Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4752z ostatnich 7 dni
23992z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa energii elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-09-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie
ulica Waszyngtona 4/8
42-217 Częstochowa
powiat: Częstochowa
Telefon: +48 34 378 42 00
m.pruszek-iskra@ujd.edu.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/979702
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Telefon: +48 34 378
Termin składania ofert: 2024-10-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA energii elektrycznej dla Domu Studenta ,,Skrzat" Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Domu Studenta ,,Skrzat" Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie. 2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa, 09310000-5 Elektryczność. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Brak podziału zamówienia na części nie narusza zasady zachowania uczciwej konkurencji poprzez ograniczenie dostępu do zamówienia dla małych lub średnich przedsiębiorców. 4. Zamawiający informuje, że zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w grupie taryfowej G11 - 300 000 kWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik numer 5 do SWZ. 5. Zamawiający jednocześnie informuje, że obecnie obowiązują następujące oddzielne umowy: 1) Umowy o świadczenie usług dystrybucji zawarte na czas nieoznaczony z Tauron Dystrybucja S.A., Ul. Podgórska 25A, 31-035 Kraków, przy czym Zamawiający informuje, że nie są to umowy kompleksowe i nie przewiduje zawarcia nowych umów o świadczenie usług dystrybucyjnych. 2) Umowa sprzedaży energii elektrycznej zawarta z Renpro Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Szczecinie, Ul. Małopolska 43, na czas określony, do dnia 31.12.2024 r. 6. Zamawiający nie korzysta z ofert promocyjnych lub lojalnościowych. 7. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa, procedurę zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa z uwzględnieniem zapisów IRiESD OSD, przy czym zakres pełnomocnictwa będzie odpowiadał zakresowi przedmiotu zamówienia. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o zamówienie publiczne objęte przedmiotowym postępowaniem, zobowiązany jest dokonać zgłoszenia o zawarciu tej umowy właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego w dniu jej zawarcia. Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy o zamówienie publiczne objęte przedmiotowym postępowaniem, dowodu potwierdzającego zgłoszenie o zawarciu tej umowy właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego. 8. Dane i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy o zamówienie publiczne objęte przedmiotowym postępowaniem (także w wersji elektronicznej - Excel). 9. Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia, podpisaną generalną umowę dystrybucji, zawartą pomiędzy Wykonawcą a Operatorem Sieci Dystrybucyjnej właściwym dla obiektu objętego zamówieniem. 10. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedawanej w ramach niniejszej umowy. 11. Zamawiający oświadcza, iż posiada tytuł prawny do obiektu objętego niniejszym zamówieniem. 12. Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu umowy na poziomie nie mniejszym niż 70% wartości umowy. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie poszczególnych części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 pkt 27 ustawy Pzp. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: DOSTAWA energii elektrycznej dla Domu Studenta ,,Skrzat" Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Domu Studenta ,,Skrzat" Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa, 09310000-5 Elektryczność. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający informuje, że zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w grupie taryfowej G11 - 300 000 kWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik numer 5 do SWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Brak podziału zamówienia na części nie narusza zasady zachowania uczciwej konkurencji poprzez ograniczenie dostępu do zamówienia dla małych lub średnich przedsiębiorców. 4. Zamawiający informuje, że zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w grupie taryfowej G11 - 300 000 kWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik numer 5 do SWZ. 5. Zamawiający jednocześnie informuje, że obecnie obowiązują następujące oddzielne umowy: 1) Umowy o świadczenie usług dystrybucji zawarte na czas nieoznaczony z Tauron Dystrybucja S.A., Ul. Podgórska 25A, 31-035 Kraków, przy czym Zamawiający informuje, że nie są to umowy kompleksowe i nie przewiduje zawarcia nowych umów o świadczenie usług dystrybucyjnych. 2) Umowa sprzedaży energii elektrycznej zawarta z Renpro Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Szczecinie, Ul. Małopolska 43, na czas określony, do dnia 31.12.2024 r. 6. Zamawiający nie korzysta z ofert promocyjnych lub lojalnościowych. 7. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa, procedurę zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa z uwzględnieniem zapisów IRiESD OSD, przy czym zakres pełnomocnictwa będzie odpowiadał zakresowi przedmiotu zamówienia. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o zamówienie publiczne objęte przedmiotowym postępowaniem, zobowiązany jest dokonać zgłoszenia o zawarciu tej umowy właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego w dniu jej zawarcia. Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy o zamówienie publiczne objęte przedmiotowym postępowaniem, dowodu potwierdzającego zgłoszenie o zawarciu tej umowy właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego. 8. Dane i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy o zamówienie publiczne objęte przedmiotowym postępowaniem (także w wersji elektronicznej - Excel). 9. Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia, podpisaną generalną umowę dystrybucji, zawartą pomiędzy Wykonawcą a Operatorem Sieci Dystrybucyjnej właściwym dla obiektu objętego zamówieniem. 10. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedawanej w ramach niniejszej umowy. 11. Zamawiający oświadcza, iż posiada tytuł prawny do obiektu objętego niniejszym zamówieniem. 12. Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu umowy na poziomie nie mniejszym niż 70% wartości umowy. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie poszczególnych części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 pkt 27 ustawy Pzp. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne. 15. Umowa będzie obowiązywała od dnia podpisania do 31.12.2025 roku. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej dla budynków objętych umową nastąpi od dnia 01.01.2025 roku, po pozytywnie przeprowadzonej przez Wykonawcę procedurze zmiany sprzedawcy
Wewnętrzny identyfikator: ZP.26.1.40.2024
Główna klasyfikacja (cpv): 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

