Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5938z ostatnich 7 dni
24627z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Naprawa istniejącego pokrycia dachu płaskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa istniejącego pokrycia dachu płaskiego

Data zamieszczenia: 2024-09-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu
ul. Szwajcarska 5
61-285 Poznań
powiat: Poznań
telefon 61 656-77-11
jerzy.ryniec@witdpoznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon 61 656-77-11
Termin składania ofert: 2024-09-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu z siedzibą przy
ul. Szwajcarskiej 5, 61-285 Poznań zaprasza do składania ofert na naprawę istniejącego pokrycia dachu płaskiego nad garażem, w siedzibie WITD w Poznaniu.
Przedmiot zapytania:
Przedmiotem zapytania jest naprawa istniejącego pokrycia dachu płaskiego nad garażem Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu, Ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań.
Przedmiot Zamówienia:
Wykonanie naprawy istniejącego pokrycia dachu płaskiego. Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączniku nr 1.
Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i kadrowym do wykonania usługi naprawy istniejącego pokrycia dachu płaskiego nad garażem.
Wskazane jest wykonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.

Dokument nr: WAT.2512.13.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania;

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 19 września 2024 roku w siedzibie Zamawiającego lub na wskazane w punkcie IV adresy poczty elektronicznej.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji:
Zakończenie wszelkich prac w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, nie później niż do dnia 30 października 2024 roku.

Wymagania:
Niniejsze zapytanie ze względu na jego wartość nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019).
Oferty złożone po terminie nie będą uwzględnione w postępowaniu.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami: Cena 100 %
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie.
Całość usług objęta zostanie umową, której wzór określa załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Sposób przygotowania oferty:
Złożona oferta powinna zawierać wypełniony formularz ofertowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Poprawki lub zmiany w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisująca ofertę.
Istotne postanowienia umowne:
Na wykonanie zamówienia zostanie przedstawiona do podpisania umowa określająca: przedmiot umowy, termin realizacji, zobowiązania zamawiającego, zobowiązania wykonawcy, warunki płatności, odpowiedzialność odszkodowawcza i kary umowne, warunki odstąpienia. Wzór umowy z istotnymi postanowieniami stanowi załącznik znajdujący się na stronie BIP wraz z ogłoszeniem.
Warunki udziału w postepowaniu:
Wykonawca musi posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą obejmującą zakresem wykonywanie usług budowlanych.
Pozostałe postanowienia:
Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi przyjęcia oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
odwołania postępowania,
unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie,
zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od wykonawców na każdym etapie postępowania.
prowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
Zamawiający informuje, że z uwagi na finansowanie zamówienia ze środków publicznych wszelkie informacje przekazane przez Wykonawców są jawne. Nie ujawnia się jedynie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę prawnie chronioną. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny,
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z któregokolwiek uprawnienia wskazanego w pkt b) wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu udziału w postępowaniu.

Uwagi:
Klauzula informacyjna:
W myśl art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego adres siedziby ul. Szwajcarska 5, 61-285 Poznań, tel. 61 656-77-11, adres e-mail: witd@poznan.uw.gov.pl. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem ochrony danych w WITD w Poznaniu na adres e-mail iodo@witdpoznan.pl lub pod numerem tel. 61 656 77 11. Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest przeprowadzenie postępowania w trybie zapytania ofertowego i zawarcie umowy oraz rozliczenia finansowo-księgowe. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia 2016/679 w zw. z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami określającymi zasady postępowania z materiałem archiwalnym oraz dokumentacją niearchiwalną w archiwach zakładowych organów zespolonej administracji rządowej w województwie. Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione innym podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także zawartych umów powierzenia danych obejmujących m.in. świadczenie usług prawnych oraz dostawę usług IT. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Na warunkach określonych w Rozporządzeniu 2016/679, przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.

Kontakt:
Osoby uprawnione do kontaktu:
Jerzy Ryniec, specjalista do spraw technicznych, kontakt: tel. 512-050-496,telefon 61 656-77-11, email: jerzy.ryniec@witdpoznan.pl ; witd@poznan.uw.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.