Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa studni wodomierzowych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o ul. 11 Listopada 2 42-400 Zawiercie powiat: zawierciański tel. (32) 67 220 17/18 wew. 49; fax (32) 67 010 49 monika.lyko@rpwikzawiercie.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zawiercie |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | tel. (32) 67 220 17/ |
Termin składania ofert: | 2024-09-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Sukcesywna dostawa studni wodomierzowych z PCV DN 500 mm w ilości 50 sztuk 5. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa studni wodomierzowych z PCV DN 500 mm w ilości 50 sztuk. 2) Termin realizacji zamówień - 7 dni kalendarzowych od przesłania zamówienia. 3) Termin płatności - 30 dni od dnia doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 4) Miejsce dostaw - Baza Zaplecza Technicznego, 42-400 Zawiercie, Ul. Wojska Polskiego 23A. 5) Minimalna ilość studni objęta zamówieniem - 5 szt. 6) Zamówienia będą realizowane w zależności od aktualnych zapotrzebowań Zamawiającego. Wykonawca nie otrzyma zapłaty za te ilości przedmiotu umowy, które nie zostały zamówione przez Zamawiającego, a były przewidywane do realizacji. 7) W przypadku niezrealizowania maksymalnej ilości w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia okresu realizacji umowy, aż do wyczerpania ilości. 8) Kwota ofertowa musi zawierać koszty dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 9) Parametry techniczne studni wodomierzowych: a) studnia powinna być mrozoodporna wykonana z materiału PCV o średnicy DN 500 z otwartym dnem i dodatkową warstwą izolującą w postaci pianki poliuretanowej o grubości min. 50 mm na długości studni minimum 1000 mm, b) studnia powinna mieć korek izolacyjny z polistyrenu min. 250 mm, c) możliwość montażu w terenie o wysokim poziomie wód gruntowych z wodomierzem umiejscowionym 30 cm pod pokrywą, d) odczyt wodomierza powinien odbywać się bez wchodzenia do studni, e) wysokość studni 1200 mm - 1300 mm, f) pokrywa studni z utwardzonego tworzywa sztucznego o klasie Al5 zgodnie z normą PN EN 124 lub z żeliwa o klasie wytrzymałości A 15, g) Pokrywa powinna być z rantami zabezpieczającymi przed przesunięciem i nie powinna być połączona z korkiem izolacyjnym. h) studnia powinna być wyposażona w: - łączniki do montażu wodomierza DN 20 (mosiądz), - kolana wz %" (mosiądz), - zawory odcinające grzybkowe - odpowietrznik V*" (mosiądz), - zawór antyskażeniowy 3A" (mosiądz), -złączki PE DN 32. 10) Wszystkie dostarczane studnie wodomierzowe muszą być fabrycznie nowe i pochodzić od jednego producenta. 11) Realizacja zamówień polega na dostarczeniu zamawianych studni już zmontowanych, wyposażonych we wszystkie elementy, o których mowa pakt. 7. 12) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących wartość do 30 % kwoty ofertowej. Zamówienia uzupełniające będą uzależnione od zapotrzebowania Zamawiającego. 6. Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania: Zamawiający uzna, iż oferowany asortyment spełnia wymagania jeśli Wykonawca do oferty dołączy: 1) Karty Katalogowe, 2) Aprobatę Techniczną lub Deklarację zgodności z polskimi normami, 3) Atest Higieniczny PZH. Otwarcie ofert: 2) Postępowanie zakończone jest aukcją elektroniczną, która odbędzie się w dniu 19.09.2024 r. o godz. 09:00. Składanie ofert: 12. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: 1) Oferty składa się w formie elektronicznej wypełniając odpowiednie pola w formularzu platformy elektronicznej lub wpisując dane do pól w formularzu i dodając załączniki do końca tzw. rundy wstępnej, tj. do dnia 18.09.2024 r. do godz. 09:00. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia: Umowa do dnia 30.09.2025 r. Wymagania: 2. Tryb udzjelenia zamówienia. 1) Przetarg nieograniczony, przeprowadzony w formie elektronicznej z zastosowaniem platformy aukcyjnej PROe.biz, zakończony aukcją. 2) Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień w RPWiK Sp. z o.o. w Zawierciu (dostępny na stronie internetowej www.rpwikzawiercie.pl). 3) Szczegółowy opis przebiegu postępowania zawiera zaproszenie. 3. Oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Nie dotyczy. 9. Podwykonawcy: Nie dotyczy. 