dolnośląskie (Wałbrzych)
wielkopolskie (Lednogóra)
zachodniopomorskie (Koszalin)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa agregatu prądotwórczego wraz z montażem |
Data zamieszczenia: | 2024-09-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Paderewskiego 6 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki powiat: nowodworski (mazowiecki) biuro@amwsinevia.pl https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/448663 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Nowy Dwór Mazowiecki |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
SVA/W/J/4620-32/2024 DOSTAWA agregatu prądotwórczego wg. formularza cenowego wraz z montażem we skazanym miejscu oraz uruchomieniem w ramach zadania nr 1904/2 Przemyśl Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu prądotwórczego wg. formularza cenowego wraz z montażem we skazanym miejscu oraz uruchomieniem w ramach zadania nr 1904/2 Przemyśl. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie niezbędnie i wymagane prawem dokumenty odniesienia w języku polskim (certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych, gwarancje, protokół z montażu i uruchomienia, dokument WZ) dotyczące dostarczonych materiałów. Miejsce dostawy Towaru: Ul. Okrzei 3, 37 -700 Przemyśl. CPV: 31122000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00497450, SVA/W/J/4620-32/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-20 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.amwsinevia.eb2b.com.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.amwsinevia.eb2b.com.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W związku z korzystaniem ze środków komunikacji elektronicznej Zamawiający określa niezbędne informacje wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie: 1) specyfikacja połączenia - wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: - Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; - Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, lub lepszej klasy, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux; lub ich nowsze wersje; - Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; - Włączona obsługa JavaScript; - Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki pdf. 2) Format przesyłanych danych: a) w zakresie wielkości i formatu plików: o pliki o wielkości do 50 MB w ogólnie dostępnych formatach. b) w zakresie stosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego: o dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, o dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy należy użyć formatu XAdES. c) w przypadku niekorzystania z kwalifikowanego podpisu elektronicznego, należy używać podpisu zaufanego lub osobistego. 3) Szyfrowanie i oznaczenie czasu przesyłanych danych, w tym składanych ofert: o plik załączony przez Wykonawcę na elektronicznej Platformie Zakupowej i zapisany, jest w systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. o Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie ,,Data przesłania". 2. Dokumenty zamówienia i ogłoszenia dostępna są na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem amwsinevia.eb2b.com.pl. Podgląd i pobieranie dokumentacji nie wymaga logowania. 3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, w tym oświadczenia, o którym mowa w Załączniku nr 3 tj. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W tym zakresie Zamawiający korzysta z elektronicznej Platformy Zakupowej pod adresem amwsinevia.eb2b.com.pl wskazanym w ust. 2 powyżej. 4. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie za pomocą elektronicznej Platformy Zakupowej, poprzez wykorzystanie do tego celu zakładki ,,Pytania/ Informacje" (nie dotyczy składania ofert). W przypadku niestosowania przez Wykonawcę postanowień SWZ w tym zakresie (inny sposób lub narzędzia komunikacji) informacje przekazane przez Wykonawcę w inny sposób mogą nie zostać uwzględnione przez Zamawiającego, co w konsekwencji będzie równoznaczne z uznaniem, że nie zostały przekazane. 5. Ofertę, pod rygorem nieważności, należy sporządzić w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/448663 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-20 09:30 Miejsce składania ofert: Za pomocą Platformy Zakupowej w zakładce Złóż ofertę Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SVA/W/J/4620-32/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu prądotwórczego wg. formularza cenowego wraz z montażem we skazanym miejscu oraz uruchomieniem w ramach zadania nr 1904/2 Przemyśl. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie niezbędnie i wymagane prawem dokumenty odniesienia w języku polskim (certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych, gwarancje, protokół z montażu i uruchomienia, dokument WZ) dotyczące dostarczonych materiałów. Miejsce dostawy Towaru: ul. Okrzei 3, 37 -700 Przemyśl. 