mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Kościelisko)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Energooszczędne oświetlenie uliczne |
Data zamieszczenia: | 2024-09-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA PRZESMYKI ul. 11 Listopada 13 08-109 Przesmyki powiat: siedlecki gmina@przesmyki.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Przesmyki |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Energooszczędne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Przesmyki Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ,,Energooszczędne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Przesmyki" W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do modernizacji infrastruktury oświetleniowej we wszystkich 23 (dwudziestu trzech) sołectwach na terenie Gminy Przesmyki poprzez dostawę wraz z wymianą i montażem 473 (czterystu siedemdziesięciu trzech) opraw nieenergooszczędnych na nowe energooszczędne typu LED. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ. Zamówienie obejmuje w szczególności: - Demontowane w trakcie modernizacji oprawy oświetleniowe, Wykonawca jest zobowiązany utylizować. Część likwidowanych w wyniku modernizacji urządzeń będących w dobrym stanie technicznym powinna zostać przekazana Gminie. Wyboru będzie dokonywał przedstawiciel Gminy Przesmyki / Inspektor nadzoru w trakcie prac. modernizacyjnych. Wybrane urządzenia należy dostarczyć do siedziby Gminy Przesmyki. Całkowity koszt demontażu urządzeń oświetleniowych, transportu i utylizacji ponosi Wykonawca. Przekazanie pozostawionych z wyboru opraw sporządzić na protokole zdawczo- odbiorczym. Również dla opraw podlegających utylizacji przedłożyć Zamawiającemu potwierdzenie przekazania do utylizacji; - Instalację dostarczonych opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach i słupach zgodnie z przedmiotowym Opisem przedmiotu zamówienia, w liczbie 473 szt.; - Zamontowane oprawy muszą posiadać indywidualne zabezpieczenia nadprądowe w postaci bezpiecznika z wkładką topikową Bi-Wts typu: IZK, BZO; - Modernizację urządzeń oświetlenia drogowego należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami (PN-EN 13201), wymogami oraz zasadami wiedzy technicznej. Należy stosować standardy i wytyczne budowy systemów elektroenergetycznych w PGE Dystrybucja S.A (WBSE), dostępne na stronie internetowej. Montaż opraw powinien być wykonany w sposób bezpieczny dla życia i zdrowia pracowników eksploatujących urządzenia i nie zagrażający osobom trzecim. Za wszelkie wynikłe z tego tytułu roszczenia odpowiedzialność będzie ponosił Wykonawca; - Podczas montażu opraw, jeśli światło punktu świetlnego jest ograniczone przez gałęzie drzew, należy usunąć przeszkodę przez przycięcie; -Jeżeli zasilanie nowej oprawy oświetleniowej LED będzie wymagało wymiany przewodu w istniejącym wysięgniku Wykonawca winien wykonać to nowym przewodem YDY 3x o przekroju min. 2,5 mm2. Przewód YDY w miejscach narażonych na promieniowanie UV zabezpieczyć peszlem odpornym na UV; -Po przebudowie oświetlenia należy wyraźnie oznakować urządzenia będące na majątku Gminy tzn. wysięgniki należy oznaczyć paskiem koloru żółtego, Każdą zamontowaną nową oprawę oświetlenia LED oznaczyć żółtą tabliczką z czarnym opisem ,,WO" w taki sposób aby oznaczenie było trwałe, czytelne i widoczne dla każdego stojącego na jezdni drogi pod oprawą; - Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciw porażeniowej; -Wykonanie pomiarów rezystancji uziemienia i izolacji przewodów i kabli- - Wykonanie w obecności inspektora nadzoru pomiarów mocy zainstalowanej oraz cos wszystkich zmodernizowanych obwodów oświetlenia LED celem przedłożenia Zamawiającemu; - Sprawdzenie ciągłości żył kabli zasilających; - Wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu wraz z jej wprowadzeniem, jeśli są wymagane; - Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla opraw podlegających wymianie; - Wyłączenia zasilania dla Odbiorców indywidualnych w związku z prowadzonymi pracami powinny być ograniczone do minimum określonego przez RE Siedlce, a dopuszczenia do prac związane będą z opłatami zgodnie z taryfą PGE Dystrybucja. Dodatkowym sugerowanym przez PGE Dystrybucja S.A.; - upoważnieniem będą samo dopuszczenia do prac na liniach niskich