Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1100z dziś
7275z ostatnich 7 dni
25884z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa myjni autobusowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa myjni autobusowej

Data zamieszczenia: 2024-09-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kujawsko-Pomorski Transport Samochodowy Spółka Akcyjna
ul. Wieniecka 39
87-800 Włocławek
powiat: Włocławek
Telefon: 54 230 90 20
biurozarzadu@kpts.com.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek
Wadium: 22 000,00 PLN
Nr telefonu: Telefon: 54 230 90 2
Termin składania ofert: 2024-10-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Nazwa nadana zamówieniu : Budowa myjni autobusowej w Mogilnie
SEKCJA VI. Przedmiot, wielkość (zakres) zamówienia oraz informacja o ofertach częściowych:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania (zamówienia) są roboty budowlane polegające na budowie budynku myjni autobusowej z wewnętrzną instalacją gazową wraz planem zagospodarowania terenu i infrastrukturą towarzyszącą na terenie dworca autobusowego w Mogilnie.
2. Teren przeznaczony pod budowę - teren dworca - położony jest w Mogilnie przy Ul. Dworcowej 14, na terenie działki ewidencyjnej nr 1738, jednostka ewidencyjna040903_4 Mogilno-miasto, obręb 0001, Mogilno.
3. Nieruchomość gruntowa, stanowiąca działkę o nr 1738, jest własnością Skarbu Państwa a jej użytkownikiem wieczystym jest Kujawsko-Pomorski Transport Samochodowy Spółka Akcyjna z siedzibą we Włocławku.
4. Wjazd i wejście na teren myjni autobusowej odbywać się będzie z istniejącego zjazdu z drogi lokalnej od Ul. Dworcowej.
5. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) budowę budynku myjni autobusowej,
2) budowę przyłącza wodociągowego wraz z przebudową hydrantu,
3) budowę przyłącza i zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z separatorem koalescencyjnym substancji ropopochodnych,
4) budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej,
5) budowę zewnętrznej instalacji gazowej.
6. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą.
7. Szczegółowy zakres zamówienia określa Dokumentacja Projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwane dalej ,,STWiORB", z zastrzeżeniem postanowień wynikających z pkt 8, SWZ i umowa.
8. Zamówienie nie obejmuje wykonania 7 m odcinka kanalizacji sanitarnej - od punktu wpięcia do pasa zieleni pomiędzy jezdnią a chodnikiem - wykazanego w dokumentacji projektowej (projektach), ponieważ ta część przyłącza została już wybudowana.
9. W skład dokumentacji projektowej wchodzą następujące projekty i opracowania:
9.1. Projekt Techniczny - projekt zagospodarowania terenu.
9.2. Projekt Techniczny - branży konstrukcyjnej.
9.3. Projekt Techniczny - branży architektonicznej
9.4. Projekt Techniczny - instalacje elektryczne.
9.5. Projekt Techniczny - wod.-kan.-gaz.
9.6. Przedmiar robót.
9.7. STWiORB.
11. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
12. Szczegółowe informacje, opis zamówienia, warunki, wymagania, sposób realizacji i inne określa specyfikacja warunków zamówienia.
13. Zamawiający przewiduje możliwość udzjelenia zamówień uzupełniających tylko w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych. Za roboty dodatkowe uznaje się roboty nieobjęte dokumentacją projektową, ściśle związane z przedmiotem zamówienia i warunkujące prawidłowe jego wykonanie - wynikłe w trakcie realizacji zamówienia i których nie można było wcześniej przewidzieć oraz roboty, których konieczność wykonania jest następstwem zmian w dokumentacji projektowej spowodowanych jej wadami skutkującymi koniecznością przerwania robót przez Wykonawcę.

