Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zimowe utrzymanie dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie Jędrzejowska 81 29-100 Włoszczowa powiat: włoszczowski 413941023 zamowienia.publiczne@zdpwloszczowa.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/981823 |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Włoszczowa |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 413941023 |
Termin składania ofert: | 2024-09-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2024/2025 Krótki opis przedmiotu zamówienia Część Nr 1 - Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką Wymagania sprzętowe: nośnik do piaskarki i pługa, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie - 1 szt., piaskarka o pojemności zasobnika min 4 m3 - 1 szt., pług średni jednostronny - 1 szt. Pług odśnieżny powinien być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg będzie się odbywało dwoma rodzajami akcji: Pługopiaskarka a). akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu pługopiaskarki do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania. b). akcja bierna - polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Czas akcji biernej liczony jest od chwili zgłoszenia się operatora na wezwanie dyżurnego i podstawienie w ZDP sprzętu (pługopiaskarki) do chwili rozpoczęcia przez niego akcji czynnej i od chwili powrotu z akcji czynnej (zakończenia akcji czynnej) do chwili odwołania akcji biernej. 1. Świadczenie usług będzie się odbywało na zlecenie i według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg). 2. Wykonawca po telefonicznym wezwaniu przez Zamawiającego podstawi sprzęt w czasie zadeklarowanym w ofercie. 3. Podstawiony sprzęt musi być gotowy do natychmiastowego podjęcia akcji czynnej (sprawny technicznie, zatankowany). Wszelkie koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany do pracy w sposób ciągły aż do odwołania. 5. Wykonawca zapewnia całodobową obsługę sprzętu przez odpowiednia ilość zmian operatorów i kierowców posiadających łączność telefoniczną. 6. Jeżeli w trakcie kontroli Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca wykonuje usługi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Zimowego Utrzymania Dróg, poleceniami Zamawiającego może według własnego wyboru: a). nie potwierdzić wykonania usługi od początku dyspozycji i zlecić jej ponowne wykonanie. b). zrezygnuje natychmiast z usług danego Wykonawcy. c). będzie naliczał kary tak jak za zwłokę w podstawieniu sprzętu. 7. W przypadku wystąpienia ustabilizowanych warunków pogodowych Zamawiający ma prawo zawiesić akcję zimowego utrzymania dróg - z możliwością jej przywrócenia w przypadku zmiany pogody, na tych samych warunkach finansowania. 8. Pojazdy samochodowe używane do świadczenia usług przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej muszą być wyposażone w sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia na własny koszt pojazdu w lampę błyskową sygnalizacyjną. 9. Wykonawca zobowiązany jest podczas wykonywania usług do przestrzegania zasad BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za stan sprzętu zgodnie z warunkami BHP odpowiada Wykonawca usługi. 10. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób niezagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania zadań związanych z utrzymaniem zimowym w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. 11. Rozliczenie usług: a). rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej. b). wartość godz. w akcji biernej - Zamawiający ustala w wysokości aktualnie obowiązującej minimalnej stawki godzinowej. c). należność (wynagrodzenie) jest sumą iloczynów cen jednostkowych i wykonanych usług (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej. 12. Rozliczenie usługi za prowadzenie akcji czynnej nastąpi na podstawie pomierzonych tras po weryfikacji z raportami z rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg. Zakładana ilość pracy: a). pługopiaskarka - akcja czynna - 4.500 km - akcja bierna - 75 godz. Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość kilometrów czy godzin zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. Minimalna ilość usług objęta zamówieniem wynosi 5% przewidzianego zakresu. Część Nr 2 - Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką i ładowarką Wymagania sprzętowe: nośniki do piaskarek i pługów, sprawne technicznie, z napędem na minimum dwie osie - 2 szt., piaskarka o pojemności zasobnika min 4 m3 - 2 szt., pług średni jednostronny - 2 szt. ładowarka (samojezdna o pojemności łyżki załadunku powyżej 0,2 m3 ) wraz z obsługą - 1 szt. Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg będzie się odbywało dwoma rodzajami akcji: Pługopiaskarka a). akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu pługopiaskarki do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania. b). akcja bierna - polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Czas akcji biernej liczony jest od chwili zgłoszenia się operatora na wezwanie dyżurnego i podstawienie w ZDP sprzętu ( pługopiaskarki) do chwili rozpoczęcia przez niego akcji czynnej i od chwili powrotu z akcji czynnej ( zakończenia akcji czynnej) do chwili odwołania akcji biernej. 1. Świadczenie usług będzie się odbywało na zlecenie i według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg). 2. Wykonawca po telefonicznym wezwaniu przez Zamawiającego podstawi sprzęt w czasie zadeklarowanym w ofercie. 3. Podstawiony sprzęt musi być gotowy do natychmiastowego podjęcia akcji czynnej (sprawny technicznie, zatankowany). Wszelkie koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany do pracy w sposób ciągły aż do odwołania. 5. Wykonawca zapewnia całodobową obsługę sprzętu przez odpowiednia ilość zmian operatorów i kierowców posiadających łączność telefoniczną. 