mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Świętochłowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usług kominiarskich i przeglądów okresowych przewodów kominowych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Niechlów ul. Szkolna 23 56-215 Niechlów powiat: górowski tel. 65 543-56-31 biuro@zgkniechlow.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Niechlów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 65 543-56-31 |
Termin składania ofert: | 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wykonanie usług kominiarskich i przeglądów okresowych przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Gminy Niechlów a oddanych do zarządzania i administrowania Zakładowi Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Wodociągów" I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich i przeglądów okresowych przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Gminy Niechlów a oddanych do zarzadzania i administrowania Zakładowi Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Wodociągów w Niechlowie, według załączonego wykazu, zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.). Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres robót: 1) obowiązkowe okresowe kontrole stanu technicznego przewodów kominowych 1 raz w roku, które powinny zwierać: a) dokonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych i wentylacyjnych; b) badanie drożności przewodów kominowych: dymowych i wentylacyjnych; c) badanie prawidłowości podłączeń kominowych; d) pomiar ciągu kominowego; e) sporządzenie odpowiednich protokołów. 2) obowiązkowa całoroczna obsługa w zakresie czyszczenia przewodów z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń. 3) przeglądy przewodów kominowych obiektów budowlanych powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych ( t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1225 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego (Dz. U. 2022r. poz. 2778), Polskimi Normami oraz Centralną Ewidencją Emisyjności Budynku - art. 27a pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków: 4) Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu i urządzeń oraz materiałów; 5) Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię; 6) z przeprowadzonych przeglądów w poszczególnych budynkach należy sporządzić protokoły w formie elektronicznej w CEEB oraz protokoły dla ZGKMiW w formie papierowej i elektronicznej. 7) zalecenia ujęte w protokołach sporządzonych w toku kontroli powinny być sformułowane w układzie zhierarchizowanym określającym stopień pilności i rygor czasowy ich wykonania. Zalecenia te powinny obejmować zasady postępowania zmierzające do wykonania niezbędnych napraw, zakładających utrzymanie przewodów kominowych w dobrym stanie technicznym. Dokument nr: 3/09/2024 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 20.09.2024 r. Składanie ofert: VIII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT 1. Oferty należy składać w biurze Zakładu zlokalizowanym w Niechlowie przy Ul. Szkolnej 23 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@zgkniechlow.pl do dnia: 20.09.2024r. do godz.: 12:00. Miejsce i termin realizacji: II .TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 30.11.2024 r. Wymagania: Do zapytania ofertowego stosuje się Regulamin udzielania zamówień publicznych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Wodociągów w Niechlowie, w stosunku do którego nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1230 z późn. zm.) III.WARUNKI PŁATNOŚCI 1. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty. 2. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru prac podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, bez zastrzeżeń; 3. Zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego - w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego; IV WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) posiadanie wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże w formie pisemnego oświadczenia, że w okresie 2 lat przed upływem składania ofert wykonał, co najmniej 5 przeglądów przewodów kominowych; 2) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w formie kserokopii uprawnień, o których mowa w art. 62 ust 6 ustawy Prawo budowlane, że dysponuje, co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikację mistrza w rzemiośle kominiarskim. V. KRYTERIA OCENY OFERT Najkorzystniejsza oferta to taka, w której oferent zaproponuje najniższą cenę za wykonanie zakresu zapytania ofertowego. VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Ofertę proszę przygotować na załączonym Formularzu nr 1 2. Oferenci winni sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego postępowania. 3. Oferta winna być podpisana przez osoby umocowane do reprezentowania Oferenta. 4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w 1 egzemplarzu. VII. WYKAZ DOKUMENTÓW, OŚWIADCZEŃ 1. Załącznik nr 1 - Wykaz budynków i lokali będących w zarządzaniu i administrowaniu ZGKMiW 2. Załącznik nr 2 - Formularz oferty na wyłonienie wykonawcy do usług i przeglądów kominiarskich 3. Załącznik nr 3 - Wzór umowy 4. Załącznik nr 4 - Oświadczenie 5. Załącznik nr 5 - Oświadczenie 2. Oferta powinna być podpisana: ,,OFERTA NA ,,Przegląd kominiarski" 4. Oferty złożone po tym czasie nie będą rozpatrywane. 5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7. Oferent związany jest swoją ofertą przez 30 dni kalendarzowych. 8. Oferent złoży oświadczenie w stosunku do których nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę. IX. MIEJSCE I TERMIN PUBLICZNEGO OTWARCIA OFERT 1.O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty email oraz informacji na stronie internetowej Zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku niewystarczających środków na realizację zamówienia. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania w przypadku: a) złożenia mniej niż dwóch ważnych ofert, b) gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie Zamówienia, c) wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja Zamówienia jest nieuzasadniona, a czego nie można było wcześniej przewidzieć, 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający może dokonać wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 5. Z tytułu unieważnienia zapytania, Oferentom nie przysługują żadne roszczenia. Uwagi: XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Wodociągów w Niechlowie, ul. Szkolna 23, 56-215 Niechlów, nr tel.: 65 543 56 31. 2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób: - elektroniczny, na adres email: kontakt@rodo-leszno.com.pl; - telefoniczny: 783 479 791; - lub pisemnie na podany wyżej adres siedziby. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego w szczególności z ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. 4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione do dostępu do danych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, z którymi administrator danych osobowych zawarł stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych, takie jak firmy świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną ośrodka. 5. Dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wyboru oferty do realizacji, jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania danych obejmuje cały czas trwania umowy, po tym okresie dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi. 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Obowiązek podania danych jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, niepodanie wymaganych danych może w konsekwencji doprowadzić do odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu. 9. Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie. 10. Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. Z uwagi jednak na jawność postępowania niektóre dane identyfikacyjne wykonawców mogą być dostępne dla odbiorców spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Kontakt: X. INFORMACJE DODATKOWE Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego w sprawie zapytania ofertowego: Magdalena Słotwińska - Inspektor lub Klaudia Atrachimowicz - Z-ca Kierownika Zakładu, nr tel. 65 543 56 31 oraz adres email: biuro@zgkniechlow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024