zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Zabrodzie)
podlaskie (Ciechanowiec)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Ślemień)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa sprzętu oraz oprogramowania |
Data zamieszczenia: | 2024-09-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie Pułaskiego 6 42-300 Myszków powiat: myszkowski 34 315 91 04 arleta.kaliciak@powiatmyszkowski.pl https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Myszków |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 34 315 91 04 |
Termin składania ofert: | 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA sprzętu oraz oprogramowanie w ramach projektu ,,Cyberbezpieczny Samorząd" z podziałem na cztery części Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1. Część I - DOSTAWA urządzeń sieciowych Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych wraz z licencjami z przeznaczeniem dla dwóch jednostek podległych: 1) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myszkowie: a) Urządzenie UTM - 1 szt. b) Przełącznik sieciowy PoE - 1 szt. c) Punkty dostępowe sieci bezprzewodowej - 2 szt. 2) Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie: a) Urządzenie UTM - 1 szt. b) Przełącznik sieciowy PoE - 1 szt. c) Punkty dostępowe sieci bezprzewodowej - 2 szt. Wszystkie licencje/subskrypcje muszą być ważne przez okres minimum 24 miesiące. Licencje i subskrypcje dla w/w jednostek organizacyjnych powinny być niezależnie zarządzane. 1.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 7 do SWZ. 1.1.2. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pierwszą linię wsparcia dla oferowanego sprzętu w języku polskim, w trybie 8x5, przez okres co najmniej 24 miesięcy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch serwerów oraz oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych z przeznaczeniem dla dwóch jednostek organizacyjnych: 1) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myszkowie: a) Serwer - 1 szt. b) Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych - licencja obejmująca zabezpieczenie minimum 25 stacji roboczych, 3 serwerów fizycznych oraz 5 maszyn wirtualnych. 2) Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie: a) Serwer - 1 szt. b) Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych - licencja obejmująca zabezpieczenie minimum 15 stacji roboczych, 2 serwerów fizycznych oraz 3 maszyn wirtualnych. Wszystkie licencje/subskrypcje muszą być ważne przez okres minimum 24 miesiące. Licencje i subskrypcje dla w/w jednostek organizacyjnych powinny być niezależnie zarządzane. 1.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 8 do SWZ. 1.2.2. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pierwszą linię wsparcia dla oferowanego oprogramowania w języku polskim, w trybie 8x5, przez okres co najmniej 24 miesięcy. 1.3. Część III - DOSTAWA zasilaczy awaryjnych UPS Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch zasilaczy awaryjnych UPS wraz z akumulatorami z przeznaczeniem dla dwóch jednostek organizacyjnych: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myszkowie - 1 szt., Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie - 1 szt. 1.3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 9 do SWZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch przełączników SAN z licencjami. 1.4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 10 do SWZ. CPV: 32420000-3, 48732000-8,48214000-1,72611000-6, 48820000-2, 48710000-8,72611000-6, 31682530-4, 48214000-1,72611000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00493299, IR.272.1.14.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-20 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: ,,Platformą") dostępnej pod adresem: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/ oraz poczty elektronicznej wskazanej w rozdziale I ust. 1 SWZ. 2. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tzn. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 17.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" oraz z art. 19 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Powiat Myszkowski z siedzibą w Myszkowie, 42-300 Myszków, Ul. Pułaskiego 6, NIP 577 197 51 85, REGON 152180808, w jego imieniu Starosta Myszkowski; b) Wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych w / Powiecie Myszkowskim / z którym można się skontaktować pod adresem: iod@powiatmyszkowski.pl, tel. 34/315 91 00; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,DOSTAWA sprzętu oraz oprogramowanie w ramach projektu ,,Cyberbezpieczny Samorząd" z podziałem na cztery części", (znak sprawy: IR.272.1.14.2024); d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz. U. z 2011 r. nr 27, poz. 140) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych. f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO 17.2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 17.3. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. 17.4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-20 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformie do elektronicznej obsługi zamówień publicznych dostępnej pod adresem https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024