Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1187z dziś
6584z ostatnich 7 dni
25097z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Obsługa toalet publicznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Obsługa toalet publicznych

Data zamieszczenia: 2024-09-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Administracja Zasobów Komunalnych w Pszczynie
ul. Sznelowiec 12
43-241 Łąka
powiat: pszczyński
+48 32 210 34 64, tel. 512 982 540, tel. 573 212 724
przetargi@azk.pszczyna.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Łąka
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 32 210 34 64, te
Termin składania ofert: 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ogłaszamy przetarg
na usługę
,,Obsługa toalet publicznych położonych na terenie Parku Pałacowego przy Ul. Basztowej
w Pszczynie w roku 2025"
2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Toalety publiczne położone są na terenie Parku Pałacowego w Pszczynie mieszczą się w budynku murowanym. Obiekt podzielony jest na część damska i męską. W części damskiej znajdują się trzy kabiny i dwie umywalki, w części męskiej znajduje się jedna kabina, dwa pisuary i jedna umywalka oraz jedna kabina dla osoby niepełnosprawnej. W obiekcie znajduje się pomieszczenie gospodarcze i pomieszczenie socjalne dla osoby obsługującej toalety publiczne. Obiekt ogrzewany jest elektrycznie.
2.2. Obsługa toalety publicznej położonej na terenie Parku Pałacowego przy Ul. Basztowej w Pszczynie w zakresie:
Zakres robót i częstotliwość ich wykonywania
Lp. Zakres czynności Częstotliwość wykonania
1 Mycie, dezynfekcja urządzeń sanitarnych codziennie
2 Dezynfekcja klamek, przycisków spłuczek, toalet, pisuarów co godzinę
3 Mycie, doczyszczanie i dezynfekcja glazury codziennie
4 Opróżnianie koszy na odpady i wymiana wkładów foliowych codziennie
5 Uzupełnianie mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz środków zapachowych wg potrzeb
6 Mycie okien, stolarki drzwiowej, przegród( bez konieczności pracy na wysokości) wg potrzeb
7 Mycie luster codziennie
8 Kontrola i w razie potrzeby zamykanie drzwi wejściowych po każdym wejściu i wyjściu klienta wg potrzeb
9 Udrażnianie sanitariatów wg potrzeb
10 Uzupełnianie pojemników do dezynfekcji rąk wg potrzeb
11 Utrzymanie czystości wokół toalet codziennie

Dokument nr: AZK.291.17.24

Składanie ofert:
7. TERMIN SKŁADANIA ofert:
do dnia 20.09.2024 r. do godz. 10.00.
8. Sposób składania ofert:
Ofertę składa się:
8.1. W formie pisemnej w postaci papierowej pocztą, osobiście, kurierem/posłańcem - powinna być zapakowana w nieprzejrzystą i zaklejoną kopertę, opatrzoną tytułem: ,,Obsługa toalet publicznych położonych na terenie Parku Pałacowego w Pszczynie w roku 2025",
lub
8.2. drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail przetargi@azk.pszczyna.pl w:
- postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, lub
- postaci elektronicznej kopii dokumentu (cyfrowe odwzorowanie dokumentu np. skan), który w oryginale został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia:
3.1. Usługi będą świadczone: od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.

Wymagania:
3.2. Płatność będzie realizowana w terminie do 14 dni od przedstawienia faktury za usługi zrealizowane w danym miesiącu.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
4.1. Zamawiający wymaga spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania referencji, które potwierdzą wykonanie minimum jednej usługi polegającej na obsłudze w okresie min. 3 miesięcy toalet publicznych w przeciągu ostatnich 3 lat,
4.2. Aktualny wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP lub aktualny wypis z właściwego rejestru (ważny 6 miesięcy od daty wystawienia, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),
4.3 Kserokopie odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej związane z prowadzoną działalnością gospodarczą potwierdzone za zgodność z oryginałem.
4.4 dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4.5 Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. póz. 835), tzn. wykluczy:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. póz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. póz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
4.6. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej (spółka cywilna, konsorcjum) warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust.l musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców. W przypadku braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust.2 muszą one dotyczyć wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
W celu zapewnienie poufności treści ofert przekazywanych w postaci elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej wykonawca jest zobowiązany przygotowaną ofertę zaszyfrować. Kod do odszyfrowania oferty wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu niezwłocznie (najpóźniej do 2 godzin) po wyznaczonym terminie składania ofert na adres na jaki została przekazana oferta.
8.3. Na załączonym formularzu oferty - stanowiącym załącznik nr 1.
8.4. W ofercie należy podać cenę netto za jeden miesiąc kalendarzowy, podatek VAT, cenę brutto za jeden miesiąc kalendarzowy obsługi toalet publicznych położonych na terenie Parku Pałacowego w Pszczynie.
8.5. Złożona oferta cenowa będzie traktowana jako ostateczna przez cały okres obowiązywania umowy, nie podlegająca negocjacjom.
8.6. Oferent, którego oferta będzie najkorzystniejsza i nie podlegać będzie odrzuceniu, zostanie zaproszony do podpisania umowy na wykonanie usługi.
8.7. Do oferty należy dołączyć dokumenty z punktu 4. oraz:
- podpisaną klauzulę RODO - stanowiąca załącznik nr 2
- podpisany projekt umowy - stanowiący załącznik nr 3.
9. Termin związania ofertą
30 dni od dnia składania ofert.
11. Informacje dodatkowe:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert;
2) Występujące w ofertach oczywiste omyłki rachunkowe i omyłki pisarskie oraz inne omyłki polegające na niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia zostaną poprawione przez Zamawiającego.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny unieważnienia.
4) W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie ponosi kosztów przygotowania i złożenia oferty.

Kontakt:
10. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Adam Zacharzewski - Kierownik Działu Technicznego Administracji Zasobów Komunalnych w
Pszczynie, tel. 512 982 540
Marcelina Ladra - Inspektor Działu Technicznego Administracji Zasobów Komunalnych w
Pszczynie, tel. 573 212 724

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.