Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6098z ostatnich 7 dni
24688z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

System chłodnictwa

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

System chłodnictwa

Data zamieszczenia: 2024-09-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dirham Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Grunwaldzka 74D
14-100 Ostróda
powiat: ostródzki
608 671 429
pawel.czerwinski-adh@mousquetaires.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/198624
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ostróda
Wadium: ---
Nr telefonu: 608 671 429
Termin składania ofert: 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
FENG.03.01-IP.03-0415/24 - Inwestycje w przedsiębiorstwie DIRHAM Sp. z o.o. wspierające efektywność energetyczną

Część 1
ZAPYTANIE OFERTOWE na system chłodnictwa

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie zapytania ofertowego w punkcie IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Okres gwarancji
12 miesięcy

CPV: 42513000-5, 42513200-7

Dokument nr: 2024-73739-198624, 1/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-09-20

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-09

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
ostródzki
Gmina
Ostróda
Miejscowość
Ostróda

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
d) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 euro i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
e) zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności lub konieczność zmiany terminu realizacji na rzecz każdej ze Stron, na umotywowany ich wniosek,
f) wystąpienia konieczności zwiększenia / zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia o wartości 10 %
g) wystąpienia siły wyższej,
h) zmiana wynika z okoliczności wywołanych wystąpieniem epidemii chorób.
Ponadto Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach i zakresie:
a) sposobu wykonania przedmiotu umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie byli w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów podatkowych, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
c) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację umowy,
d) zmiany zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z umową dotyczącą niniejszego postępowania a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
e) innych zmian na skutek okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
f) zmiany okresu realizacji przedmiotu umowy, zmiany zakresu przedmiotu umowy w ramach całego projektu wynikającej z potrzeb Zamawiającego w przypadku zaakceptowania przez Instytucję będącą stroną Umowy o dofinansowanie projektu zmian we Wniosku o dofinansowanie.
3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z formularzem oferty następujące dokumenty/ oświadczenia:
a) oświadczenie o braku powiązań - załącznik 2 do zapytania ofertowego;
b) potwierdzenie parametrów przedmiotu zamówienia - załącznik 3 do zapytania ofertowego
c) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego
d) Klauzula RODO - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego
e) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamawiający stawia następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy wykażą brak istnienia oraz brak wpływu powiązań osobowych i kapitałowych z wykonawcami na bezstronność postępowania, zgodnie z treścią Załącznika 3 do zapytania ofertowego.
2. W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty, które podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576.
3. W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty, które podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-09-13
Data ostatniej zmiany
2024-09-13 14:21:11

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Oferta za kryterium ,,Cena netto" może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Paweł Czerwiński
tel.: 608 671 429
e-mail: pawel.czerwinski-adh@mousquetaires.com

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.