Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5663z ostatnich 7 dni
24317z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie mebli eventowych przenośnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie mebli eventowych przenośnych

Data zamieszczenia: 2024-09-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: SEN WARSAW Sp. z o.o. Sp. k
al. Jana Pawła II 18
00-116 Warszawa
powiat: Warszawa
535127478
guy@senwarsaw.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/198236
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: 535127478
Termin składania ofert: 2024-09-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr 4/S/2024. Usługa wykonania, zakup oraz dostawa przenośnych mebli eventowych (usługa tapicerska) do organizacji targów, wystaw, konferencji
Powstaje w kontekście naboru
KPOD.01.01-IZ.00-003/24 - KPOD.01.03-IW.01-003/24: Inwestycje w dywersyfikację działalności sektora HoReCa - oferta dla przedsiębiorców

Część 1
Wykonanie mebli eventowych przenośnych (usługa tapicerska)

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Część I. Wykonanie mebli eventowych przenośnych do organizacji targów, wystaw, konferencji (usługa tapicerska), wg poniższego wykazu:
1.1. Zakup oraz dostarczenie lub wykonanie oraz dostarczenie siedzisk do hokerów do obsługi targów i wystaw - 30 sztuk. Specyfikacja: Usługa obejmuje wykonanie siedzisk dla 30 sztuk hokerów - stołków barowych (grubość siedzisk około 7-8 cm). Materiał zapobiegający wchłanianiu wody i odporny na działanie promieni słonecznych w kolorze szarym, wypełnienie pełne pianką HR z włókniną tłoczoną od wewnątrz. Forma tapicerowanej pastylki mocowanej do stalowej podstawy, średnica około 40 cm.
1.2. Zakup oraz dostarczenie lub wykonanie oraz dostarczenie przenośnej sofy narożnej do obsługi targów i wystaw - 1 sztuka. Specyfikacja: Usługa obejmuje wykonanie 1 sztuki sofy narożnej o wymiarach około 190 cm x 250 cm. Oparcie z poziomych wałków, siedzisko o głębokości 45 cm, materiał ze skóry, skrzynia z czarnego forniru o wymiarach podstawy oraz o wysokości 20 cm, w kolorze czarnym. Materiał zewnętrzny w kolorze ciemny brąz, zapobiegający wchłanianiu wody i odporny na działanie promieni słonecznych. Rysunek techniczny oraz projekt sofy narożnej stanowi załącznik nr 5.
1.3. Zakup oraz dostarczenie lub wykonanie oraz dostarczenie przenośnych sof dwustronnych do obsługi targów i wystaw - 4 sztuki. Specyfikacja: Usługa obejmuje wykonanie 4 sztuk sof narożnych o wymiarach około 140 cm x 250 cm. Oparcie z poziomych wałków, siedzisko o głębokości 50 cm, materiał ze skóry, skrzynia z czarnego forniru o wymiarach podstawy oraz o wysokości 20 cm, w kolorze czarnym. Materiał zewnętrzny w kolorze ciemny brąz, zapobiegający wchłanianiu wody i odporny na działanie promieni słonecznych. Rysunek techniczny oraz projekt sofy narożnej stanowi załącznik nr 5.

Okres gwarancji
12

CPV: 39000000-2, 39100000-3, 39150000-8, 39516000-2, 98394000-1

Dokument nr: 2024-74913-198236, 4/S/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-09-17

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-09

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
Warszawa
Gmina
Śródmieście
Miejscowość
Warszawa
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-09-20
Koniec realizacji
2024-12-31
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Okres realizacji usługi, który będzie ujęty w umowie na realizację przedmiotu zamówienia z Wykonawcą (termin realizacji umowy): maksymalnie do 31.12.2024 r., bądź krótszy termin zadeklarowany w ofercie.
Dodatkowe warunki przedmiotu zamówienia:
- Miejsce realizacji wskazanego powyżej przedmiotu zamówienia: Al. Jana Pawła II 18, Rondo ONZ, 00-116 Warszawa,
- Okres realizacji usługi, który będzie ujęty w umowie na realizację przedmiotu zamówienia z Wykonawcą (termin realizacji umowy): maksymalnie do 31.12.2024 r.,
- Zaplanowane do zakupu wyposażenie powinno być w pełni przenośne (możliwość transportu na miejsce wydarzenia bez ryzyka zniszczeń).

