Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5976z ostatnich 7 dni
23527z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Projekt planu ogólnego miasta

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Projekt planu ogólnego miasta

Data zamieszczenia: 2024-09-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Jasło
ul. Rynek 12
38-200 Jasło
powiat: jasielski
wzp@um.jaslo.pl
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,175450,c1668a8c812623e6b48756debbfe8994.html
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jasło
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-09-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Projekt planu ogólnego miasta Jasła
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie planu ogólnego.
2. Projekt planu ogólnego winien byś sporządzony zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2024 poz. 1130), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758), ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112), z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego oraz innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu umowy, m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg jak również pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie umowy. Granica opracowania planu powinna być zgodna z zakresem wskazanym w uchwale Rady Miejskiej Jasła Nr XCIX/847/2024 Rady Miejskiej Jasła z dnia 29 kwietnia 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Jasła.
3. W ramach zamówienia Wykonawca wykona:
o Analizę zapotrzebowania gminy na tereny mieszkaniowe, zgodnie z § 3. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. poz. 2758). Wraz z opisem metodyki wyliczania i źródła danych.
o Analizę rzeczywistego zapotrzebowania na zabudowę mieszkaniową wraz z uzasadnieniem,
o Przygotuje katalog stref planistycznych dla Miasta Jasła zgodnie z charakterystyką lokalnych uwarunkowań,
o Przygotuje projekt Planu ogólnego wraz z uzasadnieniem w formie tekstowej oraz graficznej, o których mowa w Art.13h Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130).
o Uzasadnienie w formie graficznej powinno zostać przekazane w pliku geotiff oraz jpg i przygotowane w skali umożliwiającej odczytanie danych zawartych na rysunku.
o Wykonawca będzie brał czynny udział w procesie partycypacji społecznej, tym przygotuje materiały niezbędne do przeprowadzenia konsultacji przestrzennych
o Wykonawca przygotuje materiały w języku niespecjalistycznym na potrzeby partycypacji społecznej projektu planu ogólnego
o Wykonawca przygotuje dokumentację prac planistycznych, o której mowa w § 7. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. poz. 2758).
o Wykonawca przygotuje materiały niezbędne do opiniowania i uzgadniania Planu ogólnego:
o Materiały każdorazowo powinny zawierać plik GML z danymi przestrzennymi dla planu ogólnego oraz uzasadnienie tekstowe w plikach formie plików *.doc lub *.docx oraz pdf i uzasadnienie graficzne w formie pliku geotiff oraz jpg.
o Uzasadnienie do planu ogólnego powinno odnosić się do uwarunkowań, o których mowa w art.13 b Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), w tym także odniesienie do elementów, które będą tematem uzgodnień i opiniowania, o których mowa w Art. 13i. w/w/ ustawy.
o Dodatkowe dokumenty, jeżeli procedura tego wymaga.
o Wykonawca przygotuje dane przestrzenne w formacie GML wraz z uzasadnieniem dla każdego etapu postępowania.
4. Okres gwarancji: min. 24 miesiące (kryterium oceny ofert).

CPV: 71410000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00491066, WA.6720.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-18 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,175450,c1668a8c812623e6b48756debbfe8994.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Sławomir Maćkoś.
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, , wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty, wymianie informacji oraz przekazywaniem dokumentów lub oświadczeń przez Wykonawcę, jest ich prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Miasta Jasła: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
5. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
o Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
o Google Chrome 31
o Mozilla Firefox 26
o Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
o dostęp do sieci Internet
o zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
o obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - Ajar
o włączona obsługa JavaScript
o zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
o zainstalowany Acrobat Reader
o zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
o dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
o dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
o dla Windows 8: Internet Explorer 11
o dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
o Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
o Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
o Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
o Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
1.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,175450,c1668a8c812623e6b48756debbfe8994.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-18 10:00
Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-15

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WA.6720.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie planu ogólnego.
2. Projekt planu ogólnego winien byś sporządzony zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2024 poz. 1130), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758), ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112), z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego oraz innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu umowy, m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg jak również pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie umowy. Granica opracowania planu powinna być zgodna z zakresem wskazanym w uchwale Rady Miejskiej Jasła Nr XCIX/847/2024 Rady Miejskiej Jasła z dnia 29 kwietnia 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Jasła.
3. W ramach zamówienia Wykonawca wykona:
o Analizę zapotrzebowania gminy na tereny mieszkaniowe, zgodnie z § 3. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. poz. 2758). Wraz z opisem metodyki wyliczania i źródła danych.
o Analizę rzeczywistego zapotrzebowania na zabudowę mieszkaniową wraz z uzasadnieniem,
o Przygotuje katalog stref planistycznych dla Miasta Jasła zgodnie z charakterystyką lokalnych uwarunkowań,
o Przygotuje projekt Planu ogólnego wraz z uzasadnieniem w formie tekstowej oraz graficznej, o których mowa w Art.13h Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130).
o Uzasadnienie w formie graficznej powinno zostać przekazane w pliku geotiff oraz jpg i przygotowane w skali umożliwiającej odczytanie danych zawartych na rysunku.
o Wykonawca będzie brał czynny udział w procesie partycypacji społecznej, tym przygotuje materiały niezbędne do przeprowadzenia konsultacji przestrzennych
o Wykonawca przygotuje materiały w języku niespecjalistycznym na potrzeby partycypacji społecznej projektu planu ogólnego
o Wykonawca przygotuje dokumentację prac planistycznych, o której mowa w § 7. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. poz. 2758).
o Wykonawca przygotuje materiały niezbędne do opiniowania i uzgadniania Planu ogólnego:
o Materiały każdorazowo powinny zawierać plik GML z danymi przestrzennymi dla planu ogólnego oraz uzasadnienie tekstowe w plikach formie plików *.doc lub *.docx oraz pdf i uzasadnienie graficzne w formie pliku geotiff oraz jpg.
o Uzasadnienie do planu ogólnego powinno odnosić się do uwarunkowań, o których mowa w art.13 b Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), w tym także odniesienie do elementów, które będą tematem uzgodnień i opiniowania, o których mowa w Art. 13i. w/w/ ustawy.
o Dodatkowe dokumenty, jeżeli procedura tego wymaga.
o Wykonawca przygotuje dane przestrzenne w formacie GML wraz z uzasadnieniem dla każdego etapu postępowania.
4. Okres gwarancji: min. 24 miesiące (kryterium oceny ofert).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie:
3 projekty studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego bądź ich zmianach,
5 projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zakończonych ich uchwaleniem i ogłoszeniem w Dzienniku Urzędowym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.
Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będzie w PLN.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-10-15

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.