Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1100z dziś
7275z ostatnich 7 dni
25884z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprzedaż i dostawa artykułów gospodarczych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzedaż i dostawa artykułów gospodarczych

Data zamieszczenia: 2024-09-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
ul. Żeromskiego 22
39-300 Mielec
powiat: mielecki
tel/fax (17)780-01-46
oferty@szpital.mielec.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel/fax (17)780-01-4
Termin składania ofert: 2024-09-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPRZEDAŻ I DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. EDMUNDA BIERNACKIEGO W MIELCU
Sprzedaż i dostawa artykułów gospodarczych do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów gospodarczych do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, w tym:

GRUPA 1 - Artykuły gospodarcze

Wymienione artykuły plastikowe w kolorze białym, marmurkowym lub beżowym.

Lp.
Asortyment
J.m.
Ilość
1
Czajnik elektryczny, poj. 1,7 l
szt.
25
2
Drabina 2 stopnie
Wymiary; 486 x 172 x H630 mm szerokość górnego schodka 23 cm, Dane techniczne: podest roboczy : 23 x 37 cm stopień o szerokości: 11 cm, wysokość do podestu: 45 cm, zasięg pracy: 2,5 m, wymiar po złożeniu (wys x szer x gł): 65 x 47 x 10 cm
materiał wykonania: tworzywo sztuczne
szt.
1
3
Drążek prysznicowy, 105 - 180 cm
szt.
1
4
Drążek prysznicowy, 140 - 250 cm
szt.
1
5
Drążek prysznicowy, 65 - 110 cm
szt.
5
6
Gąbka mała kąpielowa o wymiarach: 15 x 10 cm
szt.
3 000
7
Kosz plastikowy na śmieci, poj. 12 l
szt.
5
8
Kosz plastikowy na śmieci, poj. 50 l uchylny
szt.
15
9
Kosz plastikowy okrągły z pedałem, poj. 15 l
szt.
10
10
Kosz plastikowy na odpady - 2-kołowy pojemnik na odpady i surowce wtórne o pojemności 120 litrów z pokrywką od góry na zawiasach kolor zielony
szt.
4
11
Kosz plastikowy uchylny, poj. 15 l
szt.
10
12
Kosz plastikowy uchylny, poj. 25 l
szt.
10
13
Kosz plastikowy z pedałem, poj. 16 l
szt.
1
14
Kosz plastikowy z pedałem, poj. 18 l
szt.
4
15
Wąż prysznicowy długość węża - 1,5m materiał - stalowy
splot - pojedynczy + słuchawka materiał - tworzywo sztuczne
szt.
5
16
Kosz plastikowy z pedałem, poj. 25 l
szt.
30
17
Koszyk K-1, plastikowy wym.192x100x44
szt.
15
18
Koszyk K-2, plastikowy wym.240x150x70
szt.
40
19
Koszyk K-4, plastikowy wym.364x278x110
szt.
15
20
Koszyk łazienkowy metalowy naścienny z przyssawkami wykonany z drutu chromowanego i stalowej ramki. Wym. Długość: 23 cm Wysokość: 8,5 cm
szt.
2
21
Koszyk pl.Alfa l 1ub równoważny , o wymiarach: 31 x 18 x 10,6 cm
szt.
5
22
Koszyk pl.Alfa - 2, o wymiarach: 35 x 25,1 x 15,6 cm 1ub równoważny
szt.
50
23
Koszyk pl. Alfa - 3, o wymiarach: 40,6 x 30,4 x 15,6 cm 1ub równoważny
szt.
15
24
Koszyk plastikowy K-2, o wymiarach: 35 x 25 x 15,7 cm
szt.
5
25
Koszyk plastikowy K-3, o wymiarach: 326 x 200 x 95
szt.
20
26
Koszyk plastikowy prostokątny o wymiarach: 50 x 35 cm
szt.
2
27
Koszyk plastikowy, biały, wymiary 20 x 10 x 5 cm
szt.
5
28
Lampka na biurko metalowa /różne kolory/
szt.
2
29
Listwa przepięciowa 4 gniazdowa dł. 3 m
szt
12
30
Listwa przepięciowa 6 gniazdowa dł. 1,5 m
szt
12
31
Listwa zasilająca 5 gniazd z wyłącznikiem dł. 3 m
szt.
20
32
Lodówka przenośna turystyczna, poj. 10 l
szt.
8
33
Lustra łazienkowe okrągłe, średnica 35 cm. +/- 5 cm.
szt.
5
34
Minutnik mechaniczny biały tworzywo wym. średnica około 9 cm
szt.
2
35
Miski plastikowe, okrągłe , poj. 7 l
szt.
40
36
Moździerz porcelanowy 16 x 14 cm, wys. 8 cm
szt.
5
37
Podest plastikowy 1 stopniowy
szt.
1
38
Podest plastikowy 2 stopniowy
szt.
1
39
Pojemnik plastikowy Clik - fit, poj. 45 l na kółkach
szt.
3
40
Pojemnik plastikowy Clik - fit, poj. 60 l
szt.
10
41
Pojemnik plastikowy do zamrażarki kwadratowy 1l
szt.
4
42
Pojemnik plastikowy z pokrywą, poj. 30 l
szt.
8
43
Pojemnik plastikowy zamykany, poj. 1,5 l
szt.
4
44
Pojemnik transportowy pl. z rączką poj. 15 l
szt.
15
45
Przedłużacz 5 gniazd długość 3 m b/wyłącznika
szt.
15
46
Przedłużacz 6- gniazdowy długość 5 m z wyłącznikiem
szt.
10
47
Pumeks biały kostka
szt.
1
48
Suszarka na naczynia, ociekacz o wymiarach: 30,5 x 20,5 x 10,5
szt.
1
49
Styl do szczotki/ uniwersalny trzonek do wszystkich mopów, mioteł oraz szczotek-plastikowy lub metalowy dł. +/- 150 cm.
szt.
2
50
Szczotka do rąk w kształcie żelazka-wykonana z tworzywa sztucznego
szt.
6
51
Szczotka do butelek, różne rozmiary
szt.
5
52
Szczotki do zamiatania -tworzywo sztuczne do stosowania na powierzchniach wewnątrz budynków
szt.
2
53
Szczotka wraz z pojemnikiem plastikowym/Komplet WC
kpl.
50
54
Taca plastikowa wymiary: 29 x27x2,5 wys+10 mm
szt.
2
55
Termometr do lodówki
szt.
15
56
Termometr pokojowy
szt.
2
57
Termofory gumowe poj. 2 l bez opakowania
szt.
10
58
Termometr pokojowy z higrometrem
szt.
10
59
Uniwersalny zestaw do sprzątania (miotła + kij )
kpl.
5
60
Wentylator na biurko: 2 - stopniowa regulacja nawiewu, składana konstrukcja, ruchoma czasza - zakres obrotu 90°, regulacja ustawienia czaszy, wysokość 480 mm, średnica śmigła 230 mm, moc 30 W.
szt.
1
61
Wentylator stojący: 3 stopniowy, regulacja nawiewu, składana konstrukcja, ruchoma czasza - zakres obrotu 90°, regulacja ustawienia czaszy, regulacja wysokości - maks. 1500 mm, przedział regulacji wysokości 200 mm, średnica śmigła 400 mm, moc 50W.
szt.
10
62
Zasłona prysznicowa, dł. 2 m, jednokolorowa /bez wzorów/
szt.
30
63
Zmiotka z szufelką - zestaw wykonany z plastiku, szufelką zakończona gumą, zmiotka z krótką rączką z plastikowym włosiem
kpl.
5
64
Wieszak ścienny na ubrania metalowy lub drewniany na 4-8 haczyków
szt
5
65
Wieszak łazienkowy metal 2-3 haczyki
szt
5

