Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa modułowego zaplecza szatniowo-sanitarnego przy boisku sportowym |
Data zamieszczenia: | 2024-09-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO I GMINA KACZORY ul. Pilska 1 64-810 Kaczory powiat: pilski 672842371, faks 672841233 sekretariat@kaczory.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kaczory |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 672842371, faks 6728 |
Termin składania ofert: | 2024-09-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa modułowego zaplecza szatniowo-sanitarnego przy boisku sportowym w Zelgniewie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa modułowego zaplecza szatniowo-sanitarnego przy boisku sportowym w Zelgniewie przy Ul. Wspólnej, na działce o identyfikatorze geodezyjnym 301903_5.0012.108. Budynek zaplecza sportowego obejmuje: dwa zespoły przebieralni dla zawodników z węzłami sanitarnymi, pokój dla sędziów, sanitariaty dla niepełnosprawnych. Zakres robót obejmuje: Wykonanie obiektu budowlanego w systemie budownictwa modułowego. Budynek składa się z czterech segmentów przygotowanych wcześniej w zakładzie prefabrykacji i następnie scalanych na miejscu budowy. Poszczególne moduły wyposażone będą we wszystkie instalacje. Przyjęto posadowienie bezpośrednie budynku na ścianach fundamentowych. Fundament i ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych M6 z betonu C12/15 na zaprawie cementowej M5. Klasa wykonania murów B. Grubość ścian - 25cm. Fundamenty murować na wyrównanym warstwą betonu dnie wykopu. Charakterystyka techniczna konstrukcji: 1. Podstawową konstrukcję nośną tworzy samonośny szkielet spawany z profili zimnogiętych. Łączenie kontenerów poprzez skręcanie w narożach za pomocą śrub. Wszystkie elementy konstrukcyjne zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowanie i malowanie. Konstrukcja główna (rama)w klasie zabezpieczenia p-poż R30. 2. Ściany zewnętrzne - z płyty warstwowej z okładzinami blaszanymi oraz wypełnieniem termoizolacyjnym pianką PIR. Grubość izolacji termicznej ścian - 12cm. Ściany w klasie zabezpieczenia p-poż EI30. 3. Stropodach - z płyty warstwowej z okładzinami blaszanymi oraz wypełnieniem termoizolacyjnym pianką PIR. Grubość izolacji termicznej płyt dachowych - 15cm. 4. Konstrukcja podłogi - ruszt drewniany lub metalowy mocowany do ramy głównej kontenera, poszycie podłogi ze sklejki wodoodpornej o grubości 22mm, izolacja termiczna z wełny mineralnej układanej między belkami rusztu, od spodu obudowa z blachy ocynkowanej. WYKOŃCZENIE WEWNĘTRZNE 1. Ścianki działowe Ścianki działowe wydzielające pomieszczenia - z płyty warstwowej z wypełnieniem pianką PIR, grubość ścianek 6 / 8cm (patrz oznaczenia na rzucie). 2. Posadzki Poszycie nośne posadzek - sklejka wodoodporna o grubości 22mm. Posadzka wierzchnia - hydroizolacja z folii w płynie, posadzka wierzchnia z wykładziny PCV, uszczelnienie styku podłogi ze ścianami poprzez zespawanie. 3. Wykończenie ścian i sufitów Wykończenie ścian i sufitów - blacha ocynkowana i lakierowana fabrycznie w systemie lekkiej obudowy. 4. Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa 4.1. Okna - PCW, kolor biały, szyby zespolone 4T + 16Ar +4 + 16Ar + 4T termoizolacyjne z powłoką niskoemisyjną Uw=0.9W/m2K. 4.2. Drzwi wewnątrzlokalowe - drewniane, parametry według zestawienia stolarki. 4.3 Drzwi wejściowe do budynku - aluminiowe, profil termoizolacyjne, drzwi wyposażone w samozamykacz, wymagania cieplne max Ud = 1.3W/m2K, malowanie proszkowe kolor grafitowy. 5. Elementy ślusarskie i stolarskie 5.1. Zadaszenie wejść do budynku - o konstrukcji metalowej, malowanej proszkowo, przekrycie z płyt z poliwęglanu dwukomorowego, daszki zamontować na budowie. 5.2. Wycieraczki przy wejściach. 6 Inne elementy 6.1. Parapety okienne wewnętrzne - wykończenie obróbką blacharską w kolorze okładziny ściennej. 6.2. Wyposażenie WC dla niepełnosprawnych - muszla dla niepełnosprawnych, umywalka specjalna, uchwyt stały przy umywalce i WC, uchwyt ruchomy między umywalką i muszlą WC. 7. Wentylacja pomieszczeń We wszystkich pomieszczeniach wentylacja grawitacyjna. Na wylotach przez ściany zamontować wentylatory, uruchamiane czujką ruchu i czujką wilgoci. Nawiew powietrza do pomieszczeń poprzez nawiewniki listwowe typu higrosterowalnego, montowane w ramiakach okien. WYKOŃCZENIE ZEWNĘTRZNE 1. Wykończenie ścian 1.1. Cokół na ścianach fundamentowych poniżej poziomu terenu - siatka z włókna szklanego oraz masy klejowe, izolacja przeciwwilgociowa poprzez 2-krotne smarowanie lepikiem. 