dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Lubin)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podlaskie (Białystok)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa konserwacji i awaryjnego całodobowego serwisu instalacji, urządzeń i wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2024-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie Biuro Obsługi Urzędu pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22 695 60 12 bou@mazowieckie.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 695 60 12 |
Termin składania ofert: | 2024-09-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Przedmiot zapytania ofertowego: Przedmiotem zapytania jest usługa konserwacji i awaryjnego całodobowego serwisu instalacji, urządzeń i wyposażenia zainstalowanych na potrzeby Dyspozytorni Medycznej zlokalizowanej w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie, pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa. Przedmiot zapytania obejmuje: Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń i wyposażenia Zamawiającego opisanego w załączniku nr 1 (Opis Przedmiotu Zamówienia) do zapytania ofertowego, przez 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku oraz do podjęcia wszelkich niezbędnych kroków w celu jak najszybszego usunięcia awarii w terminach wskazanych w umowie. Dokument nr: BOU-II.2512.96.2024 Składanie ofert: VI. Termin, miejsce i sposób składania ofert 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta musi być zgodna z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym. 3. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego w terminie do 18.09.2024 do godz. 09:00 drogą e-mailową na adres: bou@mazowieckie.pl. Miejsce i termin realizacji: IV. Warunki realizacji zamówienia: 1. Termin realizacji zamówienia. Zamówienie będzie wykonywane od dnia podpisania umowy przez 12 miesięcy. 2. Zakres świadczenia usług. Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń i wyposażenia Zamawiającego opisanego w załączniku nr 1 (Opis Przedmiotu Zamówienia) do zapytania ofertowego, przez 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu , 365 dni w roku oraz do podjęcia wszelkich niezbędnych kroków w celu jak najszybszego usunięcia awarii w terminach wskazanych w umowie. Wymagania: III. Kryteria oceny ofert 1. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów (w ostatecznej ocenie punktowej K) obliczoną w oparciu o podane kryteria oceny ofert. 2. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag: L Kryterium Waga kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena (C) 85 % 85 2. Czas reakcji serwisowej (CR) 5 % 5 3. Czas usunięcia awarii lub zapewnienia rozwiązania zastępczego w kategorii serwisowej - 1 (CUA kat.1) - kategorie serwisowe określone w Załączniku nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia 5 % 5 4. Czas usunięcia awarii lub zapewnienia rozwiązania zastępczego w kategorii serwisowej - 2 (CUA kat 2)- kategorie serwisowe określone w Załączniku nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia 5 % 5 3. W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty: 1) w kryterium ,,cena" (C)- 85% wg poniższego wzoru: Cena oferty brutto (C): C 2) w kryterium czas reakcji(CR) - 5% a) czas reakcji serwisowej (maksymalny czas reakcji serwisowej) 60 minut - 0 pkt b) czas reakcji serwisowej od 31 do 59 minut - 5 pkt 3) w kryterium usunięcie awarii lub zapewnienie rozwiązania zastępczego w podziale na kategorię serwisową 1 (CUA kat 1) - 5% a) czas usunięcia awarii lub zapewnienia rozwiązania zastępczego w kategorii serwisowej (maksymalny czas usunięcia awarii) 360 minut - 0 pkt b) czas usunięcia awarii lub zapewnienia rozwiązania zastępczego w kategorii serwisowej 180 do 359 minut - 5 pkt 4) usuniecie awarii lub zapewnienie rozwiązania zastępczego w podziale na kategorię Serwisową 2 (CUA kat 2) - 5% a) czas usunięcia awarii lub zapewnienia rozwiązania zastępczego w kategorii serwisowej (maksymalny czas usunięcia awarii) 24 godziny - 0 pkt b) czas usunięcia awarii lub zapewnienia rozwiązania zastępczego w kategorii serwisowej 12 godzin do 23 godzin, 59 minut - 5 pkt Nie wskazanie czasu reakcji serwisowej będzie interpretowane jako zaproponowanie 60- minutowego czasu reakcji i będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt ramach przedmiotowego kryterium. Zaoferowanie czasu reakcji serwisowej dłuższego niż 60 minut będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy PZP. Nie wskazanie czasu usunięcia awarii lub zapewnienia rozwiązania zastępczego w kategorii serwisowej 1 będzie interpretowane jako zaproponowanie 360-minutowego czasu usunięcia awarii lub zapewnienia rozwiązania zastępczego i będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt ramach przedmiotowego kryterium. Zaoferowanie czasu usunięcia awarii lub zapewnienia rozwiązania zastępczego w kategorii serwisowej 1 dłuższego niż 360 minut będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust. 1 pkt 2 Ustawy PZP. Nie wskazanie czasu usunięcia awarii lub zapewnienia rozwiązania zastępczego w kategorii serwisowej 2 będzie interpretowane jako zaproponowanie 24-godzinnego czasu usunięcia awarii lub zapewnienia rozwiązania zastępczego i będzie skutkowało przyznaniem 0 pkt ramach przedmiotowego kryterium. Zaoferowanie czasu usunięcia awarii lub zapewnienia rozwiązania zastępczego w kategorii serwisowej 2 dłuższego niż 24 godziny będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust. 1 pkt 2 Ustawy PZP . 5) ostateczna ocena punktowa (K) wyliczana będzie wg wzoru: K = C + CR + CUA kat 1 + CUA kat 2 3. Warunki płatności: Należność za wykonanie usługi zostanie uregulowana przelewem bankowym, w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień złożenia zlecenia płatności w banku Zamawiającego. 4. Oczekiwany przez zamawiającego okres gwarancji Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi w ramach wykonania przedmiot zamówienia, zgodnie z treścią umowy stanowiącą załącznik nr 3. V. Termin związania ofertą Składający ofertę jest nią związany przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. VII. Informacja o dokumentach Informacja o dokumentach jakie wykonawca musi załączyć do oferty: Do oferty należy załączyć: 1. oświadczenie, że składający ofertę posiada odpowiednie kwalifikacje oraz wszelkie wymagane prawem uprawnienia do świadczenia usługi. VIII. Informacja dotycząca negocjacji z wykonawcami: 1. Zamawiający dopuszcza prawo do: 1) Negocjowania oferowanych cen ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli prawidłowe oferty. 2) Odstąpienia od realizacji zamówienia na każdym etapie postępowania bez konieczności podania przyczyny. 3) Zmiany terminu realizacji zamówienia bez konieczności podania przyczyny. 4) Dokonania zmian w niniejszym zapytaniu ofertowym przed upływem składania ofert, informacja o zmianie zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Kontakt: IX. Informacje o sposobie komunikacji zamawiającego z wykonawcami Porozumiewanie się z Zamawiającym w związku z zapytaniem ofertowym: 1. Osoba uprawniona ze strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami: Anna Górska , nr tel. 22 695 60 12, adres email: agorska2@mazowieckie.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024