napięć; - Zakończenie procesu modernizacji oświetlenia drogowego Wykonawca winien zgłosić do odbioru technicznego w RE Siedlce przedkładając egzemplarz dokumentacji powykonawczej zawierającej protokoły pomiarów, atesty użytych materiałów oraz część graficzną z planem powykonawczym na podkładzie mapowym i schematem zabudowanych urządzeń; - Wykonawca uzgodni z PGE Dystrybucja S.A. INSTRUKCJĘ WSPÓŁPRACY pomiędzy: PGE - Gminą - Wykonawcą konserwacji oświetlenia (opraw) ze strony Gminy; - Odbiór techniczny zmodernizowanych urządzeń przez Wykonawcę zostanie przeprowadzony przez przedstawicieli Rejonu Energetycznego Siedlce i Inspektora nadzoru Inwestora; - Wykonawca po montażu nowych opraw LED wykona pomiary mocy biernej certyfikowanym analizatorem parametrów sieci. Jeżeli pomiary wykażą, że oprawy generują moc bierną pojemnościową, to należy ją skompensować, aby zamawiający nie ponosił dodatkowych kosztów. Pomiary należy wykonać przy znamionowej mocy opraw jak i przy redukcji mocy do poziomu 50%. W przypadku braku miejsca w istniejących szafach sterowania, Wykonawca na własny koszt wykona dodatkową obudowę. Realizacja zamówienia wiąże si z przyjęcia przez Wykonawce na siebie obowiązków wytwór-cy odpadów i prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 zm.), a w szczególności przekazania od-padu do uprawnionego odbiorcy, prowadzenie kart ewidencji odpadu oraz dostarczenie ich kopii do Zamawiającego. CPV: 31520000-7, 34928500-3,45316100-6,45310000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00495557, IZP.271.8.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-26 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ba017de-f286-414c-b9c9-f17b5a75c9b4 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia udostępnianej przez Urząd Zamówień Publicznych, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ 2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem postępowania IZP.271.8..2024. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. 4. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa ,,Regulamin Platformy e-Zamówienia", dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa ,,Regulamin Platformy e-Zamówienia". 7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e -Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-26 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i/lub dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: [10 000,00] (słownie: [dziesięć tysięcy]) złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu; 2) Gwarancja ubezpieczeniowa; 3) Gwarancjach bankowa; 4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r. poz. 419). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Bank Spółdzielczy w Łosicach O/Przesmyki nr 29 8038 0007 0030 8294 2000 0070 z dopiskiem ,,Wadium w postępowaniu IZP.271.8.2024". UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.8.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ,,Energooszczędne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Przesmyki" W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do modernizacji infrastruktury oświetleniowej we wszystkich 23 (dwudziestu trzech) sołectwach na terenie Gminy Przesmyki poprzez dostawę wraz z wymianą i montażem 473 (czterystu siedemdziesięciu trzech) opraw nieenergooszczędnych na nowe energooszczędne typu LED. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ. Zamówienie obejmuje w szczególności: - Demontowane w trakcie modernizacji oprawy oświetleniowe, Wykonawca jest zobowiązany utylizować. Część likwidowanych w wyniku modernizacji urządzeń będących w dobrym stanie technicznym powinna zostać przekazana Gminie. Wyboru będzie dokonywał przedstawiciel Gminy Przesmyki / Inspektor nadzoru w trakcie prac. modernizacyjnych. Wybrane urządzenia należy dostarczyć do siedziby Gminy Przesmyki. Całkowity koszt demontażu urządzeń oświetleniowych, transportu i utylizacji ponosi Wykonawca. Przekazanie pozostawionych z wyboru opraw sporządzić na protokole zdawczo- odbiorczym. Również dla opraw podlegających utylizacji przedłożyć Zamawiającemu potwierdzenie przekazania do utylizacji; - Instalację dostarczonych opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach i słupach zgodnie z przedmiotowym Opisem przedmiotu zamówienia, w liczbie 473 szt.; - Zamontowane oprawy