kujawsko-pomorskie (Grudziądz)
lubuskie (Nowa Sól)
zachodniopomorskie (Dębno)
dolnośląskie (Kłodzko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana opraw nieenergooszczędnych na energooszczędne |
Data zamieszczenia: | 2024-09-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA WYRZYSK ul. Bydgoska 29 89-300 Wyrzysk powiat: pilski zamowienia@wyrzysk.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/980346 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Wyrzysk |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana opraw nieenergooszczędnych na energooszczędne na terenie Gminy Wyrzysk Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Wyrzysk na urządzeniach będących własnością Gminy Wyrzysk obejmujące wymianę 114 szt. istniejących wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw wysokoprężnych (nieenergooszczędnych) na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED (energooszczędnych) z możliwością sterowania bez dodatkowej modyfikacji opraw (w tym na Placu Wojska Polskiego w Wyrzysku oprawy w stylu retro) celem zwiększenia efektywności energetycznej i ekonomicznej oraz uzyskania właściwych parametrów oświetlenia zgodnie z norma PN-EN13201. 2. Zakres robót obejmuje: 1) zamiana starego nieefektywnego oświetlenia na nowoczesne energooszczędne oświetlenie LED. 2) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów. 3) montaż opraw z zastosowaniem programowalnej redukcji mocy zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym godzin i progów redukcji mocy i wymaganiami specyfikacji technicznej. 3. W ramach wykonania przebudowy oświetlenia należy: 1) zdemontować istniejące oprawy, wysięgniki (na placu Wojska Polskiego w Wyrzysku) oraz przewody elektryczne; 2) zamontować wysięgniki (na placu Wojska Polskiego w Wyrzysku) oraz oprawy zgodne z dokumentacją projektową lub równoważne, przy zachowaniu istniejącego systemu ochronnego. Na placu Wojska Polskiego w Wyrzysku zastosowane zostaną oprawy stylizowane na retro, natomiast w pozostałych lokalizacjach oprawy typu ulicznego. 3) zastosować przewód ochronny o przekroju nie mniejszym niż Al. 16 mm^2 lub Cu 10 mm^2; 4) zasilić oprawy z linii oświetleniowej przewodem YKY 3x2,5 mm^2 prowadzonym wewnątrz wysięgnika. 5) zainstalować zaciski odgałęźne Al/Cu. 6) utylizować zbędne zdemontowane elementy oświetlenia. CPV: 45316110-9, 45316100-6,45310000-3,31520000-7,71355200-3 Dokument nr: 2024/BZP 00495390, ZPU.271.18.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-27 10:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/980346 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/980346 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wyrzysk, 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@wyrzysk.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/980346 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-27 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/980346 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3.000,00 zł 2) Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium (niż pieniężna). 3) Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 68 8162 0003 0027 5365 2000 0110 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych formach należy załączyć w postaci elektronicznej. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęta zostaje data i godzina uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz musi gwarantować bezwarunkowe i nieodwołalne wypłacenie Zamawiającemu na jego pierwsze żądanie każdej kwoty do wysokości wniesionego zabezpieczenia. Dokument nie może zawierać zapisów, które uzależniają wypłatę zabezpieczenia od dodatkowych działań Zamawiającego określonych przez Gwaranta SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.271.18.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Wyrzysk na urządzeniach będących własnością Gminy Wyrzysk obejmujące wymianę 114 szt. istniejących wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw wysokoprężnych (nieenergooszczędnych) na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED (energooszczędnych) z możliwością sterowania bez dodatkowej modyfikacji opraw (w tym na Placu Wojska Polskiego w Wyrzysku oprawy w stylu retro) celem zwiększenia efektywności energetycznej i ekonomicznej oraz uzyskania właściwych parametrów oświetlenia zgodnie z norma PN-EN13201. 2. Zakres robót obejmuje: 1) zamiana starego nieefektywnego oświetlenia na nowoczesne energooszczędne oświetlenie LED. 2) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów. 3) montaż opraw z zastosowaniem programowalnej redukcji mocy zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym godzin i progów redukcji mocy i wymaganiami specyfikacji technicznej. 3. W ramach wykonania przebudowy oświetlenia należy: 1) zdemontować istniejące oprawy, wysięgniki (na placu Wojska Polskiego w Wyrzysku) oraz przewody elektryczne; 2) zamontować wysięgniki (na placu Wojska Polskiego w Wyrzysku) oraz oprawy zgodne z dokumentacją projektową lub równoważne, przy zachowaniu istniejącego systemu ochronnego. Na placu Wojska Polskiego w Wyrzysku zastosowane zostaną oprawy stylizowane na retro, natomiast w pozostałych lokalizacjach oprawy typu ulicznego. 3) zastosować przewód ochronny o przekroju nie mniejszym niż Al. 16 mm^2 lub Cu 10 mm^2; 4) zasilić oprawy z linii oświetleniowej przewodem YKY 3x2,5 mm^2 prowadzonym wewnątrz wysięgnika. 5) zainstalować zaciski odgałęźne Al/Cu. 6) utylizować zbędne zdemontowane elementy oświetlenia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe 71355200-3 - Wykonywanie badań 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie polegające na wykonaniu lub modernizacji oświetlenia ulicznego o wartości zadania nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia postawionego powyżej warunku dokonywana będzie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę. b) Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów tj. dysponuje osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy). Ocena spełnienia postawionego powyżej warunku dokonywana będzie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3.000,00 zł 2) Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium (niż pieniężna). 3) Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 68 8162 0003 0027 5365 2000 0110 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych formach należy załączyć w postaci elektronicznej. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęta zostaje data i godzina uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz musi gwarantować bezwarunkowe i nieodwołalne wypłacenie Zamawiającemu na jego pierwsze żądanie każdej kwoty do wysokości wniesionego zabezpieczenia. Dokument nie może zawierać zapisów, które uzależniają wypłatę zabezpieczenia od dodatkowych działań Zamawiającego określonych przez Gwaranta. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 PZP oraz wskazanym w projekcie umowy. 4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024