1.2. Ściany nadziemia - płyty warstwowe z okładziną metalową, ocynkowaną i lakierowaną fabrycznie. 1.3. Pasy attykowe - okładzina z płyty warstwowej z wypełnieniem pianką PIR, płyty o grubości 6cm, konstrukcja mocująca metalowa. Wykonanie na budowie po scaleniu kontenerów. 1.4. Parapety zewnętrzne i obróbki ościeży - z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej w kolorze ścian. 2. Pokrycie dachu, rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie 2.1. Pokrycie dachu - płyta warstwowa z okładzinami z blachy, ocynkowana i lakierowana fabrycznie. 2.2. Obróbki w poziomie dachu, rynny, rury spustowe - z blachy powlekanej w kolorze ścian. 3. Inne elementy zewnętrzne 3.1. Podesty przed wejściami - doprowadzenie chodników do progów drzwiowych. 3.2. Opaska wokół budynku - z kostki betonowej na podsypce piaskowo-cementowej, 3.3. Odprowadzenie wody opadowej - zrzut wody opadowej na teren WYPOSAŻNIE INSTALACYJNE 1. Woda zimna - zasilanie z planowanych przyłączy z sieci gminnej. Wykonanie przyłącza na podstawie odrębnego projektu. 2. Woda ciepła - przygotowanie wody w podgrzewaczach pojemnościowych elektrycznych. 3. Kanalizacja sanitarna - odprowadzenie ścieków do kanalizacji sanitarnej lokalnej. Wykonanie przyłącza na podstawie odrębnego projektu. 4. Ogrzewanie - grzejniki elektryczne konwektorowe z termostatem. W okresie zimowym w pomieszczeniach utrzymywana będzie jedynie temperatura dyżurna +5°C. 5. Instalacja elektryczna oświetleniowa i ogólna gniazd wtykowych, 6. Zasilanie elektryczne - z rozdzielni elektrycznej w budynku, zasilanie zewnętrzne z sieci dostawcy energii, przyłącze istniejące. Powyższe instalacje wykonać na podstawie projektów technicznych branżowych. Parametry dla budynku 1. Kubatura 172.75 m3 2. Powierzchnia zabudowy 62.14 m2 3. Powierzchnia użytkowa 56.45 m2 Zestawienie pomieszczeń 1. Szatnia zespołu gości 14.34 m2 2. Umywalnia dla gości 6.73 m2 3. Umywalnia dla gospodarzy 6.73 m2 4. Szatnia zespołu gospodarzy 14.34 m2 5. WC dla niepełnosprawnych 4.10 m2 6. Pokój biurowy (sędziego) 7.04 m2 7. WC 1.94 m2 Ogółem w całym budynku 56.45 m2 CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00491742, ZP.271.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-25 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania http://przetargi.kaczory.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://przetargi.kaczory.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcami w toku prowadzenia postępowania odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@kaczory.pl 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 1 adres e-mail (z wyłączeniem dokumentów składanych wraz z ofertą). Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy Kaczory (Platformie ZETO PZP). Wykonawca posiadający konto na Platformie ZETO PZP ma dostęp do następujących formularzy: ,,Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku". 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w ,,Regulaminie korzystania z Platformy ZETO PZP" oraz ,,Instrukcji obsługi systemu PZP przeznaczoną dla Wykonawcy". 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: ,,Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i ,,Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB. 6. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie ZETO PZP tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji z wyjątkiem Internet Explorer; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf; podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy). 7. Za datę przekazania oferty, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę ZETO PZP. 8. Zamawiający przekazuje link do postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w Platformie ZETO PZP. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-25 10:00 Miejsce składania ofert: http://przetargi.kaczory.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni Wymagania: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 24.10.2024 r. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank : Bank Spółdzielczy w Kaczorach Nr rachunku : 82 8945 0002 0010 0120 2000 0050 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty dla zadania: Budowa modułowego zaplecza szatniowo-sanitarnego przy boisku sportowym w Zelgniewie Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Miasto i Gmina Kaczory, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwotę gwarancji/poręczenia, - termin ważności gwarancji/poręczenia, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XIX SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 337685,72 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa modułowego zaplecza szatniowo-sanitarnego przy boisku sportowym w Zelgniewie przy ul. Wspólnej, na działce o identyfikatorze geodezyjnym 301903_5.0012.108. Budynek zaplecza sportowego obejmuje: dwa zespoły przebieralni dla zawodników z węzłami sanitarnymi, pokój dla sędziów, sanitariaty dla niepełnosprawnych. Zakres robót obejmuje: Wykonanie obiektu budowlanego w systemie budownictwa modułowego. Budynek składa się z czterech segmentów przygotowanych wcześniej w zakładzie prefabrykacji i następnie scalanych na miejscu budowy. Poszczególne moduły wyposażone będą we wszystkie instalacje. Przyjęto posadowienie bezpośrednie budynku na ścianach fundamentowych. Fundament i ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych M6 z betonu C12/15 na zaprawie cementowej M5. Klasa wykonania murów B. Grubość ścian - 25cm. Fundamenty murować na wyrównanym warstwą betonu dnie wykopu. Charakterystyka techniczna konstrukcji: 1. Podstawową konstrukcję nośną tworzy samonośny szkielet spawany z profili zimnogiętych. Łączenie kontenerów poprzez skręcanie w narożach za pomocą śrub. Wszystkie elementy konstrukcyjne zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowanie i malowanie. Konstrukcja główna (rama)w klasie zabezpieczenia p-poż R30. 2. Ściany zewnętrzne - z płyty warstwowej z okładzinami blaszanymi oraz wypełnieniem termoizolacyjnym pianką PIR. Grubość izolacji termicznej ścian - 12cm. Ściany w klasie zabezpieczenia p-poż EI30. 3. Stropodach - z płyty warstwowej z okładzinami blaszanymi oraz wypełnieniem termoizolacyjnym pianką PIR. Grubość izolacji termicznej płyt dachowych - 15cm. 4. Konstrukcja podłogi - ruszt drewniany lub metalowy mocowany do ramy głównej kontenera, poszycie podłogi ze sklejki wodoodpornej o grubości 22mm, izolacja termiczna z wełny mineralnej układanej między belkami rusztu, od spodu obudowa z blachy ocynkowanej. WYKOŃCZENIE WEWNĘTRZNE 1. Ścianki działowe Ścianki działowe wydzielające pomieszczenia - z płyty warstwowej z wypełnieniem pianką PIR, grubość ścianek 6 / 8cm (patrz oznaczenia na rzucie). 2. Posadzki Poszycie nośne posadzek - sklejka wodoodporna o grubości 22mm. Posadzka wierzchnia - hydroizolacja z folii w płynie, posadzka wierzchnia z wykładziny PCV, uszczelnienie styku podłogi ze ścianami poprzez zespawanie. 3. Wykończenie ścian i sufitów Wykończenie ścian i sufitów - blacha ocynkowana i lakierowana fabrycznie w systemie lekkiej obudowy. 4. Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa 4.1. Okna - PCW, kolor biały, szyby zespolone 4T + 16Ar +4 + 16Ar + 4T termoizolacyjne z powłoką niskoemisyjną Uw=0.9W/m2K. 4.2. Drzwi wewnątrzlokalowe - drewniane, parametry według zestawienia stolarki. 4.3 Drzwi wejściowe do budynku - aluminiowe, profil termoizolacyjne, drzwi wyposażone w samozamykacz, wymagania cieplne max Ud = 1.3W/m2K, malowanie proszkowe kolor grafitowy. 5. Elementy ślusarskie i stolarskie 5.1. Zadaszenie wejść do budynku - o konstrukcji metalowej, malowanej proszkowo, przekrycie z płyt z poliwęglanu dwukomorowego, daszki zamontować na budowie. 5.2. Wycieraczki przy wejściach. 6 Inne elementy 6.1. Parapety okienne wewnętrzne - wykończenie obróbką blacharską w kolorze okładziny ściennej. 6.2. Wyposażenie WC dla niepełnosprawnych - muszla dla niepełnosprawnych, umywalka specjalna, uchwyt stały przy umywalce i WC, uchwyt ruchomy między umywalką i muszlą WC. 7. Wentylacja pomieszczeń We wszystkich pomieszczeniach wentylacja grawitacyjna. Na wylotach przez ściany zamontować wentylatory, uruchamiane czujką ruchu i czujką wilgoci. Nawiew powietrza do pomieszczeń poprzez nawiewniki listwowe typu higrosterowalnego, montowane w ramiakach okien. WYKOŃCZENIE ZEWNĘTRZNE 1. Wykończenie ścian 1.1. Cokół na ścianach fundamentowych poniżej poziomu terenu - siatka z włókna szklanego oraz masy klejowe, izolacja przeciwwilgociowa poprzez 2-krotne smarowanie lepikiem. 1.2. Ściany nadziemia - płyty warstwowe z okładziną metalową, ocynkowaną i lakierowaną fabrycznie. 1.3. Pasy attykowe - okładzina z płyty warstwowej z wypełnieniem pianką PIR, płyty o grubości 6cm, konstrukcja mocująca metalowa. Wykonanie na budowie po scaleniu kontenerów. 