mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Zabrodzie)
podlaskie (Ciechanowiec)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Ślemień)
dolnośląskie (Kłodzko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego |
Data zamieszczenia: | 2024-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Inowrocław al. Ratuszowa 36 88-100 Inowrocław powiat: inowrocławski 523555250 zamowienia@inowroclaw.pl https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Inowrocław |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 523555250 |
Termin składania ofert: | 2024-09-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla: 1) część 1 - obszaru położonego w rejonie ulic: Karola Marcinkowskiego, Poprzecznej i Przypadek (2,3 ha); 2) część 2- obszaru pod projektowaną drogę położoną równolegle do Ul. Warsztatowej (1,9 ha); 3) część 3 - obszaru położonego w rejonie Ul. Kruczej (7,8 ha); 4) część 4 - obszaru położonego w rejonie Ul. Wojska Polskiego i Al. Niepodległości oraz projektowanej drogi wzdłuż linii kolejowej Chorzów Batory - Tczew (27,5 ha); 5) część 5 - obszaru położonego w rejonie ulic: Świętokrzyskiej i Studziennej (0,12 ha); 6) część 6 - obszaru położonego w rejonie Ul. Okrężek (1,6 ha); 7) część 7 - obszaru położonego w rejonie Ul. Szymborskiej 21 (0,0645 ha); 8) część 8 - obszaru położonego w rejonie Ul. Unii Europejskiej oraz ,,rowu marulewskiego" (0,3024 ha); 9) część 9 - obszaru położonego w rejonie Ul. Bł. Jerzego Popiełuszki, Chmielnej, Szparagowej oraz Grochowej (15,07 ha); 10) część 10 - obszaru położonego w rejonie ulic Bolesława Chrobrego i Kasztanowej (0,741 ha); 11) część 11 - obszaru położonego w rejonie Ul. Poznańskiej i rzeki Noteć (2,9 ha). CPV: 71410000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00499552, ZZP.271.1.34.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określony w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-23 10:00 Miejsce składania ofert: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.34.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla: 1) część 1 - obszaru położonego w rejonie ulic: Karola Marcinkowskiego, Poprzecznej i Przypadek (2,3 ha); 2) część 2- obszaru pod projektowaną drogę położoną równolegle do ul. Warsztatowej (1,9 ha); 3) część 3 - obszaru położonego w rejonie ul. Kruczej (7,8 ha); 4) część 4 - obszaru położonego w rejonie ul. Wojska Polskiego i al. Niepodległości oraz projektowanej drogi wzdłuż linii kolejowej Chorzów Batory - Tczew (27,5 ha); 5) część 5 - obszaru położonego w rejonie ulic: Świętokrzyskiej i Studziennej (0,12 ha); 6) część 6 - obszaru położonego w rejonie ul. Okrężek (1,6 ha); 7) część 7 - obszaru położonego w rejonie ul. Szymborskiej 21 (0,0645 ha); 8) część 8 - obszaru położonego w rejonie ul. Unii Europejskiej oraz ,,rowu marulewskiego" (0,3024 ha); 9) część 9 - obszaru położonego w rejonie ul. Bł. Jerzego Popiełuszki, Chmielnej, Szparagowej oraz Grochowej (15,07 ha); 10) część 10 - obszaru położonego w rejonie ulic Bolesława Chrobrego i Kasztanowej (0,741 ha); 11) część 11 - obszaru położonego w rejonie ul. Poznańskiej i rzeki Noteć (2,9 ha). 4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, sporządzili co najmniej 3 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, które nie były przedmiotem rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody lub wyroku sądu stwierdzającego nieważność całości lub części uchwały rady gminy; b) dysponuje osobą posiadającą prawnie wymagane kwalifikacje rozumiane jako spełnienie przez tę osobę wymogów określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Nie wymaga sie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu, z tym ze każdy z nich musi posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej; 2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5 i 7 ustawy Pzp; 3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania; 4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza; 5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 6) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach i zakresie: 1) zmiany terminu wykonania: a) na uzasadniony wniosek wykonawcy, że termin wykonania zamówienia nie może zostać zachowany z przyczyn, za które nie odpowiada, w szczególności: -zaszła konieczność ponownych uzgodnień lub uzyskania ponownych opinii w przypadku wniesienia zastrzeżeń przez organy i instytucje wskazane do opiniowania i uzgadniania w myśl ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, -zaszła konieczność ponownego dokonania uzgodnień po wprowadzeniu zmian do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wynikających z uwag wniesionych w wyznaczonym terminie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu lub z konsultacji społecznych; - doszło do zmiany aktów prawnych istotnych z uwagi na przedmiot zamówienia, b) działania siły wyższej, w tym z przyczyn spowodowanych stanem epidemii w kraju; 2) zmiany wynagrodzenia: a) z powodu ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT, b) dodatkowych usług projektowych; c) na podstawie art. 439 ust. 2 ustawy Pzp (szczegóły w projekcie umowy). 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-10-22 |
© eurobudowa.pl 2004-2024