Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5492z ostatnich 7 dni
24140z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pielęgnacja i wycinka drzew

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pielęgnacja i wycinka drzew

Data zamieszczenia: 2024-09-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Podmiejska 69
45-574 Opole
powiat: Opole
zamowienia@zk.opole.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/979849
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-09-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
[U/12/TP/2024] Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie zabytkowego Parku na Wyspie Bolko w Opolu.
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jedna usługa składająca się z dwóch zadań. Pierwszym zadaniem będzie pielęgnacja drzew na terenie Parku Miejskiego na Wyspie Bolko w Opolu zgodnie z pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 736/N/2024 z dnia 01.08.2024 r. Drugim zadaniem będzie usunięcie drzew zgodnie z pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 801/N/2024 z dnia 20.08.2024 r.

CPV: 77211400-6, 90721800-5

Dokument nr: 2024/BZP 00498687, U/12/TP/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-30 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/979849
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/979849
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt. 12 SWZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że adresem strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z
postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą jest:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/979849, zwana dalej platformą zakupową.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/979849
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późń. zm.), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018.1000) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016) (w skrócie: RODO) jest Zamawiający: ,,Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy Ul. Podmiejskiej 69, 45-574 Opole, e-mail: sekretariat@zk.opole.pl (dalej zwany ,,Administratorem"),
2. Dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z prowadzonym postępowaniem wynikłym z zapytania ofertowego oraz w celach związanych z ewentualnym zawarciem i wykonaniem umowy z Administratorem - w przypadku wyboru oferty.
3. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych znajdują się w załącznikach do SWZ - klauzula informacyjna dla
osób fizycznych oraz klauzula informacyjna dla pracowników reprezentantów osób prawnych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
? Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
? Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/979849
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-30 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/979849

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-01-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U/12/TP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jedna usługa składająca się z dwóch zadań. Pierwszym zadaniem będzie pielęgnacja drzew na terenie Parku Miejskiego na Wyspie Bolko w Opolu zgodnie z pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 736/N/2024 z dnia 01.08.2024 r. Drugim zadaniem będzie usunięcie drzew zgodnie z pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 801/N/2024 z dnia 20.08.2024 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.4.4.1.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował z należytą starannością co najmniej 3 usługi dotyczące wykonania zabiegów pielęgnacyjnych drzew, każda usługa na kwotę przynajmniej 30 000,00 zł.
5.4.4.2.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie przedmiotowymi pracami konserwatorskimi, która posiada kwalifikacje wskazane w art. 37b ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 840), tj. ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury.
b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania prac w zakresie pielęgnacji i wycinki drzew zlokalizowanych na terenie obiektu zabytkowego lub drzew stanowiących pomniki przyrody (np. ukończony kurs pilarza III stopnia lub Certyfikat European Tree Worker). Prace o charakterze technicznym w zakresie, o którym mowa powyżej samodzielnie może wykonywać osoba, którą posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom zawodowy albo dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe, w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury (kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wzmaganego wykształcenia oraz potwierdzających prowadzenie prac konserwatorskich/restauratorskich przez co najmniej 9 miesięcy).

Numeracja zgodna z SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż pięć [5] dni terminie podmiotowych środków dowodowych, tj.:
8.1.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał dostarczenia podmiotowych środków dowodowych:
a) Wykaz usług (załącznik nr 5 do SWZ) wykonywanych w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości*, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech [ 3 ] miesięcy, który potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w ppkt 5.4.4.1. SWZ.
b) Wykaz osób (załącznik nr 5.1 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami i dowodami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, przy czym dowodami, o których mowa są kserokopie dokumentów (uprawnienia, dokumenty potwierdzające kwalifikacje) potwierdzających, że Wykonawca dysponuje osobami spełniającymi warunki udziału w postępowaniu, który potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w ppkt 5.4.4.2. a) b) SWZ.

Numeracja zgodna z SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie składania ofert:
7.1.
7.1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SWZ).
7.1.2. Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do SWZ).
7.1.3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru2 - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
7.1.4. Pełnomocnictwo** dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty).
7.1.5. Przedmiotowe środki dowodowe - zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SWZ - jeżeli dotyczy.
7.1.6. Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 3) SWZ. Sam fakt złożenia pliku ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 4) SWZ - jeżeli dotyczy.
7.2. Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów udostępniających dostarczają dodatkowo - jeżeli dotyczy:
7.2.1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - (załącznik nr 6 do SWZ) - jeżeli dotyczy.
7.2.2. Odpis lub informacja z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru - celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu podmiotu udostępniającego jest umocowana do jego reprezentowania.
7.2.3. Pełnomocnictwo** dla osoby reprezentującej podmiot udostępniający (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty).
7.2.4. Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 3) SWZ. Sam fakt złożenia pliku ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 4) SWZ - jeżeli dotyczy.

Numeracja zgodna z SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają - jeżeli dotyczy:
7.3.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SWZ).
7.3.2. Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do SWZ).
7.3.3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcja, Spółki Cywilne) - załącznik nr 7 do SWZ - jeżeli dotyczy.
7.3.4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru3- celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
7.3.5. Pełnomocnictwo** dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, Rozdział I pkt. 7.3 SWZ stosuje się).
7.3.6. Przedmiotowe środki dowodowe - zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SWZ - jeżeli dotyczy.
7.3.7. Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 3) SWZ. Sam fakt złożenia pliku ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności - zgodnie z pkt. 16.9.1 pkt. 4) SWZ - jeżeli dotyczy.
**Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Numeracja zgodna z SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projekt umowy, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanowi załącznik nr 3 do SWZ - Projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-10-29

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.