CPV: 451.00000-8, 452.00000-9, 4521.0000-2, 4532.0000-6, 4533.0000-9, 454.00000-1

Dokument nr: KPTS-Z-43/RB/OM-3/1/24/287

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.10.2024r. o godz. 10:15 w siedzibie Kujawsko-Pomorskiego Transportu Samochodowego Spółka Akcyjna we Włocławku (87-800) przy Ul. Wienieckiej 39, lokal - pokój nr 1 (parter).

Specyfikacja:
SEKCJA IV. Adres strony internetowej ze Specyfikacją Warunków Zamówienia:
Specyfikacja Warunków Zamówienia zamieszczona na stronie internetowej www.bip.kpts.com.pl .

Składanie ofert:
Ofertę sporządzoną i opakowaną zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia należy złożyć do dnia 01.10.2024r. do godz. 10:00 w siedzibie Kujawsko-Pomorskiego Transportu Samochodowego Spółka Akcyjna we Włocławku przy Ul. Wienieckiej 39, lokal-sekretariat, (I piętro, pokój nr 14).

Wymagania:
SEKCJA III. Podstawa przeprowadzenia postępowania:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w oparciu o przepisy wewnętrzne Zamawiającego -,,Regulamin udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi lub roboty budowlane w Kujawsko-Pomorskim Transporcie Samochodowym spółka Akcyjna".
2. W postępowaniu tym nie obowiązują przepisy Ustawy - Prawo zamówień publicznych.
3. Przepisy obowiązującej Ustawy - Prawo zamówień publicznych mają odpowiednie zastosowanie jedynie w przypadkach ściśle określonych w SWZ dotyczącej przedmiotowego postępowania.
SEKCJA V. Tryb udzjelenia zamówienia i sposób przeprowadzenia postępowania
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, w oparciu o Regulamin Zamawiającego.
2. W postępowaniu Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej tylko tego Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona), w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3. Z uwagi na wybrany, określony w pkt 2, sposób przeprowadzenia postępowania, każdy Wykonawca do oferty dołącza, aktualne na dzień składania ofert:
1) Jednolite Oświadczenie oraz
2) pełnomocnictwa, lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),
natomiast wszystkie pozostałe oświadczenia i dokumenty, w tym podmiotowe środki dowodowe, składa, wyłącznie Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni.
4. Szczegółowe wykazy oświadczeń, pełnomocnictw, podmiotowych środków dowodowych wymaganych w postępowaniu, ich zakres, formę, treść, terminy i sposób przekazywania Zamawiającemu określa SWZ.
5. Niniejsze postępowanie jest prowadzone przy udziale komisji przetargowej występującej po stronie Zamawiającego.
SEKCJA VII. Oferty wariantowe:
Zamawiający nie stawia wymogu i nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. SEKCJA VIII. Termin wykonania zamówienia
1. Wszelkie roboty budowlane dotyczące budowy myjni autobusowej w Mogilnie Wykonawca wykona najpóźniej w terminie 150 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić tylko w przypadkach określonych umową.
3. Umowa zostanie zawarta w terminie związania ofertą.
4. Termin zawarcia umowy będzie uzależniony od przebiegu postępowania.
SEKCJA IX. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy i przesłanki wykluczenia
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu,
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
1.2.2. zdolności technicznej lub zawodowej,
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie o charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
5. Szczegółowe przesłanki dotyczące wykluczenia oraz warunki udziału w postępowaniu określa SWZ.
6. W przypadku Wykonawców, o których mowa w pkt 2, 3 i 4, szczegółowy sposób realizacji zamówienia oraz wymagania określa SWZ.
SEKCJA X. Przedmiotowe środki dowodowe
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA XI. Podmiotowe środki dowodowe wymagane w postępowania
1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
1.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
1.3. Oświadczenie Wykonawcy / Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024r., poz. 507).
2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
2.1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.
2.2. Wykaz robót budowlanych.
2.3. Dowody określające prawidłowe wykonanie robót budowlanych
2.4. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Wykaz dokumentów pozostałych - składanych warunkowo:
3.1. Pełnomocnictwa, o których mowa w sekcji V, pkt 3, ppkt 2
3.2. Oświadczenie zawierające dane wszystkich podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia -składane tylko w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.3. Pisemne zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
