zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
podlaskie (Ciechanowiec)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Ślemień)
dolnośląskie (Kłodzko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ ZABUDÓW MEBLOWYCH |
Data zamieszczenia: | 2024-09-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PARK KULTURY ul. Radomska 21 27-200 Starachowice powiat: starachowicki biuro@parkkultury.eu |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Starachowice |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ ZABUDÓW MEBLOWYCH Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (wykonanie wizualizacji, projektu wykonawczego), wykonanie i montaż wsiedzibie Zamawiającego następujących mebli: a) Zabudowa lady/ kontuary do pomieszczenia administracyjnego - recepcji. Zabudowa lada/ kontuar do szatni. b) Zabudowa mebli kuchennych na wymiar w skład której wchodzą: o Aneks kuchenny o Szafa wnękowa z regulowanymi półkami do kuchni c) Zabudowa szafy - w pomieszczeniu zapleczu obok kuchni d) Zabudowa do pracowni muzycznej. CPV: 39150000-8, 39141400-6,45421153-1 Dokument nr: 2024/BZP 00491196, PK.260.11.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-24 13:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2e28350-6736-450e-8179-a542831eb834 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: o Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl o Poczty elektronicznej: oferty@parkkultury.eu (nie dotyczy składania ofert). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisuoraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy": Instrukcje interaktywne https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ Filmy edukacyjne https://ezamowienia.gov.pl/filmy/ Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówieniami logowania. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres email: oferty@parkkultury.eu (UWAGA! Nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, oświadczeń lub oraz innych dokumentów i informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia lub datę i godzinę wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego. Szczegółowe informacje na temat komunikacji w postępowaniu określa instrukcja interaktywna ,,Komunikacja w postępowaniu", która jest dostępna na Platformie e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dlawykonawcy/ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ,,Klauzula informacyjna RODO" Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Park Kultury, ul. Radomska 21, 27-200 Starachowice, tel. (41) 275-65-25. inspektorem ochrony danych osobowych w Parku Kultury jest Pani Małgorzata Zieja; e-mail: m.zieja@parkkultury.eu Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy); obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych: Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. Udostępnianie, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa wyżej i w art. 18 ust. 3-6, stosuje się odpowiednio. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-24 12:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć zapośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PK.260.11.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (wykonanie wizualizacji, projektu wykonawczego), wykonanie i montaż wsiedzibie Zamawiającego następujących mebli: a) Zabudowa lady/ kontuary do pomieszczenia administracyjnego - recepcji. Zabudowa lada/ kontuar do szatni. b) Zabudowa mebli kuchennych na wymiar w skład której wchodzą: o Aneks kuchenny o Szafa wnękowa z regulowanymi półkami do kuchni c) Zabudowa szafy - w pomieszczeniu zapleczu obok kuchni d) Zabudowa do pracowni muzycznej. 4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 39141400-6 - Kuchnie do zabudowy 45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1) cena ofertowa - 60% 2) okres gwarancji i rękojmi - 40% Opis kryteriów: 1) Cena ofertowa- waga kryterium 60%. Maksymalną ilość punktów w kryterium ,,cena oferty" otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów, zgodnie z poniższym wzorem: Pc= Cmin/Cn×60 Cn gdzie: Pc -ilość punktów w kryterium ,,cena ofertowa" uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie, C min - cena oferty najtańszej, Cn - cena oferty badanej. 2) Okres gwarancji i rękojmi-40% Ilość punktów jaką otrzyma dana oferta w kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi" zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, z przyznaniem ocenianej ofercie punktów, zgodnie z poniższym sposobem ich obliczania: Gwarancja i rękojmia musi być podana w pełnych miesiącach. Sposób oceny kryterium - maksymalizacja (im dłuższy okres gwarancji i rękojmi tym wyższa liczba punktów za to kryterium, maksymalny okres gwarancji i rękojmi podlegającej ocenie przez Zamawiającego wynosi 44 miesiące). W kryterium ,,Gwarancja i rękojmia" punkty zostaną przyznane Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 24 miesiące. Zaoferowanie przez Wykonawcę minimalnej wymaganej gwarancji i rękojmi wynoszącej 24 miesiące skutkuje nieuzyskaniem przez Wykonawcę punktów w tym kryterium, natomiast zaoferowanie przez Wykonawcę 44 miesięcznej gwarancji i rękojmi (pełne miesiące) skutkuje uzyskaniem przez Wykonawcę maksymalnej liczby punktów w tym kryterium. Za każdy miesiąc gwarancji i rękojmi powyżej 24 miesięcy Wykonawca otrzyma 2 punkty. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt z tego kryterium. W przypadku niepodania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym okresu gwarancji, o którym mowa powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował 24 miesięczny okres gwarancji i przyzna mu 0 punktów. Punkty w kryterium ,,Gwarancja i rękojmia" będą wyliczane według poniższego wzoru: Pg1 = (Gw1 - 24)*2 Pg1 - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Gwarancja i rękojmia" dla części I Gw1 - gwarancja i rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę podana w pełnych miesiącach dla części I (maksymalny okres gwarancji i rękojmi podlegający ocenie Zamawiającego wynosi 44 miesiące, natomiast minimalny okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesiące). Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów, obliczoną według wzoru: P=Pc+Pt +Pg P-łączna liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi- 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej tj. wymagane jest: wykazanie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, minimum dwóch dostaw wyposażenia meblowego o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każda W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek mogą spełniać łącznie. Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia zawarte w załącznikach nr 2 i 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia (zawarte w załączniku 2 i 3), składa każdy z Wykonawców - Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - oświadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia zawarte w załącznikach nr 2 i 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia (zawarte w załączniku 2 i 3), składa każdy z Wykonawcówd) - Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,- sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, minimum dwóch dostaw wyposażenia meblowego o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każda. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w pPodstawy dotyczące wykluczenia wskazane w niniejszej SWZ każdy z Wykonawców musi wykazać odrębnie w składanej ofercie (dotyczy oświadczeń i deklaracji), czy w trakcie procedury badania i oceny ofert. Warunki udziału w postępowaniu zostały opisane w części SWZ odnoszącej się do wymaganych warunków udziału. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek w formularzu ,,OFERTA" dokładnie wskazać dane (nazwa firmy, adres) wszystkich Wykonawców. Zasady składania ofert wspólnych regulują zapisy pkt 12 SWZ. ostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1) cena ofertowa - 60% 2) okres gwarancji i rękojmi - 40% Opis kryteriów: 1) Cena ofertowa- waga kryterium 60%. Maksymalną ilość punktów w kryterium ,,cena oferty" otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów, zgodnie z poniższym wzorem: Pc= Cmin/Cn×60 Cn gdzie: Pc -ilość punktów w kryterium ,,cena ofertowa" uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie, C min - cena oferty najtańszej, Cn - cena oferty badanej. 2) Okres gwarancji i rękojmi-40% Ilość punktów jaką otrzyma dana oferta w kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi" zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, z przyznaniem ocenianej ofercie punktów, zgodnie z poniższym sposobem ich obliczania: Gwarancja i rękojmia musi być podana w pełnych miesiącach. Sposób oceny kryterium - maksymalizacja (im dłuższy okres gwarancji i rękojmi tym wyższa liczba punktów za to kryterium, maksymalny okres gwarancji i rękojmi podlegającej ocenie przez Zamawiającego wynosi 44 miesiące). W kryterium ,,Gwarancja i rękojmia" punkty zostaną przyznane Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 24 miesiące. Zaoferowanie przez Wykonawcę minimalnej wymaganej gwarancji i rękojmi wynoszącej 24 miesiące skutkuje nieuzyskaniem przez Wykonawcę punktów w tym kryterium, natomiast zaoferowanie przez Wykonawcę 44 miesięcznej gwarancji i rękojmi (pełne miesiące) skutkuje uzyskaniem przez Wykonawcę maksymalnej liczby punktów w tym kryterium. Za każdy miesiąc gwarancji i rękojmi powyżej 24 miesięcy Wykonawca otrzyma 2 punkty. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt z tego kryterium. W przypadku niepodania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym okresu gwarancji, o którym mowa powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował 24 miesięczny okres gwarancji i przyzna mu 0 punktów. Punkty w kryterium ,,Gwarancja i rękojmia" będą wyliczane według poniższego wzoru: Pg1 = (Gw1 - 24)*2 Pg1 - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Gwarancja i rękojmia" dla części I Gw1 - gwarancja i rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę podana w pełnych miesiącach dla części I (maksymalny okres gwarancji i rękojmi podlegający ocenie Zamawiającego wynosi 44 miesiące, natomiast minimalny okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesiące). Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów, obliczoną według wzoru: P=Pc+Pt +Pg P-łączna liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi- 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024