dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Mysłowice)
śląskie (Piekary Śląskie)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podlaskie (Białystok)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont drogi |
Data zamieszczenia: | 2024-09-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Budziszewice ul.J.Ch.Paska, 66 97-212 Budziszewice powiat: tomaszowski (mazowiecki) 447102389, faks 447102389 ug@budziszewice.com.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Budziszewice |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 447102389, faks 4471 |
Termin składania ofert: | 2024-09-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont drogi w miejscowości Nepomucenów Krótki opis przedmiotu zamówienia Nazwa zamówienia: Remont drogi w miejscowości Nepomucenów. W ramach zadania Remont drogi w miejscowości Nepomucenów na ciągu drogi gminnej nr 116062E relacji Nepomucenów-Nowy Rękawiec, zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 50 obręb Nepomucenów, zrealizowany zostanie remont na odcinku ok.1200m w miejscowości Nepomucenów. Nie wymaga zmiany granic pasa drogowego. Zakresem swym obejmuje m.in. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (m.in. roboty pomiarowe, rozebranie nawierzchni i podbudowy zjazdów z kostki betonowej, krawężników betonowych); podbudowa jezdni (m.in. oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej, skropienie emulsją asfaltową podłoża bitumicznego, wyrównanie mechaniczne istniejącego podłoża bitumicznego); nawierzchnia jezdni (m.in. skropienie emulsją asfaltową wyrównania bitumicznego, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4 cm); remont przepustów (remont polegający na wymianie starych części przelotowych na rury spiralne karbowane wraz ze ściankami czołowymi i umocnieniem wlotu i wylotu ażurowymi płytami betonowymi); regulacja zjazdów (regulacja polegająca na odtworzeniu zjazdów z kostki betonowej, zjazdów pozbawionych obecnie nawierzchni utwardzonej na nawierzchnie z kruszywa, wyrównaniu istniejących zjazdów bitumicznych betonem asfaltowym); pobocza (m.in. roboty przygotowawcze w obrębie podłoża gruntowego, ułożenie kruszywa łamanego dolomitowego wraz z zagęszczeniem); roboty uzupełniające (m.in. regulacja pionowa i wymiana skrzynek i pokryw zasuw wodociągowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym jego zakres ilościowy, rzeczowy, parametry techniczne zawiera projekt architektoniczno-budowlany i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące integralną część niniejszej SWZ. Integralną część SWZ stanowi także załączony przedmiar robót, jednakże ma on charakter poglądowy, załączony w szczególności dla ułatwienia wykonawcom obliczenia ceny oferty. CPV: 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00490941, RG.271.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-24 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77ed592c-42c0-42ae-be5a-0a038a931b2f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl . Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozp.Prezesa RM z 30.12.2020r. w spr. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Wymagane SWZ dokumenty elektroniczne, o których mowa w §2 ust.1 ww.rozporządzenia sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.z2024r.poz.307) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Wymagane SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust.1 rozp. w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i przekazuje się jako załącznik, lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji")..Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku, gdy komunikacja za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia jest utrudniona lub niemożliwa, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ug@budziszewice.com.pl (nie dotyczy składania ofert). Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Pozostałe informacje w tym zakresie patrz SWZ pkt14. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Patrz punkt 23 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz punkt 23 SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-24 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.4.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Nazwa zamówienia: Remont drogi w miejscowości Nepomucenów. W ramach zadania Remont drogi w miejscowości Nepomucenów na ciągu drogi gminnej nr 116062E relacji Nepomucenów-Nowy Rękawiec, zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 50 obręb Nepomucenów, zrealizowany zostanie remont na odcinku ok.1200m w miejscowości Nepomucenów. Nie wymaga zmiany granic pasa drogowego. Zakresem swym obejmuje m.in. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe ( m.in. roboty pomiarowe, rozebranie nawierzchni i podbudowy zjazdów z kostki betonowej, krawężników betonowych); podbudowa jezdni (m.in. oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej, skropienie emulsją asfaltową podłoża bitumicznego, wyrównanie mechaniczne istniejącego podłoża bitumicznego); nawierzchnia jezdni (m.in. skropienie emulsją asfaltową wyrównania bitumicznego, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4 cm); remont przepustów (remont polegający na wymianie starych części przelotowych na rury spiralne karbowane wraz ze ściankami czołowymi i umocnieniem wlotu i wylotu ażurowymi płytami betonowymi); regulacja zjazdów (regulacja polegająca na odtworzeniu zjazdów z kostki betonowej, zjazdów pozbawionych obecnie nawierzchni utwardzonej na nawierzchnie z kruszywa, wyrównaniu istniejących zjazdów bitumicznych betonem asfaltowym); pobocza (m.in. roboty przygotowawcze w obrębie podłoża gruntowego, ułożenie kruszywa łamanego dolomitowego wraz z zagęszczeniem); roboty uzupełniające (m.in. regulacja pionowa i wymiana skrzynek i pokryw zasuw wodociągowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym jego zakres ilościowy, rzeczowy, parametry techniczne zawiera projekt architektoniczno-budowlany i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące integralną część niniejszej SWZ. Integralną część SWZ stanowi także załączony przedmiar robót, jednakże ma on charakter poglądowy, załączony w szczególności dla ułatwienia wykonawcom obliczenia ceny oferty. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. W kryterium cena - punkty zostaną obliczone według wzoru: PC = Cn/Cb x 60 pkt , gdzie: PC- liczba punktów jakie oferta otrzyma w kryterium cena Cn - najniższa spośród cen wszystkich ofert nieodrzuconych Cb -cena badanej oferty W kryterium tym oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium okres gwarancji liczonym w okresach miesięcznych - punkty zostaną przyznane na poniższych zasadach: 1) 0 pkt - w przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji, tj.36 miesięcy, 2) 40 pkt - w przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji, tj. 60 miesięcy 3) w przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy Wykonawca otrzyma punkty obliczone wg wzoru: PG = Go/Gmax x 40 pkt , gdzie: PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć, Go -okres gwarancji podany w badanej ofercie Gmax - najdłuższy oferowany okres gwarancji Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu końcowego odbioru robót. