dolnośląskie (Boguszów-Gorce)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń biurowych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Instytut Dendrologii PAN ul. Parkowa 5 62-035 Kórnik powiat: poznański tel. 575771655; tel.: +48-61-8170033, fax: +48-61-8170166 zamowienia.idpan@man.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kórnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 575771655; tel. |
Termin składania ofert: | 2024-09-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA DOSTAWĘ TOWARU Przedmiotem postępowania jest wykonanie, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń biurowych. Opis przedmiotu zamówienia. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, gotowe do użytku oraz ustawione w pomieszczeniach, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble były objęte co najmniej 24 miesięcznym okresem gwarancji obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe, a także wady w funkcjonowaniu i możliwości regulacji dostarczonych mebli. Konstrukcja winna być wykonana staranie z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania odpowiednich dokumentów normatywnych potwierdzających jakość i bezpieczeństwo użytkowania oraz wymaga, aby Wykonawca posiadał dla oferowanego przedmiotu zamówienia certyfikaty (stosowanie systemu zarządzania środowiskiem) pod rygorem odrzucenia ofert jako niespełniającej minimalnych wymagań swz. Certyfikaty powinny być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty te Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem -- na każde żądanie Zamawiającego. Pomieszczenie 106.C (ryc. 11/1) Ściana - A Szafa, 1 szt., (wys. x szer. x głęb.): 250x270x45 cm, proponowany podział pionowy w sekwencji: 90, 90, 90- wewnątrz po 5 półek (wysokość między półkami w świetle 35 cm), w tym dwie półki regulowane, szafa zamykana tradycyjnymi drzwiami dwuramiennymi, 3 i 4 rząd szafy otwarty, cokół szafy 10 cm. Kontenerek pod biurko, 1 szt., (wys. x szer. x głęb.): 56x55x45 cm. Ściana - B oraz C Biurko w kształcie litery L, 1 szt., (szer. x głęb. x wys.): 220x75 cm, dostawka 193x75 cm, z regulowaną wysokością, zaopatrzone w podblatowe stałe lub ruchome szafki zamykane drzwiczkami i/lub szufladami. Ściana - C Krzesło obracane, 1 szt. , zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18 października 2023 r. (Dz.U. 2023 poz. 2367). Tapicerowane fotele kubełkowe, 2 szt., (wys. x szer. x głęb.): 76x68x58 cm, wysokość siedziska 40 cm. Stolik kawowy okrągły, 1 szt., (szer. x głęb. x wys.): 60x60x 39 cm. Ściana - D Szafa stojąca, 1 szt., (wys. x szer. x głęb.): 250x90x60 cm, zamykana tradycyjnymi drzwiami dwuramiennymi, wewnątrz szafa podzielona na 2 części: 1 część - dzielona na 3 pola od dołu: 40cm, 150, 50 cm, 2 część - dzielona na 4 lub 5 półek, cokół 10 cm. Pomieszczenie 108 (ryc. 15/1) Ściana - A Szafa 2 szt., (dwa oddzielne moduły) (wys. x szer. x głęb.) 250x203x45 cm, proponowany podział pionowy w sekwencji: 90, 45, 90, 45, 90, 45 - wewnątrz po 5 półek (wysokość między półkami w świetle 35 cm), w tym dwie półki regulowane, w zależności od podziału pionowego szafa zamykana tradycyjnymi drzwiami jedno lub dwuramiennymi, 3 i 4 rząd szafy otwarty, cokół szafy 10 cm. Ściana - C Biurko, 2 szt., (szer. x głęb. x wys.): 170x75 cm, z regulowaną wysokością, zaopatrzone w podblatowe stałe lub ruchome szafki zamykane drzwiczkami i/lub szufladami. Krzesło obracane, 2 szt. , zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18 października 2023 r. (Dz.U. 2023 poz. 2367). Komoda, 1 szt., (szer. x głęb. x wys.): 90x45x90 cm, fronty szafy uchylne, proponowany podział pionowy na 2 części, proponowany podział poziomy na 1 półkę. Nad biurkami półki otwarte, po 2 szt., (szer. x głęb. x wys.): Półki w rozstawie pionowym 35cm, dolna półka licowana z bokami, w górnej części boki wystawione do góry. Prześwit między biurkiem i półkami 70cm. Szafa stojąca, 1 szt., (wys. x szer. x głęb.): 250x90x60 cm, zamykana tradycyjnymi drzwiami dwuramiennymi, wewnątrz szafa podzielona na 2 części: 1 część - dzielona na 3 pola, od dołu: 40cm, 150, 50 cm, 2 część - dzielona na 4 lub 5 półek, cokół 10 cm. Pomieszczenie 109 (ryc. 16/1) Ściana - A Szafa, 1 szt., (wys. x szer. x głęb.): 250x270x45 cm, proponowany podział pionowy w sekwencji: 90, 90, 90- wewnątrz po 5 półek (wysokość między półkami w świetle 35 cm), w tym dwie półki regulowane, szafa zamykana tradycyjnymi drzwiami dwuramiennymi, 3 i 4 rząd szafy otwarty, cokół szafy 10 cm. Ściana - B Biurko, 2 szt., (szer. x głęb. x wys.): 170x75 cm, z regulowaną wysokością, zaopatrzone w podblatowe stałe lub ruchome szafki zamykane drzwiczkami i/lub szufladami. Krzesło obracane, 2 szt., zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18 października 2023 r. (Dz.U. 2023 poz. 2367). Ściana - C Szafa, 1 szt., (wys. x szer. x głęb.): 250x180x45 cm, proponowany podział pionowy w sekwencji: 90, 90- wewnątrz po 5 półek (wysokość między półkami w świetle 35 cm), w tym dwie półki regulowane, szafa zamykana tradycyjnymi drzwiami dwuramiennymi, 3 i 4 rząd szafy otwarty, cokół szafy 10 cm. Szafa stojąca, 1 szt., (wys. x szer. x głęb.): 250x90x60 cm, zamykana tradycyjnymi drzwiami dwuramiennymi, wewnątrz szafa podzielona na 2 część: 1 część - dzielona na 3 pola od dołu: 40cm, 150, 50 cm, 2 część - dzielona na 4 lub 5 półek, cokół 10 cm. Okleina mebli - drewnopodobna struktura dębu, kolor do ustalenia z Zamawiającym w późniejszym terminie. Dokument nr: DAZ.2540.738.2024 Składanie ofert: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: ,,Oferta cenowa na dostawę zmywarki laboratoryjnej z systemem suszenia i akcesoriami, znak sprawy DAZ.2540.738.2024" do 19 września 2024 roku, w skrzynce podawczej na parterze Instytutu portiernia budynku ,,A", do godz. 1000 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: zamowienia.idpan@man.poznan.