dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Lubin)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podlaskie (Białystok)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup, dostawa oraz montaż mebli konferencyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Łaszczowie ul. Chopina 14 22-650 Łaszczów powiat: tomaszowski (lubelski) tel. 84 66 11 508 wew. 42 sekretariat@laszczow.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Łaszczów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 84 66 11 508 we |
Termin składania ofert: | 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty cenowej na ,,Zakup, dostawa oraz montaż mebli konferencyjnych" (nazwa przedmiotu zamówienia) Przedmiot zamówienia: x dostawa 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Stoły konferencyjne - 4 szt. - wymiary: 160x100, wysokość 74-78 cm; - blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej dwustronnie o grubości 28-40 mm wyposażony w przepusty na kable (okrągłe PCV, średnica 60 mm) z zaślepkami umieszczone w części centralnej blatu stołu; - organizer / kanał / maskownica do kabli pod blatem; - krawędzie wykończone taśmą PCV chroniącą przed uszkodzeniami w kolorze blatu stołu; - stalowa konstrukcja ramy (malowana proszkowo) dostosowana do gabarytów stołu z możliwością składania nóg; - nogi stołu wyposażone w stopki poziomujące; b) Stoły konferencyjne - 4 szt. - wymiary 160x80, wysokość 74-78 cm; - blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej dwustronnie o grubości 28-40 mm; - krawędzie wykończone taśmą PCV chroniącą przed uszkodzeniami w kolorze blatu stołu; - stalowa konstrukcja ramy (malowana proszkowo) dostosowana do gabarytów stołu z możliwością składania nóg; - organizer / kanał / maskownica do kabli pod blatem; - nogi stołu wyposażone w stopki poziomujące; c) Krzesła konferencyjne - 52 szt. - wymiary: wysokość - 79-82 cm szerokość - 53-59 cm głębokość - 41-48 cm wysokość siedziska 44-46 cm - siedziska i oparcia tapicerowane tkaniną odporną na ścieranie; - konstrukcja umożliwiająca piętrowe składowanie; - krzesła wyposażone w podłokietniki; - nogi wyposażone w stopki zabezpieczające podłoże przed porysowaniem; - siedzisko wykonane z nieosiadającej gąbki; - stalowa rama lakierowana proszkowo; d) Stół prezydialny konferencyjny - 1 szt. - stół z miejscami siedzącymi dla 5 osób - wymiary: 400x80. wysokość 74-78 em; - blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej dwustronnie o grubości 28-40 mm wyposażony w przepusty na kable (okrągłe PCV, średnica 60 mm) z zaślepkami oraz organizer/kanał/maskownicę do kabli pod blatem; - krawędzie wykończone taśmą PCV chroniącą przed uszkodzeniami w kolorze blatu stołu; - stół jednoczęściowy' (z możliwością wykonania z dwóch elementów tworzących jedną całość); - osłona czołowa (blenda) wykonana z płyty meblowej przymocowana na froncie, sięgająca do połowy wysokości mebla od blatu stołu; e) Mównica konferencyjna z herbem gminy - 1 szt. - wymiary: wysokość - 112-115 cm szerokość - 50-52 cm głębokość - 41-43cm - herb gminy wykonany z pleksi (umieszczony na froncie, pełny kolor); - wykonana z płyty meblowej o grubości 18-25 mm; - wyposażona w dwie półki; f) Kontener z półkami - 1 szt. - wymiary': wysokość: 60-65 cm szerokość: 50-55 cm głębokość: 40-45 cm - wykonany z płyty meblowej o grubości 18-25 mm; - ilość półek - 2; - podstawa mebla na cokole między' bokami; - tylna ściana wykonana z płyty HDF o grubości 2,5-4 mm; Zamawiane przedmioty będą umieszczone wrednym pomieszczeniu i mają tworzyć harmonijną, spójną całość. Dostarczone przedmioty muszą być now^e, nieużywane, w^olne od wad fizycznych i prawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający wybierze ostatecznie kolor mebli z palety kolorów zaoferowanych przez wykonawcę. Wykonawca zapewni możliwość wykonania dodatkowych przepustów na kable w' miejscach wskazanych przez zamawiającego. 2) warunki gwarancji: gwarancja min. 24 miesiące. Dokument nr: RGN.2600.160.2024 Składanie ofert: Ofertę cenową należy złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail sekretariat@laszczow.pl, w terminie do dnia 20.09.2024 , godz. 15:30. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: do dnia 21.10.2024 r. Wymagania: b) Wystawienie faktury o odroczonym terminie płatności (30 dni). c) Przedłożenie wizualizacji przedmiotu zamówienia do akceptacji przez zamawiającego. 4) Wykonawca związany jest ofertą 30 dni - licząc od daty wyznaczonej na składanie ofert. 2. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: - wypełnioną i podpisaną przez Wykonawcę ofertę cenową (wg załączonego wzoru), - wizualizację zaoferowanych przedmiotów ze szczegółowym opisem, - paletę dostępnych kolorów mieszczących się w zaproponowanej cenie, 3. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów: 1) wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą np. faksu, drogą elektroniczną lub listowanie; 3) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia w godzinach pracy urzędu. 5. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny: Kryteria oceny ofert: - cena - 80% - ocena jakości oferowanego przedmiotu na podstawie wizualizacji - 20% 6. Opis sposobu obliczania ceny: 1) na załączonym formularzu Oferty cenowej, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, wraz z podaną wartością podatku VAT. 2) wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3) cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 7. Dodatkowe informacje: 1) rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie 3 dni roboczych od terminu składania ofert; 2) w toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać do złożenia stosowanych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany; 3) osoba prowadząca postępowanie poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym; 4) o dokonanych poprawkach w ofercie Zamawiający niezwłocznie informuje Wykonawcę; 5) niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania; 6) Zamawiający złoży Zamówienie - po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą; 7) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga; 8) Zamawiający dopuszcza na każdym etapie postępowania - możliwość unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny; 9) W przypadku gdy dostarczony przedmiot nie będzie tożsamy z wizualizacją zamawiający ma prawo odstąpić od przyjęcia zamówienia. 10) Wizualizacja musi być wiernym odwzorowaniem rzeczywistego wyglądu przedmiotu zamówienia. 11) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści - dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków' określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert, b) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, c) Wykonawca nie złożył stosowanych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu do wyjaśnienia, d) wpłynęła po terminie składania ofert; Kontakt: 2) osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Marcin Osika, 84 66 11 508 - wew. 42; |
© eurobudowa.pl 2004-2024