GRUPA 2 - Artykuły gospodarcze dla Kuchni

Lp.
Asortyment
J.m.
Ilość
1
Dzbanek metalowy z uchem poj.2 l
szt.
10
2
Cedzak stalowy
szt.
2
3
Nożyk do warzyw dł.8 cm.
szt.
20
4
Zestaw 6ciu desek do krojenia ,każda w innym kolorze; czerwona, zielona, żółta, niebieska, biała, brązowa; zgodnych z normami HACCP
kpl.
2
5
Stojak na 6 desek do krojenia
szt.
1
6
Okrągły krajacz do jarzyn, wypełniony kratką, średnica 9,5 cm
szt.
8
1.2. Wykonując obowiązki określone w trybie art. 28 ogólnego Rozporządzenia Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego ,,RODO", w przypadku umów których wykonanie związane jest z koniecznością powierzenie i przetwarzania danych osobowych gromadzonych przez Zamawiającego, strony zawrą porozumienie powierzenia przetwarzania danych osobowych. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie zdolności do przetwarzania danych zgodnie z art. 28.Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych oraz arkusz weryfikacyjny i inne wymagania w zakresie ochronnych danych osobowych są opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital.mielec.pl.

CPV: 39220000-0, 39290000-1, 39700000-9

Dokument nr: SzP.ZP.271.82.24

Otwarcie ofert: 8.5. Złożone oferty zostaną otwarte w dniu 23.09.2024r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

8.1. Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt, .txt, .rtf. Przesyłany plik należy spakować do formatu zip z ustawionym hasłem.
Spakowany plik oraz hasło do niego składa się na adres:

oferty@szpital.mielec.pl

wiadomość należy oznakować napisem:
,,Postępowanie, znak SzP.ZP.271.82.24"
8.3. Nieprzekraczalny termin złożenia oferty 23.09.2024r. godz. 900.

