mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Świętochłowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prowadzenie nadzoru archeologicznego |
Data zamieszczenia: | 2024-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH Szczecińska 31 75-122 Koszalin powiat: Koszalin zzdw@zzdw.koszalin.pl https://zzdw.ezamawiajacy.pl/pn/ZZDW/demand/173682/notice/public/details |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Koszalin |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Prowadzenie nadzoru archeologicznego podczas realizacji inwestycji pt.: Przebudowa drogi wojewódzkiej w województwie zachodniopomorskim Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu nadzoru archeologicznego podczas realizacji inwestycji pt.: Przebudowa drogi wojewódzkiej w województwie zachodniopomorskim. Inwestycja polega na przebudowie drogi wojewódzkiej nr 163 na dwóch odcinkach: Odcinek CD - początek w km 77+280, koniec w km 86+156,9 Odcinek EF - początek w km 87+481, koniec w km 92+190,85; Łączna długość odcinków przewidzianych do przebudowy wynosi ok. 13,6 km Inwestycja zlokalizowana jest częściowo na terenie stanowisk archeologicznych zaewidencjonowanych jako: 1) Kluczewo, stan. 26 (AZP: 26-21/30), 2) Kluczewo, stan. 30 (AZP: 26-21/35), 3) Kluczewo, stan. 31 (AZP: 26-21/31), 4) Drahimek, stan. 2 (AZP 26-21/56), 5) Drahimek, stan. 13 (AZP 27-21/7), 6) Stare Drawsko, stan. 3 (AZP 27-21/26), 7) Kołomąt, stan. 37 (AZP 27-21/104), 8) Kołomąt, stan. 36 (AZP 27-21/103), 9) Kołomąt, stan. 34 (AZP 27-21/101), 10) Czaplinek, stan. 54 (AZP 27-21/108), 11) Czaplinek, stan. 53 (AZP 27-21/107). Konieczność realizacji ww. zadania wynika z obowiązków nałożonych opinią Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie: 1) Z.Arch.K.5152.768.2017.MJ z dnia 18.09.2017 r., 2) Z.Arch.K.5152.940.2017.MJ z dnia 02.11.2017 r., 3) Z.Arch.K.5152.455.2018.M.J z dnia 04.09.2018 r. oraz Decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 1/2019 z dnia 12.04.2019 r. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C ,,Opis przedmiotu zamówienia". CPV: 71351914-3 Dokument nr: 2024/BZP 00498525, ZZDW - 6.3810.165.2024.8.2 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zzdw.ezamawiajacy.pl/pn/ZZDW/demand/173682/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie za pośrednictwem Platformy, znajdującej się pod adresem: https://zzdw.ezamawiajacy.pl (zwanej dalej: ,,Platformą") poprzez kafelek ,,Wiadomości" kierujący do modułu korespondencji. 2)Korespondencja przekazana Zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, e-mailem) nie będzie brana pod uwagę. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporz. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy i wymagane zapisami SWZ składa się w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2)Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporz. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. 3) W celu złożenia oferty Wykonawca jest zobowiązany zalogować się na Platformie pod adresem: https://zzdw.ezamawiajacy.pl wybierając opcję ,,ZALOGUJ" lub bezpośrednio pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń i informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek ,,Wiadomości" kierujący do modułu korespondencji. 5)Złożenie oferty z załącznikami następuje poprzez polecenie ,,ZŁÓŻ OFERTĘ". 6)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy ,,OFERTA ZOSTAŁA ZŁOŻONA" oraz wygenerowany raport złożonej oferty. O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. 7) Do upływu terminu składania ofert Wykonawca może samodzielnie wycofać złożoną przez siebie ofertę. W postępowaniu jednoczęściowym w sekcji ,,Przygotowanie oferty" wybiera akcję ,,Wycofaj ofertę" lub w postępowaniu wieloczęściowym wybiera akcję ,,Wycofaj ofertę na część". W sekcji ,,Podgląd złożonej oferty" wybiera akcję ,,Wycofaj ofertę", aby wycofać całą złożoną ofertę. 8) Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. 9) Szczegółowe informacje dot. sposobu rejestracji i logowania do Platformy, znajdują się w Instrukcjach dla Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://zzdw.ezamawiajacy.pl w zakładce Baza Wiedzy, dokumenty ,,Instrukcja dla Wykonawcy dla postępowań opublikowanych od 08.09.2023". 10) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ, klikając akcję ,,Zadaj pytanie" (przed przystąpieniem do postępowania), powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane, tj. nazwę i adres e-mail, temat oraz treść/przedmiot pytania; po wypełnieniu tych pól Wykonawca klika akcję POTWIERDŹ; lub klikając kafelek ,,Wiadomości" (po przystąpieniu do postępowania) dostępny w postępowaniu. W celu wysłania wiadomości do Zamawiającego, Wykonawca klika na akcję ,,Utwórz nową wiadomość" I wypełnia temat oraz treść/przedmiot pytania, a następnie klika akcję ,,Wyślij". 11) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zzdw.ezamawiajacy.pl/pn/ZZDW/demand/173682/notice/public/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-23 10:00 Miejsce składania ofert: https://zzdw.ezamawiajacy.pl/pn/ZZDW/demand/173682/notice/public/details Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZZDW - 6.3810.165.2024.8.2 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu nadzoru archeologicznego podczas realizacji inwestycji pt.: Przebudowa drogi wojewódzkiej w województwie zachodniopomorskim. Inwestycja polega na przebudowie drogi wojewódzkiej nr 163 na dwóch odcinkach: Odcinek CD - początek w km 77+280, koniec w km 86+156,9 Odcinek EF - początek w km 87+481, koniec w km 92+190,85; Łączna długość odcinków przewidzianych do przebudowy wynosi ok. 13,6 km Inwestycja zlokalizowana jest częściowo na terenie stanowisk archeologicznych zaewidencjonowanych jako: 1) Kluczewo, stan. 26 (AZP: 26-21/30), 2) Kluczewo, stan. 30 (AZP: 26-21/35), 3) Kluczewo, stan. 31 (AZP: 26-21/31), 4) Drahimek, stan. 2 (AZP 26-21/56), 5) Drahimek, stan. 13 (AZP 27-21/7), 6) Stare Drawsko, stan. 3 (AZP 27-21/26), 7) Kołomąt, stan. 37 (AZP 27-21/104), 8) Kołomąt, stan. 36 (AZP 27-21/103), 9) Kołomąt, stan. 34 (AZP 27-21/101), 10) Czaplinek, stan. 54 (AZP 27-21/108), 11) Czaplinek, stan. 53 (AZP 27-21/107). Konieczność realizacji ww. zadania wynika z obowiązków nałożonych opinią Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie: 1) Z.Arch.K.5152.768.2017.MJ z dnia 18.09.2017 r., 2) Z.Arch.K.5152.940.2017.MJ z dnia 02.11.2017 r., 3) Z.Arch.K.5152.455.2018.M.J z dnia 04.09.2018 r. oraz Decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 1/2019 z dnia 12.04.2019 r. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C ,,Opis przedmiotu zamówienia". 4.2.6.) Główny kod CPV: 71351914-3 - Usługi archeologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej: Zamawiający uzna, ze Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia, uprawnioną do kierowania badaniami archeologicznymi, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U.2024.1292) tj: osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie w zakresie archeologii oraz odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie badań archeologicznych. 2. korzystanie z podmiotów udostępniających zasoby: a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, b) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, c) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu; Uwaga! Ww. oświadczenie należy złożyć tylko wtedy, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby. 2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Uwaga! Ww. oświadczenie należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia. Ww. dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ; 2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca podał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów; 3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 2); SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty. 3. Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kieruje do pełnomocnika. 4. Wspólnicy spółki cywilnej są Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1-3. 5. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą, co najmniej: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia . 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian powszechnie obowiązującego prawa - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego, np. poprzez skrócenie terminu realizacji umowy, w związku ze zmianą podmiotu odpowiedzialnego za wykonanie obowiązków wynikających z przepisów prawa, 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z zaistnienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego lub wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z zachowaniem należytej staranności, 3) zmiany osoby wymienionej w § 3 ust. 1 umowy, na warunkach określonych w § 3 ust. 2 umowy, 4) w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w wyniku oczekiwania Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne, 5) w zakresie zmiany terminu ze względu na wydłużenie terminu wykonania robót budowlanych, 6) jeżeli nastąpi konieczność rozszerzonych badań archeologicznych. 2. Każda zmiana Umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu. Jeżeli o zmianę postanowień Umowy wnioskuje Wykonawca, musi on złożyć taki wniosek Realizatorowi, na co najmniej 15 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany, z wyjątkiem przypadków należycie uzasadnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Realizatora umowy. 3. Żadna zmiana nie może zostać uczyniona wstecznie. Jakakolwiek zmiana w Umowie, która nie została dokonana w formie aneksu zostanie uznana za nieważną. Wszystkie okoliczności wymienione w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę w formie pisemnej. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Zmiany umowy spowodowane koniecznością wydłużenia terminu realizacji nie mogą prowadzić do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem § 15 umowy. 5. W przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, a zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, to wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniej zmianie poprzez zawarcie aneksu do umowy. 6. Wykonawca zobowiązany pozostaje do wykazana, iż zmiany, o których mowa w ust. 5 pkt 2), 3), 4) miały wpływ na koszt wykonana zamówienia oraz wysokość wzrostu kosztów związanych z wprowadzeniem w/w zmian dla realizacji zamówienia. 7. Zmiana wysokości wynagrodzenia obejmować może tylko wartość faktycznego wzrostu kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, pozostających w bezpośrednim związku z realizacją zamówienia. Zmiany dotyczące waloryzacji wynagrodzenia w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia zawarte są w § 15 umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-10-22 |
© eurobudowa.pl 2004-2024