Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1100z dziś
7275z ostatnich 7 dni
25884z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont łazienki przeznaczonej dla potrzeb osób niepełnosprawnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont łazienki przeznaczonej dla potrzeb osób niepełnosprawnych

Data zamieszczenia: 2024-09-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku
ul. Jana Pawła II 12
17-120 Brańsk
powiat: bielski (podlaski)
tel./fax.(85) 7375132/ 73-75-060
dpsbransk@dpsbransk.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Brańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax.(85) 737513
Termin składania ofert: 2024-09-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
W związku z planowanym remontem łazienki ogólnodostępnej dla mieszkańców na parterze w budynku nr 1 Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku przy ulicy Jana Pawła II 12 zapraszamy do składania ofert na załączonym formularzu)
( Niniejsze postępowanie jest prowadzone bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zmianami-zamówienie poniżej 130 000zł)

II. Przedmiot zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest remont łazienki na parterze przeznaczonej dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku.
Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w następujących dokumentach stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego:
1.Opis przedmiotu zamówienia załącznik A
2. Dokumentacja projektowa
3.STWiOR
4. Przedmiary robót i wyposażenia pomieszczenia
(do uwzględnienia i porównania na gruncie przez wykonawcę w trakcie wizji lokalnej w terminie uzgodnionym z Zamawiającym)

Dokument nr: AGK.253.12.2024

Otwarcie ofert: 4) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.09.2024 r. w siedzibie zamawiającego o godz. 12.30.
5) Oferty złożone po terminie nie będę rozpatrywane.

Składanie ofert:
VII. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć osobiście, drogą pocztową (lub kurierem) na adres:
Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku Ul. Jana Pawła II 12; 17-120 Brańsk .
2. Termin złożenia oferty: do dnia 25 września 2024r. do godz. 1200.
3) Koperty powinny być zaadresowane i opisane w sposób jednoznacznie wskazujący, że jest to oferta w odpowiedzi na zapytanie, poprzez umieszczenie zapisu: Oferta na remont łazienki w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku" . Oferta ma wpłynąć do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II;17-120 Brańsk Ul. Jana Pawła II 12 sekretariat pok.101 do dnia 25.09. 2024r. do godz. 1200.

Miejsce i termin realizacji:
VI. Termin i miejsce wykonania zamówienia
Miejsce realizacji zadania: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku Ul. Jana Pawła II 12;17-120 Brańsk łazienka ogólnodostępna dla mieszkańców na parterze w budynku Nr 1 segment A .
Termin realizacji zadania: najpóźniej 60 dni od podpisania umowy.(zgodnie ze złożoną ofertą).

Wymagania:
III. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Wiedza i doświadczenie-posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
3. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat lub prowadzenia swojej działalności gospodarczej (jeśli okres działalności jest krótszy niż 3 lata) wykonał co najmniej jedną robotę o tożsamym lub podobnym zakresie rzeczowym prac , o wartości co najmniej (netto) 50 000,00 zł.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie podając miejsce i wartość wykonanych
w sposób należyty robót.
4. Wykonawca będący płatnikiem podatku VAT musi znajdować się na ,,Białej liście" wykazie podatników VAT Ministerstwa Finansów-Krajowej Administracji Skarbowej.
5. Wykonawca nie zobowiązany do naliczania podatku VAT winien przedstawić oświadczenie o braku takiego zobowiązania.
6. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z dnia 15 kwietnia 2022 r. poz. 835), zwanej dalej ,,ustawą o przeciwdziałaniu". Załącznik nr 3

IV. Wymagania Zamawiającego
1) Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym materiały niezbędne do wykonania zamówienia oprócz okładzin ściennych i podłogowych o wym. 60x60, które Zamawiający protokolarnie przekaże Wykonawcy. W ofercie Wykonawcy nie należy uwzględniać zakupu okładzin.
2) Forma przyjętego wynagrodzenia za wykonanie w/w prac - wynagrodzenie ryczałtowe.
3) W związku z przyjęciem dla wykonywanych prac wynagrodzenia ryczałtowego, przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac w terminie uzgodnionym z Zamawiającym).
4) Podane przez Zamawiającego przedmiary określają w powyższym zakresie prace do wykonania. Oferent, który zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac sprawdzenia na gruncie i na podstawie dokonać wyceny ,,oferty".
5) W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym wywiezienie i utylizację wszystkich elementów z rozbiórki, nawet jeśli pozycja taka nie została ujęta w przedmiarze robót. Wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia a w szczególności koszty materiałów, robocizny, pracy sprzętu, transportu zabezpieczenia materiałów na budowie oraz wszelkich ubezpieczeń Wykonawcy , w tym od ryzyk związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
6) Ewentualne niedoszacowanie pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
7) Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego, a więc pełnego ryzyka po stronie
wykonawcy, kosztorys ofertowy oferent składa przed podpisaniem umowy po wyborze oferty.
8) Okres gwarancji -minimum 36 miesięcy od protokolarnego odbioru robót (zgodnie ze złożoną ofertą.

V. Termin związania ofertą
1. Oferta cenowa jest ważna przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7) Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty.
VIII. Ocena ofert.
1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
CENA - 80 %
Cena - Punkty za kryterium cena oferty brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru:
C= CN/Co x 80 %
gdzie:
C - oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium ,,cena oferty brutto"
CN - oznacza cenę brutto najtańszej z ofert
Co - oznacza cenę brutto ocenianej oferty

OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI-20%
Okres gwarancji w pełnych miesiącach minimum 36m-cy-0pkt
48mcy-10pkt
60 mcy-20pkt
84 mce i powyżej -30pkt
G=Go*20%
Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.
Lp = C + G
Punkty za cenę +punkty za okres gwarancji.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie stawiane wymagania, która uzyska najwyższą punktację w.g powyższego wzoru za najniższą cenę (brutto) i najwyższy ............ miesięczny okres gwarancji. Cena obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego wykonania zamówienia.
3. Sposób dokonywania oceny złożonej oferty:
3.1) Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe wraz z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek i zawiadomi o tym Wykonawcę.
3.2) W przypadku, gdy oferta nie zawiera wymaganych dokumentów lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia bądź wyjaśnienia w wyznaczonym terminie.
3.3) Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
3.4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
IX. Wybór wykonawcy
1) Wyboru wykonawcy dokonuje się spośród prawidłowo wypełnionych i złożonych w terminie ofert.
2) Zamówienia dokonuje się u Oferenta, który zaoferował najkorzystniejszą ofertę oraz wymagany okres gwarancji. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje wszystkich
Wykonawców przesyłając informację na e-maila podanego w ofercie .
3) Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa. Wybrany
Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie i miejscu wyznaczonym
przez Zamawiającego.
4) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
5. Unieważnienie postępowania: Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty,
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia,
c) Zamawiający może także unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

Uwagi:
XI. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stosowana przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku ,17-120 Brańsk ul. Jana Pawła II 12 tel. fax 857375132 e-mail: dpsbransk@dpsbransk.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku ,17-120 Brańsk ul. Jana Pawła II 12 jest Pan Janusz Cezary Szypluk- z którym można się skontaktować za pośrednictwem korespondencji e-mail kierowanej na adres: iod_dps_bransk@podlaskie.pl*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną DPS .
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie,

Kontakt:
6) Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Pan Wiaczesław Kalicki e-mail: w.kalicki@dpsbransk.pl tel. 857375132 w godzinach 800-1500 lub osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku.

X. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami.
1. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
Osoba uprawniona do kontaktowania się z Wykonawcami: Wiaczesław Kalicki tel. 85 7375132, e-mail: dpsbransk@dpsbransk.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.