej kotła zgazowującego drewno, spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012, - montaż zestawu podłączeniowego kotła wraz z modułem mieszająco-ładującym, - montaż instalacji w otulinach termoizolacyjnych z nową armaturą, - montaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.) o poj. 150 dm3, - montaż dwóch zbiorników buforowych o poj. 600 dm3 każdy, - wymiana naczynia wzbiorczego o poj. 50 dm3, - wymiana istniejących drzwi na p.poż EIS30, - montaż kanału nawiewnego z blachy tytan-cynk o przekroju 350 cm2, - malowanie sufitu i ścian, - pogrążenie uziomów pionowych w gruncie, - transport materiałów rozbiórkowych metalowych, stanowiących własność inwestora, do punktu skupu surowców wtórnych, - transport materiałów rozbiórkowych niepodlegających skupowi na składowisko odpadów i ich utylizacja (Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.), - próby szczelności, próba na gorąco. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres prac oraz technologię wykonania robót zawierają: projekt wykonawczy (załącznik nr 11 do SWZ), przedmiar robót (załącznik nr 12 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 13 do SWZ). II. Dotyczy każdej części zamówienia: 1. Prace w zakresie każdej części zamówienia (Pakietu) należy wykonać zgodnie z: - projektem wykonawczym, - przedmiarem robót, - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - niniejszą SWZ, a także zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami. Realizacja robót budowlanych musi zawsze odpowiadać obwiązującym zasadom techniczno-budowlanym i prawnym, dotyczącym danego obiektu i technologii wykonania robót. Przy realizacji zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na obowiązujące w trakcie realizacji przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony sanitarnej. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub większą ilość Pakietów. Oferta złożona na dany Pakiet musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tego Pakietu oraz musi zawierać komplet dokumentów, o których mowa w pkt 9 SWZ, do danego Pakietu, na który jest składana oferta. III. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej części zamówienia): 1.We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami ,,lub równoważny" lub ,,lub równoważne" (m.in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz ,,równoważny" lub ,,równoważne" nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia. 2.Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. 3.Wszelkie ,,produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 4.Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane, dostawy i usługi spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ. 5.Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego. 6.Wykonawca winien zapewnić kierownika robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, który będzie pełnić tę funkcję poprzez pobyt na terenie prowadzonych robót budowlanych w czasie prowadzenia robót sanitarnych, 7. Wykonawca winien zapewnić kierownika robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który będzie pełnić tę funkcję poprzez pobyt na terenie prowadzonych robót budowlanych w czasie prowadzenia robót elektrycznych i pomiarów elektrycznych. 8. Zamawiający wyznaczy inspektorów nadzoru, którzy będą sprawowali obowiązki i uprawnienia przypisane Zamawiającemu w Umowie o odpowiednich kwalifikacjach, zdolnych do wypełniania takich obowiązków. 9. Odbiór robót budowlanych zostanie dokonany jednorazowo po zakończeniu całości prac. Z odbioru końcowego robót zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego robót odrębny dla każdej części zamówienia, który będzie podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Należność będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury na zasadach określonych w §9 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ. Należność będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury na zasadach określonych w §9 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ. 10.Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia na wykonany przedmiot umowy (na wykonane roboty, wbudowane materiały oraz zainstalowane lub wbudowane urządzenia) gwarancji jakości i rękojmi za wady w wymiarze minimum 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. Jeżeli Wykonawca zgodnie z zapisami SWZ udzieli gwarancji jakości na okres dłuższy niż 60 miesięcy to także udziela rękojmi na taki sam okres jak okres udzielanej gwarancji. Wskazanie w ofercie przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady krótszego niż 60miesięcy, będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów pozacenowych określonych w SEKCJI IV 4.3.1.)pkt 2 ppkt.2). 11.Załatwienie wszystkich formalności i poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy robót. I.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji c.o. wraz z montażem kotła spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012, montażem zbiornika buforowego, zasobnika c.w.u., montażem kanału nawiewnego, wymiana drzwi na p.poż., malowaniem kotłowni leśniczówki w miejscowości Gronów 10C, dz. nr 93/4, obręb Gronów, gmina Łagów, powiat świebodziński. Przedmiotowe zamówienie obejmuje: - demontaż instalacji kotłowni, - demontaż istniejącego kotła, - demontaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.), - montaż na cokole z cegły klinkierowej kotła zgazowującego drewno, spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012, - montaż zestawu podłączeniowego kotła wraz z modułem mieszająco-ładującym, - montaż instalacji w otulinach termoizolacyjnych z nową armaturą, - montaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.) o poj. 150 dm3, - montaż zbiornika buforowego o poj. 1000 dm3, - wymiana naczynia wzbiorczego o poj. 50 dm3, - wykonanie płyty z betonu o gr. 15 cm pod zbiornik buforowy, - wymiana istniejących drzwi na p.poż EIS30, - montaż kanału nawiewnego z blachy tytan-cynk o przekroju 350 cm2, - wymiana posadzek z płytek terakotowych i uzupełnienie z płytek gresowych, - malowanie sufitu i ścian, - pogrążenie uziomów pionowych w gruncie, - transport materiałów rozbiórkowych metalowych, stanowiących własność inwestora, do punktu skupu surowców wtórnych, - transport materiałów rozbiórkowych niepodlegających skupowi na składowisko odpadów i ich utylizacja (Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.), - próby szczelności, próba na gorąco. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres prac oraz technologię wykonania robót zawierają: projekt wykonawczy (załącznik nr 14 do SWZ), przedmiar robót (załącznik nr 15 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 16 do SWZ). Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji c.o. wraz z montażem kotła spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012, montażem zbiorników buforowych, zasobnika c.w.u., montażem kanału nawiewnego, montaż wkładu kominowego, wymiana drzwi na p.poż., malowaniem kotłowni leśniczówki w miejscowości Bucze dz. nr 105/2, obręb Bucze, gmina Lubrza, powiat świebodziński. Przedmiotowe zamówienie obejmuje: - demontaż instalacji kotłowni, - demontaż istniejącego kotła, - demontaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.), - rozbiórka wędzarni, - montaż na cokole z cegły klinkierowej kotła zgazowującego drewno, spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012, - montaż wkładu kominowego kwaso i żaroodpornego, fi 160mm, - montaż zestawu podłączeniowego kotła wraz z modułem mieszająco-ładującym, - montaż instalacji w otulinach termoizolacyjnych z nową armaturą, - montaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.) o poj. 150 dm3, - montaż dwóch zbiorników buforowych o poj. 600 dm3 każdy, - wymiana naczynia wzbiorczego o poj. 50 dm3, - wymiana istniejących drzwi na p.poż EIS30, - montaż kanału nawiewnego z blachy tytan-cynk o przekroju 350 cm2, - malowanie sufitu i ścian, - pogrążenie uziomów pionowych w gruncie, - transport materiałów rozbiórkowych metalowych, stanowiących własność inwestora do punktu skupu surowców wtórnych, - transport materiałów rozbiórkowych niepodlegających skupowi na składowisko odpadów i ich utylizacja (Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.), - próby szczelności, próba na gorąco. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres prac oraz technologię wykonania robót zawierają: projekt wykonawczy (załącznik nr 17 do SWZ), przedmiar robót (załącznik nr 18 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 19 do SWZ). Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji c.o. wraz z montażem kotła spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012, montażem zbiornika buforowego, zasobnika c.w.u., montażem kanału nawiewnego, malowaniem kotłowni leśniczówki w miejscowości Rozłogi dz. nr 236/4, obręb Rozłogi, gmina Świebodzin, powiat świebodziński. Przedmiotowe zamówienie obejmuje: - demontaż instalacji kotłowni, - demontaż istniejącego kotła, - demontaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.), - montaż na cokole z cegły klinkierowej kotła zgazowującego drewno, spełniającego wymogi klasy 5 wg normy PN-EN 303-5:2012, - montaż zestawu podłączeniowego kotła wraz z modułem mieszająco-ładującym, - montaż instalacji w otulinach termoizolacyjnych z nową armaturą, - montaż pojemnościowego podgrzewacza wody (zasobnika c.w.u.) o poj. 150 dm3, - montaż dwóch zbiorników buforowych o poj. 600 dm3 każdy, - wymiana naczynia wzbiorczego o poj. 50 dm3, - montaż kanału nawiewnego z blachy tytan-cynk o przekroju 350 cm2, - pogrążenie uziomów pionowych w gruncie, - transport materiałów rozbiórkowych metalowych, stanowiących własność inwestora do punktu skupu surowców wtórnych, - transport materiałów rozbiórkowych niepodlegających skupowi na składowisko odpadów i ich utylizacja (Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.), - próby szczelności, próba na gorąco. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres prac oraz technologię wykonania robót zawierają: projekt wykonawczy (załącznik nr 20 do SWZ), przedmiar robót (załącznik nr 21 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 22 do SWZ). CPV: 45000000-7, 45330000-9-,45331000-6, 45420000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00490641, SAZ.270.10.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-24 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e91ad9f-2d1c-432e-8b53-7e690e927615 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,oraz poczty elektronicznej: swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, oraz poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu e-zamówień. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa ,,Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia", dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania. 5.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 6. Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 5 powyżej, sporządza się w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 773 z późn. zm.), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 5 powyżej, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): a) Komunikacja w postępowaniu (z wyłączeniem składania ofert - sposób złożenia oferty opisany jest w pkt 10.10. SWZ), odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej. b) Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i wniosków służących do zadawania pytań o wyjaśnienie treści SWZ. ,,Formularze do komunikacji" umożliwiają, również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). Z uwagi na ograniczoną wartość pola, która nie może być dłuższa niż 4000 znaków Zamawiający informuje, że pozostałe informacje w odniesieniu do komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz w odniesieniu do złożenia oferty i w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt 10 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Świebodzin z siedzibą Ul. Wojska Polskiego 3, 66-200 Świebodzin, tel. 68 382 20 01, 68 382 20 02, adres e-mail: swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@comp-net.pl. 2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej. 7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres wskazany w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt dla Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe stanowiącym Załącznik do Zarządzenia nr 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2014 r. tj. przez okres 5 lat (symbol Klasyfikacji JRWA 270) licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, która przechowywana jest przez okres 10 lat (symbol klasyfikacji JRWA 271) licząc od momentu jej wygaśnięcia tj. zrealizowania zobowiązań wzajemnych z niej wynikających. 8. Niezależnie od postanowień pkt 7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe oraz firmom zapewniającym niszczenie i brakowanie dokumentów itp. 10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Z uwagi na ograniczoną wartość pola, która nie może być dłuższa niż 4000 znaków Zamawiający informuje, że pozostałe informacje w zakresie RODO zawarte są w pkt od 21.11. do 21.15. SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-24 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy,dostępnej w e-zamówieniach Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024