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy.
Warunki zmiany umowy
1. Strony przewidują możliwość dokonania następujących zmian w umowie:
a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, w przypadku:
- pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia, wydłużenia lub przesunięcia terminu zakończenia realizacji umowy,
- wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy;
b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
c) zmiana nazwy, siedziby stron, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;
d) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia wynikająca z decyzji instytucji przyznającej dotację w procesie negocjacji jak i podpisywania umowy o dofinansowanie projektu lub decyzji umożliwiającej wykorzystanie oszczędności na realizację większego zamówienia.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Wykonawcy i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
3. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
1. Wykonawcą może być wyłącznie podmiot prowadzący działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 2 niniejszego Zapytania ofertowego).
2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 2 niniejszego Zapytania ofertowego).
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
3. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie zapewniające prawidłowe wykonanie zamówienia (weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 2 niniejszego Zapytania ofertowego).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
4. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym zapewniającym prawidłowe wykonanie zamówienia (weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 2 niniejszego Zapytania ofertowego).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 2 niniejszego Zapytania ofertowego).
Typ
Potencjał techniczny
Opis
6. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 2 niniejszego Zapytania ofertowego).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
7. Wykonawca musi zapewnić minimum 12 miesięczną gwarancję.
Zakres wykluczenia z możliwości realizacji zamówienia:
1. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym - SEN WARSAW Sp. z o.o. Sp. k. - osobowo lub kapitałowo. Oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie w formie pisemnej lub w formie elektronicznej o braku istnienia albo braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych, polegających na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) (dalej jako: ustawa) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/20061 i rozporządzeniu 269/20142 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1. pkt. 3. ustawy;
b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023r. poz. 1124, 1285, 1723, 1843; z 2024 r. poz. 850) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy;
c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 295, 1598, z 2024 r. poz. 619) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3. ustawy.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Odpowiedź na zapytanie ofertowe powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1.
2) Wymagane jest również złożenie obligatoryjnych oświadczeń (Załączniki nr 2 - 4).
2. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z dniem następującym po dniu, w którym upływa termin składania ofert). W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Oświadczenie o wyrażeniu zgody powinno być złożone w jednej z form lub postaci przewidzianych dla złożenia oferty.
3. Ofertę należy złożyć tylko i wyłącznie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności (BK2021).
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji, w tym również cenowych ze składającym ofertę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jednak jej wartość przekracza dostępną alokację środków przewidzianych w budżecie Projektu na realizację przedmiotu zamówienia oraz prawo do odstąpienia od udzielenia zamówienia w wypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji.
5. Zamawiający może prosić o szczegółowe kalkulacje cenowe przedstawione w ofercie oraz dokumentację potwierdzającą spełnienie wymagań określonych w punkcie IV. Wymagania w stosunku do Wykonawcy.
6. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, podpisana zostanie umowa, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku niestawienia się Wykonawcy na podpisanie umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego bez uprzedzenia oraz bez podania uzasadnionej przyczyny uznaje się, że Wykonawca odstąpił od podpisania umowy. W takim przypadku umowa podpisana zostanie z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
7. Wyniki zostaną opublikowane za pośrednictwem BK2021 oraz w siedzibie Wnioskodawcy/Beneficjenta.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-09-10
Data ostatniej zmiany
2024-09-10 14:58:40

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - waga 80%; maksymalna ilość punktów do uzyskania: 80, wg następującego wzoru:
Cn/Cb x 80=liczba punktów badanej oferty w kryterium cenowym, w tym:
Cn - cena brutto najniższa spośród ważnych ofert,
Cb - cena brutto oferty badanej.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji - waga 20%; maksymalna ilość punktów do uzyskania: 20, wg następującego wzoru:
- termin realizacji maksymalnie 7 dni roboczych - 20 pkt,
- termin realizacji powyżej 7 dni roboczych, ale poniżej 10 dni roboczych - 10 pkt,
- termin realizacji od 10 dni roboczych - 0 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Patryk Burzyński
tel.: 535127478
e-mail: guy@senwarsaw.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.