dolnośląskie (Boguszów-Gorce)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | DOSTAWA MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH |
Data zamieszczenia: | 2024-09-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KGHM Polska Miedź S.A ul. M. Skłodowskiej-Curie 48 59-301 Lubin powiat: lubiński |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lubin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
RFP MERCUS-P-HMA-GK-08-2024-DOSTAWA DOSTAWA MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH 2024 Kwota okazji biznesowej: Poniżej 1000 USD Streszczenie ogłoszenia OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest ,,MERCUS-P-HMA-GK-08-2024-DOSTAWA DOSTAWA MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH 2024". Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z załącznikiem nr 1 (cennik) do Projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz warunkami przedstawionymi w postępowaniu przetargowym nr WS2166048670. W przypadku złożenia oferty częściowej, wartość danej umowy zostanie ustalona proporcjonalnie do wartości szacowanej dla całego zadania i wyliczona z uwzględnieniem ilości pozycji, na które została złożona oferta. Dokument nr: MERCUS-P-HMA-GK-08-2024, 20920832(Doc2168766179) Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć elektronicznie do dnia 25.09.2024 r. do godz. 12:00, w Systemie SAP Ariba. Załączniki wymagane w oryginale w formie papierowej należy przesłać na adres: MERCUS Logistyka sp. z o.o. z siedzibą w Polkowicach przy Ul. Kopalnianej 11, 59-101 Polkowice, w zamkniętej kopercie oznakowanej następująco: Załączniki do Oferty w sprawie postępowania: ,,MERCUS-P-HMA-GK-08-2024-DOSTAWA DOSTAWA MATERIAŁÓW OGNIOTRWAŁYCH 2024" nr WS2166048670. Skierować do Zespołu Postępowań Przetargowych, Operator postępowania: Gabriela Krawczyk, nie otwierać przed dniem 25.09.2024 r do godz. 12:00. Na kopercie należy również umieścić nazwę Wykonawcy. Oferty należy składać pod adresem: https://discovery.ariba.com/rfx/20920832 Wymagania: 1. Do oferty należy dołączyć: a) Oświadczenie o danych osoby, która w imieniu Wykonawcy składa ofertę w systemie zakupowym Zamawiającego, zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 1 do SIWZ (załączyć skan) b) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowania przetargowego w systemie zakupowym Zamawiającego, zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 4 do SIWZ (załączyć skan) c) Kartę Wykonawcy zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 5 do SIWZ (załączyć skan) d) Oświadczenie w zakresie podpisania umowy, zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 6 do SIWZ (załączyć skan) e) Oświadczenie w zakresie sankcji - Załącznik nr 7 (załączyć skan) f) Wykaz podmiotów powiązanych - Załącznik nr 8 (załączyć skan) g) Karta charakterystyki 2. Wszelkie oświadczenia i dokumenty należy zamieścić w systemie zakupowym Zamawiającego w formie elektronicznej. Pełnomocnictwa oraz dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej, należy przekazać Organizatorowi postępowania w oryginale, na adres wskazany w SIWZ lub Ogłoszeniu. W przypadku załączenia do oferty dokumentów podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym wymagane jest zamieszczenie ich w systemie zakupowym Zamawiającego w wersji oryginalnej. Dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym nie wymagają dostarczenia do Organizatora postępowania w formie papierowej. W celu usprawnienia procedury przetargowej i procesu podpisywania umowy, preferowaną formą podpisu będzie certyfikowany podpis elektroniczny. 3. Wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji zamówienia określone są w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na zamienniki. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej. 6. Zamawiającym nie dopuszcza możliwości przeprowadzania przeglądów gwarancyjnych przez firmę trzecią. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia 2. Termin zadawania pytań: Wszelkie pytania dotyczące przedmiotu postępowania, załączonej dokumentacji i innych warunków należy przekazywać drogą elektroniczną w systemie zakupowym SAP Ariba, nie później niż 3 dni robocze przed terminem wyznaczonym na składanie ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez odpowiedzi pytań, które wpłynęły do Kupca drogą e-mailową i/lub po wyznaczonym terminie. 3. Termin udzielenia odpowiedzi: nie później niż 2 dni robocze przed terminem składania ofert. Kontakt: Kontakt za pomocą platformy zakupowej: https://discovery.ariba.com/rfx/20920832 |
© eurobudowa.pl 2004-2024