dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Szczawno-Zdrój)
dolnośląskie (Oleśnica)
podkarpackie (Krosno)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach |
Data zamieszczenia: | 2024-09-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Okręgowy w Płocku Gabriela Narutowicza 4 09-404 Płock powiat: Płock Telefon: +48 242697219 gospodarczy@plock.so.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Płock |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: +48 2426972 |
Termin składania ofert: | 2024-10-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach będących w dyspozycji Sądu Okręgowego w Płocku 1.1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest usługa sprzątania i utrzymania czystości we wskazanych niżej obiektach wraz z otoczeniem. Wykonawca będzie świadczył usługę sprzątania pod własnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystane do wykonania usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia środków zapachowych, zawieszek do WC, mydła w płynie, miękkiego papieru toaletowego i ręczników papierowych. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług i wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Usługa sprzątania i utrzymania czystości będzie prowadzona w następujących obiektach: Część I. a. w budynkach Sądu w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i 6, Ul. 1 Maja 4a, Al. Kilińskiego 10b, b. wokół budynków Sądu w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i 6, Ul. 1 Maja 4a, Al. Kilińskiego 10b. Część II a. w budynku Sądu w Sierpcu przy Ul. Wiosny Ludów 1, b. wokół budynku Sądu w Sierpcu przy Ul. Wiosny Ludów 1. Część III a. w budynku Sądu w Gostyninie Ul. 3-go Maja 43, b. wokół budynku Sądu w Gostyninie, Ul. 3-go Maja 43. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ. 1.2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji. Zakres opcji obejmuje realizację usługi utrzymania czystości w obiekcie przy Al. Kilińskiego 10b w zakresie przekraczającym zamówienie gwarantowane i dotyczy powierzchni budynku, która nie została objęta zamówieniem gwarantowanym tj. 97,54 m2 maksymalnie przez okres 12 miesięcy ( 1170,48 m2 w okresie realizacji zamówienia). O zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem, przy czym oświadczenie musi wpłynąć do Wykonawcy nie później niż na 1 miesiąc przed rozpoczęciem realizacji usługi. W oświadczeniu Zamawiający będzie zobowiązany do wskazania dodatkowej powierzchni obiektu, na której mają być świadczone usługi w ramach prawa opcji. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca zobowiązany jest do stosowania takiej samej ceny za 1 m2 sprzątanej powierzchni jak określona w formularzu ofertowym. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie, do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę dla zamówienia opcjonalnego. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Wykonawcy powinni złożyć oferty na część I obejmujące cały zakres przedmiotu zamówienia (zamówienie gwarantowane i opcjonalne). Niedopełnienie tego wymogu skutkuje odrzuceniem oferty w części I Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Usługi sprzątania i utrzymania czystości budynków Sądu Okręgowego w Płocku wraz z otoczeniem Opis: 1.1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest usługa sprzątania i utrzymania czystości we wskazanych niżej obiektach wraz z otoczeniem. Wykonawca będzie świadczył usługę sprzątania pod własnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystane do wykonania usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia środków zapachowych, zawieszek do WC, mydła w płynie, miękkiego papieru toaletowego i ręczników papierowych. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Usługa sprzątania i utrzymania czystości będzie prowadzona w następujących obiektach: a. w budynkach Sądu w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i 6, Ul. 1 Maja 4a, Al. Kilińskiego 10b, b. wokół budynków Sądu w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i 6, Ul. 1 Maja 4a, Al. Kilińskiego 10b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ Wewnętrzny identyfikator: OG.261.15.2024 (1) Główna klasyfikacja (cpv): 90910000 Usługi sprzątania Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90911200 Usługi sprzątania budynków, 90919200 Usługi sprzątania biur, 90911300 Usługi czyszczenia okien, 90914000 Usługi sprzątania parkingów, 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic, 90620000 Usługi odśnieżania, 90630000 Usługi usuwania oblodzeń Część zamówienia: LOT-0002 Tytuł: Usługi sprzątania i utrzymania czystości budynku Sądu Rejonowego w Sierpcu wraz z otoczeniem Opis: 1.1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest usługa sprzątania i utrzymania czystości we wskazanych niżej obiektach wraz z otoczeniem. Wykonawca będzie świadczył usługę sprzątania pod własnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystane do wykonania usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia środków zapachowych, zawieszek do WC, mydła w płynie, miękkiego papieru toaletowego i ręczników papierowych. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Usługa sprzątania i utrzymania czystości będzie prowadzona w następujących obiektach: a. w budynku Sądu w Sierpcu przy Ul. Wiosny Ludów 1, wokół budynku Sądu w Sierpcu przy Ul. Wiosny Ludów 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ Wewnętrzny identyfikator: OG.261.15.2024 (2) Główna klasyfikacja (cpv): 90910000 Usługi sprzątania Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90911200 Usługi sprzątania budynków, 90919200 Usługi sprzątania biur, 90911300 Usługi czyszczenia okien, 90914000 Usługi sprzątania parkingów, 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic, 90620000 Usługi odśnieżania, 90630000 Usługi usuwania oblodzeń Część zamówienia: LOT-0003 Tytuł: Usługi sprzątania i utrzymania czystości budynku Sądu Rejonowego w Gostyninie wraz z otoczeniem Opis: 1.1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest usługa sprzątania i utrzymania czystości we wskazanych niżej obiektach wraz z otoczeniem. Wykonawca będzie świadczył usługę sprzątania pod własnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystane do wykonania usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia środków zapachowych, zawieszek do WC, mydła w płynie, miękkiego papieru toaletowego i ręczników papierowych. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Usługa sprzątania i utrzymania czystości będzie prowadzona w następujących obiektach: a. w budynku Sądu w Gostyninie przy Ul. 3 Maja 43, wokół budynku Sądu w Gostyninie przy Ul. 3 Maja 43 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ Wewnętrzny identyfikator: OG.261.15.2024 (3) Główna klasyfikacja (cpv): 90910000 Usługi sprzątania Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90911200 Usługi sprzątania budynków, 90919200 Usługi sprzątania biur, 90911300 Usługi czyszczenia okien, 90914000 Usługi sprzątania parkingów, 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic, 90620000 Usługi odśnieżania, 90630000 Usługi usuwania oblodzeń CPV: 90910000, 90911200, 90919200, 90911300, 90914000, 90610000, 90620000, 90630000 Dokument nr: 546159-2024, OG.261.15.2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 11/10/2024 10:15:00 (UTC+2) Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-367346e9-ff58-4853-bfba-7efc86dfa2f4 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 11/10/2024 10:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Adres pocztowy: pl. Gabriela Narutowicza 4 i 6 Kilińskiego 10 b 1 Maja 4a Miejscowość: Płock Kod pocztowy: 09-404 Podpodział krajowy (NUTS): Płocki (PL923) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Zamówienie realizowane będzie również w Sierpcu przy Ul. Wiosny Ludów 1 i w Gostyninie przy Ul. 3 Maja 43 Miejsce realizacji Adres pocztowy: pl. Gabriela Narutowicza 4 i 6 Kilińskiego 10b 1 Maja 4a Miejscowość: Płock Kod pocztowy: 09-404 Podpodział krajowy (NUTS): Płocki (PL923) Kraj: Polska Szacowany okres obowiązywania Data początkowa: 01/02/2025 Data zakończenia trwania: 31/01/2027 Miejsce realizacji Adres pocztowy: Wiosny Ludów 1 Miejscowość: Sierpc Kod pocztowy: 09-200 Podpodział krajowy (NUTS): Płocki (PL923) Kraj: Polska Miejsce realizacji Adres pocztowy: 3 Maja 43 Miejscowość: Gostynin Kod pocztowy: 09-500 Podpodział krajowy (NUTS): Płocki (PL923) Kraj: Polska Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Sąd Okręgowy w Płocku Numer rejestracyjny: 7741071965 Adres pocztowy: Gabriela Narutowicza 4 Miejscowość: Płock Kod pocztowy: 09-404 Podpodział krajowy (NUTS): Płocki (PL923) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Sąd Okręgowy E-mail: gospodarczy@plock.so.gov.pl Telefon: +48 242697219 Adres strony internetowej: https://plock.so.pl Profil nabywcy: https://plock.so.gov.pl Role tej organizacji: Nabywca Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału Organizacja rozpatrująca oferty |
© eurobudowa.pl 2004-2024