Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie planu ogólnego Gminy |
Data zamieszczenia: | 2024-09-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA ŻUKOWICE ZUKOWICE 148 67-231 Żukowice powiat: głogowski tel. 76 8314 241, fax 76 8314 149, tel. 76 8366007 gmina@zukowice.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Żukowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 76 8314 241, fa |
Termin składania ofert: | 2024-09-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
GMINA ŻUKOWICE zaprasza do złożenia ofert cenowych na ,,Sporządzenie planu ogólnego Gminy Żukowice" II. Opis przedmiotu zamówienia W ramach zamówienia Wykonawca: 1) sporządza projekt planu ogólnego gminy; 2) przeprowadza całą procedurę planistyczną, począwszy od podjęcia uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu, do jego uchwalenia oraz publikacji POG w dzienniku urzędowym województwa dolnośląskiego; 3) dostarczy Zamawiającemu: ? część tekstową i graficzną planu ogólnego w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 2 egzemplarzy, ? prognozę oddziaływania na środowisko w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 2 egzemplarzy, ? rysunek planu ogólnego w wersji elektronicznej w formacie SHP lub DXF z podziałem na warstwy, na których leżą obiekty jednej kategorii, ? rysunek planu ogólnego w formacie Geotiff, ? dane przestrzenne dla każdego etapu procedury w formacie GML. Wykonawca zobligowany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy. Warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia w minimalnym wymiarze: - opracowany należycie przynajmniej jeden miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla obszaru o powierzchni co najmniej 1 500 ha oraz - przynajmniej jedno studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. Przedmiot umowy powinien być wykonany zgodnie z: - wytycznymi przedstawionymi przez Zamawiającego, - obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i aktami wykonawczymi do niej. 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. CPV: 71410000-5 Dokument nr: RGNiOŚIV.271.4.1.2024 Składanie ofert: Ofertę cenową należy: - złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Żukowice, Żukowice 148, 67-231 Żukowice, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Sporządzenie planu ogólnego Gminy Żukowice" lub - przesłać drogą elektroniczną adres e-mail gmina@zukowice.pl w terminie do dnia 16 września 2024 r., godz. 14.00 Miejsce i termin realizacji: III. Termin realizacji: 31 grudnia 2025 r. Wymagania: Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 zł netto 3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 1), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3) oświadczenie o spełnieniu warunków oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2), 4) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (załącznik nr 3). 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. VIII. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny 1. Kryteria oceny ofert: Kryterium I: cena brutto - 60% Ocenie podlega wskazana w formularzu oferty cena oferty brutto za przedmiot zamówienia. Ocenę - 60 pkt otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty z wyższymi cenami zostaną ocenione według wzoru: C (liczba punktów oferty badanej) = x 100 x 60 % Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może otrzymać maksymalnie 60 punktów. Kryterium II: doświadczenie - 40% Ocenie podlega ilość wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, licząc od upływu terminu składania ofert, projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: 1-2 dokumenty - 10 pkt 3-4 dokumenty - 20 pkt 4-5 dokumentów - 30 pkt powyżej 5 dokumentów- 40 pkt Oferta może otrzymać maksymalnie 40 punktów. 2. Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia. 3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 4. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. IX. Informacje o formalnościach 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. X. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w każdym czasie, bez podania przyczyny. Uwagi: XI. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Żukowice mająca siedzibę w Żukowicach 148, 67-231 Żukowice reprezentowana przez Wójta Gminy Żukowice. 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Żukowice jest Pan Tomasz Wadas kontakt: tel. 509 737 586, iodo@zukowice.pl *; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa; 6) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Justyna Ciarach, tel. 76 8366007, justyna.ciarach@zukowice.pl 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj. pn. - śr. - od 07:30 do 15:30, czw. od 07:30 do 16:30, pt. od 07:30 do 14:30, e-mail: gmina@zukowice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024