4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 6 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis pkt 2 w zakresie terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego składa wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe: 1) Kartę katalogową produktu lub inny dokument potwierdzający wymagane parametry techniczne tj.: - Agregat umiejscowiony w malowanym kontenerze min. 20 stopowy (wg normy PN-ISO 668/1999) - Zespół prądotwórczy: Moc P.R.P. - nie mniej niż 150 KVA (132 kW), Moc L.T.P. - nie mniej niż 165 kVA (120 kW) - Zużycie paliwa - (100% obciążenia PRP): nie więcej niż 35,6l/godz. - Zbiornik paliwa nie mniej niż : 860 litrów zainstalowany w kontenerze agregatu - Silnik wysokoprężny, 6 cylindrowy, rzędowy z turbodoładowaniem, Norma emisji spalin min. Stage II - Pojemność silnika: nie mniej niż 7,15 l, Moc silnika użyteczna: nie mniej niż 134 kWm - Podgrzewacz bloku silnika (zapewniające stałą temperaturę przez cały rok) - Tłumienie głośności do 73dB z odległości 7m na biegu bez obciążenia - Prądnicy zespołu prądotwórczego, Bezszczotkowa, jednołożyskowa, - Sprawność prądnicy min. 91,7 % - Klasa wykonania G3 2) Certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające poniższe dopuszczenia/normy tj.: - certyfikat zarządzania jakością ISO9001:2015 - certyfikat potwierdzający, że system zarządzania jakością w organizacji spełnia wymagania AQAP 2110:2016 - sprawozdanie jednostki certyfikowanej potwierdzające zgodność zabudowy kontenerowej z wymaganiami klimatycznymi zawartymi w normie obronnej - sprawozdanie jednostki certyfikowanej potwierdzające sprawność żaluzji odmgławiających zastosowanych na czerpni powietrza świeżego - certyfikat wydany przez PRS zaświadczający, że producent agregatu może ingerować w konstrukcję kontenerów morskich - Zgodność wykonania z normą NO-61-A208:2013. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria. Przedmiotowe środki dowodowe, należy przekazać w formie zgodniej z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) w postaci elektronicznej lub cyfrowego odwzorowania tego dokumentu/oświadczenia, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 1) Karta katalogowa produktu lub inny dokument potwierdzający wymagane parametry techniczne tj.: - Agregat umiejscowiony w malowanym kontenerze min. 20 stopowy (wg normy PN-ISO 668/1999) - Zespół prądotwórczy: Moc P.R.P. - nie mniej niż 150 KVA (132 kW), Moc L.T.P. - nie mniej niż 165 kVA (120 kW) - Zużycie paliwa - (100% obciążenia PRP): nie więcej niż 35,6l/godz. - Zbiornik paliwa nie mniej niż : 860 litrów zainstalowany w kontenerze agregatu - Silnik wysokoprężny, 6 cylindrowy, rzędowy z turbodoładowaniem, Norma emisji spalin min. Stage II - Pojemność silnika: nie mniej niż 7,15 l, Moc silnika użyteczna: nie mniej niż 134 kWm - Podgrzewacz bloku silnika (zapewniające stałą temperaturę przez cały rok) - Tłumienie głośności do 73dB z odległości 7m na biegu bez obciążenia - Prądnicy zespołu prądotwórczego, Bezszczotkowa, jednołożyskowa, - Sprawność prądnicy min. 91,7 % - Klasa wykonania G3 2) Certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające poniższe dopuszczenia/normy tj.: - certyfikat zarządzania jakością ISO9001:2015 - certyfikat potwierdzający, że system zarządzania jakością w organizacji spełnia wymagania AQAP 2110:2016 - sprawozdanie jednostki certyfikowanej potwierdzające zgodność zabudowy kontenerowej z wymaganiami klimatycznymi zawartymi w normie obronnej - sprawozdanie jednostki certyfikowanej potwierdzające sprawność żaluzji odmgławiających zastosowanych na czerpni powietrza świeżego - certyfikat wydany przez PRS zaświadczający, że producent agregatu może ingerować w konstrukcję kontenerów morskich - Zgodność wykonania z normą NO-61-A208:2013. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, wówczas mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców poświadczoną "za zgodność z oryginałem". Umowa taka zaleca aby zawierała: oznaczenie stron umowy, cel i sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z Wykonawców, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, rękojmi). 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w przypadku: a) wystąpienia zmian dokumentacji projektowej (wynikających z błędów projektowych, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zmiany Polskich Norm lub innych dokumentów normalizacyjnych) skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień w dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację dostawy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy o czas niezbędny do zrealizowania dostawy na podstawie zmienionej dokumentacji projektowej; b) w razie konieczności zmiany materiałów lub urządzeń w związku ze zmianą dokumentacji projektowej, o której mowa w lit. a powyżej, nie powodującej wykroczenia poza przedmiot zamówienia - zmianie może ulec wartość przedmiotu Umowy, jednak nie więcej niż o 5 % wartości pierwotnej Umowy; c) w razie konieczności zmiany materiałów lub urządzeń w przypadku zmiany przeznaczenia obiektu lub zmiany funkcji pomieszczeń - zmianie może ulec wartość wynagrodzenia, jednak nie więcej niż o 5 % wartości pierwotnej Umowy lub termin realizacji Umowy o czas niezbędny do zrealizowania dostawy według aktualnych potrzeb. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-10-19 |
© eurobudowa.pl 2004-2024