wielkopolskie (Swarzędz)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
dolnośląskie (Wrocław)
podkarpackie (Łańcut)
łódzkie (Łęczyca)
wielkopolskie (Krzykosy)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja infrastruktury oświetleniowej |
Data zamieszczenia: | 2024-09-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Rzepiennik Strzyżewski Rzepiennik Strzyżewski 400 33-163 Rzepiennik Strzyżewski powiat: tarnowski 14 653 05 01 rzepiennik@rzepiennik.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Rzepiennik Strzyżewski |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 14 653 05 01 |
Termin składania ofert: | 2024-10-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Rzepiennik Strzyżewski Krótki opis przedmiotu zamówienia Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Rzepiennik Strzyżewski CPV: 45316110-9 Dokument nr: 2024/BZP 00491951, ZP.271.13.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e5f603f-a110-44f4-a3fd-142f6857d598 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert (wraz z załączonymi do niej dokumentami, w tym m.in. oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP) - za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Komunikacja w pozostałym zakresie - za pośrednictwem poczty email (adres: grzegorz.szymanski@rzepiennik.pl). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu wszelka komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej (drogą elektroniczną): a) Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, b) poczta elektroniczna (adres e-mail: grzegorz.szymanski@rzepiennik.pl). Szczegółowe informacje na temat trybu komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami zawarte są w pkt 8 SWZ. Zamawiający wymaga, aby dokumenty składane w postępowaniu przez Wykonawców były opatrywane wymaganym podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym) - zgodnie z informacjami określonymi w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w pkt 25 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną zawartą w pkt 25 SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-25 09:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące Wymagania: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy, 00/100 złotych) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Rzepiennik Strzyżewski 4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria: - cena 60 %, - okres gwarancji 40 %. Oferty otrzymają punkty wg następujących wzorów: Kryterium cena P1 = (C1/C2) x 100 pkt x 60 % gdzie: P1 - liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium cena, C1 - najniższa cena ze wszystkich ofert, C2 - cena badanej oferty. Kryterium okres gwarancji P2 = (G1/G2) x 100 pkt x 40 % gdzie: P2 - liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium okres gwarancji, G1 - okres gwarancji badanej oferty, G2 - najdłuższy okres gwarancji ze wszystkich ofert. Punkty będą przyznawane za okres gwarancji w przedziale od 72 miesięcy (wymagane minimum) do 84 miesięcy. W przypadku określenia okresu gwarancji powyżej 84 miesięcy, punkty będą przyznawane jak dla okresu 84 miesięcy. Niewypełnienie przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie traktowane jako udzielenie gwarancji na minimalny wymagany okres, tj. 72 miesięcy. Łączna ilość punktów, jaką otrzyma oferta, będzie stanowić suma punktów uzyskanych w każdym z kryteriów. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do każdego z kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolność techniczna lub zawodowa: a) Wykonawca musi wykazać, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego postępowania (obejmujące roboty w zakresie budowy, przebudowy, wymiany, modernizacji oświetlenia ulicznego) o wartości brutto co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy, 00/100 zł). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy, 00/100 złotych) 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Pierwsza transza płatności w formie zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż 5 % wartości wynagrodzenia Wykonawcy 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 455 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w następujących sytuacjach: w przypadku zaistnienia konieczności zmiany terminu umownego wykonania robót, ze względu na działanie siły wyższej (np. niekorzystnych warunków pogodowych, powódź, stan zagrożenia itp.) nie pozwalającej na realizację prac zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych lub powodującą przestoje; w razie wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu wykonania robót (szczególnie takich jak roboty dodatkowe, wynikłe w trakcie realizacji zamówienia powodujące przesunięcia robót podstawowych); zmiany dokumentacji projektowej przez Zamawiającego, nie prowadzącej do zmiany przedmiotu zamówienia, a koniecznej tj. wad projektowych których Wykonawca nie miał obowiązku sprawdzić, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie zamówienia - w tym przypadku dopuszcza się również zmianę terminu wykonania robót; zmiany przepisów prawnych wpływających na zakres lub przedmiot umowy; dostosowanie zapisów umowy do zaleceń i interpretacji instytucji oraz podmiotów zewnętrznych, w szczególności dotyczące odbiorów i rozliczeń; zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT; zmian korzystnych dla zamawiającego. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria: - cena 60 %, - okres gwarancji 40 %. Oferty otrzymają punkty wg następujących wzorów: Kryterium cena P1 = (C1/C2) x 100 pkt x 60 % gdzie: P1 - liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium cena, C1 - najniższa cena ze wszystkich ofert, C2 - cena badanej oferty. Kryterium okres gwarancji P2 = (G1/G2) x 100 pkt x 40 % gdzie: P2 - liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium okres gwarancji, G1 - okres gwarancji badanej oferty, G2 - najdłuższy okres gwarancji ze wszystkich ofert. Punkty będą przyznawane za okres gwarancji w przedziale od 72 miesięcy (wymagane minimum) do 84 miesięcy. W przypadku określenia okresu gwarancji powyżej 84 miesięcy, punkty będą przyznawane jak dla okresu 84 miesięcy. Niewypełnienie przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie traktowane jako udzielenie gwarancji na minimalny wymagany okres, tj. 72 miesięcy. Łączna ilość punktów, jaką otrzyma oferta, będzie stanowić suma punktów uzyskanych w każdym z kryteriów. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do każdego z kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-11-23 |
© eurobudowa.pl 2004-2024