dolnośląskie (Wrocław)
zachodniopomorskie (Szczecin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wrocław)
podlaskie (Białystok)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja urządzeń melioracyjnych rowów melioracyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nadleśnictwo Barlinek ul.Tunelowa 56 a 74-320 Barlinek powiat: myśliborski +48 957466526, +48 957466543 zamowienia.barlinek@szczecin.lasy.gov.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Barlinek |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 957466526, +48 9 |
Termin składania ofert: | 2024-09-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do składania ofert zapraszam do złożenia oferty w postępowaniu pn. ,,Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie nadleśnictwa Barlinek" 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest: Konserwacja urządzeń melioracyjnych rowów melioracyjnych w leśnictwie Łubianka oddz.461/2,509,508,557,556/1,556/4,556/5. Ręczne ścinanie i karczowanie rzadkich krzaków i podszycia wraz z wycięciem pojedynczych drzewek rosnących w rowie pojedynczych drzewek rosnących w rowie - 1,138 ha. Usuwanie namułu grubości 40 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 0.8 m wraz z rozplantowaniem nie bliżej niż 3 m od krawędzi rowu na długości 2972 m. Usuwanie namułu grubości 40 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 1.0 m wraz z rozplantowaniem nie bliżej niż 3 m od krawędzi rowu na długości 410 m. Usuwanie namułu grubości 40 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 0.8 m wraz z rozplantowaniem nie bliżej niż 3 m od krawędzi rowu na długości 410 m. 2. Ogólna charakterystyka robót : 1 a) wycięcie drzew, krzewów i roślinności zielnej porastających rów i skarpy oraz teren za skarpą na co najmniej 3 metr (zakładając stopień pokrycia roślinności powierzchni) ręcznie lub mechanicznie b) wywiezie pozostałości drzewnych poza teren rowów i skarpy w miejsca wskazane przez Zamawiającego . c) odmulenie i wyczyszczenie dna rowu d) udrożnienie wszystkich przepustów istniejących na odcinku meliorowanym (oczyszczenie) e) rozdrobnienie pozostałości zrębkowych f) zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami g) przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia nie mogą następować uszkodzenia nawierzchni, poboczy, skarp i przeciwskarp rowów h) prowadzone prace dot. przedmiotu zamówienia nie mogą prowadzić do tworzenia się zastoisk wody czy też powodować zamuleń . Dokument nr: SA.270.1.39.2024 Składanie ofert: 6. Miejsce oraz termin złożenia oferty: Mailowo na adres mailowy: zamowienia.barlinek@szczecin.lasy.gov.pl z dopiskiem ,,Oferta - ,,Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie nadleśnictwa Barlinek" b. Osobiście w sekretariacie nadleśnictwa Barlinek c. TERMIN SKŁADANIA: 18.09.2024 r. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji: Termin realizacji : 30 dni od daty udzielenia zamówienia Wymagania: 3. Sposób obliczenia ceny Wyceny oferty należy dokonać na podstawie załączonego do zaproszenia do składania ofert przedmiaru robót - załącznik nr 2 4. Oferta powinna zawierać: a. Ofertę cenową złożoną na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 b. Ofertę sporządza się pod rygorem nieważności w dopuszczalnych formach: - forma dokumentowa - tj. skan podpisanego odręcznie dokumentu - lub forma elektroniczna- tj. postać elektroniczna + kwalifikowany podpis elektroniczny - lub postać elektroniczna + podpis zaufany - lub postać elektroniczna + podpis osobisty. 5. Kryterium oceny ofert: Akceptacja ceny przez zamawiającego do poziomu nieprzekraczającego kwoty oszacowanej na etapie wszczęcia postępowania. Cena podana przez wykonawcę musi obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca przy realizacji zamówienia zgodnie z warunkami postępowania wskazanymi w zaproszeniu do składania ofert, w przypadku wyboru jego oferty. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy, zgodnie z art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 7. Negocjacje Zamawiający przewiduje, że w przypadku gdyby w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta albo cena złożonej oferty lub ofert przekraczały kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, dokona wyboru bezpośredniego wykonawcy przeprowadzając negocjacje z wybranym wykonawcą. 