dolnośląskie (Boguszów-Gorce)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
śląskie (Gliwice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie systemu klimatyzacji |
Data zamieszczenia: | 2024-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
INSTYTUT ADAMA MICKIEWICZA ul. Mokotowska 25 00-560 Warszawa powiat: Warszawa zamowieniap@iam.pl https://iam.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie systemu klimatyzacji w lokalach biurowych w Instytucie Adama Mickiewicza Krótki opis przedmiotu zamówienia wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego i pozwolenia na budowę, przeprowadzenie robót budowlanych obejmujących montaż jednostek klimatyzacyjnych w Pałacyku Cukrowników w Warszawie przy Ul. Mokotowskiej 25, wskazanych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym oraz zawiadomienie o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania w podziale na etapy: 1) Etap I wykonanie kompletnej z punktu widzenia koniecznych do wykonania robót budowlanych dokumentacji projektowej; 2) Etap II uzyskanie w oparciu o opracowaną dokumentację projektową prawomocnej decyzji zezwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych; 3) Etap III dostawa urządzeń zgodnie z parametrami wskazanymi w dokumentacji projektowej; 4) Etap IV wykonanie i odbiór robót budowlanych CPV: 45000000-7, 45111290-7,45300000-0,45331000-6, 45331220-4,45310000-3,45400000-1,45440000-3,71320000-7,71220000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00498699, 3/IAM/2024/II/09 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-30 11:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://iam.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iam.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z poźn. zm.). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl; 4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga założenia konta. 5. Rejestracja i korzystanie z Platformy zostały szczegółowo opisane w Instrukcji dla Wykonawcy, która jest dostępna na Platformie w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plan zamówień publicznych. 6. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB ram, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Osx10,4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w tym: Chrome; Mozilla Firefox; Internet Explorer minimalna wersja 10.0, zaleca się jej aktualną wersję; 4) włączona obsługa JavScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki .pdf. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://iam.ezamawiajacy.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-30 11:00 Miejsce składania ofert: https://iam.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 3/IAM/2024/II/09 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego i pozwolenia na budowę, przeprowadzenie robót budowlanych obejmujących montaż jednostek klimatyzacyjnych w Pałacyku Cukrowników w Warszawie przy ul. Mokotowskiej 25, wskazanych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym oraz zawiadomienie o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania w podziale na etapy: 1) Etap I wykonanie kompletnej z punktu widzenia koniecznych do wykonania robót budowlanych dokumentacji projektowej; 2) Etap II uzyskanie w oparciu o opracowaną dokumentację projektową prawomocnej decyzji zezwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych; 3) Etap III dostawa urządzeń zgodnie z parametrami wskazanymi w dokumentacji projektowej; 4) Etap IV wykonanie i odbiór robót budowlanych 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej dwie roboty budowlane polegające na montażu lub wymianie lub modernizacji instalacji klimatyzacji o wartości minimum 100 000,00 zł złotych brutto (słownie złotych brutto: sto tysięcy) każda. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. b) Wykonawca musi wykazać się co najmniej następującymi osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: i. co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Głównego Projektanta, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń a także wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; ii. co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Projektanta Instalacji Elektrycznej, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, a także wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; iii. co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Projektanta Instalacji Klimatyzacji, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, a także wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego iv. co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz która spełnia wymogi określone w art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 951 z póź. zm.), a także wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, która posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe, tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert uczestniczyła w roli kierownika budowy lub robót w realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej, która obejmowała montaż systemu klimatyzacji v. co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Kierownika Robót Elektrycznych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz która spełnia wymogi określone w art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, a także wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego vi. co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Montażysty Jednostek Klimatyzacyjnych posiadającą wydany przez Prezesa Urzędu Nadzoru Technicznego certyfikat kategorii II potwierdzający posiadanie kwalifikacji do wykonywania następujących czynności: kontrola szczelności stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła oraz agregatów chłodniczych w samochodach ciężarowych chłodniach i przyczepach chłodniach, zawierających co najmniej 5 ton ekwiwalentu CO2 fluorowanych gazów cieplarnianych lub co najmniej 3 kg substancji kontrolowanych oraz zawierających co najmniej 10 ton ekwiwalentu CO2 fluorowanych gazów cieplarnianych lub co najmniej 6 kg substancji kontrolowanych w odpowiednio oznakowanych hermetycznie zamkniętych systemach, pod warunkiem że nie jest ona związana z otwarciem obiegu chłodniczego, oraz vii. Wykonawca, do realizacji przedmiotu zamówienia skierują co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadająca świadectwo kwalifikacyjne kat. ,,D" w zakresie obsługi pomiarów, konserwacji remontów i montażu urządzeń Grupa I Sieci, urządzenia, instalacje i Sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; Zamawiający nie wyraża zgody na łączenie kilku odrębnych umów w jedną robotę budowlaną w celu osiągnięcia wartości, o której mowa w opisie warunku; W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek wskazany w Rozdziale VIII ust 2 pkt 4 ppkt. a SWZ zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z tych wykonawców spełnia samodzielnie warunek niezbędnego doświadczenia. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wskazanych w Rozdziale VIII ust 2 pkt 4 ppkt. b 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany umowy zawiera § 13 załącznika nr 3 - Projektowane postanowienia umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-10-29 |
© eurobudowa.pl 2004-2024