3.4. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024r., poz. 507) - oświadczenie składane tylko wówczas, gdy Wykonawca korzysta z zasobów udostępnianych mu przez inny podmiot.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące podmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów pozostałych, składanych warunkowo w postępowaniu, ich zakres, formę, treść i sposób przekazywania Zamawiającemu określa SWZ.
5. Podmiotowe środki dowodowe oraz pozostałe dokumenty składane warunkowo, o których mowa w niniejszej sekcji, składa, na wezwanie Zamawiającego i w terminie określonym w wezwaniu - nie krótszym niż 5 dni - tylko ten Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, z zastrzeżeniem postanowień wynikających z pkt 6.
6. Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 3.1., składane są wraz z ofertą.
SEKCJA XII. Informacja na temat wadium
1. W zamówieniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 22 000,00 PLN,
słownie: dwadzieścia dwa tysiące 00/100 PLN. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu
związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w SWZ, rozdział XIV, pkt 7, ppkt 2 i 3.
3. Wadium wnosi się w pieniądzu.
4. Wadium wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego w banku:
Bank PKO BP, nr konta: 89 1020 1462 0000 7102 0391 6723, z dopiskiem: ,,Wadium - Budowa myjni autobusowej w Mogilnie".
5. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium za spełniony, jeżeli przed upływem terminu składania ofert rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium.
6. Wadium Zamawiający zwraca bez odsetek.
7. Zwrot wadium, jego przedłużenie lub zatrzymanie określa SWZ.
8. Zaleca się aby kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego Wykonawca dołączył do oferty.
1.2. Ofertą sporządza się w języku polskim.
1.3. Za moment złożenia oferty przyjmuje się termin (datę i godzinę) otrzymania oferty przez Zamawiającego.
1.4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za pozostawienie oferty w innym miejscu niż wskazanie w pkt
1.1.
2.2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający (Przewodniczący komisji lub inny Członek komisji):
1) informuje obecnych na otwarciu ofert Wykonawców o składzie komisji przetargowej,
2) podaje krótką informację o postępowaniu, w szczególności o przedmiocie zamówienia, trybie postępowania oraz miejscu i dacie publikacji ogłoszenia,
3) informuje o liczbie złożonych ofert,
4) podaje kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - jeżeli taka kwota została ustalona.
2.3. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
1) kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia - jeżeli była ustalona przez Zamawiającego,
2) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte,
3) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
SEKCJA XIV. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
SEKCJA XV. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: a) kryterium - cena - waga 100%
2. Oferty będą oceniane punktowo.
3. Dokonując oceny ofert w kryterium ,,cena" Zamawiający będzie się kierował ceną (łącznie z podatkiem od towarów i usług - VAT) za cały przedmiot zamówienia.
4. Obowiązujące wzory, na podstawie których Zamawiający dokona obliczenia wartości punktowej oferty, zawarte są w specyfikacji warunków zamówienia.
SEKCJA XVI. Informacja dotycząca wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
SEKCJA XVII. Informacje pozostałe
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie zawrze umowy ramowej.
3. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
4. Zamawiający nie zastosuje aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w postępowaniu.
6. Pytania o wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia należy kierować na adres pocztowy lub adres email Zamawiającego podany w sekcji II ogłoszenia o zamówieniu.
7. Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych Wykonawcy w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia lub w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy, zawiera SWZ.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwania postępowania, jego unieważnienia, zakończenia bez wyboru Wykonawcy, w każdym momencie i na każdym etapie postępowania - bez podania przyczyn.
9. Wszelkie inne informacje w tym szczegółowe warunki, wymagania, załączniki, formularze do wypełnienia, określa i zawiera specyfikacja warunków zamówienia.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.