Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy |
Data zamieszczenia: | 2024-09-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Mniszków ul. mjr Hubala 2B 26-341 Mniszków powiat: opoczyński TEL. ( 44) 756-15-22 mniszkow@mniszkow.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Mniszków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | TEL. ( 44) 756-15-22 |
Termin składania ofert: | 2024-09-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej do 130 000,00 zł, pn.: ,,Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Mniszków" III. NAZWA ZAMÓWIENIA: 1. Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Mniszków IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie sporządzania: 1) projektu Planu Ogólnego Gminy Mniszków - zwanego dalej ,,planem", zgodnie z podjętą Uchwałą Nr VIII/38/2024 Rady Gminy Mniszków z dnia 28 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Mniszków, w sposób i w terminach określonych w ,,Harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy. SZCZEGÓŁÓWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Plan będący przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z: 1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023r. poz. 977 ze zm.) zwanym dalej ,, ustawą", 2) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758), 3) ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), 4) zgodnie z zapisami Uchwały VIII/38/2024 Rady Gminy Mniszków z dnia 28 sierpnia 2024r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu ogólnego gminy Mniszków, 5) z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego, 6) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zamówienia, m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia wszystkich obligatoryjnych czynności niezbędnych do sporządzenia planu, tj. m.in. do: 1) sporządzenia planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1130), a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e, 13f, 13g, 13i, 13j, 13k, 13m, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym: a. przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury dokumentacji prac planistycznych; b. przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę; c. wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia; d. przygotowanie stosownych ogłoszeń do publikacji m.in w prasie; e. udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych); f. przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzania planu, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy, g. prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach -udział fizyczny); h. sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, i. opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach opracowania planu), j. przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), k. wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę), l. ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego i Naczelnego Sadu Administracyjnego, m. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za prawidłowe sporządzenie i skompletowanie dokumentacji planistycznej zgodnie z ustawą do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z prawem, n. Wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Składanie ofert: XI. TERMIN I FORMA ZŁOŻENIA OFERTY: 1. Ofertę cenową na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.09.2024r. do godz. 12.15 1) w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy Mniszków, Ul. mjr Hubala 2B, 26-341 Mniszków, 2) drogą elektroniczną na adres: mniszkow@mniszkow.pl (w formie skanu podpisanych dokumentów). 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: VIII. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. 14 miesięcy od daty podpisania umowy. Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 1. Ze względu na wartość zamówienia nieprzekraczającą kwoty 130 000,00 zł w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320) - podstawa prawna: art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego. VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU- DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ: 1. formularz oferty (załącznik nr 1); 2. podpisane oświadczenie: - o sporządzeniu przez oferenta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 5 opracowań polegających na sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (dotyczy także opracowań w zakresie zmian planów i studium), w tym co najmniej jednego opracowania o powierzchni nie mniejszej niż 100 ha, zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa. W oświadczeniu potwierdzającym spełnienie niniejszego warunku należy podać numery uchwał, daty uchwalenia, nazwę organu uchwalającego oraz daty publikacji (załącznik nr 2), 3. podpisane oświadczenie dotyczące wykazania, że Wykonawca dysponuje (załącznik nr 3): o co najmniej jedną osobą do sporządzania planów ogólnych to jest osobą spełniającą wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w brzmieniu obowiązującym od dnia 24 września 2023 r., o osobą spełniającą wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), 4. dokumenty potwierdzające posiadanie właściwych uprawnień zawodowych. VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY CENOWEJ 1. Oferent powinien określić cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca ponosił będzie skutki błędów w ofercie wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 4. Oferta winna: 1) być opatrzona pieczątką firmową, 2) posiadać datę sporządzenia, 3) zawierać adres lub siedzibę Oferenta, nr telefonu, numer NIP, REGON, 4) być podpisana przez Wykonawcę, osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy w zakresie jego spraw majątkowych lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione, 5) sporządzona w języku polskim. 5. Zwartość oferty - oświadczenia i dokumenty wymagane do złożenia oferty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1); 2) oświadczenie - wykaz usług (załącznik nr 2); 3) oświadczenie - wykaz osób (załącznik nr 3); 4) dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji do realizacji przedmiotu zamówienia. IX. OKRES GWARANCJI: 1. Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. X. KRYTERIA OCENY OFERT: 1. Najniższa cena brutto - waga kryterium 100%. 2. Cena wskazana przez Wykonawcę w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeśli występuje. 3. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen). 4. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną, obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty. 5. Ocenie będą podlegać wyłącznie kompletnie złożone oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego. XII. ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ WZÓR UMOWY 1. Istotne postanowienia umowne określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego. 2. Warunki dokonania zmian umowy określono w załączonym do zapytania ofertowego projekcie umowy (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego). Możliwość dokonania zmian umowy stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek. XIV. WYNIKI POSTĘPOWANIA: 1. O złożonych ofertach i wyniku postępowania Wykonawcy zostaną poinformowani drogą elektroniczną. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie poinformowany telefonicznie, bądź drogą elektroniczną o terminie zawarcia umowy. XV. DODATKOWE INFORMACJE 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Przedmiot umowy stanowi jedną całość. 3. Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertą przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej. 5. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. 6. W przypadku złożenia ofert o takiej samej najkorzystniejszej cenie, Zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy złożyli te oferty do negocjacji. 7. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży komplet ważnych dokumentów oraz zaproponuje najniższą cenę za cały przedmiot umowy. 8. Jeżeli Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ważnych ofert bez przeprowadzenia ponownej procedury ich badania i oceny. 9. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym, projekcie umowy, w której zawarte są szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz zgodnie z ofertą. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny. 11. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. 12. Do spraw nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. Uwagi: XVI. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mniszków (26-341 Mniszków, ul. mjr Hubala 2B, tel. (44)756-15-22) b) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pan Andrzej Milczarski, kontakt pod adresem: iod@mniszkow.pl. c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem przeprowadzonym w trybie Zapytania ofertowego pn. ,,Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Mniszków" d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 września 2019r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. h) Posiada Pani/Pan: 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); 3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: 1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: XIII. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI 1. Marcin Wujek - Kierownik Referatu planowania przestrzennego, ochrony środowiska, gospodarki nieruchomościami, infrastruktury, budownictwa i rolnictwa. tel. 44 756-15-22 wew. 24, e-mail: m.wujek@mniszkow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024