CPV: 09300000, 09310000

Dokument nr: 544879-2024, ZP.26.1.40.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 16/10/2024 09:00:00 (UTC+2)
Miejsce: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 16/10/2024 08:30:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Miejscowość: Częstochowa
Podpodział krajowy (NUTS): Częstochowski (PL224)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: 1.Ofertę składa się wyłącznie poprzez Platformę zakupową. Ofertę należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy niniejszego postępowania. 2/ Przekazywanie wszelkich wniosków, oświadczeń, informacji, zawiadomień, zapytań innych niż oferta następuje na Platformie przy użyciu formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Po kliknięciu przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 5. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip b) .7Z 6. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. 8. Stosownie do postanowień artykułu 139 ustawy pzp Zamawiający przewiduje najpierw dokonanie badania i oceny ofert, a następnie dokonanie kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w Postępowaniu. 9. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów (podmiotowych środków dowodowych), potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 10. Na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z punktem poprzedzającym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe: 10.1. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) prawomocnego skazania za przestępstwo z artykułu 108 ustęp 1 punkt 1 i 2 ustawy Pzp, b) artykułu 108 ustęp 1 punkt 4 ustawy Pzp, dotyczącą orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, - sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; 10.2. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie artykułu 108 ustęp 1 punkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dziennik Ustaw z 2020 r. pozycja 1076 ze zmianami), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 10.3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ustępie 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a) artykule 108 ustęp 1 punkt 3 ustawy pzp, b) artykule 108 ustęp 1 punkt 4 ustawy pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) artykule 108 ustęp 1 punkt 5 ustawy pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) artykule 108 ustęp 1 punkt 6 ustawy pzp, e) artykule 7 ustęp 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz w zakresie artykułu 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. 10.4. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie artykułu 109 ustęp 1 punkt 4 ustawy pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10: 11.1. punkt 10.1. - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w punkt 4.1.; 11.2. punkt 10.4. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie 12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, JEDZ, oświadczenie z artykułu 5k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 oraz składane na wezwanie Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 13. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 01/01/2025
Okres obowiązywania: 12 Miesiące

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie
Numer rejestracyjny: 5730116775
Adres pocztowy: ulica Waszyngtona 4/8
Miejscowość: Częstochowa
Kod pocztowy: 42-217
Podpodział krajowy (NUTS): Częstochowski (PL224)
Kraj: Polska
E-mail: m.pruszek-iskra@ujd.edu.pl
Telefon: +48 34 378 42 00
Adres strony internetowej: https://www.ujd.edu.pl/
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://platformazakupowa.pl/transakcja/845168
Profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.