mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Kościelisko)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie planu ogólnego gminy |
Data zamieszczenia: | 2024-09-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Cieszków ul. Grunwaldzka 41 56-330 Cieszków powiat: milicki tel.: 71 3848102 wew. 60, wew. 61 przetargi@ug.cieszkow.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Cieszków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 71 3848102 wew |
Termin składania ofert: | 2024-09-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do składania ofert na realizację zamówienia o wartości szacunkowej do 130 000 zł (Podstawa prawna art. 2 ust. 1 p. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720 z późn. zm.) II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ,,Sporządzenie planu ogólnego gminy Cieszków" ZAMAWIAJĄCY: Gmina Cieszków, 56-330 Cieszków Ul. Grunwaldzka 41 Sporządzenie planu ogólnego gminy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzenny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.), z przepisami wykonawczymi do ustawy, z przepisami powiązanymi z tą ustawą, normami i uchwałą nr II/6/24 Rady Gminy Cieszków z dnia 24 maja 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia plany ogólnego gminy Cieszków. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania terenu gminy Cieszków, w celu określenia zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową oraz chłonności terenów niezabudowanych w strefach planistycznych, o których mowa w art. 13c ust. 2 pkt 1-3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 2) wykonanie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami zawartymi w art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 54); 3) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko Planu Ogólnego Gminy Cieszków, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.); 4) wykonanie innych materiałów planistycznych i dokumentacji prac planistycznych określonych w § 7 ust 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758);5) wykonanie kompletnego opracowania projektowego dla planu ogólnego gminy, opracowania ekofizjograficznego oraz prognozy oddziaływania na środowisko wraz z podsumowaniem zgodnie z wymaganiami określonymi w §13; 6) opracowanie danych przestrzennych, o których mowa w art. 67a ust. 3 i 3a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tworzonymi zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 67b ustawy; 7) wykonanie materiałów związanych z czynnościami określonymi w § 2 niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera dokument: projektowane postanowienie umowy stanowiący Załącznik nr 3 wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z: 1. ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), 2. rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758), 3. ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na Środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), 4. z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego, 5. innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, Prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zadanie (usługa) jest traktowana jako jedna całość. Podzielenie zadania jest niezasadne pod względem ekonomicznym, technicznym oraz organizacyjnym i mogłoby zagrozić właściwej realizacji powyższej usługi. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych. Zamawiający prosi dodatkowo o informacyjne przedstawienie osobno cen za sporządzenie opracowania ekofizjograficznego oraz sporządzenia projektu planu ogólnego. Dokument nr: FZ.271.2.14.2024 Otwarcie ofert: V. TERMIN OTWARCIA OFERT Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.09.2024 r. godz. 12:15 Składanie ofert: IV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: 1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, będącym załącznikiem do niniejszego zaproszenia. 2. Ofertę można złożyć w formie elektronicznej jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej : przetargi@ug.cieszkow.pl 3. Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 16.09.2024 r. do godz. 12:00 Miejsce i termin realizacji: 5. Pożądany termin realizacji zamówienia: do 19 miesięcy od podpisania umowy. Wymagania: I. TRYB POSTĘPOWANIA Niniejsze postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości w trybie zapytania ofertowego z wyłączeniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. ( Dz.U. z 2023 r. poz. 1605, 1720 z późn. zm.) III. WARUNKI UDZAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Posiadanie uprawnień wymaganych prawem do wykonania przedmiotu umowy - dysponowanie co najmniej jedną osobą spełniającą wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w brzmieniu obowiązującym od dnia 24 września 2023 r., 2. dysponowanie co najmniej jedną osobą spełniającą wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, 23. udokumentowanie, że Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami ustawy, co najmniej jeden miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego o powierzchni min. 100 ha oraz co najmniej 8 innych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (w tym opracowań dotyczących zmian planów), zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa oraz co najmniej 3 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający żąda przedłożenia przez Oferentów wraz z ofertą dowodów określających, czy dokumenty planistyczne te zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 4. Oferty otrzymane po upływie powyższego terminu nie będą brane pod uwagę. Sposób złożenia oferty: Oferta w swojej treści musi odpowiadać treści zapytania. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Formularz ofertowy - załącznik nr 1; Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2; Projektowane postanowienie umowy - załącznik nr 3; Wykonawca może złożyć w postępowaniu tylko jedną ofertę. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty oraz jej złożeniem ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania. Formularz oferty oraz wszystkie załączone dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane, a podpisy złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 3VI. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zmówienia. Złożenie oferty w odpowiedzi na niniejsze zapytania nie stanowi oferty zakupu w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: - cena - 100% 2. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu i ma najniższą cenę. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji ceny w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze oferty. 6. Istotne warunki umowy: a) wynagrodzenie ryczałtowe b) zamawiający przewiduje płatności częściowe po wykonaniu etapu przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionej faktury, płatne do 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionego dokumentu. VIII . DODATKOWE INFORMACJE 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z treścią opisu zapytania oraz sposobem przygotowania i złożenia oferty kierując swoje zapytanie faksem na nr 71 38 48 102 lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej e-mail: przetargi@ug.cieszkow.pl lub na piśmie na adres: Gmina Cieszków ul. Grunwaldzka 41, 56-330 Cieszków 2. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszystkie zapytania związane z postępowaniem pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści warunków zamówienia wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści warunków zamówienia wpłynął po upływie ww. terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania. 3. Zamawiający informuje, iż ocenie podlegać będą tylko te oferty, które wpłyną do Zamawiającego w okresie od dnia ogłoszenia niniejszego zapytania ofertowego do dnia, w którym upłynie termin składania ofert. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdej chwili, bez podania przyczyny. Uwagi: VII. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Cieszków, ul. Grunwaldzka 41, 56-330 Cieszków, e-mail sekretariat@ug.cieszkow.pl, tel: 71 38 48 102 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Pana Krzysztofa Petrykiewicza e-mail: rodo@lege.olawa.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych oraz osobom składającym wnioski o udzielenie informacji publicznej na mocy Ustawy z dnia 6 września z 2001 o dostępie do informacji publicznej; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 46. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 5Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest pracownik Urzędu Gminy: - Magdalena Olszewska-Bania - tel.: 71 3848102 wew. 60, e-mail: inwestycje@ug.cieszkow.pl - Marta Kauch - tel.: 71 3848102 wew. 61, e-mail: przetargi@ug.cieszkow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024