Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5938z ostatnich 7 dni
24627z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych

Data zamieszczenia: 2024-09-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Utrzymania Dróg w Nysie
Piłsudskiego 41
48-303 Nysa
powiat: nyski
774019714
biuro@zud.nysa.pl
https://zudnysa.ezamawiajacy.pl/pn/zudnysa/demand/notice/public/141523/details
Województwo: opolskie
Miasto: Nysa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 774019714
Termin składania ofert: 2024-09-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nyskiego w sezonie zimowym 2024/2025 i 2025/2026
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1
Gmina Skoroszyce i gmina Pakosławice o łącznej długości 47,12 km 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem na drogach powiatowych Powiatu Nyskiego w sezonach zimowych 2024/2025 oraz 2025/2026 z podziałem na zadania - zwalczanie śliskości zimowej w technologii posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną, odśnieżanie dróg oraz załadunek
i pryzmowanie materiałów.
Wykonawca musi wykazać, że zapewni do realizacji zadania w pełni sprawne jednostki transportowo - sprzętowe wymienione poniżej:
- nośnik, na którym zamontowano sprzęt do usuwania śliskości i odśnieżania o ładowności min. 12t. lub z napędem na 2 osie lub środek sprzętowo - transportowy - 1 szt.
- piaskarko - solarki - 1 szt.
- pług średni - 1 szt.
- koparko ładowarka poj. łyżki załadowczej min. 1m3 - 1 szt.
Składowisko materiałów do zimowego utrzymania dróg wraz z załadunkiem powinno znajdować się
na terenie jednej z gmin objętych zadaniem lub na terenie gminy Nysa.
Zadanie Nr 2
Miasto i gmina Nysa o łącznej długości 130,22 km
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem na drogach powiatowych Powiatu Nyskiego w sezonach zimowych 2024/2025 oraz 2025/2026 z podziałem na zadania - zwalczanie śliskości zimowej w technologii posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną, odśnieżanie dróg oraz załadunek
i pryzmowanie materiałów.
Wykonawca musi wykazać, że zapewni do realizacji zadania w pełni sprawne jednostki transportowo - sprzętowe wymienione poniżej:
- nośniki, na którym zamontowano sprzęt do usuwania śliskości i odśnieżania o ładowności min. 12t. lub
z napędem na 2 osie - 3 szt.
- piaskarko - solarki - 3 szt.
- pług średni - 3 szt.
- koparko ładowarka poj. łyżki załadowczej min. 1m3 - 1 szt.
Składowisko materiałów do zimowego utrzymania dróg wraz z załadunkiem powinno znajdować się
na terenie gminy Nysa.

CPV: 90620000-9, 90630000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00496408, ZUD.272.1.2024.SP

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zudnysa.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zudnysa.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1.1.Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://zudnysa.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja".
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone
w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godz. pracy Zamawiającego: 7:00 - 15:00 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zakładu Utrzymania Dróg w Nysie; https://zudnysa.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3.2. Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Utrzymania Dróg w Nysie, Ul. Piłsudskiego 41, 48 - 303 Nysa
2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych Pana Ireneusza Kamińskiego, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: biuro@zud.nysa.pl oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą
w Warszawie (02-672) przy Ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zakład Utrzymania Dróg w Nysie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://zudnysa.ezamawiajacy.pl
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P. Z. P.
5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78ust. 1 P. Z. P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P. Z. P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8)posiada Pani/Pan:
a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków,
o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9)nie przysługuje Pani/Panu:
a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zudnysa.ezamawiajacy.pl/pn/zudnysa/demand/notice/public/141523/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-23 11:00
Miejsce składania ofert: https://zudnysa.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.