Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5938z ostatnich 7 dni
23400z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych

Data zamieszczenia: 2024-09-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach
ul. Rybnicka 47
44-100 Gliwice
powiat: Gliwice
https://platformazakupowa.pl/transakcja/981483
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-09-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PZ/20/2024 ,,Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych na potrzeby PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach"
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych na potrzeby PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do ogłoszenia, 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy - Załącznik nr 2 do ogłoszenia. 1 dostawa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLN - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Dokument nr: ID 981483, PZ/20/2024

Otwarcie ofert: Otwarcia : 19-09-2024 09:05:00

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/981483
Składania : 19-09-2024 09:00:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Formularz do bezpośredniego złożenia oferty:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/981483
Wymagania i specyfikacja
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych materiałów elektrycznych/elektrotechnicznych o parametrach i cenach określonych w formularzu cenowym oraz fabrycznie nowych materiałów elektrotechnicznych/elektrycznych nie ujętych w formularzu cenowym wg cen Wykonawcy obowiązujących w dniu zakupu wraz z udzielonym 5% upustem.
Wykonawca jest zobowiązany umożliwić odbiór przedmiotu umowy w terminie 5 dni od daty złożenia zamówienia cząstkowego.
W razie zamówień specyficznych, wymagających dłuższego czasu oczekiwania na przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, dopuszcza się, aby przedmiot umowy był do odbioru przez Zamawiającego, w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia cząstkowego, z tym jednak zastrzeżeniem, że Wykonawca ma obowiązek uzasadnić pisemnie konieczność dłuższego oczekiwania na przedmiot zamówienia, na żądanie Zamawiającego.
Wymagany termin gwarancji: 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy w ramach danego zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego.
UWAGA!
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert na produkty równoważne.
W przypadku złożenia oferty na produkty równoważne wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczonym w formularzach cenowych.
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do podania:
a) nazwy i logotypu producenta (symbolu lub innego określenia),
b) parametrów zaproponowanego produktu równoważnego,
c) dołączenia do oferty karty charakterystyki produktu równoważnego.
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego.
W Formularzu cenowym są podane wagi. Wartość tego miernika wskazuje, że im wyższa waga, to Zamawiający przewiduje większą ilość złożenia zamówienia na poszczególną pozycję. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w oparciu o kryterium najniższej ceny obliczonej na podstawie formularzy cenowych.
Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert.
Zamawiający nie gwarantuje realizacji zamówień na kwotę wskazaną w umowie, natomiast deklaruje, że minimalna wartość wszystkich zamówień obejmie co najmniej 80% tej kwoty.
2. Kod CPV:
Kod główny: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
Kod uzupełniający: 31681000-3 - Akcesoria elektryczne
3. Termin realizacji: przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień cząstkowych. Umowa będzie obowiązywała przez okres 12 miesięcy lub do wykorzystania kwoty podanej w §1 ust. 3 umowy w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające:
o Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
o Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
o Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Najkorzystniejszą ofertą w ramach tego kryterium będzie oferta z najniższą ceną.
6. Warunki do postępowania:
Do przetargu może przystąpić wykonawca, którego siedziba lub oddział znajduję się w odległości do 10 km od Zaplecza PWiK Sp. z o. o. w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 47.
Weryfikacja tego wymagania dokonywana będzie poprzez komputerową wersję aplikacji ,,Mapy Google", przy użyciu narzędzia ,,linijka" pozwalającej mierzenie odległości punktów na mapie. Decydować będzie odległość mierzona w linii prostej pomiędzy Zapleczem a siedzibą czy oddziałem Wykonawcy.
7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do ogłoszenia,
2) wypełniony i podpisany formularz cenowy - Załącznik nr 2 do ogłoszenia.
UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).
8. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:
a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 507.).
9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.
10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w ogłoszeniu oraz zawierającą najniższą cenę.
11. Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
2 Warunki płatności - 14 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT, proszę potwierdzić (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
3 Wymagany termin gwarancji - 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy w ramach danego zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego, proszę potwierdzić (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
4 Termin realizacji - przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień cząstkowych. Umowa będzie obowiązywała przez okres 12 miesięcy lub do wykorzystania kwoty podanej w §1 ust. 3 umowy w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę potwierdzić (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach
ul. Rybnicka 47
44-100 Gliwice
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.