Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5976z ostatnich 7 dni
23527z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup, dostawa oraz montaż mebli konferencyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup, dostawa oraz montaż mebli konferencyjnych

Data zamieszczenia: 2024-09-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Łaszczowie
ul. Chopina 14
22-650 Łaszczów
powiat: tomaszowski (lubelski)
tel. 84 66 11 508 wew. 42
sekretariat@laszczow.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Łaszczów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 84 66 11 508 we
Termin składania ofert: 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty cenowej na
,,Zakup, dostawa oraz montaż mebli konferencyjnych"
(nazwa przedmiotu zamówienia)
Przedmiot zamówienia: x dostawa
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) Stoły konferencyjne - 4 szt.
- wymiary: 160x100, wysokość 74-78 cm;
- blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej dwustronnie o grubości 28-40 mm wyposażony w przepusty na kable (okrągłe PCV, średnica 60 mm) z zaślepkami umieszczone w części centralnej blatu stołu;
- organizer / kanał / maskownica do kabli pod blatem;
- krawędzie wykończone taśmą PCV chroniącą przed uszkodzeniami w kolorze blatu stołu;
- stalowa konstrukcja ramy (malowana proszkowo) dostosowana do gabarytów stołu z możliwością składania nóg;
- nogi stołu wyposażone w stopki poziomujące;
b) Stoły konferencyjne - 4 szt.
- wymiary 160x80, wysokość 74-78 cm;
- blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej dwustronnie o grubości 28-40 mm;
- krawędzie wykończone taśmą PCV chroniącą przed uszkodzeniami w kolorze blatu stołu;
- stalowa konstrukcja ramy (malowana proszkowo) dostosowana do gabarytów stołu z możliwością składania nóg;
- organizer / kanał / maskownica do kabli pod blatem;
- nogi stołu wyposażone w stopki poziomujące;
c) Krzesła konferencyjne - 52 szt.
- wymiary: wysokość - 79-82 cm
szerokość - 53-59 cm głębokość - 41-48 cm wysokość siedziska 44-46 cm
- siedziska i oparcia tapicerowane tkaniną odporną na ścieranie;
- konstrukcja umożliwiająca piętrowe składowanie;
- krzesła wyposażone w podłokietniki;
- nogi wyposażone w stopki zabezpieczające podłoże przed porysowaniem;
- siedzisko wykonane z nieosiadającej gąbki;
- stalowa rama lakierowana proszkowo;
d) Stół prezydialny konferencyjny - 1 szt.
- stół z miejscami siedzącymi dla 5 osób - wymiary: 400x80. wysokość 74-78 em;
- blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej dwustronnie o grubości 28-40 mm wyposażony w przepusty na kable (okrągłe PCV, średnica 60 mm) z zaślepkami oraz organizer/kanał/maskownicę do kabli pod blatem;
- krawędzie wykończone taśmą PCV chroniącą przed uszkodzeniami w kolorze blatu stołu;
- stół jednoczęściowy' (z możliwością wykonania z dwóch elementów tworzących jedną całość);
- osłona czołowa (blenda) wykonana z płyty meblowej przymocowana na froncie, sięgająca do połowy wysokości mebla od blatu stołu;
e) Mównica konferencyjna z herbem gminy - 1 szt.
- wymiary: wysokość - 112-115 cm
szerokość - 50-52 cm głębokość - 41-43cm
- herb gminy wykonany z pleksi (umieszczony na froncie, pełny kolor);
- wykonana z płyty meblowej o grubości 18-25 mm;
- wyposażona w dwie półki;
f) Kontener z półkami - 1 szt.
- wymiary': wysokość: 60-65 cm
szerokość: 50-55 cm głębokość: 40-45 cm
- wykonany z płyty meblowej o grubości 18-25 mm;
- ilość półek - 2;
- podstawa mebla na cokole między' bokami;
- tylna ściana wykonana z płyty HDF o grubości 2,5-4 mm;
Zamawiane przedmioty będą umieszczone wrednym pomieszczeniu i mają tworzyć harmonijną, spójną całość.
Dostarczone przedmioty muszą być now^e, nieużywane, w^olne od wad fizycznych i prawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Zamawiający wybierze ostatecznie kolor mebli z palety kolorów zaoferowanych przez wykonawcę.
Wykonawca zapewni możliwość wykonania dodatkowych przepustów na kable w' miejscach wskazanych przez zamawiającego.
2) warunki gwarancji: gwarancja min. 24 miesiące.

Dokument nr: RGN.2600.160.2024

Składanie ofert:
Ofertę cenową należy złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail sekretariat@laszczow.pl, w terminie do dnia 20.09.2024 , godz. 15:30.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia: do dnia 21.10.2024 r.

Wymagania:
b) Wystawienie faktury o odroczonym terminie płatności (30 dni).
c) Przedłożenie wizualizacji przedmiotu zamówienia do akceptacji przez zamawiającego.
4) Wykonawca związany jest ofertą 30 dni - licząc od daty wyznaczonej na składanie ofert.
2. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- wypełnioną i podpisaną przez Wykonawcę ofertę cenową (wg załączonego wzoru),
- wizualizację zaoferowanych przedmiotów ze szczegółowym opisem,
- paletę dostępnych kolorów mieszczących się w zaproponowanej cenie,
3. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
1) wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą np. faksu, drogą elektroniczną lub listowanie;
3) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia w godzinach pracy urzędu.
5. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny:
Kryteria oceny ofert:
- cena - 80%
- ocena jakości oferowanego przedmiotu na podstawie wizualizacji - 20%
6. Opis sposobu obliczania ceny:
1) na załączonym formularzu Oferty cenowej, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, wraz z podaną wartością podatku VAT.
2) wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3) cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
7. Dodatkowe informacje:
1) rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie 3 dni roboczych od terminu składania ofert;
2) w toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać do złożenia stosowanych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany;
3) osoba prowadząca postępowanie poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym;
4) o dokonanych poprawkach w ofercie Zamawiający niezwłocznie informuje Wykonawcę;
5) niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania;
6) Zamawiający złoży Zamówienie - po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą;
7) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga;
8) Zamawiający dopuszcza na każdym etapie postępowania - możliwość unieważnienia
postępowania bez podawania przyczyny;
9) W przypadku gdy dostarczony przedmiot nie będzie tożsamy z wizualizacją zamawiający ma prawo odstąpić od przyjęcia zamówienia.
10) Wizualizacja musi być wiernym odwzorowaniem rzeczywistego wyglądu przedmiotu zamówienia.
11) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści - dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków' określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert,
b) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia,
c) Wykonawca nie złożył stosowanych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu do wyjaśnienia,
d) wpłynęła po terminie składania ofert;

Kontakt:
2) osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Marcin Osika, 84 66 11 508 - wew. 42;

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.