Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1100z dziś
7275z ostatnich 7 dni
25884z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa chodnika

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa chodnika

Data zamieszczenia: 2024-09-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG
Aleje Władysława Stanisława Reymonta 32
62-200 Gniezno
powiat: gnieźnieński
pzd@powiat-gniezno.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gniezno
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-09-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa drogi powiatowej nr 2169P Ul. Wyszyńskiego w m. Trzemeszno - budowa chodnika
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi powiatowej nr 2169P Ul. Wyszyńskiego w m. Trzemeszno - budowa chodnika
Droga ta zaczyna się na drodze krajowej DK15 i kończy na granicy powiatu Gnieźnieńskiego w m. Miława. Przebudowa drogi powiatowej realizowana jest w jednym etapie robót tj. od km 0+000,00 do km 0+410,00. W chwili obecnej teren projektowanej drogi stanowi droga o nawierzchni bitumicznej posiadająca chodnik z kostki betonowej i pobocze gruntowe w miejscu projektowanego chodnika. Planowana przebudowa drogi powiatowej nr 2169P na odcinku Ul. Wyszyńskiego w Trzemesznie obejmować będzie, budowę chodnika z kostki betonowej. Szczegółowy zakres prac związanych z przebudową drogi powiatowej obejmuje:
o budowę nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm, kolor szary i czerwony (przy krawężniku), na podbudowie z betonu Rm 7,5 MPa, gr. 10 cm,
o budowę nawierzchni zjazdów w kostki betonowej gr. 8 cm, kolor czerwony, na podbudowie betonowej Rm 7,5 MPa, gr. 10 cm, podbudowie kruszywa łamanego gr. 25 cm,
o wykonanie w pod nawierzchnią chodnika, ścieków odwróconych, odprowadzających wody odpadowe z nawierzchni jezdni,
o dostawę i montaż barier ochronnych U-11a ze szczyblinkami na długości 219 m,
o dokonanie przebudowy w porozumieniu z właścicielem ENEA Oświetlenie słupów oświetlenia drogowego (odsunięcie poza wykonywany chodnik) w ilości 9 szt.

CPV: 45233253-7

Dokument nr: 2024/BZP 00494148, DT.3921.25.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-26 10:20