1.4. Parapety zewnętrzne i obróbki ościeży - z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej w kolorze ścian. 2. Pokrycie dachu, rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie 2.1. Pokrycie dachu - płyta warstwowa z okładzinami z blachy, ocynkowana i lakierowana fabrycznie. 2.2. Obróbki w poziomie dachu, rynny, rury spustowe - z blachy powlekanej w kolorze ścian. 3. Inne elementy zewnętrzne 3.1. Podesty przed wejściami - doprowadzenie chodników do progów drzwiowych. 3.2. Opaska wokół budynku - z kostki betonowej na podsypce piaskowo-cementowej, 3.3. Odprowadzenie wody opadowej - zrzut wody opadowej na teren WYPOSAŻNIE INSTALACYJNE 1. Woda zimna - zasilanie z planowanych przyłączy z sieci gminnej. Wykonanie przyłącza na podstawie odrębnego projektu. 2. Woda ciepła - przygotowanie wody w podgrzewaczach pojemnościowych elektrycznych. 3. Kanalizacja sanitarna - odprowadzenie ścieków do kanalizacji sanitarnej lokalnej. Wykonanie przyłącza na podstawie odrębnego projektu. 4. Ogrzewanie - grzejniki elektryczne konwektorowe z termostatem. W okresie zimowym w pomieszczeniach utrzymywana będzie jedynie temperatura dyżurna +5°C. 5. Instalacja elektryczna oświetleniowa i ogólna gniazd wtykowych, 6. Zasilanie elektryczne - z rozdzielni elektrycznej w budynku, zasilanie zewnętrzne z sieci dostawcy energii, przyłącze istniejące. Powyższe instalacje wykonać na podstawie projektów technicznych branżowych. Parametry dla budynku 1. Kubatura 172.75 m3 2. Powierzchnia zabudowy 62.14 m2 3. Powierzchnia użytkowa 56.45 m2 Zestawienie pomieszczeń 1. Szatnia zespołu gości 14.34 m2 2. Umywalnia dla gości 6.73 m2 3. Umywalnia dla gospodarzy 6.73 m2 4. Szatnia zespołu gospodarzy 14.34 m2 5. WC dla niepełnosprawnych 4.10 m2 6. Pokój biurowy (sędziego) 7.04 m2 7. WC 1.94 m2 Ogółem w całym budynku 56.45 m2 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1) zdolności technicznej lub zawodowej: tj. a) dysponują lub będą dysponować: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności, co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia, - kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia w specjalności instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych, co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia, b) wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie na kwotę minimum 200 000,00 zł brutto co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach opisanych w art. 118-123 ustawy Pzp. Podmiot, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 poz. 507) 3. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu, 2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 poz. 507) 3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza, 5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale, składa się w formie elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (podpisane podpisem zaufanym lub osobistym). 1. W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika Nr 5), 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 3) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2024 r. poz. 507). Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 2 - 3) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 5), 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 4), 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, Wzór zobowiązania określa załącznik Nr 3. Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) - w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1233). Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenie określa załącznik Nr 4. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 24.10.2024 r. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank : Bank Spółdzielczy w Kaczorach Nr rachunku : 82 8945 0002 0010 0120 2000 0050 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty dla zadania: Budowa modułowego zaplecza szatniowo-sanitarnego przy boisku sportowym w Zelgniewie Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Miasto i Gmina Kaczory, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwotę gwarancji/poręczenia, - termin ważności gwarancji/poręczenia, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XIX. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu, 2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 poz. 507) 3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza, 5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zawarto w załączniku Nr 6 do SWZ Projekt umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024