Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6098z ostatnich 7 dni
24688z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg

Data zamieszczenia: 2024-09-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój
Zdrojowa 24
57-350 Kudowa-Zdrój
powiat: kłodzki
inwestycje@kudowa.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kudowa-Zdrój
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-09-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie miasta Kudowa Zdrój w sezonie 2024/2025
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W KUDOWIE-ZDROJU W SEZONIE 2024/2025 - BRZOZOWIE: 1. Odcinek ulicy Brzozowie od skrzyżowania z drogą krajową nr 8 do granicy z RCZ; 2. Odcinek Ul. Brzozowie prowadzący do posesji nr 3,5,7 przy Ul. Słone; 3. Odcinek od nr 2 do 6, dalej od 9 przez 23 do ośrodka ,,Miranda"; 4. Odcinek od nr 13 w kierunku sklepu i kościoła do nr 25 oraz do nr 18a przez 27 do 24; 5. Odcinek od nr 18a przez 20 do 22; 6. Odcinek od nr 41a do 44; 7. Odcinek od posesji nr 12a do 10.,8.Odcinek od posesji nr 17 do posesji 17c;. Kilometraż dróg - 5,8 km. Łączny szacowany limit godzin na realizację zadań w sezonie 2024/2025 - do 208,5, w tym limit czasowy w godz.ch na sprzątanie pozimowe-40 godzin. Standard ZUD III
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SWZ, w tym: w formie elektronicznej:
1) Zał. nr 1 do SWZ. - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), plik zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odrębnie dla każdej części zamówienia w formacie PDF.
2) Zał. nr 2 do SWZ - wzór umowy (IPU), plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF wraz z wzorem Miesięcznego rejestru przepracowanych godzin - stanowiącym załącznik nr 3 do IPU (wzoru umowy) w formacie PDF.
Część nr 2 ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W KUDOWIE-ZDROJU W SEZONIE 2024/2025 - CZERMNA-PSTRĄŻNA: 1. odcinek Ul. Kościuszki od Szopki ruchomej Ul. Kościuszki 101 do końca nawierzchni asfaltowej Ul. Pstrążnej na wysokości budynku nr 1; 2. Odcinek od skrzyżowania przy Ul. Pstrążna 27 w kierunku nr 28a do 34a; 3. Odcinek od skrzyżowania przy Ul. Pstrążna 27 w kierunku nr 36 do 35; 4. Odcinek od wjazdu przy posesji Ul. Pstrążna 22a do numeru 18b. ; 5.Odcinek od wjazdu przy posesji Ul. Pstrążna 28b do numeru 28c.;.Kilometraż dróg-6,6 km. Łączny szacowany limit godzin na realizację zadań w sezonie 2024/2025 - do 388, w tym limit czasowy w godz.ch na sprzątanie pozimowe-50 godzin. Standard ZUD III.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SWZ, w tym: w formie elektronicznej:
1) Zał. nr 1 do SWZ. - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), plik zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odrębnie dla każdej części zamówienia w formacie PDF.
2) Zał. nr 2 do SWZ - wzór umowy (IPU), plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF wraz z wzorem Miesięcznego rejestru przepracowanych godzin - stanowiącym załącznik nr 3 do IPU (wzoru umowy) w formacie PDF.
Część nr 3 ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W KUDOWIE-ZDROJU W SEZONIE 2024/2025 - PSTRĄŻNA-BUKOWINA: 1. Odcinki ulic: Pstrążna - Bukowina - od skrzyżowania Ul. Pstrążna 27 do budynku przy Ul. Bukowina 11; . Kilometraż dróg - 3 km. Łączny szacowany limit godzin na realizację zadań w sezonie 2024/2025 - do 301, w tym limit czasowy w godz.ch na sprzątanie pozimowe-40 godzin. Standard ZUD III.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SWZ, w tym: w formie elektronicznej:
1) Zał. nr 1 do SWZ. - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), plik zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odrębnie dla każdej części zamówienia w formacie PDF.
2) Zał. nr 2 do SWZ - wzór umowy (IPU), plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF wraz z wzorem Miesięcznego rejestru przepracowanych godzin - stanowiącym załącznik nr 3 do IPU (wzoru umowy) w formacie PDF.
Część nr 4 ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W KUDOWIE-ZDROJU W SEZONIE 2024/2025 - KUDOWA-JAKUBOWICE: 1. Odcinek Ul. Jakubowice - od mostu na skrzyżowaniu z Ul. 1 Maja do budynku przy Ul. Jakubowice 10; 2. Odcinek dojazdowy do posesji Ul. 1 Maja nr 78; 3. Odcinki dojazdowe do posesji nr 1,11,12,13,14,21,22,23 przy Ul. Jakubowice. Kilometraż dróg - 4,05 km Łączny szacowany limit godzin na realizację zadań w sezonie 2024/2025 - do 306,5 w tym limit czasowy w godz.ch na sprzątanie pozimowe 40 godzin. Standard ZUD III
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SWZ, w tym: w formie elektronicznej:
1) Zał. nr 1 do SWZ. - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), plik zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odrębnie dla każdej części zamówienia w formacie PDF.
2) Zał. nr 2 do SWZ - wzór umowy (IPU), plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF wraz z wzorem Miesięcznego rejestru przepracowanych godzin - stanowiącym załącznik nr 3 do IPU (wzoru umowy) w formacie PDF.

CPV: 90620000-9, 90630000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00499685, IR.271.11.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl zamieszczone są na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Szczegółowe zapisy zawarte są w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Zamawiający Gmina Kudowa Zdrój reprezentowana przez Burmistrza Miasta Kudowa Zdrój z siedzibą Ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa Zdrój
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres iod@kudowa.pl
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie miasta Kudowa Zdrój w sezonie 2024/2025"
4) Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): IR.271.11.2024" prowadzonym przez Zamawiającego - Gminę Kudowa Zdrój
5) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
6) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
7) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-23 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.