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8487d008-ba11-4860-8adf-756cdf9e0aa5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg z siedzibą przy Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno.
Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: rodo.pzd@powiat-gniezno.pl
2) Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprze e-mail: pzd@powiat-gniezno.pl.
3) Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, realizacji umowy, bądź
udzielonej zgody.
4) W związku z przetwarzaniem danych w celu wypełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych mogą być:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w
zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechne obowiązującego prawa,
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatowym Zarządem Dróg przetwarzają dane osobowe.
5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez
okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz z zastrzeżeniem powszechnie obowiązujących przepisów
prawa, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie, Realizacja powyższych praw musi być
zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych, a także m. in. z zasadami wynikającymi z
kodeksu postępowania administracyjnego czy archiwizacji: usunięcie danych jest niemożliwe z uwagi na konieczność wywiązywania
się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania danych.
7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku
informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w
związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu,
chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W przypadku, gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa
w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych
zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16
rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-26 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT.3921.25.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi powiatowej nr 2169P ul. Wyszyńskiego w m. Trzemeszno - budowa chodnika
Droga ta zaczyna się na drodze krajowej DK15 i kończy na granicy powiatu Gnieźnieńskiego w m. Miława. Przebudowa drogi powiatowej realizowana jest w jednym etapie robót tj. od km 0+000,00 do km 0+410,00. W chwili obecnej teren projektowanej drogi stanowi droga o nawierzchni bitumicznej posiadająca chodnik z kostki betonowej i pobocze gruntowe w miejscu projektowanego chodnika. Planowana przebudowa drogi powiatowej nr 2169P na odcinku ul. Wyszyńskiego w Trzemesznie obejmować będzie, budowę chodnika z kostki betonowej. Szczegółowy zakres prac związanych z przebudową drogi powiatowej obejmuje:
o budowę nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm, kolor szary i czerwony (przy krawężniku), na podbudowie z betonu Rm 7,5 MPa, gr. 10 cm,
o budowę nawierzchni zjazdów w kostki betonowej gr. 8 cm, kolor czerwony, na podbudowie betonowej Rm 7,5 MPa, gr. 10 cm, podbudowie kruszywa łamanego gr. 25 cm,
o wykonanie w pod nawierzchnią chodnika, ścieków odwróconych, odprowadzających wody odpadowe z nawierzchni jezdni,
o dostawę i montaż barier ochronnych U-11a ze szczyblinkami na długości 219 m,
o dokonanie przebudowy w porozumieniu z właścicielem ENEA Oświetlenie słupów oświetlenia drogowego (odsunięcie poza wykonywany chodnik) w ilości 9 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie
następującymi kryteriami i ich wagą:
- cena ofertowa brutto: 60% (Co)
- okres udzielonej gwarancji i rękojmi: 40% (Gw)
4. Obliczenie punktacji oferty wg wzoru:
Łączna wartość punktowa (S) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości, tj.:
S = C0 + Gw
S - suma punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta - maks. 100 pkt,
C0 - liczba punktów uzyskanych za oferowaną cenę,
Gw - liczba punktów uzyskanych za oferowany okres gwarancji.
5. Obliczenie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru:
Sposób obliczenia punktów dla kryterium: cena (Co)
- (maks. 60 pkt - 60%)
Cn
C0 = --------- x 60
Cb
C0 - liczba punktów przyznanych za cenę,
Cn - najniższa cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia,
Cb - cena badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia,
60 - waga oferty.
Sposób obliczenia punktów dla kryterium: okres gwarancji jakości przedmiotu umowy (Gw) - (maks. 40 pkt - 40%)
Ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta, liczona będzie następująco:
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy - 0 pkt.o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy - 10 pkt.
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 48 miesięcy - 20 pkt.
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 60 miesięcy - 30 pkt.
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 72 miesięcy - 40 pkt.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Maksymalny okres
gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 72 miesięcy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
2) Posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonania określonej działalności zawodowej jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
3) Zdolności technicznej i zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże:
a) że dysponuje budowy/kierownikiem robot drogowych, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada
wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami drogowymi.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wykaz osób załącznik nr 2 do SWZ.
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007r.o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowe. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany złożyć załącznik nr 3 zarówno w sytuacji gdy należy jak również gdy nie należy do grupy
kapitałowej, zgodnie z opisem na w/w załączniku.
5) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
6) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
7) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami - zał. nr 2 do SWZ. (W przypadku wykazania osób udostępnionych Wykonawcy przez inne podmioty należy dołączyć do
w/w załącznika pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia tych osób
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz Ofertowy
Oświadczenie art. 273 ust 2 ustawy PZP - zał. nr 1.
Wykaz osób - zał. nr 2.
Oświadczenie dot. grupy kapitałowej - zał. nr 3.
Oświadczenie RODO Wykonawcy - zał. nr 4.
Kosztorys ofertowy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy PZP oraz zapisów istotnych postanowień umowy
(zał. nr 5 do SWZ). Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu
podpisanego przez obydwie strony.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie
następującymi kryteriami i ich wagą:
- cena ofertowa brutto: 60% (Co)
- okres udzielonej gwarancji i rękojmi: 40% (Gw)
4. Obliczenie punktacji oferty wg wzoru:
Łączna wartość punktowa (S) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości, tj.:
S = C0 + Gw
S - suma punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta - maks. 100 pkt,
C0 - liczba punktów uzyskanych za oferowaną cenę,
Gw - liczba punktów uzyskanych za oferowany okres gwarancji.
5. Obliczenie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru:
Sposób obliczenia punktów dla kryterium: cena (Co)
- (maks. 60 pkt - 60%)
Cn
C0 = --------- x 60
Cb
C0 - liczba punktów przyznanych za cenę,
Cn - najniższa cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia,
Cb - cena badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia,
60 - waga oferty.
Sposób obliczenia punktów dla kryterium: okres gwarancji jakości przedmiotu umowy (Gw) - (maks. 40 pkt - 40%)
Ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta, liczona będzie następująco:
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy - 0 pkt.o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy - 10 pkt.
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 48 miesięcy - 20 pkt.
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 60 miesięcy - 30 pkt.
o udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 72 miesięcy - 40 pkt.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Maksymalny okres
gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 72 miesięcy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-10-25

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.