Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1187z dziś
6584z ostatnich 7 dni
25097z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO GASTRONOMII

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO GASTRONOMII

Data zamieszczenia: 2024-09-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: STOŁÓWKA MAŁGORZATA SPÓŁKA CYWILNA KATARZYNA GÓRA-PŁOSKONKA, JAROSŁAW PŁOSKONKA
Legionów 244
43-502 Czechowice-Dziedzice
powiat: bielski
stolowka247@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/198179
Województwo: śląskie
Miasto: Czechowice-Dziedzice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-09-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO GASTRONOMII
Powstaje w kontekście naboru
KPOD.01.01-IZ.00-791/24 - Dywersyfikacja działalności Spółki w kierunku działalności restauracyjnej w celu zwiększenia odporności na gospodarcze sytuacje kryzysowe w województwie śląskim.

Część 1
DOSTAWA I MONTAŻ LADY WYDAWCZEJ

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZĘŚĆ 1: DOSTAWA I MONTAŻ LADY WYDAWCZEJ
Wymagania minimalne:
Lada wydawcza składa się z elementów tworzących całość:
1) dystrybutor do tac- Dopuszcza się zmiany pod warunkiem dopasowania do wymiarów pomieszczenia zgodnie z projektem;
2) stanowisko neutralne w blacie, otwór pod podajnik do talerzy, panel dekoracyjny. Wymiary (mm): 900-1350 x 700-720 x 850 (szer. x gł. x wys.) - szerokość musi być ostatecznie być dostosowana do projektu
3) podajnik na talerze do zabudowy, grzewczy, średnica talerza 215-280 cm
4) nadstawka/pomocnik kelnerski. Wymiary (mm): 720 x 370 x 500 (szer. x gł. x wys.); Dopuszcza się zmiany wymiarów pod warunkiem dopasowania do wymiarów pomieszczenia - zgodnie z projektem,
5) Bemar grzewczy 3 x GN1/1 z panelem dekoracyjnym, bemar wodny napełniany od góry , przystosowany do pojemników o gł. 200 mm, komora higieniczna ze wspólnym sterowaniem , pod komorą odpływ z zaworem kulkowym lub wyjmowaną rurą przelewową, przekładki do pojemników GN , zakres regulacji 30-95 stopni. Wymiary: 1000-1250 x 720 x 850 (szer. x gł. x wys.). Dolna półka pod bemarem;
6) Bemar grzewczy 3 x GN1/1 z panelem dekoracyjnym, bemar wodny napełniany od góry, przystosowany do pojemników o gł. 200 mm, komora higieniczna z oddzielnym sterowaniem , pod komorą odpływ z zaworem kulkowym lub wyjmowaną rurą przelewową, przekładki do pojemników GN , zakres regulacji 30-95 stopni. Wymiary: 1000-1250 x 720 x 850 (szer. x gł. x wys.). Dolna półka pod bemarem;
7) 2 x nadstawka grzewczo oświetleniowa z szkła zamknięta z szybami bocznymi;
8) Element narożny na podstawie szafkowej z półką , stanowisko narożne neutralne 90°C zewnętrzne, stal nierdzewna. Wymiary: 700-750 x 700-750 x 850 (szer. x gł. x wys.) -dopuszcza się zmiany wymiarów pod warunkiem dopasowania do wymiarów pomieszczenia - zgodnie z projektem,
9) Wanna chłodnicza 3XGN1/1 na podstawie z lodówką podblatową, dostosowana do pojemników o gł. 150 mm, panel dekoracyjny , wanna z chłodzeniem statycznym, przekładki do poj. GN , elektroniczna regulacja temp 2-15 stopni, czynnik chłodniczy R290 - wymiary dostosowane do wymiarów projektu/pomieszczenia;
10) nadstawka szklana zamknięta z bocznymi szybami z oświetleniem led i półką nad bemar chłodniczy
11) Stanowisko neutralne z panelem dekoracyjnym z półka dolną, blat kamienny granit, 2 x otwór w blacie na media, dodatkowo panel dekoracyjny na bocznej zabudowie z prawej strony. Wymiary 1770-2000 z panelem bocznym 1800-2000 x 720 x 850 (szer x gł x wys) - wymiar dostosowany do pomieszczenia - może ulec nieznacznej zmianie w zależności od wymiarów pozostałych urządzeń;
12) Półki do przesuwu tac. Wymiary 6000 mm x 300 mm - możliwe zmiany wymiarów z zależności od wymiarów zastosowanych elementów.
1.1.2 Pozostałe wymagania:
1) Gwarancja: min. 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbiorczego. Czas gwarancji wydłuża się o czas naprawy, podczas którego urządzenie jest wyłączone z użytku. Udzielona gwarancja musi być bezwarunkowa (nie dotyczy elementów eksploatacyjnych).
2) Czas reakcji serwisu: 24h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się przyjazd serwisanta, diagnozę usterki i podjęcie czynności naprawczych.
UWAGA: Zamawiający pracuje w trybie od poniedziałku do soboty. Dla usterek zgłoszonych w sobotę czas reakcji serwisu będzie przypadał na poniedziałek.
3) Wykonanie według projektu, stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
1. Oferowane urządzenia i sprzęt muszą być fabrycznie nowe.
2. Dostarczane urządzenia muszą posiadać certyfikat CE.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Ul. Legionów 247, Czechowice - Dziedzice.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
5. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
6. Warunki płatności Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie. Warunki graniczne:
- Dopuszcza się zaliczkę do wysokości 50% ceny.
- Pozostała część płatna po dostawie i montażu, w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Zaproponowane warunki płatności nie mogą być gorsze niż ww. Dopuszcza się zmianę ww. zasad wyłącznie w przypadku zaproponowania rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego. Przez rozwiązania korzystniejsze rozumie się np. rezygnację lub zmniejszenie wysokości zaliczki.
7. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 2
DOSTAWA I MONTAŻ SEPARATORA TŁUSZCZU