muszą posiadać indywidualne zabezpieczenia nadprądowe w postaci bezpiecznika z wkładką topikową Bi-Wts typu: IZK, BZO; - Modernizację urządzeń oświetlenia drogowego należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami (PN-EN 13201), wymogami oraz zasadami wiedzy technicznej. Należy stosować standardy i wytyczne budowy systemów elektroenergetycznych w PGE Dystrybucja S.A (WBSE), dostępne na stronie internetowej. Montaż opraw powinien być wykonany w sposób bezpieczny dla życia i zdrowia pracowników eksploatujących urządzenia i nie zagrażający osobom trzecim. Za wszelkie wynikłe z tego tytułu roszczenia odpowiedzialność będzie ponosił Wykonawca; - Podczas montażu opraw, jeśli światło punktu świetlnego jest ograniczone przez gałęzie drzew, należy usunąć przeszkodę przez przycięcie; -Jeżeli zasilanie nowej oprawy oświetleniowej LED będzie wymagało wymiany przewodu w istniejącym wysięgniku Wykonawca winien wykonać to nowym przewodem YDY 3x o przekroju min. 2,5 mm2. Przewód YDY w miejscach narażonych na promieniowanie UV zabezpieczyć peszlem odpornym na UV; -Po przebudowie oświetlenia należy wyraźnie oznakować urządzenia będące na majątku Gminy tzn. wysięgniki należy oznaczyć paskiem koloru żółtego, Każdą zamontowaną nową oprawę oświetlenia LED oznaczyć żółtą tabliczką z czarnym opisem ,,WO" w taki sposób aby oznaczenie było trwałe, czytelne i widoczne dla każdego stojącego na jezdni drogi pod oprawą; - Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciw porażeniowej; -Wykonanie pomiarów rezystancji uziemienia i izolacji przewodów i kabli- - Wykonanie w obecności inspektora nadzoru pomiarów mocy zainstalowanej oraz cos wszystkich zmodernizowanych obwodów oświetlenia LED celem przedłożenia Zamawiającemu; - Sprawdzenie ciągłości żył kabli zasilających; - Wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu wraz z jej wprowadzeniem, jeśli są wymagane; - Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla opraw podlegających wymianie; - Wyłączenia zasilania dla Odbiorców indywidualnych w związku z prowadzonymi pracami powinny być ograniczone do minimum określonego przez RE Siedlce, a dopuszczenia do prac związane będą z opłatami zgodnie z taryfą PGE Dystrybucja. Dodatkowym sugerowanym przez PGE Dystrybucja S.A.; - upoważnieniem będą samo dopuszczenia do prac na liniach niskich napięć; - Zakończenie procesu modernizacji oświetlenia drogowego Wykonawca winien zgłosić do odbioru technicznego w RE Siedlce przedkładając egzemplarz dokumentacji powykonawczej zawierającej protokoły pomiarów, atesty użytych materiałów oraz część graficzną z planem powykonawczym na podkładzie mapowym i schematem zabudowanych urządzeń; - Wykonawca uzgodni z PGE Dystrybucja S.A. INSTRUKCJĘ WSPÓŁPRACY pomiędzy: PGE - Gminą - Wykonawcą konserwacji oświetlenia (opraw) ze strony Gminy; - Odbiór techniczny zmodernizowanych urządzeń przez Wykonawcę zostanie przeprowadzony przez przedstawicieli Rejonu Energetycznego Siedlce i Inspektora nadzoru Inwestora; - Wykonawca po montażu nowych opraw LED wykona pomiary mocy biernej certyfikowanym analizatorem parametrów sieci. Jeżeli pomiary wykażą, że oprawy generują moc bierną pojemnościową, to należy ją skompensować, aby zamawiający nie ponosił dodatkowych kosztów. Pomiary należy wykonać przy znamionowej mocy opraw jak i przy redukcji mocy do poziomu 50%. W przypadku braku miejsca w istniejących szafach sterowania, Wykonawca na własny koszt wykona dodatkową obudowę. Realizacja zamówienia wiąże si z przyjęcia przez Wykonawce na siebie obowiązków wytwór-cy odpadów i prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 zm.), a w szczególności przekazania od-padu do uprawnionego odbiorcy, prowadzenie kart ewidencji odpadu oraz dostarczenie ich kopii do Zamawiającego. 