dolnośląskie (Boguszów-Gorce)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont kościoła |
Data zamieszczenia: | 2024-09-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Kościół filialny pw. św. Antoniego Padewskiego w miejscowości Jeszkotle, Parafia Matki Bożej Różańcowej w Gnojnej Jeszkotle 28A 49-200 Grodków powiat: brzeski (opolski) 77 415 19 24 |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Grodków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 77 415 19 24 |
Termin składania ofert: | 2024-09-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa zadania: ,,Remont kościoła filialnego pw. św. Antoniego Padewskiego w Jeszkotloch, w aminie Grodków." zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu zakupowym na wykonanie prac remontowych w ramach zadania pn.: ,,Remont kościoła filialnego pw. św. Antoniego Padewskiego w Jeszkotlach, w gminie Grodków". Al. INFORMACJE O ZAMÓWIENIU: 2.1. Informacja o współfinansowaniu: Zamówienie dotyczy zadania dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. BI. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku kościoła filialnego pw. św. Antoniego Padewskiego w Jeszkotlach, tj.: - wzmocnienie podłoża gruntowego metodą iniekcji strumieniowej, 3.2. Szczegółowy zakres prac remontowych w odniesieniu do wymienionego w pkt 3.1. zabytku określają następujące dokumenty: 3.2.1. Projekt architektoniczno - budowlany remontu budynku kościoła filialnego w Jeszkotlach, 3.2.2. Przedmiar robót budowlanych 3.2.3. Rysunek - rzut fundamentów. Otwarcie ofert: 6.3. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.09.2024 roku o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Składanie ofert: VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT 6.1. Termin złożenia ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert rozpoczyna się 10.09.2024 r., a upływa w dniu 25.09.2024 r. o godz. 10:00 6.2. Sposób przygotowania i złożenia oferty: 6.2.1. Ofertę należy złożyć: 6.2.1.1. W formie pisemnej (papierowej) - dostarczyć osobiście lub kurierem, do siedziby Zamawiającego Jeszkotle 28A, 49-200 Grodków do kancelarii parafialnej w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie/opakowaniu, opisanej poprzez dane Zamawiającego (nazwa i adres) oraz dane składającego ofertę, z dopiskiem: ,,Oferta na wykonanie zadania pn. ,,Remont kościoła filialnego pw. św. Antoniego Padewskiego w Jeszkotlach, w gminie Grodków" - nie otwierać przed 25.09.2024 r. przed godziną 10:30. Miejsce i termin realizacji: VII. TERMIN REALIZACJI UMOWY Zamówienie będzie realizowane na podstawie pisemnej umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a wybranym Wykonawcą. Termin realizacji umowy: do 31.10.2025 r. Wymagania: 2.2. Tryb udzjelenia zamówienia: Zamawiający nie jest zamawiającym publicznym w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych, a korzystając ze środków publicznych nie spełnia łącznie przesłanek z art. 6 tej ustawy. W związku z powyższym Zamawiającego obowiązuje przeprowadzenie postępowania zakupowego w sprawie wyboru wykonawcy, w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem: 1) Szczegółowych zasad i trybu udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz 2) Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. 2.3. Rodzai zamówienia: usługi remontowe. .2. Dopuszczenie równoważności: W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu takiemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz ,,lub równoważne". Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, środków, roztworów, substancji itp., które są wymienione w dokumentacji. Są one podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe i wymagany standard. Oznacza to, że materiały, środki, roztwory, substancje, itp. równoważne będą posiadały, co najmniej takie same parametry, jak wymienione w dokumentacji. Wykonawca może zastosować materiały równoważne o parametrach podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. 3.4. Dodatkowe, ważne informacje dla Wykonawców dotyczące przedmiotu zamówienia i mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty: > zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca zapoznał się ze stanem zachowania budynku kościoła osobiście lub przez upoważnioną przez siebie osobę. W tym celu Zamawiający ustala termin wizji lokalnej indywidualnie, > Zamawiający wymaga udzjelenia przez Wykonawcę minimalnego okresu gwarancji i rękojmi, tj. 60 miesięcy od chwili dokonania odbioru końcowego prac. IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 4.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania czynności stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 0 udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w remontach obiektów sakralnych oraz dysponują odpowiednim zapleczem technicznym i wykwalifikowaną kadrą do realizacji tego typu prac remontowych. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży Wykaz prac remontowych (Załącznik nr 4) oraz załączy dowody potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace remontowe były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W związku z faktem, iż inwestycja może zostać zrealizowana dzięki uzyskaniu ,,Wstępnej promesy" na dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Zamawiający dopuszcza etapowanie prac i zakończenie realizacji zadania w roku 2025. a - co za tym idzie - etapowanie płatności za zrealizowane i bezusterkowo odebrane prace. Uwaga: Zamawiający nie wymaga wykazania się identycznymi pracami, lecz o podobnym stopniu skomplikowania. 