mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Kościelisko)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Czyszczenie wykładzin biurowych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piasecznie ul. Świętojańska 5A 05-500 Piaseczno powiat: piaseczyński tel. : 502 272 162, Tel : 22/756 72 63 zapytania.ofertowe@mgops.plaseczno.eu |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Piaseczno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. : 502 272 162, |
Termin składania ofert: | 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wobec treści art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024, póz. 1320) zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty cenowej na usługę czyszczenia wykładzin biurowych w Dziennym Domu Senior + w Piasecznie pn.: ,,Czyszczenie wykładzin biurowych w Dziennym Domu Senior +". l. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na czyszczeniu 235,50 m2 wykładzin biurowych igłowanych ,,Fobro", w Dziennym Domu Senior + w Piasecznie przy Ul. Szkolnej 18, działającym w strukturze Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Szczegółowy wykaz pomieszczeń obejmuje: o 0.01 pomieszczenie administracyjne o powierzchni 17,00 m2 o 0.06 pomieszczenie administracyjne o powierzchni 11,50 m2 o 0.07 pomieszczenie administracyjne o powierzchni 10,40 m2 o 0.11 pomieszczenie administracyjne o powierzchni 103,30 m2 o 1.02 pomieszczenie pomocnicze o powierzchni 18,70m2 o 1.03 pomieszczenie socjalne o powierzchni 15.20 m2 o 1.06 pomieszczenie pomocnicze o powierzchni 31,60 m2 o 1.10 pomieszczenie terapii indywidualnej o powierzchni 15,90 m2 o 1.11 pomieszczenie terapii indywidualnej o powierzchni 11,90 m2 Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: o zabezpieczenie przed uszkodzeniem ścian, mebli i innych zastanych elementów wyposażenia, o czyszczenie metodą właściwą dla wykładzin igłowanych ,,Fobro" przy użyciu środków bezpiecznych dla ludzi, środowiska i czyszczonego materiału. Zamawiający informuje, że powyższa usługa może być realizowana w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2024 r. w dniach: - poniedziałek - piątek, w godz.ch: 8:00 - 19:00, - sobota, w godz.ch 8:00 - 16:00, zgodnie z harmonogramem prac wcześniej ustalonym na zasadzie porozumienia między stronami. Dokument nr: ZGA.261.105.2024. JD Składanie ofert: 1. Ofertę należy sporządzić na załączonym Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nrl. 2. Sporządzoną ofertę należy złożyć do dnia 20.09.2024 r. do godz. 15:00 na adres mailowy: zapytania.ofertowe@mgops.plaseczno.eu Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Od dnia zawarcia umowy do 31.10.2024 r. Wymagania: 3. W związku z formą elektroniczną postępowania konieczne są skany podpisanych dokumentów. 4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną (kopia upoważnienia lub pełnomocnictwa). 5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 6. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty złożone zgodnie z ogłoszeniem. 7. Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelne) obciążają Wykonawcę. 8. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania zamawiający sporządzi protokół z przeprowadzonego postępowania oraz podpisze z wykonawcą umowę na realizację zadania. 10. Informacja o wyborze wykonawcy zostanie wysłana do wykonawców, którzy odpowiedzieli na ogłoszenie. 11. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wyboru oferty w przypadku, gdy żadna oferta nie odpowiada warunkom określonym w zapytaniu lub gdy cena przekracza możliwości finansowe zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że jeśli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe zamawiającego może zmniejszyć przedmiot zamówienia. 13. W przypadku uchylenia się wybranego wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny. KRYTERIUM OCENY OFERT: 1. Ocena złożonych ofert będzie dokonana w oparciu o kryterium najniższej ceny brutto. 2. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany wykonawca, który zaoferuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami zamawiającego i zaproponuje najniższą cenę całkowitą za całość usługi. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. W przypadku dwóch lub więcej ofert z taką samą ceną, zamawiający wezwie pisemnie tych wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Ceny ofert dodatkowych nie mogą być mniej korzystne od pierwotnie złożonych ofert. DOKUMENTY JAKIE POWINIEN WYKONAWCA DOŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1. Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1) 2. Oświadczenie oferenta (Załącznik nr 2) 3. Klauzula informacyjna RODO (Załącznik nr 3) 4. Odpis z właściwego rejestru lub CEIDG lub wpis świadczący o wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia. Kontakt: OSOBA DO KONTAKTU ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO: Jacek Cieślak tel. : 502 272 162 e-mail: jacek.cieslak@mgops.plaseczno.eu |
© eurobudowa.pl 2004-2024