4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu: 1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 3) sytuacja finansowa lub ekonomiczna: - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 4) zdolność techniczna lub zawodowa, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: a) W okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 (dwa) zamówienia, które polegały na dostawie wraz z wymianą i montażem oświetlenia zewnętrznego (drogi, place parki, parkingi itp.) w formie robót budowlanych, dostaw, usług, modernizacji o wartości min. 500 000 złotych brutto każde z tych zamówień. Przez 1 (jedno) zamówienie Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia w ramach jednej umowy; b) Wykonawca wykaże, że, dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi narzędziami (sprzętem) do realizacji niniejszego zamówienia publicznego tj. minimum 1 (jeden) samochód z podnośnikiem z koszem izolowanym do 1 kV; c) Wykonawca, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi następujące uprawnienia: (i) 1 (jedna) osoba, posiadająca świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV na stanowisku dozoru; (ii) 1 (jedna) osoby, posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV na stanowisku eksploatacji; (iii) 1 (jedna) osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i i elektroenergetycznych (bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie), UWAGA: Dopuszcza się możliwość pełnienia funkcji, o których mowa w pkt VIII.2.4) lit. c) ppkt (i) i (ii) SWZ przez tę samą osobę w przypadku jeżeli posiada wszystkie wymienione uprawnienia i kwalifikacje. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw/ usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres rowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu robót budowlanych /dostaw / usług stanowi Załącznik nr 4 do SWZ; 2. Wykaz narzędzi (sprzętu) - wzór wykazu narzędzi (sprzętu) stanowi Załącznik nr 6 do SWZ; 3. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ; 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: a) Kartę techniczną/katalogową opraw podpisaną przez producenta; b) Gwarancja producenta na kompletne oprawy i dostępność części zamiennych oprawy przez min. 10 (dziesięć) lat; c) Kartę katalogową modułu zdalnego sterowania; d) Kompletna lista protokołów komunikacyjnych modułu zdalnego sterowania; e) Instrukcję montażu oprawy oświetleniowej; f) Certyfikat ENEC oprawy oświetleniowej; g) Certyfikat ENEC+ oprawy oświetleniowej; h) Certyfikat ZD4i oprawy oświetleniowej; i) Deklaracja CE oprawy oświetleniowej; j) Deklaracja CE modułu zdalnego sterowania; k) Obliczenia oświetleniowe potwierdzające spełnienie wymagań oświetleniowych; l) Pliki fotometryczne użytych opraw w formacie ldt; 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Wszystkie wymagane przedmiotowe środki dowodowe SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: [10 000,00] (słownie: [dziesięć tysięcy]) złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu; 2) Gwarancja ubezpieczeniowa; 3) Gwarancjach bankowa; 4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r. poz. 419). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Bank Spółdzielczy w Łosicach O/Przesmyki nr 29 8038 0007 0030 8294 2000 0070 z dopiskiem ,,Wadium w postępowaniu IZP.271.8.2024". UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt X.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, dostawy i usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek dotyczący doświadczenia muszą spełniać ci z Wykonawców, którzy będą wykonywać czynności, co do których wymagane jest ww. doświadczenie. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt. XII.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 UPZP składają oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, usługi lub dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy - Załącznik nr 7 do SWZ. 5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. Warunek dotyczący doświadczenia będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże się w całości posiadanym doświadczeniem i będzie brał czynny udział w realizacji zamówienia. Zamówienie może być realizowane tylko przez Wykonawców, którzy posiadają w tym zakresie doświadczenie określone przez Zamawiającego w niniejszej SWZ. 7. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: 13. Zamawiający przewiduje udzielanie zaliczki na poczet realizacji całego przedmiotu zamówienia, w wysokości 5% wynagrodzenia brutto określonego w umowie. Zaliczka zostanie przekazana na wniosek Wykonawcy, zawierający nazwę zadania, wnioskowaną kwotę zaliczki, nr rachunku bankowego, na który mają zostać wypłacone środki. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w projekcie umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024