Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1187z dziś
6584z ostatnich 7 dni
25097z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Data zamieszczenia: 2024-09-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Inowrocław
al. Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław
powiat: inowrocławski
523555250
zamowienia@inowroclaw.pl
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Inowrocław
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 523555250
Termin składania ofert: 2024-09-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla:
1) część 1 - obszaru położonego w rejonie ulic: Karola Marcinkowskiego, Poprzecznej
i Przypadek (2,3 ha);
2) część 2- obszaru pod projektowaną drogę położoną równolegle do Ul. Warsztatowej (1,9 ha);
3) część 3 - obszaru położonego w rejonie Ul. Kruczej (7,8 ha);
4) część 4 - obszaru położonego w rejonie Ul. Wojska Polskiego i Al. Niepodległości oraz projektowanej drogi wzdłuż linii kolejowej Chorzów Batory - Tczew (27,5 ha);
5) część 5 - obszaru położonego w rejonie ulic: Świętokrzyskiej i Studziennej (0,12 ha);
6) część 6 - obszaru położonego w rejonie Ul. Okrężek (1,6 ha);
7) część 7 - obszaru położonego w rejonie Ul. Szymborskiej 21 (0,0645 ha);
8) część 8 - obszaru położonego w rejonie Ul. Unii Europejskiej oraz ,,rowu marulewskiego" (0,3024 ha);
9) część 9 - obszaru położonego w rejonie Ul. Bł. Jerzego Popiełuszki, Chmielnej, Szparagowej oraz Grochowej (15,07 ha);
10) część 10 - obszaru położonego w rejonie ulic Bolesława Chrobrego i Kasztanowej
(0,741 ha);
11) część 11 - obszaru położonego w rejonie Ul. Poznańskiej i rzeki Noteć (2,9 ha).

CPV: 71410000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00499552, ZZP.271.1.34.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania
sprzętowoaplikacyjne
umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określony w SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-23 10:00
Miejsce składania ofert: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.34.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla:
1) część 1 - obszaru położonego w rejonie ulic: Karola Marcinkowskiego, Poprzecznej
i Przypadek (2,3 ha);
2) część 2- obszaru pod projektowaną drogę położoną równolegle do ul. Warsztatowej (1,9 ha);
3) część 3 - obszaru położonego w rejonie ul. Kruczej (7,8 ha);
4) część 4 - obszaru położonego w rejonie ul. Wojska Polskiego i al. Niepodległości oraz projektowanej drogi wzdłuż linii kolejowej Chorzów Batory - Tczew (27,5 ha);
5) część 5 - obszaru położonego w rejonie ulic: Świętokrzyskiej i Studziennej (0,12 ha);
6) część 6 - obszaru położonego w rejonie ul. Okrężek (1,6 ha);
7) część 7 - obszaru położonego w rejonie ul. Szymborskiej 21 (0,0645 ha);
8) część 8 - obszaru położonego w rejonie ul. Unii Europejskiej oraz ,,rowu marulewskiego" (0,3024 ha);
9) część 9 - obszaru położonego w rejonie ul. Bł. Jerzego Popiełuszki, Chmielnej, Szparagowej oraz Grochowej (15,07 ha);
10) część 10 - obszaru położonego w rejonie ulic Bolesława Chrobrego i Kasztanowej
(0,741 ha);
11) część 11 - obszaru położonego w rejonie ul. Poznańskiej i rzeki Noteć (2,9 ha).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, sporządzili
co najmniej 3 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, które nie były przedmiotem rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody lub wyroku sądu stwierdzającego nieważność całości lub części uchwały rady gminy;
b) dysponuje osobą posiadającą prawnie wymagane kwalifikacje rozumiane jako spełnienie przez tę osobę wymogów określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie wymaga sie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu, z tym ze każdy z nich musi posiadać koncesję na prowadzenie
działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej;
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5 i 7 ustawy Pzp;
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię
potwierdzona przez notariusza;
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców;
6) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach i zakresie:
1) zmiany terminu wykonania:
a) na uzasadniony wniosek wykonawcy, że termin wykonania zamówienia nie może zostać zachowany z przyczyn, za które nie odpowiada, w szczególności:
-zaszła konieczność ponownych uzgodnień lub uzyskania ponownych opinii w przypadku wniesienia zastrzeżeń przez organy i instytucje wskazane do opiniowania i uzgadniania
w myśl ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
-zaszła konieczność ponownego dokonania uzgodnień po wprowadzeniu zmian do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wynikających z uwag wniesionych w wyznaczonym terminie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu lub z konsultacji społecznych;
- doszło do zmiany aktów prawnych istotnych z uwagi na przedmiot zamówienia,
b) działania siły wyższej, w tym z przyczyn spowodowanych stanem epidemii w kraju;
2) zmiany wynagrodzenia:
a) z powodu ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT,
b) dodatkowych usług projektowych;
c) na podstawie art. 439 ust. 2 ustawy Pzp (szczegóły w projekcie umowy).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-10-22

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.