Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót rozbiórkowych budynków |
Data zamieszczenia: | 2024-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Mariacka 25 70-546 Szczecin powiat: Szczecin 91 4886 346 borek@zbilk.szczecin.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/981394 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 91 4886 346 |
Termin składania ofert: | 2024-09-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie robót rozbiórkowych budynków przy Ul. Kolumba 20 i Ul. Kolumba 71 w Szczecinie, wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na dwie części Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 - Wykonanie robót rozbiórkowych budynku przy Ul. Kolumba 20 w Szczecinie, wraz z robotami towarzyszącymi. Charakterystyka obiektu: Budynek parterowy, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, złożony z dwóch części łączonych pod kątem 90, kryty dachami płaskimi. Fundamenty - betonowe. Część 2 - Wykonanie robot rozbiórkowych budynku przy Ul. Kolumba 71 w Szczecinie, wraz z robotami towarzyszącymi. Charakterystyka obiektu: Budynek murowany, wzniesiony w technologii tradycyjnej z elementów drobnowymiarowych. Konstrukcja ścian zewnętrznych z bloczków betonowych, bloczków żużlobetonowych, cegły ceramicznej. Ściany wewnętrzne z cegły ceramicznej pełnej i szczelinowej oraz miejscowo z płyt G-K. Dach o konstrukcji drewnianej, pokryty papą na deskowaniu. CPV: 45110000-1, 45111220-6,45111213-4,45320000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00498124, ZBiLK.DZP.EBo.171-81-TP/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-30 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https:// platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści swz), zawiadomienia i informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zwanej dalej ,,Platformą". Link do Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w Rozdziale VI SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www: https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin; 2) drogą elektroniczną: borek@zbilk.szczecin.pl ; - z zastrzeżeniem, iż oferta wraz z załącznikami oraz podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy; 3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 4. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z "OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych". 5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: 1) .zip 2) .7Z 7. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. 8. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 9. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 10. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 11. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 12. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 13. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 14. Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/981394 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-30 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024