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach. 17.3.3. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy(minimalny wymagany), Zamawiający odrzuci ofertę. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy (wyznaczony maksymalny), jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 miesięcy. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów uzyskanych w obu kryteriach. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i okresu gwarancji, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeśli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty w ten sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Badania braku podstaw wykluczenia dokona na podstawie oświadczenia wstępnego o którym mowa w ppkt 9.1. SWZ (tj.oświadczenia składanego na podstawie art.125 ust.1 ustawy Pzp). 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje warunków udziału - w związku z czym nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Formularz ofertowy - sporządzony na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ 2. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (tzw. wstępne) o którym mowa w art.125ust.1 ustawy Pzp - zgodnie z punktem 9.1. SWZ, oraz: 3. pełnomocnictwo, jeśli dotyczy - patrz: pkt 11.1.2 SWZ 4. gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - patrz: pkt 11.1.6. SWZ 5. gdy Wykonawca zastrzega informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa -patrz:pkt 11.1.7 i 11.2.4 SWZ 6. gdy wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne - patrz: pkt 4.3.3. SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 2. Oświadczenie o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania składa odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wraz z ofertą. 3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1.Zamawiający działając na podstawie art.455 ust.1 pkt 1 przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach: 1)przedłużenie terminu o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) będących następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności : nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności usunięcia błędów lub zmian w dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww.okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót b) opóźnienia, zaniechania, decyzje właściwych organów; c) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego d) zaistnienia warunków pogodowych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac; e)wystąpienia siły wyższej; f)robót zamiennych; robót dodatkowych; wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji g)konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidziano h)innej oczywistej przyczyny uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w oznaczonym terminie, niezależnej od żadnej ze stron umowy lub której konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy lub niemożliwej do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy.2) w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonywania przedmiotu umowy, w następujących sytuacjach:a)gdy materiały lub urządzenia przewidziane do wykonania zamówienia nie mogą być użyte przy realizacji przedmiotu umowy z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi;b) konieczności zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub stwierdzone wady dokumentacji projektowej, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy; c)możliwości zastosowania rozwiązań o wyższym od przyjętego w dokumentacji projektowej standardzie wykonania przedmiotu umowy pozwalającego na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy d)konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, e)wystąpienia odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy, np. niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane sieci, instalacje lub inne obiekty budowlane, warunki geologiczne, geotechniczne lub hydrologiczne; f)wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; g)gdy zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy uzasadnione jest zbędnością wykonania robót objętych tym zakresem i nie zagraża należytemu wykonaniu przedmiotu umowy lub roboty zostały ujęte w dokumentacji projektowej omyłkowo lub w wyniku błędu lub zaistniała inna okoliczność uzasadniająca zmniejszenie zakresu, w szczególności niewystarczające środki finansowe, a zmiana nie zagraża należytemu wykonaniu i użytkowaniu przedmiotu umowy w zmniejszonym zakresie-przy czym minimalna wartość zamówienia wyniesie co najmniej 70% wartości zamówienia podstawowego brutto ujętego w zawartej umowie; h) wystąpienia robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem, jeśli są niezbędne do prawidłowego wykonania umowy . Strony sporządzają protokół konieczności określający zakres prac do wykonania.Żadne zmiany nie mogą modyfikować ogólnego charakteru umowy. 3) w zakresie wynagrodzenia: w przypadku zmniejszenia umownego zakresu robót, wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych.Ciąg dalszy w sekcji-Pozostałe informacje. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. W kryterium cena - punkty zostaną obliczone według wzoru: PC = Cn/Cb x 60 pkt , gdzie: PC- liczba punktów jakie oferta otrzyma w kryterium cena Cn - najniższa spośród cen wszystkich ofert nieodrzuconych Cb -cena badanej oferty W kryterium tym oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. W kryterium okres gwarancji liczonym w okresach miesięcznych - punkty zostaną przyznane na poniższych zasadach: 1) 0 pkt - w przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji, tj.36 miesięcy, 2) 40 pkt - w przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji, tj. 60 miesięcy 3) w przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy Wykonawca otrzyma punkty obliczone wg wzoru: PG = Go/Gmax x 40 pkt , gdzie: PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć, Go -okres gwarancji podany w badanej ofercie Gmax - najdłuższy oferowany okres gwarancji Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu końcowego odbioru robót. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach. 17.3.3. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy(minimalny wymagany), Zamawiający odrzuci ofertę. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy (wyznaczony maksymalny), jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 miesięcy. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów uzyskanych w obu kryteriach. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i okresu gwarancji, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeśli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeśli nie będzie można dokonać wyboru oferty w ten sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-10-23 |
© eurobudowa.pl 2004-2024