4.2. Dysponują lub będą dysponować podczas realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez wskazanie osoby zdolnej/ osób zdolnych do kierowania pracami remontowymi spełniającą/-ych wymagania, o których mowa w art. 37a ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży Wykaz osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5). Wykonawca dopuszcza wskazanie większej liczby osób wraz z podziałem pełnionych przez nich obowiązków. Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń oraz przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wg zasady spełnia/ nie spełnia. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Złożona Oferta zostanie zarejestrowana oraz otrzyma kolejny numer. 6.2.2. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania. Do oferty należy dołączyć podpisane dokumenty Wykonawcy stanowiące dowody na spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w punkcie IV (Załącznik nr 4 i 5). Oferta winna być kompletna i zgodna z treścią Zapytania ofertowego. 6.2.3. Ofertę należy sporządzić czytelnie, w języku polskim i podpisać przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. 6.2.4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie składniki kosztów wynikające z Przedmiaru robót budowlanych do niniejszego zapytania i uwzględniać wymagania i informacje Zamawiającego zamieszczone w Zapytaniu ofertowym. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na prawidłowe i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać wszystko to, co okaże się niezbędne do zrealizowania przedmiotu zapytania ofertowego. Cena obliczona w ten sposób będzie miała charakter ryczałtowy. Cena musi zostać wskazana w walucie polskiej (PLN) i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. W takiej walucie będą prowadzone rozliczenia. 6.2.5. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty. 6.2.6. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. 6.2.7. Każdy z Wykonawców może złożyć w ramach niniejszego postępowania tylko jedną ofertę. Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana 30.09.2024 r. na stronie internetowej Gminy Grodków www.qrodkow.pl oraz na tablicach ogłoszeń Kościoła filialnego pw. św. Antoniego Padewskiego w Jeszkotlach 28a i Parafii Matki Bożej Różańcowej w Gnojnej 113. VIII. OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY Istotne postanowienia umowy oraz warunki ich zmian określone są w Załączniku nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego, tj. w projekcie umowy. IX. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. X. INFORMACJA O OFERTACH WARIANTOWYCH Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. XI. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE 11.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, przekazując je Wykonawcy, który o nie wystąpił, chyba że prośba o wyjaśnienie treści zapytania wpłynęła do Zamawiającego później niż 3 dni przed terminem składania Ofert. Treść zapytania wraz z wyjaśnieniami Zamawiający, bez ujawniania źródła zapytania, zamieszcza na stronie internetowej gminy Grodków, na której udostępniane jest ogłoszenie. 11.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie drogą telefoniczną lub osobiście. 11.4. Termin związania Wykonawcy z ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert. 11.5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lub odwołania postępowania bez podania przyczyny. Odwołanie może nastąpić w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Informację o dokonanej zmianie lub odwołaniu Zamawiający zamieści na stronie internetowej i tablicach ogłoszeń, na których publikował ogłoszenie. 11.6. Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru oferty w przypadku, jeżeli: 11.6.1. nie wpłynie żadna oferta lub żadna nie spełni warunków postępowania, 11.6.2. cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa od kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia lub niemożliwe będzie wystarczające zwiększenie tej kwoty, 11.6.3. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa. 11.7. Zamawiający odrzuci oferty, gdy: 11.7.1. zostaną złożone po wyznaczonym terminie składania ofert, 11.7.2. treść oferty nie będzie odpowiadała wymogom formalnym lub treści zapytania ofertowego, 11.7.3. oferta zostanie złożona przez podmiot, który jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. 11.8. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własne ryzyko i koszt. Nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego. 11.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i informacji oraz prawo wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty, dotyczących oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 11.10. Zamawiający dopuszcza korzystanie z Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym części Zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom. Kontakt: Numer telefonu: 77 415 19 24 |
© eurobudowa.pl 2004-2024