dolnośląskie (Boguszów-Gorce)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Awaryjna naprawa muru oporowego wzdłuż drogi leśnej |
Data zamieszczenia: | 2024-09-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PGL LP Nadleśnictwo Wisła ul. Czarne 6 43-460 Wisła powiat: cieszyński tel.: +48 33 855-24-26, fax: +48 33 855-11-60,, 338513055, 338513056 wisla@katowice.lasy.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Wisła |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48 33 855-24- |
Termin składania ofert: | 2024-09-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na wykonanie robót budowlanych pt.: Awaryjna naprawa muru oporowego wzdłuż drogi leśnej wywozowej nr 21 w leśnictwie Przysłup - 2 zadania: o Zadanie nr 1 Awaryjna naprawa muru oporowego uszkodzonego w wyniku ulewnego deszczu o Zadanie nr 2 Awaryjna naprawa muru oporowego uszkodzonego w wyniku zrywki drewna Do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (podstawa prawna: art.2 ust.1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn.zm.) dalej prawo zamówień publicznych). 1. Na przedmiot zamówienia składają się m.in. roboty budowlane: Awaryjna naprawa muru oporowego wzdłuż drogi leśnej wywozowej nr 21 w leśnictwie Przysłup - 2 zadania: o Zadanie nr 1 Awaryjna naprawa muru oporowego uszkodzonego w wyniku ulewnego deszczu o Zadanie nr 2 Awaryjna naprawa muru oporowego uszkodzonego w wyniku zrywki drewna 1. Roboty polegają na: Zadanie nr 1 Awaryjna naprawa muru oporowego uszkodzonego w wyniku ulewnego deszczu: - odkopaniu od strony drogi uszkodzonego muru oporowego ze złożeniem gruntu na odkład z przewozem na odległość do 10.0 m; - rozebraniu muru z kamienia naruszonego przez wodę z odzyskiem kamienia około 80% do ponownego wbudowania; - oczyszczeniu fundamentu pod mur z kamienia z wykonaniem półki na istniejącym podłożu kamiennym; - wykonaniu nowego muru z kamienia na betonie z zachowaniem linii istniejącego muru po lewej i prawej stronie; - wykonaniu spoinowania muru zaprawą cementową wcześniej wymurowanego; - zasypaniu wnęki za murem od strony drogi powstałej po wykonaniu muru tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm zagęszczeniem ubijarką wibracyjną, zasypanie należy prowadzić warstwami co 30 cm każdorazowo warstwę za wibrować; - wykonaniu i założenie szandorów z bali celem odcięcia wody od wykonywanych robót; - w czasie wykonywania remontu muru należy na bieżąco pompować wodę. Zadanie nr 2 Awaryjna naprawa muru oporowego uszkodzonego w wyniku zrywki drewna: - odkopaniu muru od strony drogi z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10.0 m; - rozebraniu uszkodzonego muru z kamienia z odzyskiem materiału do ponownego wbudowania; - oczyszczeniu podstawy muru z odtworzeniem półki w istniejącym podłożu do prawidłowego założenia muru kamiennego; - wykonaniu muru kamiennego z kamienia z odzysku z uzupełnieniem nowym kamieniem w ilości 30% kamień należy układać na zaprawie cementowej lub betonie; - uzupełnieniu muru kamieniem na długości 16.00 m o szerokości 50 cm i grubości do 65 cm, uzupełnienie należy wykonać na zaprawie cementowej lub betonie; -wykonaniu spoinowania muru zaprawą cementową; -mur z kamienia jak i uzupełnienie należy wykonać w linii istniejącego muru kamiennego oraz zachować układ kamienia jak istniejące mury; - po wykonaniu muru powstałą wnękę pomiędzy murem a drogą należy wypełnić tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm, zasypanie wnęki należy prowadzić warstwami co 30 cm każdorazowo zagęścić zagęszczarką wibracyjną; - teren przyległy do miejsca prowadzeni robót należy oczyścić i doprowadzić do stanu pierwotnego; Całość robót należy wykonywać pod nadzorem osoby uprawnionej do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z Polskimi Normami i obowiązującymi przepisami. W czasie wykonywania robót należy przestrzegać przepisy BHP dotyczące robót budowlanych. Po zakończeniu wszystkich robót i uporządkowaniu terenu wykonawca zgłosi na piśmie zakończenie robót i przygotowanie całego zakresu do odbioru końcowego. Do odbioru końcowego wykonawca winien dostarczyć wszystkie dokumenty zgodnie z ustawą, atesty lub deklaracje zgodności na zabudowane materiały z adnotacją kierownika robót ,,zabudowano przy awaryjnej naprawa muru oporowego wzdłuż drogi leśnej wywozowej nr 21 w leśnictwie Przysłup", oświadczenie kierownika robót o zakończeniu robót zgodnie z przedmiarem robót oraz ustaleniami z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego na budowie. 3. Opis przedmiotu zamówienia określony jest w opisie technicznym, przedmiarze robót, dokumenty te stanowią załączniki nr 2 do niniejszego zapytania. Otwarcie ofert: 6. Otwarcie ofert: dnia: 18.09.2024 r. o godz. 0815 w Sali konferencyjnej Zamawiającego Składanie ofert: 5. