zachodniopomorskie (Koszalin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
małopolskie (Stryszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie mebli eventowych przenośnych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SEN WARSAW Sp. z o.o. Sp. k al. Jana Pawła II 18 00-116 Warszawa powiat: Warszawa 535127478 guy@senwarsaw.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/198236 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 535127478 |
Termin składania ofert: | 2024-09-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe nr 4/S/2024. Usługa wykonania, zakup oraz dostawa przenośnych mebli eventowych (usługa tapicerska) do organizacji targów, wystaw, konferencji Powstaje w kontekście naboru KPOD.01.01-IZ.00-003/24 - KPOD.01.03-IW.01-003/24: Inwestycje w dywersyfikację działalności sektora HoReCa - oferta dla przedsiębiorców Część 1 Wykonanie mebli eventowych przenośnych (usługa tapicerska) Przedmioty zamówienia DOSTAWA Meble Opis Część I. Wykonanie mebli eventowych przenośnych do organizacji targów, wystaw, konferencji (usługa tapicerska), wg poniższego wykazu: 1.1. Zakup oraz dostarczenie lub wykonanie oraz dostarczenie siedzisk do hokerów do obsługi targów i wystaw - 30 sztuk. Specyfikacja: Usługa obejmuje wykonanie siedzisk dla 30 sztuk hokerów - stołków barowych (grubość siedzisk około 7-8 cm). Materiał zapobiegający wchłanianiu wody i odporny na działanie promieni słonecznych w kolorze szarym, wypełnienie pełne pianką HR z włókniną tłoczoną od wewnątrz. Forma tapicerowanej pastylki mocowanej do stalowej podstawy, średnica około 40 cm. 1.2. Zakup oraz dostarczenie lub wykonanie oraz dostarczenie przenośnej sofy narożnej do obsługi targów i wystaw - 1 sztuka. Specyfikacja: Usługa obejmuje wykonanie 1 sztuki sofy narożnej o wymiarach około 190 cm x 250 cm. Oparcie z poziomych wałków, siedzisko o głębokości 45 cm, materiał ze skóry, skrzynia z czarnego forniru o wymiarach podstawy oraz o wysokości 20 cm, w kolorze czarnym. Materiał zewnętrzny w kolorze ciemny brąz, zapobiegający wchłanianiu wody i odporny na działanie promieni słonecznych. Rysunek techniczny oraz projekt sofy narożnej stanowi załącznik nr 5. 1.3. Zakup oraz dostarczenie lub wykonanie oraz dostarczenie przenośnych sof dwustronnych do obsługi targów i wystaw - 4 sztuki. Specyfikacja: Usługa obejmuje wykonanie 4 sztuk sof narożnych o wymiarach około 140 cm x 250 cm. Oparcie z poziomych wałków, siedzisko o głębokości 50 cm, materiał ze skóry, skrzynia z czarnego forniru o wymiarach podstawy oraz o wysokości 20 cm, w kolorze czarnym. Materiał zewnętrzny w kolorze ciemny brąz, zapobiegający wchłanianiu wody i odporny na działanie promieni słonecznych. Rysunek techniczny oraz projekt sofy narożnej stanowi załącznik nr 5. Okres gwarancji 12 CPV: 39000000-2, 39100000-3, 39150000-8, 39516000-2, 98394000-1 Dokument nr: 2024-74913-198236, 4/S/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-09-17 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-09 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat Warszawa Gmina Śródmieście Miejscowość Warszawa Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2024-09-20 Koniec realizacji 2024-12-31 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Okres realizacji usługi, który będzie ujęty w umowie na realizację przedmiotu zamówienia z Wykonawcą (termin realizacji umowy): maksymalnie do 31.12.2024 r., bądź krótszy termin zadeklarowany w ofercie. Dodatkowe warunki przedmiotu zamówienia: - Miejsce realizacji wskazanego powyżej przedmiotu zamówienia: Al. Jana Pawła II 18, Rondo ONZ, 00-116 Warszawa, - Okres realizacji usługi, który będzie ujęty w umowie na realizację przedmiotu zamówienia z Wykonawcą (termin realizacji umowy): maksymalnie do 31.12.2024 r., - Zaplanowane do zakupu wyposażenie powinno być w pełni przenośne (możliwość transportu na miejsce wydarzenia bez ryzyka zniszczeń). Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy. Warunki zmiany umowy 1. Strony przewidują możliwość dokonania następujących zmian w umowie: a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: - pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia, wydłużenia lub przesunięcia terminu zakończenia realizacji umowy, - wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy; b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; c) zmiana nazwy, siedziby stron, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; d) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia wynikająca z decyzji instytucji przyznającej dotację w procesie negocjacji jak i podpisywania umowy o dofinansowanie projektu lub decyzji umożliwiającej wykorzystanie oszczędności na realizację większego zamówienia. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Wykonawcy i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 3. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis 1. Wykonawcą może być wyłącznie podmiot prowadzący działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 2 niniejszego Zapytania ofertowego). 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 2 niniejszego Zapytania ofertowego). Typ Wiedza i doświadczenie Opis 3. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie zapewniające prawidłowe wykonanie zamówienia (weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 2 niniejszego Zapytania ofertowego). Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis 4. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym zapewniającym prawidłowe wykonanie zamówienia (weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 2 niniejszego Zapytania ofertowego). Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis 5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 2 niniejszego Zapytania ofertowego). Typ Potencjał techniczny Opis 6. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 2 niniejszego Zapytania ofertowego). Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 7. Wykonawca musi zapewnić minimum 12 miesięczną gwarancję. Zakres wykluczenia z możliwości realizacji zamówienia: 1. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym - SEN WARSAW Sp. z o.o. Sp. k. - osobowo lub kapitałowo. Oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie w formie pisemnej lub w formie elektronicznej o braku istnienia albo braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych, polegających na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) (dalej jako: ustawa) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę: a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/20061 i rozporządzeniu 269/20142 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1. pkt. 3. ustawy; b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023r. poz. 1124, 1285, 1723, 1843; z 2024 r. poz. 850) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy; c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 295, 1598, z 2024 r. poz. 619) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3. ustawy. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Odpowiedź na zapytanie ofertowe powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1. 2) Wymagane jest również złożenie obligatoryjnych oświadczeń (Załączniki nr 2 - 4). 2. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z dniem następującym po dniu, w którym upływa termin składania ofert). W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Oświadczenie o wyrażeniu zgody powinno być złożone w jednej z form lub postaci przewidzianych dla złożenia oferty. 3. Ofertę należy złożyć tylko i wyłącznie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności (BK2021). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji, w tym również cenowych ze składającym ofertę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jednak jej wartość przekracza dostępną alokację środków przewidzianych w budżecie Projektu na realizację przedmiotu zamówienia oraz prawo do odstąpienia od udzielenia zamówienia w wypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji. 5. Zamawiający może prosić o szczegółowe kalkulacje cenowe przedstawione w ofercie oraz dokumentację potwierdzającą spełnienie wymagań określonych w punkcie IV. Wymagania w stosunku do Wykonawcy. 6. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, podpisana zostanie umowa, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku niestawienia się Wykonawcy na podpisanie umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego bez uprzedzenia oraz bez podania uzasadnionej przyczyny uznaje się, że Wykonawca odstąpił od podpisania umowy. W takim przypadku umowa podpisana zostanie z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. 7. Wyniki zostaną opublikowane za pośrednictwem BK2021 oraz w siedzibie Wnioskodawcy/Beneficjenta. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-09-10 Data ostatniej zmiany 2024-09-10 14:58:40 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - waga 80%; maksymalna ilość punktów do uzyskania: 80, wg następującego wzoru: Cn/Cb x 80=liczba punktów badanej oferty w kryterium cenowym, w tym: Cn - cena brutto najniższa spośród ważnych ofert, Cb - cena brutto oferty badanej. Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin realizacji - waga 20%; maksymalna ilość punktów do uzyskania: 20, wg następującego wzoru: - termin realizacji maksymalnie 7 dni roboczych - 20 pkt, - termin realizacji powyżej 7 dni roboczych, ale poniżej 10 dni roboczych - 10 pkt, - termin realizacji od 10 dni roboczych - 0 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Patryk Burzyński tel.: 535127478 e-mail: guy@senwarsaw.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024