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZĘŚĆ 2: DOSTAWA I MONTAŻ SEPARATORA TŁUSZCZU
Minimalne wymagania:
1) Wolnostojący, przystosowany do obsługi ok 400 posiłków w trybie stołówkowym (przepływ nominalny NS 2-5)
2) zbiornik wyposażony w zintegrowany osadnik
3) czyszczenie i usuwanie zawartości zbiornika bez obecności przykrych zapachów
4) gwarancja na tworzywo PE 20 lat
5) urządzenie do opróżniania - pompa opróżniająca
6) automatyczny system czyszczenia
7) zasilanie wodą
8) powierzchnia do ustawienia maksymalnie 190 cm wys
9) zawartość separatora 290 - 500 l
10) całkowita pojemność 500-1200 l
11) zawartość osadnika 200-600 l
12) tłuszcz odseparowany 100 -300 l
13) rozruch i szkolenie w cenie
14) dojazd serwisu w cenie
15) przepływ nominalny 5 - 5.5.
Pozostałe wymagania:
1) DOSTAWA, montaż, uruchomienie, przeszkolenie pracowników i pierwszy przegląd gwarancyjny leżą po stronie wykonawcy.
2) Gwarancja: min. 36 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbiorczego. Czas gwarancji wydłuża się o czas naprawy, podczas którego urządzenie jest wyłączone z użytku. Udzielona gwarancja musi być bezwarunkowa (nie dotyczy elementów eksploatacyjnych)
3) Czas reakcji serwisu: 24h. Przez czas reakcji serwisu rozumie się przyjazd serwisanta, diagnozę usterki i podjęcie czynności naprawczych.
UWAGA: Zamawiający pracuje w trybie od poniedziałku do soboty. Dla usterek zgłoszonych w sobotę czas reakcji serwisu będzie przypadał na poniedziałek.
1. Oferowane urządzenia i sprzęt muszą być fabrycznie nowe.
2. Dostarczane urządzenia muszą posiadać certyfikat CE.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Ul. Legionów 247, Czechowice - Dziedzice.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
5. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
6. Warunki płatności Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie. Warunki graniczne:
- Dopuszcza się zaliczkę do wysokości 50% ceny.
- Pozostała część płatna po dostawie i montażu, w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Zaproponowane warunki płatności nie mogą być gorsze niż ww. Dopuszcza się zmianę ww. zasad wyłącznie w przypadku zaproponowania rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego. Przez rozwiązania korzystniejsze rozumie się np. rezygnację lub zmniejszenie wysokości zaliczki.
7. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Okres gwarancji
36 miesięcy