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia: 18.09.2024 r. do godz. 0800 w Sekretariacie Zamawiającego 7. Oferty należy składać w jednej z podanych form: a) w opakowaniu opisanym: Awaryjna naprawa muru oporowego wzdłuż drogi leśnej wywozowej nr 21 w leśnictwie Przysłup - 2 zadania. wraz z klauzulą: ,,Nie otwierać przed godz. 0815 dnia 18.09.2024 r." Poza oznaczeniami podanymi powyżej, opakowanie musi posiadać nazwę i adres wykonawcy, aby można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia jej naruszenia lub dostarczenia po terminie. Opakowanie należy zaadresować: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła, 43-460 Wisła Ul. Czarne 6. b) Poprzez platformę zakupową JOSEPHINA https://josephine.proebiz.com/pl/ Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z platformy JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/, stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Miejsce i termin realizacji: 8. Termin realizacji robót: do 1 miesiąca od podpisania umowy. Wymagania: 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Wymagane dokumenty: Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania) wraz z kosztorysami ofertowymi - 2 szt, wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru (np. KRS). 11. Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium. 12. Przed złożeniem oferty można zapoznać się z miejscem robót. Zamawiający nie przewiduje wspólnej wizji. 13. Złożenie oferty traktowane jest jako oświadczenie o posiadaniu wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego - niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 14. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: Cena - 90%, Gwarancja 10 % Zamawiający dokona oceny oferty posługując się wzorem: - Kryterium ceny: A min On = ----------- x 90 pkt. x 100 An gdzie: On - ilość punktów uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie A min - cena najniższa podana przez Wykonawcę, który złożył ważną ofertę An - cena ofertowa badanego Wykonawcy ustalona w oparciu o wypełniony formularz ofertowy - Kryterium gwarancji: Udzielana przez wykonawcę gwarancja obejmuje roboty budowlane objęte zamówieniem. Ocenie podlega okres gwarancji maks. do 60 m-cy na roboty budowlane. Minimalny wymagany okres gwarancji to 36 miesięcy. Oferty z gwarancją niższą niż 36 m-ce będą uznane za niespełniające wymagań. Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach. An On = ----------- x 10 pkt. x 100 A max gdzie: On - ilość punktów uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie A max - gwarancja najwyższa podana przez Wykonawcę, który złożył ważną ofertę An - gwarancja badanego Wykonawcy ustalona w oparciu o wypełniony formularz ofertowy Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą ilość punktów z obu kryteriów. 15. W przypadku niewypełnienia w formularzu ofertowym pozycji dot. deklarowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca udziela gwarancji 36 miesięcznej. 16. Wykonawca w formularzu oferty może zadeklarować okres przedłużenia rękojmi. 17. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia. 18. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zostanie poinformowany elektronicznie o terminie i miejscu podpisania umowy. 19. Złożone przez Wykonawcę oferta i dokumenty nie będą podlegały uzupełnieniu. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnienia do treści oferty i złożonych dokumentów. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy do przedłożenia szczegółowej kalkulacji kosztów oferty, jeżeli uzna, że przedłożona oferta może zawierać rażąco niską cenę. 21. Zamawiający może odmówić udzielenia zamówienia wykonawcy, którego ofertę uzna za rażąco niską i nie dającą gwarancji należytego wykonania zamówienia. 22. Zamawiający ma prawo w każdym czasie przed udzieleniem zamówienia unieważnić postępowanie bez podawania przyczyny. Uwagi: 23. Administratorem danych ujawnionych w niniejszej umowie przez Wykonawcę jest Nadleśnictwo Wisła z siedzibą: Czarne 6, 43-460 Wisła tel. 33 8552426, który posiada inspektora ochrony danych osobowych. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem: iod@comp-net.pl Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji niniejszej umowy. Pełna treść informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się w siedzibie Zamawiającego oraz na jego stronie internetowej. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z pełną treścią klauzuli informacyjnej. Kontakt: 4. Szczegółowych informacji na temat zamówienia udzielają: Anna Bujoktel. 338513055 Tomasz Guziktel. 338513056 |
© eurobudowa.pl 2004-2024