Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana instalacji odgromowej |
Data zamieszczenia: | 2024-09-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkół Mechanicznych Nr 1 im. Franciszka Siemiradzkiego ul. Świętej Trójcy 37 85-224 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz Telefon: 501 552 623, 523791261 pawel.sankowski@zsm1.bydgoszcz.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 501 552 623 |
Termin składania ofert: | 2024-09-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana instalacji odgromowej na obiekcie - Zespół Szkół Mechanicznych nr 1 w Bydgoszczy 3. Szacunkowa wartość zamówienia 61022,00 zł netto 6. Opis przedmiot zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do zapytania ofertowego pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia". CPV: 45312311-0 Dokument nr: 1/ZSM1/2024 Składanie ofert: 12. Termin i miejsce składania ofert TERMIN SKŁADANIA ofert: do 19.09.2024 r. o godz. 9:00 Ofertę należy lub w formie papierowej w kancelarii dyrektora w Zespole Szkół Mechanicznych nr 1 w Bydgoszczy, Ul. Św. Trójcy 37, 85-224 Bydgoszcz w zamkniętej kopercie z opisem ,,UWAGA nie otwierać do 19.09.2024 r. godz. 9:00". Miejsce i termin realizacji: 19. Termin wykonania zamówienia 60 dni Wymagania: 4. Sposób udzjelenia zamówienia Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest postępowanie publiczne, poprzez publikowanie na stronie BIP szkoły. 5. Sposób komunikacji Komunikacja w postępowaniu w o udzielenie zamówienia odbywa się poprzez adres e-mail: pawel.sankowski@zsm1.bydgoszcz.pl lub w formie papierowej poprzez złożenie pisma w kancelarii dyrektora w Zespole Szkół Mechanicznych nr 1 w Bydgoszczy. 7. Oferty częściowe Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowy. 8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis ich spełnienia O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: Dysponuje doświadczeniem w wykonywaniu instalacji odgromowych - tj. wykonał co najmniej 2 instalacje odgromowe. Wykonawca wraz z ofertą przedkłada dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 9. Wykluczenia z udziału w postępowaniu Z postępowania wyklucza się Wykonawców 1) którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, 2) w stosunku, do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość, 3) którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 10. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji Kryteria oceny ofert wraz z sposobem przyznawania punktacji: Cena -100 % Kryterium oceniane będzie wg następującego wzoru: cena oferty najniższej C =--------------------------------xl00% cena oferty badanej Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. 11. Opis sposobu przygotowania oferty Na ofertę składa się: 1) Wypełniony formularz ofertowy, zgodny z załączonym wzorem - załącznik nr 2, 2) Wykaz usług, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług. Oferta oraz załączniki musza być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty lub załączników przez osobę, której upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z CEIDG lub KRS - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, z którego wynika uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca pozostaje związany ofertą w terminie 30 dni od daty otwarcia ofert. 13. Ocena ofert Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia tj. różni się o więcej niż 30 % od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z Wykonawcą i może odrzucić ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny w ofercie. W przypadku braku ofert, które nie będą zawierały wymaganych w pkt 11 załączników Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w terminie nie krótszym niż dwa dni robocze. 14. Unieważnienie postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez konieczności podania przyczyny. 15. Informacja o wyniku postępowania Informacja o wyniku postępowania, zawierająca imię i nazwisko lub nazwę wybranego Wykonawcy, jego siedzibę (miejscowość) oraz cenę najkorzystniejszej oferty, zostanie ogłoszona na BIP Zespołu Szkół Mechanicznych nr 1 w Bydgoszczy. 16. Zawarcie umowy Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć umowę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Umowę zawiera się w formie pisemnej lub elektronicznej. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który w prawidłowo przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. 17. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania Wzór umowy stanowi załącznik do zapytania ofertowego. We wzorze określono warunki zmian umowy. 18. Konflikt interesów Beneficjent jest zamawiającym w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zapewnia wykonanie czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowania przez osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm. Zamawiający podejmuje środki aby zapobiegać konfliktom interesów na każdym etapie prowadzenia postępowania i jego realizacji w celu niedopuszczenia do zakłócenia konkurencji oraz zapewnieniu równego traktowania Wykonawców. Kontakt: 20. Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami: Paweł Sankowski, tel: 501 552 623, e-mail: pawel.sankowski@zsm1.bydgoszcz.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024