8. Unieważnienie postępowania Na podstawie § 6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Nadleśnictwie Barlinek Zamawiający może unieważnić postępowanie w sprawie zamówienia podprogowego w następujących przypadkach: 1)postępowanie prowadzone było z naruszeniem przepisów Regulaminu, 2)dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, 3) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynęła żadna oferta od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, 4) cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, 5) z przyczyn uzasadnionych interesem gospodarczym Zamawiającego, Zamawiający nie może sfinansować realizacji zamówienia Uwagi: 9. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s.1) - dalej jako RODO - informujemy: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia i jego rozstrzygnięciem oraz z realizacją zawartej umowy jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Barlinek z siedzibą przy ul. Tunelowej 56A, w Barlinku (kod pocztowy: 74-320 ), tel.: + 48 95 746-65-26 , adres e-mail: barlinek@szczecin.lasy.gov.pl, dalej jako: Administrator. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych Panią Karolinę Kaczmarek; w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rodo@szczecin.lasy.gov.pl lub telefonicznie +48 91 432 8712. Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia (prowadzonym w trybie innym niż określony w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz.U z 2021 poz. 1129) oraz z jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki unieważnienia postępowania - w celu zawarcia umowy i jej realizacji; podstawą prawną takiego przetwarzania jest: a) niezbędność przetwarzania do podjęcia działań przed zawarciem umowy z osobą, której dane dotyczą, a w przypadku zawarcia umowy realizacja zawartych w niej postanowień (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); b) prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na wyborze najkorzystniejszej - według przyjętych kryteriów - oferty dotyczącej wykonania zamówienia (art. 6 ust.1 lit f RODO); c) prawnie uzasadniony interes Administratora obejmujący ustalenie, dochodzenie lub obronę przed roszczeniami oraz cele administracji wewnętrznej Administratora, w szczególności raportowanie i dokumentowanie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); d) w przypadku Administratorze, zawarcia umowy wynikających z - wypełnienie przepisów obowiązków szczególnych, prawnych mających ciążącychna zastosowaniew działalności Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe (art. 6 ust. 1 lit. c RODO); e) Państwa zgoda w zakresie danych dodatkowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Podanie danych osobowych identyfikujących stronę postępowania (w szczególności: imię i nazwisko, numer ewidencyjny PESEL, adres zamieszkania) jest konieczne, podanie innych danych (np. numeru telefonu kontaktowego) ma charakter dobrowolny, odmowa udzielenia żądanych informacji może uniemożliwić uczestnictwo w postepowaniu o udzielenie zamówienia. W zakresie danych osobowych, na przetwarzanie których wyrażono zgodę, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w każdym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem; wycofanie zgody możliwe jest z wykorzystaniem danych kontaktowych Administratora wskazanych powyżej. Administrator może ujawniać Państwa dane osobowe podmiotom współpracującym, w szczególności świadczącym usługi w zakresie obsługi prawnej, archiwizacji, serwisu urządzeń; dane osobowe mogą być również ujawniane podmiotom publicznym, jeżeli wynika to z przepisu prawa. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do pełnej realizacji postepowania o udzielenie zamówienia, w przypadku zawarcia umowy przez czas niezbędny do jej realizacji, a następnie do przedawnienia roszczeń oraz do czasu wygaśnięcia obowiązku wynikających z innych przepisów (np. prawa podatkowego). W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO),ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO). Prawo żądania usunięcia danych, o którym mowa w art. 17 ust. 1 RODO nie ma zastosowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest niezbędne do: ? wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator, lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym; ? do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych; ? do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 17 ust. 3 RODO). Osobie, której dane dotyczą, nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, w odniesieniu do danych innych niż te, które są przetwarzane w sposób zautomatyzowany i na podstawie innej niż udzielona zgoda (art. 6 ust.1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2 00-193 Warszawa), będącego organem nadzorczym w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych |
© eurobudowa.pl 2004-2024