6. Jeżeli w trakcie kontroli Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca wykonuje usługi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Zimowego Utrzymania Dróg, poleceniami Zamawiającego może według własnego wyboru: a). nie potwierdzić wykonania usługi od początku dyspozycji i zlecić jej ponowne wykonanie. b). zrezygnuje natychmiast z usług danego Wykonawcy. c). będzie naliczał kary tak jak za zwłokę w podstawieniu sprzętu. 7. W przypadku wystąpienia ustabilizowanych warunków pogodowych Zamawiający ma prawo zawiesić akcję zimowego utrzymania dróg - z możliwością jej przywrócenia w przypadku zmiany pogody, na tych samych warunkach finansowania. 8. Pojazdy samochodowe używane do świadczenia usług przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej muszą być wyposażone w sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia na własny koszt pojazdu w lampę błyskową sygnalizacyjną. 9. Wykonawca zobowiązany jest podczas wykonywania usług do przestrzegania zasad BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za stan sprzętu zgodnie z warunkami BHP odpowiada Wykonawca usługi. 10. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób niezagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania zadań związanych z utrzymaniem zimowym w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Ładowarka a). akcja czynna - polegająca na załadunku materiałów (mieszanki piasku z solą) na piaskarki, przygotowaniu mieszanki piaskowo solnej, ponadto w razie wystąpienia takiej konieczności może być wykorzystana przy załadunku śniegu nagromadzonego przy ulicach powiatowych na środki transportu, a także przy odśnieżaniu dróg. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania. b). akcja bierna - polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. 11. Rozliczenie usług: a). rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej. b). wartość godz. w akcji biernej Zamawiający ustala w wysokości aktualnie obowiązującej minimalnej stawki godzinowej. c). należność (wynagrodzenie) jest sumą iloczynów cen jednostkowych i wykonanych usług (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej. Rozliczenie usługi za prowadzenie akcji czynnej nastąpi na podstawie pomierzonych tras po weryfikacji z raportami z rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg. Zakładana ilość pracy: a). pługopiaskarka - akcja czynna - 9.000 km - akcja bierna - 150 godz. b). ładowarka - akcja czynna - 300 załadunków - akcja czynna - 150 godz. - akcja bierna - 100 godz. Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość kilometrów czy godzin zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. Minimalna ilość usług objęta zamówieniem wynosi 5% przewidzianego zakresu. Część Nr 3 - Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych pługopiaskarką oraz zapewnienie placu składowego na terenie gminy Radków lub Moskorzew do składowania mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki Wymagania sprzętowe: nośniki do piaskarek i pługi, sprawne technicznie, z napędem na minimum dwie osie - 3 szt., piaskarka o pojemności zasobnika min 4 m3 - 3 szt., pług średni jednostronny - 3 szt. - ładowarka (samojezdna o pojemności łyżki załadunku powyżej 0,2 m3 ) wraz z obsługą - 1 szt. - plac składowy do składowania mieszanki piaskowo-solnej Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym. Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca musi dysponować miejscem do składowania materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszanki piaskowo-solnej. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg będzie się odbywało dwoma rodzajami akcji: Pługopiaskarka a). akcja czynna - polegająca na usuwaniu śniegu oraz zwalczaniu śliskości materiałami uszorstniającymi na drogach powiatowych. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania, powrotu pługopiaskarki do siedziby ZDP i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zadania. b). akcja bierna - polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Czas akcji biernej liczony jest od chwili zgłoszenia się operatora na wezwanie dyżurnego i podstawienie w ZDP sprzętu ( pługopiaskarki) do chwili rozpoczęcia przez niego akcji czynnej i od chwili powrotu z akcji czynnej ( zakończenia akcji czynnej) do chwili odwołania akcji biernej. 1. Świadczenie usług będzie się odbywało na zlecenie i według dyspozycji Zamawiającego (dyżurnego zimowego utrzymania dróg). 2. Wykonawca po telefonicznym wezwaniu przez Zamawiającego podstawi sprzęt w czasie zadeklarowanym w ofercie. 3. Podstawiony sprzęt musi być gotowy do natychmiastowego podjęcia akcji czynnej (sprawny technicznie, zatankowany). Wszelkie koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany do pracy w sposób ciągły aż do odwołania. 5. Wykonawca zapewnia całodobową obsługę sprzętu przez odpowiednia ilość zmian operatorów i kierowców posiadających łączność telefoniczną. 6. Jeżeli w trakcie kontroli Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca wykonuje usługi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Zimowego Utrzymania Dróg, poleceniami Zamawiającego może według własnego wyboru: a. nie potwierdzić wykonania usługi od początku dyspozycji i zlecić jej ponowne wykonanie. b. zrezygnuje natychmiast z usług danego Wykonawcy. c. będzie naliczał kary tak jak za zwłokę w podstawieniu sprzętu. 7. W przypadku wystąpienia ustabilizowanych warunków pogodowych Zamawiający ma prawo zawiesić akcję zimowego utrzymania dróg - z możliwością jej przywrócenia w przypadku zmiany pogody, na tych samych warunkach finansowania. 8. Pojazdy samochodowe używane do świadczenia usług przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej muszą być wyposażone w sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia na własny koszt pojazdu w lampę błyskową sygnalizacyjną. 