małopolskie (Biecz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pielęgnacja i wycinka drzew |
Data zamieszczenia: | 2024-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Podmiejska 69 45-574 Opole powiat: Opole zamowienia@zk.opole.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/979849 |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
[U/12/TP/2024] Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie zabytkowego Parku na Wyspie Bolko w Opolu. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest jedna usługa składająca się z dwóch zadań. Pierwszym zadaniem będzie pielęgnacja drzew na terenie Parku Miejskiego na Wyspie Bolko w Opolu zgodnie z pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 736/N/2024 z dnia 01.08.2024 r. Drugim zadaniem będzie usunięcie drzew zgodnie z pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 801/N/2024 z dnia 20.08.2024 r. CPV: 77211400-6, 90721800-5 Dokument nr: 2024/BZP 00498687, U/12/TP/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-30 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/979849 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/979849 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt. 12 SWZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że adresem strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą jest: https://platformazakupowa.pl/transakcja/979849, zwana dalej platformą zakupową. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/979849 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późń. zm.), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018.1000) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016) (w skrócie: RODO) jest Zamawiający: ,,Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy Ul. Podmiejskiej 69, 45-574 Opole, e-mail: sekretariat@zk.opole.pl (dalej zwany ,,Administratorem"), 2. Dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z prowadzonym postępowaniem wynikłym z zapytania ofertowego oraz w celach związanych z ewentualnym zawarciem i wykonaniem umowy z Administratorem - w przypadku wyboru oferty. 3. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych znajdują się w załącznikach do SWZ - klauzula informacyjna dla osób fizycznych oraz klauzula informacyjna dla pracowników reprezentantów osób prawnych. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy: ? Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. ? Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/979849 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-30 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/979849 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-01-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: U/12/TP/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest jedna usługa składająca się z dwóch zadań. Pierwszym zadaniem będzie pielęgnacja drzew na terenie Parku Miejskiego na Wyspie Bolko w Opolu zgodnie z pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 736/N/2024 z dnia 01.08.2024 r. Drugim zadaniem będzie usunięcie drzew zgodnie z pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 801/N/2024 z dnia 20.08.2024 r. 4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-01-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 5.4.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował z należytą starannością co najmniej 3 usługi dotyczące wykonania zabiegów pielęgnacyjnych drzew, każda usługa na kwotę przynajmniej 30 000,00 zł. 5.4.4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie przedmiotowymi pracami konserwatorskimi, która posiada kwalifikacje wskazane w art. 37b ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 840), tj. ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury. b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania prac w zakresie pielęgnacji i wycinki drzew zlokalizowanych na terenie obiektu zabytkowego lub drzew stanowiących pomniki przyrody (np. ukończony kurs pilarza III stopnia lub Certyfikat European Tree Worker). Prace o charakterze technicznym w zakresie, o którym mowa powyżej samodzielnie może wykonywać osoba, którą posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom zawodowy albo dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe, w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury (kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wzmaganego wykształcenia oraz potwierdzających prowadzenie prac konserwatorskich/restauratorskich przez co najmniej 9 miesięcy). Numeracja zgodna z SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż pięć [5] dni terminie podmiotowych środków dowodowych, tj.: 8.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał dostarczenia podmiotowych środków dowodowych: a) Wykaz usług (załącznik nr 5 do SWZ) wykonywanych w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości*, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech [ 3 ] miesięcy, który potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w ppkt 5.4.4.1. SWZ. b) Wykaz osób (załącznik nr 5.1 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami i dowodami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, przy czym dowodami, o których mowa są kserokopie dokumentów (uprawnienia, dokumenty potwierdzające kwalifikacje) potwierdzających, że Wykonawca dysponuje osobami spełniającymi warunki udziału w postępowaniu, który potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w ppkt 5.4.4.2. a) b) SWZ. Numeracja zgodna z SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie składania ofert: 7.1. 7.1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SWZ). 7.1.2. Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do SWZ). 7.1.3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru2 - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. 7.1.4. Pełnomocnictwo** dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty). 7.1.5. Przedmiotowe środki dowodowe - zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SWZ - jeżeli dotyczy. 7.1.6. Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 3) SWZ. Sam fakt złożenia pliku ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 4) SWZ - jeżeli dotyczy. 7.2. Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów udostępniających dostarczają dodatkowo - jeżeli dotyczy: 7.2.1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - (załącznik nr 6 do SWZ) - jeżeli dotyczy. 7.2.2. Odpis lub informacja z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu podmiotu udostępniającego jest umocowana do jego reprezentowania. 7.2.3. Pełnomocnictwo** dla osoby reprezentującej podmiot udostępniający (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty). 7.2.4. Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 3) SWZ. Sam fakt złożenia pliku ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 4) SWZ - jeżeli dotyczy. Numeracja zgodna z SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy: 7.3.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SWZ). 7.3.2. Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do SWZ). 7.3.3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcja, Spółki Cywilne) - załącznik nr 7 do SWZ - jeżeli dotyczy. 7.3.4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru3- celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. 7.3.5. Pełnomocnictwo** dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, Rozdział I pkt. 7.3 SWZ stosuje się). 7.3.6. Przedmiotowe środki dowodowe - zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SWZ - jeżeli dotyczy. 7.3.7. Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 3) SWZ. Sam fakt złożenia pliku ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 4) SWZ - jeżeli dotyczy. **Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Numeracja zgodna z SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Projekt umowy, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanowi załącznik nr 3 do SWZ - Projekt umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-10-29 |
© eurobudowa.pl 2004-2024