Część 3
DOSTAWA MEBLI

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
CZĘŚĆ 3: DOSTAWA MEBLI
Minimalne wymagania:
DOSTAWA obejmuje:
1) Krzesła typu hokker - 6 szt.:
- wykonane z giętego drewna bukowego:
- sztaplowane do 3 sztuk, nietapicerowane z twardym oparciem i siedziskiem oraz metalowym wzmocnieniem służącym do podpierania stóp.
- ślizgacze plastikowe, zabezpieczone lakierem odpornym na uderzenia i odbarwienia,
- wytrzymałość potwierdzona atestem zgodnie z normą PN-EN 16139 oraz PN-EN 1022:2012 lub równoważną;
- krzesło proste, bez wielu łączeń, łatwe w utrzymaniu czystości,
- Wymiary krzesła barowego: wysokość siedziska 77-79 cm, głębokość siedziska i 46-50 cm, szerokość siedziska 48-52 cm, wysokość całkowita 104-106 cm.
2) Stoliki 70x70 cm - 14 szt.:
- wymiar blatu 70 x 70 cm, blat dębowy o grubości minimum 3cm
- malowany lakierem odpornym na uderzenia i odbarwienia
- postument na blat - noga z żeliwa (metalu), stopki do regulacji poziomu, stopa 43x43 cm płaska, wysokość 72-75 cm.
3) Stoliki 120 x 70 cm - 6 szt.:
- wymiar blatu 120 x 70 cm
- blat dębowy o grubości minimum 3cm
- malowany lakierem odpornym na uderzenia i odbarwienia
- postument na blat - noga z żeliwa (metalu), stopki do regulacji poziomu, stopa prostokątna 69x39 cm płaska, wysokość stołu 72-75 cm.
4) Stolik okrągły 120 cm - 1 szt.:
- wymiar blatu: średnica 120cm, blat dębowy o grubości minimum 3 cm
- malowany lakierem, odpornym na uderzenia i odbarwienia,
- Podstawa stołu w postaci 4 metalowych nóg wykonanych z blachy stalowej o grubości min. 10 mm, nogi zakończone ślizgaczami zabezpieczającymi podłogę, wysokość stołu 72-75 cm.
5) Krzesła - 56 szt.:
- wykonane z giętego drewna bukowego,
- sztaplowane do 6-ciu sztuk
- nietapicerowane z twardym oparciem i siedziskiem
- ślizgacze plastikowe, zabezpieczone lakierem odpornym na uderzenia i odbarwienia,
- wytrzymałość potwierdzona atestem zgodnie z normą PN-EN 16139 oraz PN-EN 1022:2012 lub równoważną,
- krzesło proste, bez wielu łączeń, łatwe w utrzymaniu czystości,
- Wymiary krzesła: wysokość siedziska 47-52 cm, głębokość siedziska i 46-50 cm,
- szerokość siedziska 48-52 cm, wysokość całkowita 80-83 cm.
6) Sofa barowa modułowa 140 cm - 3 szt.
- konstrukcja metalowo-drewniana
- możliwość łączenia w zestawy, również dwustronne zwrócone do siebie plecami.
- wysokość siedziska 46-48 cm, głębokość siedziska 43-49 cm
- Na nogach metalowych malowanych proszkowo ślizgacze plastikowe, tapicerowane z wytrzymałej eko-skóry o parametrach nie gorszych niż. Gramatura 650gr/m2, ścieralność 300tys. Cykli Martindela, (kolor do ustalenia na etapie realizacji zamówienia),
- wypełnienie wysokoelastyczną pianką odporną na odkształcenia,
- Wymiary pojedynczego modułu szerokość 140 cm, wysokość 120 cm, głębokość 68 cm.
7) Stolik podłużny wysoki - 1 szt.:
- Wymiary: szer. 50 cm x dł. 400 cm x wys. 110 cm
- wysoki - wysokość dostosować pod hokery
- stabilny
- blat dębowy o grubości min. 4 cm
- zabezpieczone lakierem odpornym na uderzenia i odbarwienia,
- na metalowych nogach wykonanych z profilu o przekroju 80x20mm
Pozostałe wymagania:
1) Dopuszcza się tolerancję wymiarów +/- 7%.
2) Krzesła i meble spójne wizualnie.
3) DOSTAWA i montaż leżą po stronie wykonawcy.
4) Elementy drewniane wykonane z litego drewna.
5) Gwarancja: min. 36 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbiorczego. Czas gwarancji wydłuża się o czas naprawy, podczas którego sprzęt jest wyłączony z użytku. Udzielona gwarancja musi być bezwarunkowa.
1. Oferowane urządzenia i sprzęt muszą być fabrycznie nowe.
2. Dostarczane urządzenia muszą posiadać certyfikat CE.

4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.

Okres gwarancji
36 miesięcy

CPV: 39172100-9, 42214000-9, 42513200-7, 42513210-0, 42912000-2, 39112000-0, 39143113-1, 39143310-2, 39150000-8

Dokument nr: 2024-73702-198179, 2/ZK/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-09-16
3. Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej, za pośrednictwem Bazy konkurencyjności.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-09

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
bielski
Gmina
Czechowice-Dziedzice
Miejscowość
Czechowice-Dziedzice

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
bielski
Gmina
Czechowice-Dziedzice
Miejscowość
Czechowice-Dziedzice