10. Zamawiający wykluczy z postępowania: 1) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, 2) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 4) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi majątkowemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 5) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 6) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi majątkowemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 7) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 8) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 9) wykonawców, którzy: a) nie posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub nie przedstawią pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) nie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 10) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, 11) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 12) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, pomimo wezwania ich do uzupełnienia dokumentów żądanych z specyfikacji warunków zamówienia, 13 ) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium (w przypadku konieczności jego wniesienia), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 14) wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, 15) z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może również wykluczyć wykonawców: a) z którymi zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia lub odstąpił od umowy w sprawie zamówienia, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy lub odstąpienie od umowy nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, b) którzy w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem postępowania, realizując zamówienia dla RPWiK Sp. z o.o. nie uzyskali pozytywnej oceny, c) którzy po wyborze ich oferty, jako oferty najkorzystniejszej, odmówili zawarcia umowy z zamawiającym, jeżeli odmowa zawarcia umowy nastąpiła w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, d) którzy nie wykonali w terminie bądź nienależycie wykonali zamówienie realizowane dla RPWiK Sp. z o.o. w Zawierciu, jeśli zdarzenie to miało miejsce w okresie 3 lat od tego faktu i zostało potwierdzone nałożeniem kar umownych wynikających z umowy. 11. Opis sposobu przygotowania ofert: 1) Oferty składa się w formie elektronicznej wypełniając odpowiednie pola w formularzu platformy elektronicznej lub wpisując dane do pól w formularzu i dodając tylko wymagane warunkami SWZ załączniki. 2) Dodatkowe załączniki dodane przez Uczestników, niestanowiące wymaganych SWZ dokumentów, nie będą rozpatrywane pod kątem badania oferty. 3) Szczegółowy przebieg rund postępowania zawiera Zaproszenie. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu przeprowadzenia aukcji lub do rezygnacji z aukcji. O decyzjach Zamawiającego Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (poprzez e-mail). 13. Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu. 1) Wymagane załączniki (Karty Katalogowe, Aprobatę Techniczną lub Deklarację zgodności z polskimi normami, Atest Higieniczny PZH) należy dodać w sali aukcyjnej za pomocą okna ,,Załączniki" i przycisku ,,+". 2) Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oświadczenie (tekst oświadczenia dostępny na platformie aukcyjnej, pole "Kryteria zmienne"): a) o spełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub arf. 14 RODO wobec osób, od których uzyskał dane osobowe w celu ubiegania się o zamówienie, b) potwierdzenie czy podmiot jest zarejestrowany jako podatnik VAT czynny, z podaniem stawki VAT, c) o niepodleganiu wykluczeniu, d) oświadczenie, o dołączeniu przed zakończeniem rundy wstępnej wymaganych SWZ załączników będących warunkiem uczestnictwa w postępowaniu. e) oświadczenie, o zapoznaniu się z zapisami SWZ i wzorem umowy oraz o przyjęciu ich bez zastrzeżeń 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy na każdym etapie realizacji zamówienia, dokumentów potwierdzających niepodleganie wykluczeniu z powodu okoliczności, o których mowa w pkt. 10. 14. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: 15. Wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium. 16. Termin związania ofertą: 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 17. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z podaniem ich znaczenia: Wygrywa oferta z najniższą kwotą netto. 18. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający nie wymaga wpłacenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 19. Umowa / zamówienie: Wzór umowy zawiera załącznik nr 1. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie. Kontakt: 1) Wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, poprzez e-mail. 2) Osoba do kontaktu: Monika Łyko; e-mail: monika.lyko@rpwikzawiercie.pl tel. (32) 67 220 17 wew. 49 |
© eurobudowa.pl 2004-2024