9. Wykonawca zobowiązany jest podczas wykonywania usług do przestrzegania zasad BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za stan sprzętu zgodnie z warunkami BHP odpowiada Wykonawca usługi. 10. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób niezagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania zadań związanych z utrzymaniem zimowym w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Ładowarka a). akcja czynna - polegająca na załadunku materiałów (mieszanki piasku z solą) na piaskarki, przygotowaniu mieszanki piaskowo solnej, ponadto w razie wystąpienia takiej konieczności może być wykorzystana przy załadunku śniegu nagromadzonego przy ulicach powiatowych na środki transportu, a także przy odśnieżaniu dróg. Przyjmuje się naliczenie akcji czynnej od chwili wydania dyspozycji do chwili zakończenia akcji tj. wykonania powierzonego zadania. b). akcja bierna - polegająca na dyżurze operatora sprzętu w stanie gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. 11. Rozliczenie usług a). rozliczenie usług będzie się odbywało według cen jednostkowych brutto w akcji czynnej i biernej. b). wartość godz. w akcji biernej Zamawiający ustala w wysokości aktualnie obowiązującej minimalnej stawki godzinowej. c). należność (wynagrodzenie) jest sumą iloczynów cen jednostkowych i wykonanych usług (potwierdzonych przez zamawiającego w raportach pracy) w akcji czynnej i biernej. Rozliczenie usługi za prowadzenie akcji czynnej nastąpi na podstawie pomierzonych tras po weryfikacji z raportami z rejestratora aparatury kontrolno-pomiarowej GPS za faktycznie odśnieżone odcinki dróg. Zakładana ilość pracy: a). pługopiaskarka - akcja czynna - 12.000 km - akcja bierna - 150 godz. b). ładowarka - akcja czynna - 300 załadunków, - akcja bierna - 100 godz. c). 5 miesięcy składowania Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość kilometrów czy godzin zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. Minimalna ilość usług objęta zamówieniem wynosi 5% przewidzianego zakresu. Część nr 4: Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego równiarką Wymagania sprzętowe: - równiarka o mocy min. 250KM z pługiem czołowym dwustronnym Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie całego powiatu Włoszczowskiego i nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zakładana ilość pracy: - odśnieżanie: 70 godz., Powyższa wielkość stanowi podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość motogodzin zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, a także usługa może nie być zrealizowana wcale, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. Minimalna ilość usług objęta zamówieniem wynosi 5% przewidzianego zakresu. Część nr 5: Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego ładowarką typu FADROMA Wymagania sprzętowe: - ładowarka ciężka typu ,,FADROMA" o pojemności łyżki min. 2,5 m3. Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie całego powiatu Włoszczowskiego i nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zakładana ilość pracy: - odśnieżanie: 70 godz., Powyższa wielkość stanowi podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość motogodzin zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, a także usługa może nie być zrealizowana wcale, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. Minimalna ilość usług objęta zamówieniem wynosi 5 % przewidzianego zakresu. Część nr 6: Odśnieżanie dróg powiatowych ciągnikiem rolniczym z pługiem lemieszowym Wymagania sprzętowe: - ciągnik rolniczy o mocy min. 120 KM z pługiem lemieszowym Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie całego powiatu Włoszczowskiego i nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zakładana ilość pracy: - odśnieżanie: 50 godz., Powyższa wielkość stanowi podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość motogodzin zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, a także usługa może nie być zrealizowana wcale, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. Minimalna ilość usług objęta zamówieniem wynosi 5 % przewidzianego zakresu. CPV: 90620000-9, 90630000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00499494, ZDP.DZ.2610.14.2024.HS Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu: 1) Platformy zakupowej który dostępny jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa, 2) Zamawiający dopuszcza awaryjnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, dostępnej pod adresem: zamowienia.publiczne@zdpwloszczowa.pl 2. Komunikacja w postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie, o jakim mowa w Rozdziale 15 ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 6. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania. 7. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. 8. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert. 9. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 9, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 9, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. 10. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 10, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. 11. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa do konkretnego wykonawcy. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie, Ul. Jędrzejowska 81, 29-100 Włoszczowa; ? inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych we Włoszczowie jest Pan Sylwester Cieśla, kontakt: iod@czi24.pl, telefon (41) 300-55-99*; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZDP.DZ.2610.14.2024.HS pn: ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2024/2025" prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), zwanym dalej ,,ustawa Pzp"; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ? nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/981823 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-23 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024