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia do 30 dni od złożenia zamówienia. Wymagania: Zamawiający dopuszcza dostawę mebli montowanych w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich odpadów oraz nieczystości będących efektem dostaw i prac związanych z instalowaniem mebli w ich miejscach docelowych. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji zamówienia dokonać wizji lokalnej pomieszczeń, w których ma znajdować się wyposażenie i przeprowadzić we własnym zakresie niezbędne pomiary, szczególnie dla potrzeb transportu mebli o dużych wymiarach. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie dostarczyć do siedziby Zamawiającego w ciągu 10 dni od przeprowadzenia wizji lokalnej, wizualizacji 3D zaproponowanych mebli. Pomiary należy przeprowadzić w terminie do 3 dni licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego (w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail w ofercie) do Wykonawcy informacji o najwyżej ocenionej ofercie. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamierza realizować przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców zobowiązany będzie podać pisemnie przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zobowiązany będzie także do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dot. podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia oraz przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia. Termin związania ofertą - 30 dni, tj. do 12.10.2024 roku. Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 powinny zawierać proponowaną cenę na wszystkie elementy zamówienia ujęte w opisie. Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca określi w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na wszystkie elementy zamówienia. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnego z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego z 11.03.2004 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 106, 568, 1065, 1106, 1747 z póź. zm.) spowoduje odrzucenie oferty. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia razem z dostawą do siedziby Zamawiającego. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ważna oferta z najniższą ceną. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa wg wzoru załącznika nr 2 do ogłoszenia (dotyczy zamówienia na kwotę powyżej 15000,00 zł netto) lub zostanie wysłane pisemne zamówienie na dostawę (kwota poniżej 15000,00 zł netto). Prace będą prowadzone w obiekcie czynnym, w związku z czym Wykonawca ma obowiązek: zorganizować wszystkie prace montażowe w sposób nie narażający innych pracowników pracujących w budynku na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych prac z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności m. in. takich jak wydzielenie i oznakowanie miejsc niebezpiecznych; zapewnić swobodne i bezpieczne dojścia dla pracowników i petentów przebywających w budynku; zapewnić swobodny dostęp do instalacji i urządzeń podlegających konserwacji i wymagających regulacji parametrów; prowadzić realizację w sposób zapewniający ciągłą możliwość użytkowania obiektu oraz zabezpieczyć pomieszczenia w sposób uniemożliwiający rozprzestrzenianie i roznoszenie pyłów, kurzu oraz każdorazowo po zakończonym dniu pracy posprzątać korytarz i hol. Okres gwarancji objęty niniejszym postepowaniem wynosi co najmniej 24 pełnych miesięcy liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego robót, a w przypadku stwierdzenia usterek, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót zawierającego potwierdzenie usunięcia usterek. W okresie gwarancji Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich wad, jakie wystąpią w przedmiocie umowy, w terminie nie dłuższym niż 14 dni liczonych od dnia ich zgłoszenia, z zastrzeżeniem, że w przypadku niewywiązania się Wykonawcy z obowiązku usunięcia wad, Zamawiający będzie uprawniony do dokonania usunięcia wad na koszt i ryzyko Wykonawcy, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy i wyznaczeniu dodatkowego terminu nie krótszego niż 14 dni roboczych. Gwarancją nie są objęte wady powstałe wskutek niewłaściwego użytkowania, niewłaściwej konserwacji, uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy Zamawiającego, zdarzeń losowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Od tej decyzji nie przysługują środki odwoławcze. Kontakt: Osobą do kontaktu w sprawie zamówienia pod względem formalno-proceduralnym jest Radosław Rakowski tel. 575771655; e-mail: radekr@man.poznan.pl, w godzinach od 730 do 1530. |
© eurobudowa.pl 2004-2024