dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Lubin)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podlaskie (Białystok)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole |
Data zamieszczenia: | 2024-09-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA WIELOPOLE SKRZYŃSKIE Wielopole Skrzyńskie 200 39-110 Wielopole Skrzyńskie powiat: ropczycko-sędziszowski sekretariat@wielopole.itl.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/978569 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Wielopole Skrzyńskie |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstaw. w Wielopolu Skrzyńskim Krótki opis przedmiotu zamówienia Inwestycja polega na remoncie ogrodzenia, podjazdu, zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim. Przetarg podzielony na 6 części, a niniejsze postępowanie dotyczy dwóch z nich: Część nr I - DOSTAWA i montaż wentylacji mechanicznej na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim, Część IV - DOSTAWA i montaż sprzętu na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim - wyposażenie sceny do pracowni artystyczno-muzycznej. Zamówienie to stanowi kontynuację zamówienia opublikowanego na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/966050 w trakcie którego unieważniono dwie przedmiotowe części postępowania. Opis części zamówienia: Część nr I obejmuje dostawę i montaż wentylacji mechanicznej w pracowniach (trzy pomieszczenia) na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 2a do SWZ. Kosztorysów ofertowych - Załączniki nr 2a i 2d do SWZ, nie należy składać razem z ofertą. Szczegółowa wycena będzie wymagana na etapie realizacji zamówienia wyłącznie od Wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa. Inwestycja polega na remoncie ogrodzenia, podjazdu, zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim. Przetarg podzielony na 6 części, a niniejsze postępowanie dotyczy dwóch z nich: Część nr I - DOSTAWA i montaż wentylacji mechanicznej na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim, Część IV - DOSTAWA i montaż sprzętu na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim - wyposażenie sceny do pracowni artystyczno-muzycznej. Zamówienie to stanowi kontynuację zamówienia opublikowanego na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/966050 w trakcie którego unieważniono dwie przedmiotowe części postępowania. Opis części zamówienia: Część IV obejmuje dostawę i montaż wyposażenia sceny artystyczno-muzycznej na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2d do SWZ. Kosztorysów ofertowych - Załączniki nr 2a i 2d do SWZ, nie należy składać razem z ofertą. Szczegółowa wycena będzie wymagana na etapie realizacji zamówienia wyłącznie od Wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa. CPV: 45331210-1, 45300000-0,45000000-7, 32322000-6, 32340000-8,32342400-6,32342410-9,32343000-9,31527260-6 Dokument nr: 2024/BZP 00490874, RRz.271.27.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-17 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/978569 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą w tym zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/978569 Zgodnie z art. 61 ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przesyłane pliki należy opatrzyć: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym, - podpisem zaufanym, - lub podpisem osobistym. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XLII, do upływu terminu na ich wniesienie. 2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. 5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio. Pozostałe informacje dotyczące RODO określa dział XLIII SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/978569 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-17 11:00 Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/978569 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024