zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
podlaskie (Ciechanowiec)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Ślemień)
dolnośląskie (Kłodzko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja oświetlenia ulicznego |
Data zamieszczenia: | 2024-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Skoroszyce ul. Powstańców Śl. 17 48-320 Skoroszyce powiat: nyski tel. 77 31 89 74, 77 431 89 75 ug@skoroszyce.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Skoroszyce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 77 31 89 74, 77 |
Termin składania ofert: | 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja oświetlenia w Gminie Skoroszyce ZAPYTANIE OFERTOWE Wójt Gminy Skoroszyce działając w imieniu Gminy Skoroszyce zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie zadania pn. Modernizacja oświetlenia w Gminie Skoroszyce Zamówienie jest finansowane z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz z środków Gminy Skoroszyce 3. Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Skoroszyce - wymiana 30 kpl. opraw rtęciowych na LED m. Sidzina (Parkowa) i w m. Skoroszyce (Powstańców i Sportowa). Dokument nr: IRIZ.7013.17.2024.IBK Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego 20.09.2024 r. o godz. 9:30 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 20.09.2024 r. do godz. 9:00 osobiście bądź listownie na adres: Urząd Gminy w Skoroszycach, Ul. Powstańców Śl. 17, 48-320 Skoroszyce, jak również drogą elektroniczną na adres e-mail: ug@skoroszyce.pl Ofertę należy oznaczyć tytułem: ,,Modernizacja oświetlenia w Gminie Skoroszyce" Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: luty 2025 r. Wymagania: 2. Tryb udzielania zamówienia: Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j. z dnia 2024.08.30), na podstawie art 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy. 5. Podstawy wykluczenia z postępowania. 1) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z późn. zm.): a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. póz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; Modernizacja oświetlenia w Gminie Skoroszyce c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu ark 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. póz. 217 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców. 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia braku wykluczenia, o którym mowa w pkt. 5 i 7 Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty 1) Oświadczenia będące załącznikami do Fonnularza Ofertowego 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż ómiesięcy przed upływem terminy składania ofert, 7. Warunki udziału w postępowaniu oraz oświadczenia lub dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie. Modernizacja oświetlenia w Gminie Skoroszyce Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 8. Wymagania Zamawiającego: 1) Osoby skierowane do realizacji zamówienia powinny posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia do realizacji prac w wymaganych branżach oraz przynależą do właściwej izby Samorządu Zawodowego. 2) Wykonawca zobowiązany jest do roboczych konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym 9. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w raz z upływem terminu składania ofert. 10. Opis sposobu przygotowania oferty. 1. Wymacania podstawowe 1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. 2) Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów)upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5) We wszystkich przypadkach, gdzie j est mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy firmy i siedziby. 6) Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek, złożone prze nich plany, projekty, rysunki, modele, próbki, wzory, programy komputerowe, oraz inne podobne materiały. Żadne inne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 7) Termin związania ofertą: 30 dni. 2. Zawartość oferty; 1) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia wraz z załącznikami, tabelka wyliczeniem ceny oferty. karty katalogowe proponowanych opraw wraz z raportami z obliczeń fotometrycznych, 2) Obowiązkowa wizja w terenie poświadczona przez Inspektora z UG 3) Informacja o złożonych ofertach zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. 12. Wizja lokalna 1) Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej poświadczonej przez pracownika Urzędu Gminy. 2) W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami. 3) Obowiązkowo z przeprowadzenia wizji lokalnej sporządzony zostanie protokół, który będzie załącznikiem do oferty. 4) Złożenie oferty bez odbycia wizji skutkuje odrzuceniem oferty. 13. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena za wykonanie zadania, uwzględniająca zakres prac opisanych w załączonym przedmiarze robót (materiał pomocniczy dla Wykonawcy) i specyfikacji technicznej wykonania robót. Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Max ilość pkt. jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena (C) 100 100 W przypadku kryterium ,,Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: 14. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami 1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną. 3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia. 4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający , bez ujawniania źródeł zapytania zamieszcza na stronie internetowej, na której udostępnione zostało zaproszenie. 15. Informacja o udzieleniu zamówienia: Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia w formie pisemnej na adres email podany w ofercie Wykonawcy. 16. Inne informacje: - Ofertę musi podpisać osoba posiadająca umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. - Warunki płatności: rozliczenie nastąpi po podpisaniu przez strony protokołu końcowego robót, zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w terminie 30 dni od dnia doręczenia do siedziby Urzędu Gminy w Skoroszycach zgodnie z zadami Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 17. Uwagi: Przedmiot umowy powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności: ustawa Prawo budowlane, ustawa Prawo ochrony środowiska. Ustawa Prawo zamówień publicznych oraz przepisy dotyczące szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz dotyczące kosztorysu inwestorskiego. Do wyżej wymienionego zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, do odrzucenia oferty lub ofert z podaniem uzasadnienia oraz do prowadzenia dalszych negocjacji z oferentem lub oferentami. Dane do Faktury: Gmina Skoroszyce ul. Powstańców Śląskich 17 48-320 Skoroszyce NIP: 753-24-06-077 Kontakt: 2. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Bernard Rudkowski, tel. 77 431 89 75 lub W sprawie ustalenia wizji lokalnej : Anna Gaszek tel. 77 31 89 74, e-mail: agaszek@skoroszyce.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024