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
bielski
Gmina
Czechowice-Dziedzice
Miejscowość
Czechowice-Dziedzice
3. Miejsce realizacji zamówienia: Ul. Legionów 247, Czechowice - Dziedzice.
5. Zamówienie musi być zrealizowane w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w przypadkach określonych w Wytycznych dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 oraz w następujących przypadkach:
1.1 konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w tym na skutek wystąpienia siły wyższej,
1.2 konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności niezależnych od wykonawcy lub okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
1.3 konieczności wprowadzenia zmian, w tym: przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek istotnych okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
1.4 konieczności dokonania zmian w przedmiocie umowy w przypadku zaistnienia możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem iż cena zaproponowana w ofercie nie ulegnie podwyższeniu;
1.5 Konieczności dokonania zmian w przedmiocie umowy, polegających na zamianie zaoferowanego sprzętu na inny niż ten który został szczegółowo opisany i wymieniony w ofercie Wykonawcy. Dokonanie zmiany jest możliwe tylko w niżej wymienionych okolicznościach:
- sprzęt został wycofany z produkcji oraz nastąpiło wyczerpanie zapasów magazynowych u ewentualnych dystrybutorów,
- zaoferowany sprzęt zamienny posiada parametry nie gorsze od tego, który został zaproponowany przez Wykonawcę w ofercie,
- funkcja oraz przeznaczenie sprzętu pozostaje bez zmian,
- cena zaoferowanego sprzętu nie będzie wyższa niż cena podana w ofercie Wykonawcy.
- dokonanie zmiany umowy jest możliwe jedynie w przypadku wystąpienia łącznie, wszystkich wymienionych powyżej okoliczności oraz po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
1.6 w przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, a mającego wpływ na realizację zamówienia,
1.7 w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany przepisów.
2. Powyższe nie wyłącza prawa Zamawiającego do zmian umowy, które nie są istotne.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a wykonawcą polegające na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Zamówienie nie może być udzielone podmiotom i osobom, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne i podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie następujących przepisów:
- art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576;
- Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferta zostanie przygotowana zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Wraz z ofertą Wykonawca złoży następujące dokumenty:
a) Formularz parametrów technicznych, stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania,
Oferta i dokumenty o których mowa w pkt. VIII.2 winny zostać przesłane w formie skanu oryginału dokumentu podpisanego przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy bądź jako dokumenty elektroniczne opatrzone podpisem elektronicznym (podpis kwalifikowany, podpis zaufany, podpis osobisty). W przypadku pospisywania oferty przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie upoważnienia.
6. Warunki płatności Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie. Warunki graniczne:
- Dopuszcza się zaliczkę do wysokości 50% ceny.
- Pozostała część płatna po dostawie i montażu, w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Zaproponowane warunki płatności nie mogą być gorsze niż ww. Dopuszcza się zmianę ww. zasad wyłącznie w przypadku zaproponowania rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego. Przez rozwiązania korzystniejsze rozumie się np. rezygnację lub zmniejszenie wysokości zaliczki.
7. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-09-09
Data ostatniej zmiany
2024-09-09 21:40:29

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 60%
Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji serwisu 10%
- Czas reakcji serwisu max do 24h - 0 pkt
- Czas reakcji serwisu max do 12h - 5 pkt
- Czas reakcji serwisu max do 6h - 10 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin gwarancji 10%
- 24 - miesięczny termin gwarancji - 0 pkt.
- 36 - miesięczny termin gwarancji - 5 pkt.
- 48 - miesięczny i dłuższy termin gwarancji - 10 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin dostawy 20%
- Termin dostawy do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt.
- Termin dostawy do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy - 10 pkt.
- Termin dostawy do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 50%
Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji serwisu 20%
- Czas reakcji serwisu max do 24h - 0 pkt
- Czas reakcji serwisu max do 12h - 10 pkt
- Czas reakcji serwisu max do 6h - 20 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin gwarancji 20%
- 36 - miesięczny termin gwarancji - 0 pkt.
- 48 - miesięczny termin gwarancji - 10 pkt.
- 60 - miesięczny i dłuższy termin gwarancji - 20 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji 10%
- Termin dostawy do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt.
- Termin dostawy do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy - 5 pkt.
- Termin dostawy do 2 tygodnia od dnia zawarcia umowy - 10 pkt.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 60%
Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin gwarancji 20%
- 36 - miesięczny termin gwarancji - 0 pkt.
- 48 - miesięczny termin gwarancji - 10 pkt.
- 60 - miesięczny i dłuższy termin gwarancji - 20 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin dostawy 20%
- Termin dostawy do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt.
- Termin dostawy do 3 tygodnia od dnia zawarcia umowy - 10 pkt.
- Termin dostawy do 2 tygodnia od dnia zawarcia umowy - 20 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
KATARZYNA GÓRA-PŁOSKONKA
tel.:
e-mail: stolowka247@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.