Miejsce i termin realizacji:
2. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

2.1. Termin realizacji zamówienia obejmuje okres: 12 miesięcy

2.2. Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, Ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec

Wymagania:
zamówienia publicznego
o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł
Podstawa prawna: Zarządzenie nr 118/2022 Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu z dnia 22 lipca 2022 r. w sprawie przyjęcia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł
1.3. Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w niniejszym Zapytaniu.
3. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE:

3.1. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

3.2. Wykonawca powinien przedstawić następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Wypełniony formularz oferty zgodnie z załączonym do Zapytania wzorem (zaleca się złożyć ofertę na załączonym wzorze - Załącznik nr 1 do Zapytania),
b) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
- Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca np. w Formularzu ofertowym wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby,

4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

4.1. Ofertę należy sporządzić w postaci elektronicznej zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

4.2. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym. Dokumenty składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

UWAGA! Podpis osobisty nie jest podpisem własnoręcznym, a podpisem elektronicznym.
,,Podpis osobisty", w oparciu o art. 2 pkt 9 ustawy o dowodach osobistych, to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu rozporządzenia eIDAS, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego, którym jest poświadczenie elektroniczne przyporządkowujące dane, służące do walidacji podpisu osobistego do posiadacza dowodu osobistego, potwierdzające dane tego posiadacza.

4.3. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być dołączone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

4.4. Do oferty Wykonawca winien załączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.

4.5. W przypadku gdy Wykonawca jako załącznik do oferty, dołącza kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta powinna być potwierdzona ,,za zgodność z oryginałem".

4.6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

4.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne Grupy Asortymentowe. Każda Grupa Asortymentowa będzie rozpatrywana indywidualnie.

4.8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4.9. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

5. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU:

5.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - poczta elektroniczna.

5.2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego na adres: przetargi@szpital.mielec.pl.

5.3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego.

5.4. Zawiadomienia, oświadczenia, dokumenty, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: przetargi@szpital.mielec.pl.

5.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 50 MB.

6. CENA OFERTY:

6.1. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
Cena oferty - jest to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Zamawiający jest obowiązany zapłacić Wykonawcy za towar.

6.2. Cena powinna być skalkulowana w sposób jednoznaczny i powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, m.in.:
sukcesywną sprzedaż i dostawę transportem własnym, na swój koszt i ryzyko przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego,
wniesienie towaru do magazynu i jego rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego
marże, rabaty - jeżeli Wykonawca stosuje upusty cenowe
ubezpieczenie
podatek VAT (jeśli dotyczy)
cło (jeśli dotyczy),
podatek akcyzowy (jeśli dotyczy)
oraz wszystkie inne koszty nie wymienione wyżej, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

6.3. Cena oferty to iloczyn ceny jednostkowej towaru i ilości asortymentu wskazanego w Zapytaniu powiększona o wartość VAT.
Cena jednostkowa towaru - jest to cena ustalona za jednostkę określonego towaru, którego ilość jest określona w jednostkach miar.

6.4. Cena oferty winna być wyrażona w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie wyraża zgody na rozliczenia w walutach obcych.

6.5. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Wykonawca, składając ofertę, poinformuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazuje nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego, wskazuje wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku, wskazuje stawkę podatku od towarów i usług, która z zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

7. KRYTERIA OCENY OFERT:

7.1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

najniższa cena - 100 %

7.2. Sposób oceny ofert:

kryterium ,,najniższa cena" jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:

gdzie:

Wpc - Wartość punktowa badanej oferty w kryterium ,,najniższa cena"
Cn - najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które zostały złożone
Cof - cena brutto oferty badanej
Rc - ranga kryterium ,,najniższa cena" (100)

W kryterium ,,najniższa cena" Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
8.2. W przypadku przesłania pliku bez hasła Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ujawnienie treści oferty przed terminem otwarcia ofert i nie będzie z tego tytułu wnosił roszczeń względem Zamawiającego.
8.4. O terminie wpływu decyduje termin ostatecznego wpływu oferty na adres: oferty@szpital.mielec.pl.
8.6. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma powiadomienie przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem: ,,ZMIANA / WYCOFANIE".

8.7. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

8.8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty.

9. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY:

9.1. Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa.

9.2. Wzór umowy zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki załączony jest do Zapytania ofertowego (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).

10. OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA:

Zamawiający jednocześnie poinformuje wszystkich Wykonawców o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną oferentom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
c) unieważnieniu postępowania.
oraz zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego.

11. INFORMACJE DODATKOWE:

11.1. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy:
a) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania Zamawiającego,
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

11.2. W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który w toku prowadzonego badania ofert otrzymał najwyższą liczbę punktów.

Uwagi:
13. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, iż:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
z siedzibą przy ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec. Dane kontaktowe:
poczta elektroniczna: sekretariat@szpital.mielec.pl
telefon: 17 780-01-39
b) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail iod@szpital.mielec.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sprzedaż i dostawę artykułów gospodarczych do Szpitala Specjalistycznego im Edmunda Biernackiego w Mielcu, znak SzP.ZP.271.82.24 prowadzonym w trybie postępowania o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł (Zarządzenie nr 118/2022 Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. E. Biernackiego w Mielcu z dnia 22.07.2022r. w sprawie przyjęcia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130.000,00 zł).
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 2176),
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
j) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
12. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:
Mateusz Midura - w sprawach merytorycznych
Małgorzata Hajduga, Arkadiusz Brach - w sprawach formalno-prawnych

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.